Hou eens op met dat ge omdat-het-kan posts.quote:
Te irritant voor woorden inderdaad...quote:Op zondag 15 februari 2009 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hou eens op met dat ge omdat-het-kan posts.
Beetje Fons van KPN. Die reclames bezitten ook geen humor nie.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Te irritant voor woorden inderdaad...
Een kuttopic is het toch al.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is geen 4chan-plaatjes topic of zo
Lighten up, het is ONZ hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hou eens op met dat ge omdat-het-kan posts.
Ongesteld?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een kuttopic is het toch al.
Of moeten we hier allemaal als een stel makke schapen mensen goedemorgen/middag wensen? Ik dacht het niet!
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik borstkanker heb.quote:
rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik borstkanker heb.
Ter illustratie:quote:Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Terminaal?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, hoor je mij klagen over jou manier van posten welke overeenkomt met die leernicht van de Village People.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Lighten up, het is ONZ hoor
mên, wat kom je soms depri over, waarde Ludo
jouw?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, hoor je mij klagen over jou manier van posten welke overeenkomt met die leernicht van de Village People.
neuh, en dat was heul geen homoquote:Op zondag 15 februari 2009 13:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, hoor je mij klagen over jou manier van posten welke overeenkomt met die leernicht van de Village People.
Ik ben niet zo bekend met de geaardheid van de Village People, enkel dat zij het icoon zijn van de homoscene. Dat het geen homo blijkt te zijn doet daar niets aan af, ik associeer je er slechts mee.quote:
het voelt als ochtendquote:
en dat is je goed recht.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de geaardheid van de Village People, enkel dat zij het icoon zijn van de homoscene. Dat het geen homo blijkt te zijn doet daar niets aan af, ik associeer je er slechts mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |