Yepquote:Op zondag 15 februari 2009 00:13 schreef Gwydion het volgende:
Dusss nu is het hele valentijn geneuzel weer voorbij
hoiquote:Op zondag 15 februari 2009 00:24 schreef Edwinuss het volgende:
Goedenavond ! Valt hier wat te beleven ?
Die zijn vast valentijn aan het vierenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:25 schreef Thrar het volgende:
[..]
hoiWeinig want er zijn bijna geen vrouwen aanwezig deze avond!
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:25 schreef Thrar het volgende:
[..]
Kijk eens goed in welk topic je zit..quote:
Ik heb je mail en je nummer niet. Had je daar wat aan moeten doen, Rip.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb niet eens een e-card of een sms gehad
dat is gewoon een belediging!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:26 schreef Ripley het volgende:
Goh, ik hier?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kijk eens goed in welk topic je zit..
Aahwquote:Op zondag 15 februari 2009 00:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb zelfs geen aardige PMs gehadquote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb je mail en je nummer niet. Had je daar wat aan moeten doen, Rip.
idd, het is ook gewoon net als vele andere feestdagen een te commercieel/verplicht/etc gedoe. Ik doe het hele jaar aan valentijn behalve op de dag zelfquote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef zhe-devilll het volgende:
valentijn is zo dom!
Blij dat ik geen kaarten heb gehad! Bah klef gedoe!
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen aardige PMs gehad
Ga je weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij? Kan het me niet voorstellen..quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga je weer?Dag Sedannetje.. Niet mijn favoriet, een sedanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Zo blijkt....quote:
You see....quote:Op zondag 15 februari 2009 00:25 schreef Thrar het volgende:
[..]
Moet wel een sukkel geweest zijn dan, of niet, als je erom moet vragen?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:33 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ook een e-card gehad.. Zo ONT-ZET-TEND spontaan... Echt, wat een liefdevolle e-card.
Ik zie het! Nou, hier ben ik!quote:
Psies! Jij vat hem gewoon!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:30 schreef Gwydion het volgende:
[..]
idd, het is ook gewoon net als vele andere feestdagen een te commercieel/verplicht/etc gedoe. Ik doe het hele jaar aan valentijn behalve op de dag zelf
Nou!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Moet wel een sukkel geweest zijn dan, of niet, als je erom moet vragen?
Je bent toch een man?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:22 schreef Thrar het volgende:
zo, even de balans opmaken:
- 0 valentijnberichtjes gehad
- 0 valentijnberichtjes verstuurd
- vandaag lekker patat gegeten en in de avond taart + chips + cola genuttigd.
Toch nog best een aardige dag gehad dus![]()
En jullie?
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dag Sedannetje.. Niet mijn favoriet, een sedan
Doe mij maar hatchback!quote:
Want?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
Tering.... Ik moet hier niet meer terugkomen.
De groeten!
Ik vind het vreemd...quote:Op zondag 15 februari 2009 00:46 schreef Thrar het volgende:
[..]
* Thrar checkt
yup![]()
taart was trouwens een valentijn slagroomtaart ..
trust ludo!
Haha, begrijpelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 00:49 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mannen (?) die praten als een vrouw hier in dit topic.....trek ik slecht.
waarschijnlijk vindt hij ons mij stomquote:
ach, ik ben ook vreemd! Maar om niet als complete loser over te komen, m'n broer was jarig en er was niks anders in de winkel te krijgenquote:
Haha, daar doelde ik niet op. Je hebt het over dat je patat hebt gegeten en taart en weet ik veel wat allemaal nog meer en dat het daarom een goede dag was. Je bent toch geen vrouw...quote:Op zondag 15 februari 2009 00:51 schreef Thrar het volgende:
[..]
waarschijnlijk vindt hij ons stom![]()
[..]
ach, ik ben ook vreemd! Maar om niet als complete loser over te komen, m'n broer was jarig en er was niks anders in de winkel te krijgen
Nee hoor, helemaal niet. Maar het is toch een beetje een vrouwending toch? Jezelf eventueel schuldig kunnen voelen over wat je gegeten hebt.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:51 schreef Thrar het volgende:
[..]
waarschijnlijk vindt hij ons mij stom![]()
Ik val niet op metromannenquote:
Weet je HOE leuk single zijn is?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:58 schreef Tacitus88 het volgende:
yay ook alleen op de dag-na-valentijnsdag
Nou.. Af en toe komt 't alleen zijn m'n strot ook wel uitquote:
Nou er is ook wel een midden weg..quote:Op zondag 15 februari 2009 01:00 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Oh.. je gaat meer voor het type authentieke neanderthaler?
Ik had daar meer last van eind december zeg maar, valentijn doet mij niet meteen zo heel veel.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:00 schreef Tacitus88 het volgende:
Klopt maar ligt aan het moment, soms voelt het buitengewoon kut
edit: btw niet dat ik voor die commerciele troep val, maar mis gewoon nu een beetje het hebben van een vriendin
Aahw.. hij wordt verlegenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:02 schreef Thrar het volgende:
haha, alsof ik m'n "verdriet" probeerde te vergeten door te eten en me nu schuldig zou voelen
grappenmakers
bah, stop eens met m'n fotoboek te checken allemaal?![]()
Haha, heeft geen naamquote:
Ik ging eens even checken of je eruit zag als zó'n Metrosexual (brrrr) maar dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:02 schreef Thrar het volgende:
haha, alsof ik m'n "verdriet" probeerde te vergeten door te eten en me nu schuldig zou voelen
grappenmakers
bah, stop eens met m'n fotoboek te checken allemaal?![]()
Je hebt helemaal gelijk, maar afentoe een beetje terugval mag best toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:07 schreef Nouk84 het volgende:
Lieve mensen, wat denk je dat er gebeurt als je een relatie hebt? Dat je via de relatie gelukkig wordt? Forget it! Nee, je moet zelf gelukkig worden. Je kunt leven zonder relatie hoor, je bent namelijk de enige die jezelf gelukkig kan maken. Daarbij ben je ook de enige die jezelf ONgelukkig kan maken.
Ja, maar dan moet je dus denken aan mijn laatste zinquote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar afentoe een beetje terugval mag best toch?
Zal ik voortaan doen!quote:Op zondag 15 februari 2009 01:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dus denken aan mijn laatste zin
Op naar de eerstvolgende commerciële bagger dagquote:Op zondag 15 februari 2009 01:13 schreef robbolo het volgende:
Jeej, die commerciële bagger is weer een jaar pleite!
Pasen ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:17 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Op naar de eerstvolgende commerciële bagger dag
Het gaat sowieso om de gedachte. Dus alleen denken zou voldoende moeten wezenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:20 schreef Gwydion het volgende:
Moederdag heeft geen commerciële waarde. Als kleuter maakte ik altijd een (hele mooie) tekening dus moet dat nu ook maar voldoende zijn!
Boedhistische inslag het lijden uitlijden zeg maarquote:Op zondag 15 februari 2009 01:07 schreef Nouk84 het volgende:
Lieve mensen, wat denk je dat er gebeurt als je een relatie hebt? Dat je via de relatie gelukkig wordt? Forget it! Nee, je moet zelf gelukkig worden. Je kunt leven zonder relatie hoor, je bent namelijk de enige die jezelf gelukkig kan maken. Daarbij ben je ook de enige die jezelf ONgelukkig kan maken.
later!quote:Op zondag 15 februari 2009 01:29 schreef Civilian het volgende:
Denk dat ik zo ook nog maar ff een film op ga zetten ofzo.. 'T is hier echt doogebloedt
Sterkte!quote:Op zondag 15 februari 2009 01:29 schreef Civilian het volgende:
Denk dat ik zo ook nog maar ff een film op ga zetten ofzo.. 'T is hier echt doodgebloedt
Ik nietquote:Op zondag 15 februari 2009 02:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ondanks dat iedereen weg is, toch zeg ik nog vriendelijk gedag![]()
Truste!quote:Op zondag 15 februari 2009 02:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ondanks dat iedereen weg is, toch zeg ik nog vriendelijk gedag![]()
Dank je.. beetje laat hequote:Op zondag 15 februari 2009 02:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog, gezellig gehad?
Laatquote:Op zondag 15 februari 2009 02:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je.. beetje laat he
Jah was erg gezellig, nu nog met venco aan de praat
Hij had het over patat en taart, niet over chocola na een dag winkelen.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, daar doelde ik niet op. Je hebt het over dat je patat hebt gegeten en taart en weet ik veel wat allemaal nog meer en dat het daarom een goede dag was. Je bent toch geen vrouw...
Ja leuk, vaak gehoord enzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:07 schreef Nouk84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |