Osdorp Posse is grachtrap.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:41 schreef IBAZ het volgende:
grachtrap
Waarom ben je er na 5 jaar nog steeds mee bezig?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef supersteve het volgende:
Nog steeds een jaarlijks terugkerend onderwerp over wat 5 jaar geleden met mijn broer is overkomen... en het zit mij nog steeds niet lekker als ik eraan terugdenk..
Met een zatte kop dwars door een raam lazeren is inderdaad vragen om problemen.quote:Het is in mijn inziens toch gewoon letterlijk vragen om problemen? Of zie ik dat verkeerd?
Wie is er schuldig aan het feit dat je broer zo zat is als een aap. De woningbouwvereniging?quote:vinden jullie dat mijn broer (nog) een vorm van schadevergoeding kan krijgen aan de hand van deze gegevens, of is het gewoon letterlijk een kwestie van: je kan het niemand kwalijk nemen, hij was daar op het verkeerde moment onder de verkeerde omstandigheden...
Als ik TS was, zou ik de barman aansprakelijk stellen.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:24 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Waarom ben je er na 5 jaar nog steeds mee bezig?
[..]
Met een zatte kop dwars door een raam lazeren is inderdaad vragen om problemen.
[..]
Wie is er schuldig aan het feit dat je broer zo zat is als een aap. De woningbouwvereniging?
1 kan bouwkundig waarschijnlijk niet zomaar, bij 3 is de vraag of het praktisch uitvoerbaar is. Beide zijn sowieso vrij kostbaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef supersteve het volgende:
1je had deze balkon als het ware 1,5 meter naar links kunnen verplaatsen..
2je had niet prese de balkondeur hoeven voorzien van glas,
3je had de trap kunnen doen laten ombuigen...
4je had de ruit kunnen laten voorzien van veiligheids glas
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als je broer niet had gezopen, was ie niet van de trap gepleurd
Ja dus? Ik kan ook achterover vallen van de trap en doodgaan, moet ik dan maar geen trap hebben in mijn huis? Wat een onzin redenatie zeg. Tis heel erg van je broer, maar je bent op zoek naar een schuldige partij buiten je broer wat domweg niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:34 schreef supersteve het volgende:
Ja maar luister..
eigenlijk doet drank er weinig aan toe.. als je van de trap valt onder welke omstandigheden dan ook, dan ben je gewoon voor de rest van je levne getekend! Je kan uitgleiden, je kan flauwvallen noem maar op..
Een glazen deur onder een stijle trap.. dat is toch gewoon niet slim om te bedenken?
Het is inderdaad een zinloze redenatie. Met een "als dit niet gebeurt was, was dat ook niet gebeurd" redenatie, kom je niet heel ver in een rechtbank denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dus? Ik kan ook achterover vallen van de trap en doodgaan, moet ik dan maar geen trap hebben in mijn huis? Wat een onzin redenatie zeg. Tis heel erg van je broer, maar je bent op zoek naar een schuldige partij buiten je broer wat domweg niet gaat gebeuren.
Jij schreef dat hij achterwaarts van de trap aflazerde. Dat gebeurt echt zelden als je nuchter bent (als je niet goed wordt of zo).quote:Op zondag 15 februari 2009 00:34 schreef supersteve het volgende:
Ja maar luister..
eigenlijk doet drank er weinig aan toe.. als je van de trap valt onder welke omstandigheden dan ook, dan ben je gewoon voor de rest van je levne getekend! Je kan uitgleiden, je kan flauwvallen noem maar op..
Een glazen deur onder een stijle trap.. dat is toch gewoon niet slim om te bedenken?
Een tikkeltje overdreven.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:16 schreef Fogel het volgende:
4 a 5 liter bloedverlies lijkt me een tikkeltje overdreven, een normale volwassene heeft rond de 5 liter bloed in het lichaam, dus dan zou je broer zo goed als leeg bij het ziekenhuis aangekomen moeten zijn...
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:42 schreef klipper het volgende:
[..]
Een tikkeltje overdreven.![]()
Zeg maar gerust erg overdreven, met zoveel bloedverlies was hij zeer zeker dood geweest.
Bron : http://www.sanquin.nl/San(...)jdige-Vloeistof.htmlquote:Een volwassen mens bezit vijf à zes liter bloed, zo’n 7,5% van het totale lichaamsgewicht
Als aanvulling:quote:Op zondag 15 februari 2009 14:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
[..]
Bron : http://www.sanquin.nl/San(...)jdige-Vloeistof.html
Natuurlijk is dat wel relevant. Als dat al zo enorm overdreven is, dan is de rest van de situatieschets waarschijnlijk ook niet in orde.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef supersteve het volgende:
Hoeveel bloed hij verloren heeft is niet relevant, dat heeft helemaal geen extra waarde in dit verhaal, dus de mensen die zich vervelen omdat ze toch niks beters te doen hebben gaarne ontopic te blijven.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel relevant. Als dat al zo enorm overdreven is, dan is de rest van de situatieschets waarschijnlijk ook niet in orde.
We blijven keurig on topic, we tonen alleen aan dat het verhaal een beetje overdreven is.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef supersteve het volgende:
Hoeveel bloed hij verloren heeft is niet relevant, dat heeft helemaal geen extra waarde in dit verhaal, dus de mensen die zich vervelen omdat ze toch niks beters te doen hebben gaarne ontopic te blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |