Dank je. 14.gifquote:Op zondag 15 februari 2009 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de TT veranderd voor mensen die het nog niet gezien hebben
Ademen? Vissen voeren? Een sex-orgie?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met het verhaal niet moeilijk te raden hè. En begin er vooral wéér over joh
Ik hou van je.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef Friday12 het volgende:
tvp
en wat betekent je t'aime![]()
ik faalde nogal voor frans
Dat is meer falen in algemene kennis dan alleen Frans.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef Friday12 het volgende:
tvp
en wat betekent je t'aime![]()
ik faalde nogal voor frans
Jij bent de blauwe baasquote:Op zondag 15 februari 2009 01:00 schreef Harajuku. het volgende:
Prima johDoen we vanaf nu sneak peaks zonder spoiler.
Jij faalt meer in het begrijpen van simpele regels.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat is meer falen in algemene kennis dan alleen Frans.
Ja, lijkt me een prima regel. Of 'Hello Hurley' het daadwerkelijk verpest of niet, daar kan je over discussiëren. Of je die TT wel of niet had gekozen als je de promo wel of niet had gezien is echter gewoon feitelijk vast te stellen, en dan zit je altijd safe. Dus laten we gewoon die regel accepteren, dan is er nooit gezeik.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus als iemand zegt "Hello Hurley" dan mag niet in de TT omdat mensen dan gaan weten dat iemand Hurley gaat begroeten?
Ach, laat maar zitten ook, nondiscussie![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op zondag 15 februari 2009 01:50 schreef EvilMarc het volgende:
Zullen we het weer over Lost hebben?
Wie weet wanneer Erika's recap weer komt? Is dat altijd maandag?
Dat is al 93 delen zo, blijkbaar wel heel moeilijkquote:Op zondag 15 februari 2009 01:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een prima regel. Of 'Hello Hurley' het daadwerkelijk verpest of niet, daar kan je over discussiëren. Of je die TT wel of niet had gekozen als je de promo wel of niet had gezien is echter gewoon feitelijk vast te stellen, en dan zit je altijd safe. Dus laten we gewoon die regel accepteren, dan is er nooit gezeik.
Het is echt zo moeilijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nee, ik faal in het schaapachtig volgen van arbitraire regels en de toepassing daarvanquote:Op zondag 15 februari 2009 01:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij faalt meer in het begrijpen van simpele regels.
De enige die zeiken zijn de mierenneukers, waarom moet ik daar rekening mee houden? En mijn originele TT was nog een stuk abstracter dan 'Hello Hurley'...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een prima regel. Of 'Hello Hurley' het daadwerkelijk verpest of niet, daar kan je over discussiëren. Of je die TT wel of niet had gekozen als je de promo wel of niet had gezien is echter gewoon feitelijk vast te stellen, en dan zit je altijd safe. Dus laten we gewoon die regel accepteren, dan is er nooit gezeik.
Het is echt zo moeilijk niet.
Het is 16 jaar later en er is geen enkele reden om aan te nemen dat die koreaan bij die overlevenden gerelateerd is aan die aziaat die ze toen ooit zag. Je kan van een mug een olifant maken natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 10:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar hoe zit het nou, waarom herkende Rousseau Jin niet in in de eerdere seizoenen? Het is onwaarschijnlijk dat ze hem niet herkend zou hebben, ondanks dat ze geen directe interactie hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |