Als beschaving een gemeenteloket in een moskee betekent die ook nog eens onderverdeeld is in een aparte mannen- en vrouwenbalie, dan mag de beschaving wel weer tien jaar terug in de tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:17 schreef Posdnous het volgende:
Ik lach me rot als Wilders daadwerkelijk aan de macht komt. Wat een enorm kutlandje krijg je dan..
Zomaar decennia van beschaving in 1 klap weg en het buitenland kijkt je niet eens meer aan..
Maar elk volk krijgt wat het verdient of zo.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:25 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als beschaving een gemeenteloket in een moskee betekent die ook nog eens onderverdeeld is in een aparte mannen- en vrouwenbalie, dan mag de beschaving wel weer tien jaar terug in de tijd.
binnen een half jaar botsen de ego's (of de zakenbelangen van de PVV-"kamerleden") en zal de ellende beginnen. Leuk om naar te kijken war ehet niet dat dan nederland weer eens niet fatsoenlijk zal worden bestuurd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want ik ben echt bang voor Wilders.. Ik hoop juist dat hij aan de macht komt, net zoals bij die idioot van een Fortuyn toen, met hun holle retoriek.
Dan ziet tenminste iedereen binnen een maand wat voor gigantische fout ze gemaakt hebben en laten ze het daarna wel weer over aan mensen die zowaar enige basis voor hun beleid hebben.
Jazeker. Je komt zeker weinig in de Randstad?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
een gemeenteloket in een moskee!!!!111eins
Nee toch?
Vooral omdat het argument is:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
een gemeenteloket in een moskee!!!!111eins
Nee toch?
Come on, please, get real!!!!!!!quote:dat een gemeentelijk loket in de bibliotheek in Overvecht door de Utrechters van allochtone afkomst als te hoogdrempelig wordt ervaren. ,,Het loket zit helemaal achter in de zaal. Dat is voor veel allochtonen net iets te ver.’’
Ik wil niet heel vervelend zijn maar Fortuyn heeft 14 boeken geschreven over hoe hij het wilde hebben, die holle retoriek zit in je eigen denkbeeldenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want ik ben echt bang voor Wilders.. Ik hoop juist dat hij aan de macht komt, net zoals bij die idioot van een Fortuyn toen, met hun holle retoriek.
Dan ziet tenminste iedereen binnen een maand wat voor gigantische fout ze gemaakt hebben en laten ze het daarna wel weer over aan mensen die zowaar enige basis voor hun beleid hebben.
Ja, en heb je die wel eens gelezen, wat hij voorstelt zou Nederland aan de rand van de afgrond brengen in een open economisch wereldsysteem.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn maar Fortuyn heeft 14 boeken geschreven over hoe hij het wilde hebben,
Voor jou zal er nooit reden genoeg zijn om op Wilders te stemmen, al staan de moslimextremisten voor je deur om je nek door te snijden. Het is allang duidelijk dat je op sentimentele gronden (je bent waarschijnlijk zelf allochtoon) een persoonlijke, irrationele antipathie hebt tegen die man. Daar is overigens niks mis mee, dat heeft iedereen wel met bepaalde personen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:29 schreef Posdnous het volgende:
Als dit een reden zou moeten zijn om op Wilders te stemmen is het nog veel triester dan ik al dacht.
Welnee, ik heb helemaal niks tegen de man, vind hem zelfs 100 keer leuker dan een Fortuyn of Verdonk of zo. Maar hij lult wel erg dom, kan er ook weinig aan doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef Lemmeb het volgende:
Het is allang duidelijk dat je op sentimentele gronden (je bent waarschijnlijk zelf allochtoon) een persoonlijke, irrationele antipathie hebt tegen die man. Daar is overigens niks mis mee, dat heeft iedereen wel met bepaalde personen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:17 schreef Posdnous het volgende:
Zomaar decennia van beschaving in 1 klap weg
Natuurlijk heb je wat tegen die man, het druipt er aan alle kanten vanaf. Wees eens een vent en geef het gewoon toe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Welnee, ik heb helemaal niks tegen de man, vind hem zelfs 100 keer leuker dan een Fortuyn of Verdonk of zo.
Als je oud-links bent wanneer je geen zielig jankertje bent dat zo'n voorbeeld uit de marge als leidraad ziet, dan maar oud-links.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:48 schreef knowall het volgende:
[..]
Wilders dit verwijt maken terwijl er twee posts boven je geschreven wordt over een door de overheid gesteund sekse-onderscheid. Kansloze hypocrisie van oud-links.
Ik heb inderdaad geen idee waarom Wilders bij jou zo negatief op je gemoed werkt. Die vraag zul je toch echt zelf moeten beantwoorden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb niks persoonlijks tegen hem. Wat kan mij zo'n figuur nou schelen.
En Marcel van Dam, Wim Kok en Wouter Bosquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je wat tegen die man, het druipt er aan alle kanten vanaf. Wees eens een vent en geef het gewoon toe.
Het geeft verder niks. Ik heb bijvoorbeeld hetzelfde met Job Cohen en Diederik Zwamzwam.
Neehoor. Je bent gewoon een allochtoon met een islamitische vriendin. En nu ben je bang dat Wilders je lieve vriendinnetje gaat pesten.quote:
Vind je het nu werkelijk beschaving dat de overheid mannen- en vrouwenonderscheid faciliteert om moslims te behagen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als je oud-links bent wanneer je geen zielig jankertje bent dat zo'n voorbeeld uit de marge als leidraad ziet, dan maar oud-links.
Nee, dat zeg ik toch ook helemaal niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Vind je het nu werkelijk beschaving dat de overheid mannen- en vrouwenonderscheid faciliteert om moslims te behagen?
Geef gewoon toe dat het een schot in de roos is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:55 schreef Posdnous het volgende:
Oke.
Ik ben wel blij dat je het niveau bevestigt dat ik al aangaf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |