De NOS gebruikt precies dezelfde registratie als de ECV live registratie.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet bij wedstrijden die zij niet interessant achten.
Hij zal wel een speler bekijken die bij Feyenoord op het lijstje staat oid.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:25 schreef J.Herrer het volgende:
Is Beenhakker zo dement tegenwoordig dat ie bij de verkeerde wedstrijd zit te kijken?
Ze kunnen Pranjic toch niet betalenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij zal wel een speler bekijken die bij Feyenoord op het lijstje staat oid.
Misschien stond het wel fout op de hulpkaartjes.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:42 schreef golfer het volgende:
Tom Egbers kan ondanks z'n hulpkaartjes nog steeds niet foutloos iets aankondigen. Utrecht-Sparta aankondigen terwijl er levensgroot in beeld staat Sparta-Vitesse.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien stond het wel fout op de hulpkaartjes.
Ik moet weer denken hoe hij in een van zijn eerste uitzendingen zei dat een kogelstootrecord met 6 seconden was verbeterd
Daar leek het idd wel op.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef reem het volgende:
Zitten er alleen maar kinderen bij Sparta op de tribune?
Niks verkeerd gedaan daarbij had ie gewoon gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef SCH het volgende:
Foeke Booy
Met afstand de vervelendste vent die er in de Eredivisie rondloopt.
Wordt altijd herhaald op zondagquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Rots het volgende:
Is de uitzending van vanavond eigenlijk nog ergens terug te zien?
Gemist.
Je kan ook www.eredivisielive.nl bij video's kijken, heb je alle samenvattingen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Rots het volgende:
Is de uitzending van vanavond eigenlijk nog ergens terug te zien?
Gemist.
Het maakt mij geen reet uit.quote:
Hij weet iets wat wij niet weten Kargbo is immers transfervrijquote:Op zondag 22 februari 2009 19:36 schreef Reddiablo het volgende:
Kargbo van FC Twente...... ja hoor Egbers
Die kerel zal is een keer geen fout makenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:36 schreef Reddiablo het volgende:
Kargbo van FC Twente...... ja hoor Egbers
Geboren Uruguayaan, maar op jonge leeftijd naar Spanje verhuisd met oudersquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef assie het volgende:
Hoor vandaag ineens dat Gonzalo Garcia Garcia een spanjaard is..... dacht altijd dat ie uit Uruguay kwam
Ze zijn, hoe verrassend, niet heel erg consequent bij de NOS..quote:Op zondag 1 maart 2009 19:13 schreef need2009 het volgende:
Shit, is Twente al geweest, want ik zag net ajax voetballen?
Vorige week begonnen ze anders met Twente hor, vķķr Ajax.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze zijn, hoe verrassend, niet heel erg consequent bij de NOS..
Ja, in een dweilpauze, misschien zo direktquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:45 schreef belanov het volgende:
het voetbal is vanavond tijdens de dweilpauze ofzo, iemand een idee hoe laat dat is?
Stond volgens mij gewoon Hofsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef msnk het volgende:
Stond er nou Hoes i.p.v Hofs?
of ben ik scheel
Er stond gewoon Hofsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef msnk het volgende:
Stond er nou Hoes i.p.v Hofs?
of ben ik scheel
Tom een dag vrij geven en gewoon de samenvattingen achter elkaar door startenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Er stond gewoon Hofs
Benieuwd hoe ze om 19.00 uur 6 wedstrijden in 1 uurtje proppen![]()
Beste optie, dat gestuntel van Tom kost ook tijdquote:Op zondag 8 maart 2009 07:56 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Tom een dag vrij geven en gewoon de samenvattingen achter elkaar door starten
Ja, wat denken ze waarvoor deze wedstrijd is dan? De Peace Cup?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het (voor deze ene keer) met je eens. Trieste zakken daar.
Misschien sad, but so true..quote:Op zondag 8 maart 2009 19:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beetje jammer van de arrogantie inderdaad.
Ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:38 schreef seetjai het volgende:
Wat een samenvatting zeg..
2e helft alleen de doelpunten laten gezien
Was het zo'n slechte wedstrijd dat er niet eens kansen waren
Je moet sommige radioverslaggevers ook geen tv verslag laten doen , dat geld voor Theo Koomen en ook voor Jack(tenzij het tobbe dansen is)quote:
Ja. Maar het kwam er weer zo lekker vlot uit.quote:
zeker schattig, oppleuren met die koters + free publicity voor die grootgrutter, of is er gelapt?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef Prosac het volgende:
Weinig tijd in Studio Sport, veel wedstrijden moeten binnen een uurtje uitgezonden worden. Wat doen ze, een leuk schattig item met kindjes en voetbalplaatjes.
Ik ben het met je eens. Het zag er bij RTL een stuk professioneler uit. Bij de NOS is het ontzettend rommelig...quote:Op zondag 8 maart 2009 20:04 schreef JeffreyADO het volgende:
Oke even een vage opmerking:
Ik vond het 'uiterlijk' van de Eredivisie vorig jaar, of eigenlijk de jaren ervoor mooier. Eigenlijk moet ik zeggen de Graphics. Met dat pastelblauwe en die draaiende logo's.
O fijn. volgens mij snapt niemand wat ik bedoel
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, vooral die opstellingen vind ik een stuk overzichtelijker.
Wel een groot voordeel van NOS is.... GEEN RECLAME!
ja dat was één van de eisen in de tenderquote:Op zondag 8 maart 2009 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens mij eist de ECV dat samenvattingen in 1 blok uitgezonden worden (dus niet onderbroken door Journaal en andere sporten).
quote:Op zondag 8 maart 2009 08:39 schreef borisz het volgende:
Als ze nu het uur voetballen naar NL3 verschuiven dan heb je niet een acht uur journaal in je nek hijgen en kan je wat extra minuten uitzenden.
Dat was idd niks, al was dat van Evert daarna ook niks (ook al was de wedstrijd ruk, je wist na 10 min. dat het 0-0 bleef).quote:Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef rubbereend het volgende:
het commentaar van Jack van Gelder was tenenkrommend slecht vanavond
Dan hebben ze niet de laatste 10 minuten nodig voor de wedstrijden van vrijdag en zaterdag, maar maximaal 6 lijkt me ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:09 schreef snowgoon het volgende:
Dat wordt nog lachen met de laatste 2 rondes. 9 wedstrijden op zondag. Samenvattingen van 4 minuten?
Heb je het hier over 7 maart?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef Sebartiaan het volgende:
Hoe heette dat nummer dat gedraaid werd tijdens de top 10?
Voor mij anders een van de redenen mijn gratis eredivisie/live AH niet te verlengen. Jakkie vreselijke lui , zou het wel fijn vinden als Wilfred Genee voor studio sport ging werken hij is echt beter als Jack en Tom.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:50 schreef JeffreyADO het volgende:
Toch vind ik de commentatoren die nu bij EredivisieLive zitten nog het beste. Teminste een beetje beleving..
dat ben ik zeker met je eens. Ik vond Genee uitstekend als presentator van het voetbalquote:Op maandag 9 maart 2009 00:15 schreef maril het volgende:
[..]
Voor mij anders een van de redenen mijn gratis eredivisie/live AH niet te verlengen. Jakkie vreselijke lui , zou het wel fijn vinden als Wilfred Genee voor studio sport ging werken hij is echt beter als Jack en Tom.
Nou ja, in de huidige opzet hoeft de presentator niet veel te doen ("Hier komt die en die samenvatting en dit is de kaart met de uitslagen"). Als Genee voor Studio Sport zou gaan werken zou hij ook wat meer aanwezig willen zijn denk ik. Als je Genee er neerzet en niks aan 't format wijzigt, zal 't imo niet zo veel verschil maken.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:15 schreef maril het volgende:
[..]
Voor mij anders een van de redenen mijn gratis eredivisie/live AH niet te verlengen. Jakkie vreselijke lui , zou het wel fijn vinden als Wilfred Genee voor studio sport ging werken hij is echt beter als Jack en Tom.
Was het toevallig Kevin Rudolf - Let It Rockquote:Op maandag 9 maart 2009 00:12 schreef MOD het volgende:
[..]
Heb je het hier over 7 maart?
Een compilatiefilmpje van sportmomenten, waarin ook commentaar en gejuich te horen was?
Ik zapte er langs zaterdag nacht en zag de herhaling van studio sport, en nu ben ik dus zeer benieuwd naar dit nummer.
Heb het ook in het MUZ topic geplaatst.
Help, ik zoek...#259
En dan moet je vooral Perez vragen of zijn medespeler zoiets zou zeggen.quote:
iddquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan moet je vooral Perez vragen of zijn medespeler zoiets zou zeggen.
Perez met z'n verleden met z'n opmerkingen bij Ajax.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:59 schreef toma het volgende:
Velthuizen is ook geen superkeeper.
Ik moest ook zo lachenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan moet je vooral Perez vragen of zijn medespeler zoiets zou zeggen.
Perez met z'n verleden met z'n opmerkingen bij Ajax.
KUT schaatsen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Zo jammer dat de NOS de voetbalrechten weer heeft.Ik zit steeds opeens naar schaatsen te kijken.
Vroeger wisten ze dit probleem te tackelen door de samenvattingen op een andere zender uit te zenden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Zo jammer dat de NOS de voetbalrechten weer heeft.Ik zit steeds opeens naar schaatsen te kijken.
Inderdaad. Gelukkig ga ik woensdag naar het stadion, dat scheelt me weer een hoop frustratie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp ook niet dat we donderdag niet gewoon Ajax konden zien. Er speelt nog 1 ploeg Europees voetbal en dan krijgen we een stukje van de tweede helft te zien.
Ik geef RTL wel een kans, maar dan moeten ze niet zo verneukeratief opereren als alle wedstrijden op zondag gespeeld worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
inmiddels de laatste samenvatting van vandaag.
Maar laat het idd maar weer terugkomen bij RTL.
What happened?quote:
Dat moet je nog maar afwachtenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:31 schreef toma het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig ga ik woensdag naar het stadion, dat scheelt me weer een hoop frustratie.
Ja idd dat was ook niet fijn , maar dat is toch maar 1x voorgekomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik geef RTL wel een kans, maar dan moeten ze niet zo verneukeratief opereren als alle wedstrijden op zondag gespeeld worden.
Zoals: vijf wedstrijden uitzenden om 19:00, de rest om 23:00.
Dan ligt het iig niet aan de nosquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar afwachten![]()
Volgens Kargbo noemde Arnautovic hem een nigger, waarna ze bijna met elkaar op de vuist gingen vlak na het eindsignaal.quote:
Bronquote:Het duel tussen Willem II en FC Twente krijgt voor Marko Arnautovic mogelijk een staartje. Ibrahim Kargbo beschuldigt de Oostenrijker er van dat hij hem 'nigger' genoemd zou hebben. Dat verklaarde Kargbo voor de camera's van de NOS.
Arnautovic zou niger tegen Kargbo hebben gezegd waarna er een klein opstootje was. later gunde Kargo hem het allerbeste en zei dat hij zichzelf nog wel een keer zou tegenkomen.quote:
Zou me niks verbazen. Smerig mannetje die Arnautovic.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Volgens Kargbo noemde Arnautovic hem een nigger, waarna ze bijna met elkaar op de vuist gingen vlak na het eindsignaal.
[..]
Bron
Dat was wrs de reden dat er geen reclame tussen voetbal-schaatsen-voetbal in zat.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:26 schreef golfer het volgende:
Volgens de rechtenverkoper, de eredivisie NV, moeten de samenvattingen onafgebroken in 1 programma worden uitgezonden.
Krijgt dus w.s. nog een staartje.
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat was wrs de reden dat er geen reclame tussen voetbal-schaatsen-voetbal in zat.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens had Heracles - Volendam ook niet echt veel met voetbal te maken, misschien is dat het excuus.
Alles volgens de stand op de ranglijstquote:Op zondag 15 maart 2009 19:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Dacht dat Feyenoord-PSV al voorbij was gekomen...
Ajax was ook niet goed - maar dat is juist het punt.... een team speelt ineens slecht,is het misschien net zo goed de kracht van ADO dat een Ajax en een NEC slecht speelt?!quote:
Nou dat was nog niets bij deze schwalbequote:Op zondag 15 maart 2009 19:53 schreef J.Herrer het volgende:
Die Hollereer maakt nog ergere schwalbe's dan Suarez
Je heb niks gemist. Waren weer eens dramatisch slechte wedstrijden vandaag.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:03 schreef msnk het volgende:
Wacht je de hele fucking dag op de samenvattingen vergeet je het in de allerlaatste uur![]()
Ja, want Ajax staat ook bovenaan he.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:04 schreef DJ_Ryow het volgende:ja laten we met een 0-0 beginnen ipv een 0-3 voetbalshow in Breda
Jah laten we hier ... ach laat ook maarquote:Op zondag 22 maart 2009 19:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
ja laten we met een 0-0 beginnen ipv een 0-3 voetbalshow in Breda
Inge?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat een hopeloze misser van De Bruin.
Jan?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb er nog nachtmerries vanquote:Op zondag 22 maart 2009 19:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Viel ook weinig aan te ontkennen, maar toch.. je hebt dan genoeg spelers inderdaad die vinden dat het in die fase dan geel had mogen zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:26 schreef fanneke het volgende:
Hé, een speler die z'n rode kaart terecht vond. Ze zijn er dus wel.
"Het mist overtuiging."quote:Op zondag 22 maart 2009 19:45 schreef Prik0 het volgende:
Wat een dramatisch commentaar van Jack zeg.
IDDquote:Op zondag 22 maart 2009 19:47 schreef pfaf het volgende:
Dat er werkelijk mensen zijn die dit programma beter vinden dan RTL voetbal van vorig jaar.
Ik heb al een hoop "Talpaquote:Op zondag 22 maart 2009 19:47 schreef pfaf het volgende:
Dat er werkelijk mensen zijn die dit programma beter vinden dan RTL voetbal van vorig jaar.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb al een hoop "Talpa" roepers horen klagen. Eigen schuld.
Maar dan kunnen ze de reclamezendtijd tussen Studio Sport en het NOS Journaal niet meer zo duur verkopen en die 20 miljoen per jaar moet toch een beetje terugverdiend wordenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef borisz het volgende:
Prima show mits ze een paar extra minuten krijgen. Doe het voetbal op NL3 en je hebt tenminste geen journaal in je nek hijgen.
Tegenwoordig is de volgorde bijna net zo willekeurig. Deze week werd Twente eerder dan Ajax gepresenteerd, maar dat was vaak andersom, terwijl Twente toch echt boven Ajax stond.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:30 schreef Loohcs het volgende:
Talpa was ook niks (te lange reclame, rare volgorde, verkeerde 'deskundigen' zoals Barend en Gullit), het laatste jaar bij RTL stond 't wel redelijk.
De echte stoelen regen komt pas aan het eind van de 2e helft.quote:Op zondag 5 april 2009 19:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het valt nog wel mee wat ze laten zien van het incident bij Roda JC.
die gasten komen straks toch niet meer naar het stadionquote:Op zondag 5 april 2009 19:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Die gasten heb je toch op beeld dus doe er nu eens wat tegen
ik heb nergens hoort dat hij het goed keurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt er wel voor zorgen dat ze naar geen enkel stadion meer kunnen komen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die gasten komen straks toch niet meer naar het stadion
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |