Yepquote:Op zondag 15 februari 2009 00:13 schreef Gwydion het volgende:
Dusss nu is het hele valentijn geneuzel weer voorbij
hoiquote:Op zondag 15 februari 2009 00:24 schreef Edwinuss het volgende:
Goedenavond ! Valt hier wat te beleven ?
Die zijn vast valentijn aan het vierenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:25 schreef Thrar het volgende:
[..]
hoiWeinig want er zijn bijna geen vrouwen aanwezig deze avond!
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:25 schreef Thrar het volgende:
[..]
Kijk eens goed in welk topic je zit..quote:
Ik heb je mail en je nummer niet. Had je daar wat aan moeten doen, Rip.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb niet eens een e-card of een sms gehad
dat is gewoon een belediging!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:26 schreef Ripley het volgende:
Goh, ik hier?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kijk eens goed in welk topic je zit..
Aahwquote:Op zondag 15 februari 2009 00:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb zelfs geen aardige PMs gehadquote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb je mail en je nummer niet. Had je daar wat aan moeten doen, Rip.
idd, het is ook gewoon net als vele andere feestdagen een te commercieel/verplicht/etc gedoe. Ik doe het hele jaar aan valentijn behalve op de dag zelfquote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef zhe-devilll het volgende:
valentijn is zo dom!
Blij dat ik geen kaarten heb gehad! Bah klef gedoe!
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen aardige PMs gehad
Ga je weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij? Kan het me niet voorstellen..quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga je weer?Dag Sedannetje.. Niet mijn favoriet, een sedanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Zo blijkt....quote:
You see....quote:Op zondag 15 februari 2009 00:25 schreef Thrar het volgende:
[..]
Moet wel een sukkel geweest zijn dan, of niet, als je erom moet vragen?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:33 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ook een e-card gehad.. Zo ONT-ZET-TEND spontaan... Echt, wat een liefdevolle e-card.
Ik zie het! Nou, hier ben ik!quote:
Psies! Jij vat hem gewoon!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:30 schreef Gwydion het volgende:
[..]
idd, het is ook gewoon net als vele andere feestdagen een te commercieel/verplicht/etc gedoe. Ik doe het hele jaar aan valentijn behalve op de dag zelf
Nou!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Moet wel een sukkel geweest zijn dan, of niet, als je erom moet vragen?
Je bent toch een man?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:22 schreef Thrar het volgende:
zo, even de balans opmaken:
- 0 valentijnberichtjes gehad
- 0 valentijnberichtjes verstuurd
- vandaag lekker patat gegeten en in de avond taart + chips + cola genuttigd.
Toch nog best een aardige dag gehad dus![]()
En jullie?
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dag Sedannetje.. Niet mijn favoriet, een sedan
Doe mij maar hatchback!quote:
Want?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
Tering.... Ik moet hier niet meer terugkomen.
De groeten!
Ik vind het vreemd...quote:Op zondag 15 februari 2009 00:46 schreef Thrar het volgende:
[..]
* Thrar checkt
yup![]()
taart was trouwens een valentijn slagroomtaart ..
trust ludo!
Haha, begrijpelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 00:49 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mannen (?) die praten als een vrouw hier in dit topic.....trek ik slecht.
waarschijnlijk vindt hij ons mij stomquote:
ach, ik ben ook vreemd! Maar om niet als complete loser over te komen, m'n broer was jarig en er was niks anders in de winkel te krijgenquote:
Haha, daar doelde ik niet op. Je hebt het over dat je patat hebt gegeten en taart en weet ik veel wat allemaal nog meer en dat het daarom een goede dag was. Je bent toch geen vrouw...quote:Op zondag 15 februari 2009 00:51 schreef Thrar het volgende:
[..]
waarschijnlijk vindt hij ons stom![]()
[..]
ach, ik ben ook vreemd! Maar om niet als complete loser over te komen, m'n broer was jarig en er was niks anders in de winkel te krijgen
Nee hoor, helemaal niet. Maar het is toch een beetje een vrouwending toch? Jezelf eventueel schuldig kunnen voelen over wat je gegeten hebt.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:51 schreef Thrar het volgende:
[..]
waarschijnlijk vindt hij ons mij stom![]()
Ik val niet op metromannenquote:
Weet je HOE leuk single zijn is?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:58 schreef Tacitus88 het volgende:
yay ook alleen op de dag-na-valentijnsdag
Nou.. Af en toe komt 't alleen zijn m'n strot ook wel uitquote:
Nou er is ook wel een midden weg..quote:Op zondag 15 februari 2009 01:00 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Oh.. je gaat meer voor het type authentieke neanderthaler?
Ik had daar meer last van eind december zeg maar, valentijn doet mij niet meteen zo heel veel.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:00 schreef Tacitus88 het volgende:
Klopt maar ligt aan het moment, soms voelt het buitengewoon kut
edit: btw niet dat ik voor die commerciele troep val, maar mis gewoon nu een beetje het hebben van een vriendin
Aahw.. hij wordt verlegenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:02 schreef Thrar het volgende:
haha, alsof ik m'n "verdriet" probeerde te vergeten door te eten en me nu schuldig zou voelen
grappenmakers
bah, stop eens met m'n fotoboek te checken allemaal?![]()
Haha, heeft geen naamquote:
Ik ging eens even checken of je eruit zag als zó'n Metrosexual (brrrr) maar dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:02 schreef Thrar het volgende:
haha, alsof ik m'n "verdriet" probeerde te vergeten door te eten en me nu schuldig zou voelen
grappenmakers
bah, stop eens met m'n fotoboek te checken allemaal?![]()
Je hebt helemaal gelijk, maar afentoe een beetje terugval mag best toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:07 schreef Nouk84 het volgende:
Lieve mensen, wat denk je dat er gebeurt als je een relatie hebt? Dat je via de relatie gelukkig wordt? Forget it! Nee, je moet zelf gelukkig worden. Je kunt leven zonder relatie hoor, je bent namelijk de enige die jezelf gelukkig kan maken. Daarbij ben je ook de enige die jezelf ONgelukkig kan maken.
Ja, maar dan moet je dus denken aan mijn laatste zinquote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar afentoe een beetje terugval mag best toch?
Zal ik voortaan doen!quote:Op zondag 15 februari 2009 01:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dus denken aan mijn laatste zin
Op naar de eerstvolgende commerciële bagger dagquote:Op zondag 15 februari 2009 01:13 schreef robbolo het volgende:
Jeej, die commerciële bagger is weer een jaar pleite!
Pasen ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:17 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Op naar de eerstvolgende commerciële bagger dag
Het gaat sowieso om de gedachte. Dus alleen denken zou voldoende moeten wezenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:20 schreef Gwydion het volgende:
Moederdag heeft geen commerciële waarde. Als kleuter maakte ik altijd een (hele mooie) tekening dus moet dat nu ook maar voldoende zijn!
Boedhistische inslag het lijden uitlijden zeg maarquote:Op zondag 15 februari 2009 01:07 schreef Nouk84 het volgende:
Lieve mensen, wat denk je dat er gebeurt als je een relatie hebt? Dat je via de relatie gelukkig wordt? Forget it! Nee, je moet zelf gelukkig worden. Je kunt leven zonder relatie hoor, je bent namelijk de enige die jezelf gelukkig kan maken. Daarbij ben je ook de enige die jezelf ONgelukkig kan maken.
later!quote:Op zondag 15 februari 2009 01:29 schreef Civilian het volgende:
Denk dat ik zo ook nog maar ff een film op ga zetten ofzo.. 'T is hier echt doogebloedt
Sterkte!quote:Op zondag 15 februari 2009 01:29 schreef Civilian het volgende:
Denk dat ik zo ook nog maar ff een film op ga zetten ofzo.. 'T is hier echt doodgebloedt
Ik nietquote:Op zondag 15 februari 2009 02:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ondanks dat iedereen weg is, toch zeg ik nog vriendelijk gedag![]()
Truste!quote:Op zondag 15 februari 2009 02:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ondanks dat iedereen weg is, toch zeg ik nog vriendelijk gedag![]()
Dank je.. beetje laat hequote:Op zondag 15 februari 2009 02:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog, gezellig gehad?
Laatquote:Op zondag 15 februari 2009 02:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je.. beetje laat he
Jah was erg gezellig, nu nog met venco aan de praat
Hij had het over patat en taart, niet over chocola na een dag winkelen.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, daar doelde ik niet op. Je hebt het over dat je patat hebt gegeten en taart en weet ik veel wat allemaal nog meer en dat het daarom een goede dag was. Je bent toch geen vrouw...
Ja leuk, vaak gehoord enzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:07 schreef Nouk84 het volgende:
Volluk!quote:
Jah? er zaten dus lekkere vishapjes, vleeshapjes, groentenhapjes, drankjes, mannetjes en vrouwtjes bij?quote:Op zondag 15 februari 2009 08:57 schreef DR34M3R het volgende:
Heerlijke avond gehad gister. Op elk vlak
nou ja, bijna elk vlak dan
Echt wel! Heerlijk eten, veel humor, "voetjevrijen" onder de tafel, echt tof!quote:Op zondag 15 februari 2009 09:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah? er zaten dus lekkere vishapjes, vleeshapjes, groentenhapjes, drankjes, mannetjes en vrouwtjes bij?
Eeehm, pizza gegeten en tv gekeken... verder nog even wat doorgenomen voor werk..quote:Op zondag 15 februari 2009 09:11 schreef DR34M3R het volgende:
wat heb jij gedaan snuitje?
Misschien, maar wel begrijpelijkquote:
Oeh! Je zou anders goed tussen het gezelschap gepast hebben gisteren hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 09:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeehm, pizza gegeten en tv gekeken... verder nog even wat doorgenomen voor werk..
Haha, hoe was het gister?!quote:Op zondag 15 februari 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien, maar wel begrijpelijk
Ow men, heerlijk als de zinnen gewoon goed uit je vingers komen
haha, waren ze dan ook gek?quote:Op zondag 15 februari 2009 09:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh! Je zou tussen het gezelschap gepast hebben gisteren hoor
Gister was erg gezelligquote:
goedzo! en nog mooie rode cadeaus gehad?quote:Op zondag 15 februari 2009 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gister was erg gezellig
Jammer dat sommige wat vroeg naar huis moesten, maar dat kon de pret niet drukkenLeuk clubje bij elkaar was t
Wel oranjequote:Op zondag 15 februari 2009 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
goedzo! en nog mooie rode cadeaus gehad?
Dat nog net niet.. maar het is één grote borrelproeverij geworden na het eten, en al voor er iemand zelfs maar aangeschoten was, hadden we de meest vreemde gespreksonderwerpen..quote:Op zondag 15 februari 2009 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, waren ze dan ook gek?stonden ze op de tafel te dansen?
Alsof je met mij alleen maar over gekke dingen kan pratenquote:Op zondag 15 februari 2009 09:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat nog net niet.. maar het is één grote borrelproeverij geworden na het eten, en al voor er iemand zelfs maar aangeschoten was, hadden we de meest vreemde gespreksonderwerpen..
Was je nou ook echt jarig gisteren, of vierde je het alleen? (zo nee , wat is dan de werkelijke datum van je verjaardag?)quote:Op zondag 15 februari 2009 09:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel oranje
Nee waar jij op doelt niet nee
Het ging ook over Donald Duck hoor, we hadden een aantal echte kenners aan tafelquote:Op zondag 15 februari 2009 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alsof je met mij alleen maar over gekke dingen kan pratenhaha, neee, ik heb het soms ook nog wel over andere dingen dan alleen maar sex drugs en rock en roll
ow, dat ga ik trouwens nog wel eens uittesten dan. Eens zien of het me lukt om met jou een serieus gesprek te voeren..quote:Op zondag 15 februari 2009 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alsof je met mij alleen maar over gekke dingen kan pratenhaha, neee, ik heb het soms ook nog wel over andere dingen dan alleen maar sex drugs en rock en roll
ik was (en ben) altijd zo jaloers op mensen met een donald duck abbo!quote:Op zondag 15 februari 2009 09:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het ging ook over Donald Duck hoor, we hadden een aantal echte kenners aan tafel
Met mij is het ook best mogelijk, maar met jou????quote:Op zondag 15 februari 2009 09:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ow, dat ga ik trouwens nog wel eens uittesten dan. Eens zien of het me lukt om met jou een serieus gesprek te voeren..
quote:Op zondag 15 februari 2009 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met mij is het ook best mogelijk, maar met jou????
quote:Op zondag 15 februari 2009 09:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kan ontzettend serieuze gesprekken voeren.
quote:
Ik vierde het gister, maar was donderdag de 12e jarigquote:Op zondag 15 februari 2009 09:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Was je nou ook echt jarig gisteren, of vierde je het alleen? (zo nee , wat is dan de werkelijke datum van je verjaardag?)
quote:Op zondag 15 februari 2009 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vierde het gister, maar was donderdag de 12e jarig
Hehe.. geeft niet hoor, dank je welquote:Op zondag 15 februari 2009 09:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]En ik heb je niet gefeliciteerd!
Alsnog gefeliciteerd dan cue
Heb je cappuccino?quote:
Ja, wel goed eigenlijkquote:
quote:
Hier ook goed. Kom net uit de douche. Ga zo tennis kijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 10:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, wel goed eigenlijk
Met jou ook? Uitgeslapen, fijn gedroomd en zo?
en Murm ook?quote:Op zondag 15 februari 2009 10:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Verrassend genoeg, ja
En jij, heb je veilig iedereen uitgezwaaid?
Wat voor brief en wat let je om hem te versturen?quote:Op zondag 15 februari 2009 10:58 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen
De dag na Valentijn he? Heb nog de neiging om nu een brief te schrijven, maar die natuurlijk nooit op te sturenZal ik hem dan hier posten?
Een brief waarin ik schrijf wat ik van iemand vind. En versturen, mijn gevoelens uiten oid doe ik pas als ik merk dat het goed zit.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat voor brief en wat let je om hem te versturen?
Was niet moeilijk, en ik moest gewoon nog even gedag zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2009 04:28 schreef Q. het volgende:
Nou Howl, blij dat je mij kon herkennen tussen al die honderden mensen?
Doen!quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 10:58 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen
De dag na Valentijn he? Heb nog de neiging om nu een brief te schrijven, maar die natuurlijk nooit op te sturenZal ik hem dan hier posten?
Okee. Heb je je goed vermaakt? Vond het een leuk feestje. Scheelt dat ik er al stapels mensen kende.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 11:30 schreef Howl het volgende:
Morgen
[..]
Was niet moeilijk, en ik moest gewoon nog even gedag zeggen.
Heerlijk. Ik ken er nog geen stapels mensen, maar genoeg.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:30 schreef Q. het volgende:
Okee. Heb je je goed vermaakt? Vond het een leuk feestje. Scheelt dat ik er al stapels mensen kende.
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Waar zijn jullie geweest dan Q en Howl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Positieve gevoelens begrijp ik, tof!quote:Op zondag 15 februari 2009 11:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Een brief waarin ik schrijf wat ik van iemand vind. En versturen, mijn gevoelens uiten oid doe ik pas als ik merk dat het goed zit.
Nee zo brak ben ik nu ook weer niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:50 schreef Murmeli het volgende:
Mogge allemaal!
hoe is het hier? Nog brakke mensen online?
issie lief voor je geweest vannacht, dat oranje ding?quote:Op zondag 15 februari 2009 09:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel oranje
Nee waar jij op doelt niet nee
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef Murmeli het volgende:
issie lief voor je geweest vannacht, dat oranje ding?
Oranje ding?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
issie lief voor je geweest vannacht, dat oranje ding?
ja ging goed, we hadden het wel zwaar, vielen bijna in slaap. maar het was supergezellig. goeroe is een gezellige kerel! was wel weer vroeg wakker vanmorgen, maar jij ook zag ik....quote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]heel lief
Ik zie dat je het overleeft hebt.. de rit
Mooi zoquote:Op zondag 15 februari 2009 11:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ging goed, we hadden het wel zwaar, vielen bijna in slaap. maar het was supergezellig. goeroe is een gezellige kerel! was wel weer vroeg wakker vanmorgen, maar jij ook zag ik....
oh daar ging je post in mijn fobo overquote:Op zondag 15 februari 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Jah ik was ook redelijk vroeg wakker, maar val misschien straks nog wel in slaap
Maar ik vond het erg gezellig dat je er wasen ben toch even langs je fobo gelopen haha en weet idd niet meer heo en wat ik ooit gezien heb ..
Had ik ook wat gepost?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
oh daar ging je post in mijn fobo over
ik denk dat je aan het hallucineren was ofzo de vorige keer
ik vond het ook gezellig dat ik mocht komenecht superleuk was het. jammerdat we weg moesten
Het heet toch nieuwe mensen leren kennenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee. Heb je je goed vermaakt? Vond het een leuk feestje. Scheelt dat ik er al stapels mensen kende.
haha zatschupquote:Op zondag 15 februari 2009 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had ik ook wat gepost?![]()
Lol, die wijn sloeg wel aan gister, typen ging toen ook lastig haha.
De volgende keer blijf je gewoon langer
Achja het maakt het weer wat gezelliger hequote:Op zondag 15 februari 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha zatschupja die wijn ging er aardig in bij jou. bij mij ook trouwens, was lekker
ja volgende keer kom ik wel logerenhihi. of jij hier
gezellig!!
kwaak die lag gewoon te tukken toen ik thuis kwam, die was heel fit wakker vanmorgen
Heyquote:Op zondag 15 februari 2009 12:05 schreef Murmeli het volgende:
hoi auto civil duim en cherrylips
mogge!!!
Haaaiquote:Op zondag 15 februari 2009 12:05 schreef Murmeli het volgende:
mogge!!!
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:05 schreef Murmeli het volgende:
mogge!!!
Slecht geslapen?quote:
nee geen ontbijt op bed, ik moet toch eens een gesprekje aangaan hier.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja het maakt het weer wat gezelliger he
Gaan we zeker doenDoen we wel bij jou dan zie ik kwaak en goeroe ook weer enzo
De eikel!Kreeg je wel ontbijtje op bed of iets dergelijks?
Ehhh.. Ik werd afgeleidquote:
Door wie of wat?quote:
Is dat dan zo?quote:
Daar zou ik dan maar snel mee beginnen, opvoeding heet datquote:Op zondag 15 februari 2009 12:08 schreef Murmeli het volgende:
nee geen ontbijt op bed, ik moet toch eens een gesprekje aangaan hier.grrrr...
ja is goed in rotterdammie, mag je kwaak bekijkenje kijkt er in ieder geval niet overheen ofzo
Hahaha, nee heb is niemand van hierquote:Op zondag 15 februari 2009 11:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Positieve gevoelens begrijp ik, tof!![]()
Als het iemand is van hier, komt dat toch op hetzelfde neer als versturen, als je hem post?.
Maar zelfs als het niet goed zou zitten, wat is het ergste wat er kan gebeuren als je hem verstuurt?
Makkelijk praten voor een buitenstaander, ik weet het.
ow... is dit een spannend verhaal? volgens mij wil ik het wel horenquote:
Zou Techno bij auto langs zijn geweest?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow... is dit een spannend verhaal? volgens mij wil ik het wel horen
kom maar op!
Volgens mij wilt kwaak gewoon jouw aandacht hebbenquote:
Dan krijgt ze straks allemaal ontwennings verschijnselen.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Zet die laptop/desktop uit en test het
Techno ging toch stappen?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou Techno bij auto langs zijn geweest?
Valt wel meequote:Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow... is dit een spannend verhaal? volgens mij wil ik het wel horen
kom maar op!
mij was ook ontbijt op bed belofd maar hier ligt er een nog te pitten terwijl ik de boel al opgeruimd heb hier en ben nu dan maar zelf ontbijt an t makenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar zou ik dan maar snel mee beginnen, opvoeding heet dat
Hij valt op, dat is niet altijd verkeerd..
Nee hoor, het enige wat ze dan ontvangt is warmte en intimiteitquote:Op zondag 15 februari 2009 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan krijgt ze straks allemaal ontwennings verschijnselen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mij was ook ontbijt op bed belofd maar hier ligt er een nog te pitten terwijl ik de boel al opgeruimd heb hier en ben nu dan maar zelf ontbijt an t maken
MANNEN!
Hoiquote:
Was het gezellig?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Techno ging toch stappen?
[..]
Valt wel mee
Een vriend kwam gisteren langs, maar hij had z'n TomTom verkeerd ingesteld (verkeerd adres aangeklikt) en toen was hij een uurtje later. En verder bleef hij slapen
Je bent niet alleen?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mij was ook ontbijt op bed belofd maar hier ligt er een nog te pitten terwijl ik de boel al opgeruimd heb hier en ben nu dan maar zelf ontbijt an t maken
MANNEN!
Dat klinkt veel beter dan Fok! waar kan ik tekenen dat ik dat ook krijg?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, het enige wat ze dan ontvangt is warmte en intimiteit
Krijg je vanzelf tijnquote:Op zondag 15 februari 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt veel beter dan Fok! waar kan ik tekenen dat ik dat ook krijg?
jaja, iets zegt mij dat het tomtom verhaal helemaal niet relevant is, en dat er achter het blijven slapen nog een heel verhaal zit... je probeert ons gewoon een beetje af te leiden auto... dus... vertel opquote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef automatic_ het volgende:
Valt wel mee
Een vriend kwam gisteren langs, maar hij had z'n TomTom verkeerd ingesteld (verkeerd adres aangeklikt) en toen was hij een uurtje later. En verder bleef hij slapen
inderdaad je hebt er niks aan! ben alleen bang dat kwaak zich niet laat opvoedenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
MANNEN!
Weet ik.quote:
na 3 dagen knuffelen wil ik ook wel eens gewoon fokken zonder geknuffel hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt veel beter dan Fok! waar kan ik tekenen dat ik dat ook krijg?
Eigenlijk was het wel relevant, want daardoor was hij een uur later & was het niet meer de moeite om naar de bios te gaanquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaja, iets zegt mij dat het tomtom verhaal helemaal niet relevant is, en dat er achter het blijven slapen nog een heel verhaal zit... je probeert ons gewoon een beetje af te leiden auto... dus... vertel op
toyboy is gezelligquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee, was toch bekend hier dat toyboy dit weekend hier is
Ik wist niet dat hij het hele weekend zou blijvenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee, was toch bekend hier dat toyboy dit weekend hier is
ahzo JA dusquote:Op zondag 15 februari 2009 12:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij het hele weekend zou blijven
Maarre note taken
nog een negatieve reactie? Zo negatief was de eerste toch niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, nee heb is niemand van hier
Het tweede gedeelte van je vraag, daar heb ik niet veel zin in om op in te gaan, omdat ik niet zit te wachten op nog een negatieve reactie (al weet ik niet of je er negatief op zult reageren).
en wat hebben jullie dan in plaats daarvan gedaan?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eigenlijk was het wel relevant, want daardoor was hij een uur later & was het niet meer de moeite om naar de bios te gaan
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo JA dus
gaat ws morgen weer weg...
Ik denk niet dat kwaak dat wil. Jij mag mij daarin tegen wel een knuffel geven hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
na 3 dagen knuffelen wil ik ook wel eens gewoon fokken zonder geknuffel hoor![]()
whahahahaha
maar i kwil wel vragen of kwaak jou een keer wil knuffelen....
Hoiquote:
Nee, niet van jouw kant. Van andere mensen tegen wie ik het vertel. Ook van vriendinnen uit mijn directe omgeving.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nog een negatieve reactie? Zo negatief was de eerste toch niet?
Maar het is je goed recht hoor, ik snap je wel. Ik heb zelf ook eens een soortgelijke brief geschreven, hem drie dagen bij me gehouden en uiteindelijk in honderd snippers weggegooid. Wat ik al zei, makkelijk praten voor een buitenstaander
Haha. Toen hebben we hier thuis een film gekekenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en wat hebben jullie dan in plaats daarvan gedaan?
(sjezus ik moet wel alles uit jou trekken zeg)
nee ik mag niet met jou knuffelen.... dan krijg je sushi problemen enzo met je pielemuis en ik denk dat je dat niet leuk vindt....quote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kwaak dat wil. Jij mag mij daarin tegen wel een knuffel geven hoor.
ik geef het op....quote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Toen hebben we hier thuis een film gekeken
Dan valt het bij mij niet meer onder de categorie knuffelen hoor!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik mag niet met jou knuffelen.... dan krijg je sushi problemen enzo met je pielemuis en ik denk dat je dat niet leuk vindt....
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:31 schreef DR34M3R het volgende:
Knuffelen is heerlijk in iemands armen liggen, strelen, kusjes geven...
Dan doen wij het stiekum wat kwaak niet weet dat deerd hem niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik mag niet met jou knuffelen.... dan krijg je sushi problemen enzo met je pielemuis en ik denk dat je dat niet leuk vindt....
kwaak maakt nogal graag sushiquote:Op zondag 15 februari 2009 12:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan valt het bij mij niet meer onder de categorie knuffelen hoor!
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:31 schreef DR34M3R het volgende:
nou jij mist een stukje voorgeschiedenis denk ik. kwaak heeft hier vorige week iets gepost over in mijn buurt komen en sushi, pielemuizen en botte messen...vandaarquote:Op zondag 15 februari 2009 12:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee zo werkt dat nietquote:Op zondag 15 februari 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doen wij het stiekum wat kwaak niet weet dat deerd hem niet.
bij een knuffel hoeven niet persé kusjesquote:Op zondag 15 februari 2009 12:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oke dan nietquote:
Terug duwen.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het ook nogal smerig gezegd eigenlijk
Huis is helemaal aan kant (behalve rommelhok) en ik heb slecht geslapen ivm onverwachte bedgenoten die me bijna het bed uit duwden.
Dat lukt niet altijd.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het heet toch nieuwe mensen leren kennen.
hihihi, dan heb ik idd een stukje gemistquote:Op zondag 15 februari 2009 12:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nou jij mist een stukje voorgeschiedenis denk ik. kwaak heeft hier vorige week iets gepost over in mijn buurt komen en sushi, pielemuizen en botte messen...vandaar
ja knuffelen is fijn heik krijg al de 5e dag op rij knuffels
wat vind je smerig? knuffelen?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Huis is helemaal aan kant (behalve rommelhok) en ik heb slecht geslapen ivm onverwachte bedgenoten die me bijna het bed uit duwden.
je had dan ook ertussenin moeten gaan liggenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
It was.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ziet eruit als een leuk feestje Howl
Gewoon terug lezen.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hihihi, dan heb ik idd een stukje gemist
Knuffelen is zaaaaalig!![]()
![]()
Ik vind het dan ook heerlijk om toch een beetje te teasen af en toe..
sushi van pielemuizenquote:
quote:
Dat werkt al helemaal niet, want dan kruipen ze helemaal tegen me aan en gaan ze half bovenop me liggen EN krijg ik het veel te heet.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je had dan ook ertussenin moeten gaan liggen
Dat soort Sushi hoef ik ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sushi van pielemuisen
En ik heb teruggeduwd
Hielp niet
Ik heb medelijden met de man die ooit een relatie krijgt met 1 van mijn dochters
Niet per sé neequote:
Het is goed met jou. Voor ik hier een topic terug gelezen heb loop ik het volgende al weer achter. Teruglezen doe ik neitquote:Op zondag 15 februari 2009 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon terug lezen.Dan ben je weer helemaal op de hoogte.
quote:
Komt eraan.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb geen reactie meer gezien van je.
Of was het mijn beurt?
als die dochter ongeveer 50% van jou gene pakket heeft ge-erft, ik ookquote:Op zondag 15 februari 2009 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb medelijden met de man die ooit een relatie krijgt met 1 van mijn dochters
Binnenkort FOK!, de musical.. In dat ene theater waar al die musicals zijn!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:44 schreef DR34M3R het volgende:
Het is goed met jou. Voor ik hier een topic terug gelezen heb loop ik het volgende al weer achter. Teruglezen doe ik neit
die kan je heel gemeen opvattenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als die dochter ongeveer 50% van jou gene pakket heeft ge-erft, ik ook
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:45 schreef dawg het volgende:
Ik kon het niet laten en heb de cd besteld.
En de nieuwste van Kings of Leon, en Foo Fighters.
En nu duurt het me te lang voordat ze binnen zijn.
Wat dat snap ik niet helemaal?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet per sé nee. Maar meestal gebeurt dat dan toch min of meer vanzelf
[..]
Het is goed met jou. Voor ik hier een topic terug gelezen heb loop ik het volgende al weer achter. Teruglezen doe ik neit
Oeh, dat is in de buurt. Ik ga wel even kijken denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 12:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Binnenkort FOK!, de musical.. In dat ene theater waar al die musicals zijn!
Tijn, maak eens een notitie... Iemand lacht om je grapje, das iets positiefs.. Moet je vaker doen, is goed voor jequote:
Hee!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als die dochter ongeveer 50% van jou gene pakket heeft ge-erft, ik ook
naaah... waarom zou zequote:
Kinderen erven toch alleen de slechte eigenschappen van de ouders.quote:
Ik weet het niet, mijn ouders waren kinderloos!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kinderen erven toch alleen de slechte eigenschappen van de ouders.
Kings of Leonquote:Op zondag 15 februari 2009 12:45 schreef dawg het volgende:
Ik kon het niet laten en heb de cd besteld.
En de nieuwste van Kings of Leon, en Foo Fighters.
En nu duurt het me te lang voordat ze binnen zijn.
Wie spelen er allemaal in mee? En wanneer is de premiere?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, dat is in de buurt. Ik ga wel even kijken denk ik.
Okequote:Op zondag 15 februari 2009 12:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tijn, maak eens een notitie... Iemand lacht om je grapje, das iets positiefs.. Moet je vaker doen, is goed voor je
dan hebben mijn kids niets van mij kunnen ervenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kinderen erven toch alleen de slechte eigenschappen van de ouders.
Wat zielig.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik weet het niet, mijn ouders waren kinderloos!
Nou gewoon, soms lijkt mijn mond een eigen leven te leiden. Zo was ik jaren geleden eens met wat collega's op stap, en ik stond bij de bar om wat te bestellen. Een collega van me zat schuin voor me op de barkruk, en voor ik het zelf in de gaten had gaf ik hem van achteren een zoen in zijn nek...quote:Op zondag 15 februari 2009 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dat snap ik niet helemaal?
Oke dan niet.![]()
Ik lees ook nooit terug.
hij was toch gemeen?quote:
Je kan het ook positief draaien inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij was toch gemeen?
Of bedoel je als mn dochter MAAR 50% van mn genenpakket heeft
Geen idee. Zo goed ken ik jou niet en je kinderen ken ik al helemaal niet dus ik moet jou op je woord geloven.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan hebben mijn kids niets van mij kunnen erven![]()
oh dan is dat laatste hier t gevalquote:Op zondag 15 februari 2009 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Zo goed ken ik jou niet en je kinderen ken ik al helemaal niet dus ik moet jou op je woord geloven.
Maar soms kunnen kinderen ook goede eigenschappen erven van hun ouders alhoewel dat niet vaak gebeurt.
Nou....quote:Op zondag 15 februari 2009 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan hebben mijn kids niets van mij kunnen erven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Metallica is sowieso leuk alles voor tot en met Black album en het laatste album is ook erg goed.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou gewoon, soms lijkt mijn mond een eigen leven te leiden. Zo was ik jaren geleden eens met wat collega's op stap, en ik stond bij de bar om wat te bestellen. Een collega van me zat schuin voor me op de barkruk, en voor ik het zelf in de gaten had gaf ik hem van achteren een zoen in zijn nek...
Nog heerlijk knuffelend gedanst met hem later op de avond trouwens op "Nothing else matters".. Dat blijft mijn nr 1 aller tijden hoor
Als jij het zegt.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan is dat laatste hier t geval
Hoiquote:
Ik vrees dat er maar 1 slinger hangt.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan het ook positief draaien inderdaad
[nieuwsgierig]En... Hangen er nu sokken in de woonkamer? Of kleding...? in plaats van slingers [/nieuwsgierig]
hehehe.... je kent me toch JB'tje... ik ben altijd aardigquote:Op zondag 15 februari 2009 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij was toch gemeen?
Of bedoel je als mn dochter MAAR 50% van mn genenpakket heeft
Niet waar, tegen mij doe je ook zo gemeenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehehe.... je kent me toch JB'tje... ik ben altijd aardig
Volgens Murm is Kwaak heel lief.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet waar, tegen mij doe je ook zo gemeen
Hoi Q
Ja, die's verliefdquote:Op zondag 15 februari 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens Murm is Kwaak heel lief.
ach... ik vind zelf load en reload goed te pruimen, beetje meer melodie dan het het snel stampen vlug thuis werk.. St.Anger was ook wel okay en death magnetic zit in de auto maar die staat meer voor de deur dan dat ik er in zit. Straks mormelientje eens uit bed en in de bus zien te krijgen om naar de stad te gaan en paar nieuwe doppies voor mijn aaipoot te kopen!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Metallica is sowieso leuk alles voor tot en met Black album en het laatste album is ook erg goed.![]()
Oke daar is toch niks mis mee.
Ja, klopt, je zegt altijd alleen maar lieve dingen over en tegen mequote:Op zondag 15 februari 2009 12:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehehe.... je kent me toch JB'tje... ik ben altijd aardig
Hahaquote:Op zondag 15 februari 2009 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vrees dat er maar 1 slinger hangt.
Ik viel gisteren trouwens midden in het tikken van een SMS in slaap
Was echt helemaal op ...
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi Q
Jij hebt gewoon je imago tegen Wilmaquote:Op zondag 15 februari 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi Q
Dat maak jij er van, jij denkt dat ik een of ander monster benquote:Op zondag 15 februari 2009 13:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon je imago tegen Wilma(oh... en ik ben wel beetje jalloers op jouw dolfijn momentje in je fobo
)
Liefde maakt blind.quote:
Ik zeg ook niet dat Load, Reload en St. Anger slecht zijn ik vind het de overige albums gewoon veel beter dan dat.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach... ik vind zelf load en reload goed te pruimen, beetje meer melodie dan het het snel stampen vlug thuis werk.. St.Anger was ook wel okay en death magnetic zit in de auto maar die staat meer voor de deur dan dat ik er in zit. Straks mormelientje eens uit bed en in de bus zien te krijgen om naar de stad te gaan en paar nieuwe doppies voor mijn aaipoot te kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |