De naam Velvet zei me wel vaag wat, maar verder ook niet...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:46 schreef grazz het volgende:
De eerste 4 zeggen me niks maar Molly deed al eens mee aan het Junior songfestival 2006 voor Zweden, mooie stem heeft ze. Velvet, ik verwacht een verdomd goed eurodance nummer! EMD, nou de zweedse breezahs zullen ze er vast inhouden?... BWO: tsja ook perfect
Heerlijk nummer! Torrents zijn er wel altijd van te vindenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef grazz het volgende:
En speciaal voor ItaloDancer en sk00p:
de tena ladies
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Misschien bak ik wel even een leuke OP morgen.
Als we de laatste plek weer willen reserveren wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:16 schreef Kantar het volgende:
Ik vrees dat het dit jaar weer, zoals gewoonlijk, weinig soeps zal worden met de Toppers.. Wanneer gaan we nou eens een keer Anouk naar dat songfestival sturen?
Misschien = zeker.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Misschien bak ik wel even een leuke OP morgen.
Nee! Ik vond dat übertruttige dansje juist wel grappig.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:19 schreef Remcosb het volgende:
Ik denk dat we hier in ieder geval meer kans mee maken dan de inzendingen die we de afgelopen jaren hebben gestuurd. Maar dan moeten ze wel die idiote Shine-beweging waarin ze steeds met hun handen gingen zwaaien uit de dans halen.
De Zweden besteden inderdaad veel aandacht en kwaliteit aan het Eurovisie Songfestival.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
In de Top tien van best bekeken programma's van 2008 staat MelodiFestivalen er 9(!)keer in. Zegt wel wat over hoe er hier tegenaan wordt gekeken.
Wat mij betreft kan die nu al geopend worden ipv die paar dagen normaliter... alle voorronden leveren ook al genoeg gesprekstof opquote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef Susi het volgende:
Ik lees ook mee.
Maar er komt toch nog wel een eigen subforum
Je twee maanden suf praten over iets wat maar drie dagen duurt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan die nu al geopend worden ipv die paar dagen normaliter... alle voorronden leveren ook al genoeg gesprekstof op
Jij vindt Anouk geen verbetering t.o.v. alles wat wij in de afgelopen 10 jaar gestuurd?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als we de laatste plek weer willen reserveren wel.
We hebben betere opties![]()
Aan de zangers en zangeressen heeft het de afgelopen jaren echt niet gelegen... het was meer het feit dat de liedjes middelmatig waren... niet super, niet slecht en dan val je in een veld van 40 niet positief of negatief op...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:53 schreef Kantar het volgende:
[..]
Jij vindt Anouk geen verbetering t.o.v. alles wat wij in de afgelopen 10 jaar gestuurd?Hmm, apart.
Ik vond Hind vorig jaar best aardig, al was het nummer weer typisch Nederlands in die zin dat het een 13-in-een-dozijn popdeuntje was wat we al tig keer eerder gehoord hebben.
Er is zat te melden over al die voorrondes hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je twee maanden suf praten over iets wat maar drie dagen duurt.
Ik denk wel dat we met Shine hoger scoren dan de afgelopen jaren. Het is een goed lied, alleen misschien iets ouderwets. Aleen dat dansje was nog niet helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan de zangers en zangeressen heeft het de afgelopen jaren echt niet gelegen... het was meer het feit dat de liedjes middelmatig waren... niet super, niet slecht en dan val je in een veld van 40 niet positief of negatief op...
Shine is een veel uitgesprokener inzending, of je houdt ervan of je haat het.... Dat betekent dat het of scoort als een tiet of kansloos laatste wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |