Goed, ik ben er klaar meequote:
ja of misschien stond er aan het einde van de trap wel een volgelopen bad met een broodrooster erin..quote:Op maandag 16 februari 2009 14:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Mar als er nou geen muur/deur zou zijn geweest? Misschien had hij dan zijn nek wel gebroken omdat er niets was geweest wat zijn val zou hebben gestopt... Dan heeft hij dus aan die deur te danken dat hij niet volledig verlamd is...
ik ook.. je oma ook..quote:Op maandag 16 februari 2009 14:13 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik loop toch echt met enige regelmaat een trap op en af zonder te vallen hoor
Die is wel erg makkelijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:36 schreef supersteve het volgende:
[..]
Tot dat je (toekomstige) vrouw overlijdt omdat ze in dezelfde situatie met haar nek in het glas terechtkomt...
Dus waar haal je dan de wijsheid vandaan dat je onder elke omstandigheid van de trap valt?quote:
Bijvoorbeeld, zie je begint het al te snappenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:16 schreef supersteve het volgende:
[..]
ja of misschien stond er aan het einde van de trap wel een volgelopen bad met een broodrooster erin..
En hoe past de bovenmatige alcohol consumptie in die vergelijking?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef supersteve het volgende:
[..]
Glas is in dit geval oorzaak van letsel. Geen glazen deur geen letsel.. its that simple
Die doet er niet toe, evenals de trap. Het komt allemaal door de zuigende werking van het raam. De zwaartekracht staat er ook helemaal buiten.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:24 schreef fruityloop het volgende:
En hoe past de bovenmatige alcohol consumptie in die vergelijking?
haha.. je maakt er een potje van zeg... je geeft een mooie eigen wending aan het verhaal, met conclusies en beweringen die niet overeenkomen met wat ik zeg...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Goed, ik ben er klaar mee
Het is geen kwestie van het ermee eens zijn of niet; het is een feit dat er geen letsel zou zijn wanneer er geen val was geweest. Jij blijft volhouden dat er geen letsel zou zijn als er geen glazen deur was (ergo: hij is gevallen omdat er een glazen deur was), wat een non-argument is. En discussiëren op non-argumenten, daar doe ik nu even niet aan mee.
Hee, nu ben je op het goede spoor... TS moet de nazaten van Newton aanklagen! Als Newton de gravitatiewet niet geschreven had, was dit nooit gebeurd!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Die doet er niet toe, evenals de trap. Het komt allemaal door de zuigende werking van het raam. De zwaartekracht staat er ook helemaal buiten.
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:27 schreef supersteve het volgende:
[..]
haha.. je maakt er een potje van zeg... je geeft een mooie eigen wending aan het verhaal, met conclusies en beweringen die niet overeenkomen met wat ik zeg...
ik probeer het nog even met een voorbeeltje, anders geef ik de moed op want dan ben ik bang dat er verder met jou niet te discussieren valt.
Het gebruik van een mes en vuurwapen als wapen is uiteraard allebei verboden.
Maar er is een verschil tussen het hebben van een mes en het hebben van een vuurwapen (zonder vergunning), omdat de kans op intense verwonding bij gebruik vele male groter is bij een vuurwapen dan bij een mes.. in dit rijtje wil ik wil ik nogmaals aangeven dat glas het risco op verwondingen vele malen vergroot dan wanneer er geen glas zou zijn...
maar goed.. wellicht dat een topadvocaat dit gegeven beter kan weerleggen dan ik...
...en met de rest van de mensen in dit topic. Mocht je het gemist hebben, iedereen hier behalve jij is het met jouw redenatie oneens. Of ben jij er zo een die denkt dat de hele wereld ongelijk heeft?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:27 schreef supersteve het volgende:
ik probeer het nog even met een voorbeeltje, anders geef ik de moed op want dan ben ik bang dat er verder met jou niet te discussieren valt.
Hoe weet jij wat meer letsel oplevert? Ik ben ooit met mijn zusje al rennend door zo'n ouderwets glazen windscherm gejoekeld, en beiden hadden we slechts een paar kleine schrammetjes. Ter info, het was dus geen veiligheidsglas. Als er al zoveel variatie zit tussen de verschillende manieren van door een stuk glas vallen, en de resultaten, hoe kan jij dan zo stellig concluderen dat als het beton was geweest je broer niks had gehad?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:27 schreef supersteve het volgende:
[..]
haha.. je maakt er een potje van zeg... je geeft een mooie eigen wending aan het verhaal, met conclusies en beweringen die niet overeenkomen met wat ik zeg...
Het gebruik van een mes en vuurwapen als wapen is uiteraard allebei verboden.
Maar er is een verschil tussen het hebben van een mes en het hebben van een vuurwapen (zonder vergunning), omdat de kans op intense verwonding bij gebruik vele male groter is bij een vuurwapen dan bij een mes.. in dit rijtje wil ik wil ik nogmaals aangeven dat glas het risco op verwondingen vele malen vergroot dan wanneer er geen glas zou zijn...
maar goed.. wellicht dat een topadvocaat dit gegeven beter kan weerleggen dan ik...
Nee joh, de fruitteler van die appelboom waar Newton volgens de overlevering al peinzend eentje van op zijn dak kreeg natuurlijk, daar ging het al mis..quote:Op maandag 16 februari 2009 14:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee, nu ben je op het goede spoor... TS moet de nazaten van Newton aanklagen! Als Newton de gravitatiewet niet geschreven had, was dit nooit gebeurd!
is het niet onwijs geil als je dan toch gelijk hebt als de hele wereld je ongelijk heeft gegeven?quote:Of ben jij er zo een die denkt dat de hele wereld ongelijk heeft?
.
Wat jij vind is niet zo relevant. Wat jij kan staven, dat is relevant. Aangezien je niks kan staven, laat staan uberhaupt een zaak te hebben, kan je beter een ander tijdverdrijf gaan zoeken.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef supersteve het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet..
hij is gevallen op de helft van de trap.. de rede waarom zijn handen dwars door de ruit zijn gegaan is omdat hij zijn val wilde breken door middel van steun van zijn handen een natuurlijke instict die de mens heeft, vandaar dat zijn hand/arm dus door die ruit is gegaan..
was er niets anders dan een muur dan had hij hooguit een schaafwond gehad, en nogmaals.. muur is anders dan glas... Andere situaties zijn te situeren, maar doet ook verder niet ter zake..
Het letsel zou te overzien zijn, wanneer er geen glas zou zijn.
Daarom is het glas wel oorzaak van zijn verwondingen, want of je nu dronken bent of niet is niet relevant.. vallen van de trap doe je onder elke omstandigheid.. daarnaast valt het ook niet te bewijzen dat slachtoffer door drankgebruik van de trap is gevallen ondanks dat hij wel drank op had maar ook ik val weer in de herhaling.. dat doet niet ter zake....
Zie de startpost:quote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef eleusis het volgende:
En aangezien je toch alleen maar acclameert op posts die precies in je straatje passen vraag ik me af wat je doel van het topic is...
Hij zegt een vraag te stellen, maar is eigenlijk op zoek naar bevestiging. Wanneer iedereen hier hetzelfde antwoord geeft, namelijk dat je geen poot hebt om op te staan, dan zou je denken dat de vraag daarmee beantwoord is...quote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef supersteve het volgende:
Het is in mijn inziens toch gewoon letterlijk vragen om problemen? Of zie ik dat verkeerd?
vinden jullie dat mijn broer (nog) een vorm van schadevergoeding kan krijgen aan de hand van deze gegevens, of is het gewoon letterlijk een kwestie van: je kan het niemand kwalijk nemen, hij was daar op het verkeerde moment onder de verkeerde omstandigheden...
En dat gevoel heb ik de hele tijd als ik jouw posts lees: het ligt aan alles en iedereen behalve aan je broer.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:44 schreef supersteve het volgende:
[..]
iets minder mierenneukerig zou op zijn plaats zijn..
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |