Je was vorige week dat topic aan het lezen. Heck je postte nog de link op mijn verzoekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat weet ik nu toch niet meer.
Maar goed, wazige gast ben je, wat ik laatst al zei.
Newbie hequote:
Yepquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tip 1: "Waar" is overrated, gebruik het niet
We zaten er met een heel sudenten clubje achterquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij misschien ook wel, aangezien je niet de eerste bent die met dit account post.
Volgens mij begrijp je me niet helemaal, ik bedoel gelukt om iemand te vindenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
@ProbeerMe: Jij dacht dat ik zo snel klaar was met neuken?
Ken ik jou trouwens?
The plot thickens!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We zaten er met een heel sudenten clubje achter.
Helaas zit ik daar al jaren niet meer
Ik heb mijn aardige momentenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Zowat anti-alles maar nu opeens niet, vardacht Ripley
Nu is alleen nog de meester aan het woord hoorquote:
Omdat ik heb gezegd dat iemands TT niet suckt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij wil je ook op het lijstje
Jij mag met mij neuken, als je me een PM stuurt met daarin wat maten, voorkeuren en verhalen over hoe je sex hebt met je vriendinnen en er nog iemand bij zoekt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
@ProbeerMe: Jij dacht dat ik zo snel klaar was met neuken?
Ken ik jou trouwens?
Okee. Je naam komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet helemaal, ik bedoel gelukt om iemand te vinden
Nee, je kent me verder niet (denk ik dan)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:42 schreef Adolecens het volgende:
Jij mag met mij neuken, als je me een PM stuurt met daarin wat maten, voorkeuren en verhalen over hoe je sex hebt met je vriendinnen en er nog iemand bij zoekt.
quote:
Kan wel zijn omdat er ook iemand is die "Probeer" heetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
Okee. Je naam komt me bekend voor.
Ik snapte het wel trouwens.
Ja omdat je verdacht aardig deed opeensquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ik heb gezegd dat iemands TT niet suckt?
wat hebben jullie toch een gek beeld van mijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja omdat je verdacht aardig deed opeens
Gedaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij mag met mij neuken, als je me een PM stuurt met daarin wat maten, voorkeuren en verhalen over hoe je sex hebt met je vriendinnen en er nog iemand bij zoekt.
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch een gek beeld van mij
ik heb gereageerd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:47 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Gedaan.
en nu?
Edit- o ja, neuken
Denk het, ik ga zo maar eens wat actie ondernemen op utrecht CS als ik ben afgewerktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Zo zeg, het is wel erg rustig hier!
Zit iedereen met z'n Valentijn op de bank klef te doen ofzo?
Ik niet. Jij ook niet kennelijk?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Waarschijnlijk laat je je daar afwerkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:54 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Denk het, ik ga zo maar eens wat actie ondernemen op utrecht CS als ik ben afgewerkt
Ik heb geen valentijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb mijn portie al gehad vandaagquote:
Ik wilde het niet zo laat maken vanavondquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:55 schreef Nouk84 het volgende:
Begin van de avond ging het ontzettend snel, dat is nu voorbij. Iedereen is toch stappen misschien?
waarom verbaasd me dat niet?quote:
Argh, nee ik trek wat bier open in de trein op weg naar Ehv, kijk of er wat te scharrelen valt onderweg en vervolg naar stratumseindquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:55 schreef Adolecens het volgende:
Waarschijnlijk laat je je daar afwerken
een echte BreeZaH slet in mannelijke uitvoeringquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:56 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Argh, nee ik trek wat bier open in de trein op weg naar Ehv, kijk of er wat te scharrelen valt onderweg en zweef naar stratumseind
Oh ja, my bad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie al gehad vandaag
Afwerken doen ze op de Europalaan in Utrecht. Dat is ongeveer 15 min lopen van CS.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:56 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Argh, nee ik trek wat bier open in de trein op weg naar Ehv, kijk of er wat te scharrelen valt onderweg en zweef naar stratumseind
Ik duidelijk niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Jaja, dat zeggen ze allemaal, maar ondertussenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
x2 en ook geen behoefte aan, slap gedoe.
Zegt de kennerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Afwerken doen ze op de Europalaan in Utrecht. Dat is ongeveer 15 min lopen van CS.
Niet aardig van jequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, ik heb net geprobeerd iemand van 24 duidelijk te maken dat ik hem te jong voor me vind.. He was not amused..![]()
En 32?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, ik heb net geprobeerd iemand van 24 duidelijk te maken dat ik hem te jong voor me vind.. He was not amused..![]()
Ik weet het, ik hosselwerk tegenover de halte Kanaleneiland Zuid overdagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
Afwerken doen ze op de Europalaan in Utrecht. Dat is ongeveer 15 min lopen van CS.
Vertelquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zo laat maken vanavond
[..]
waarom verbaasd me dat niet?
Ben je lijnentrekker op die sportvelden daar?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:59 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik weet het, ik hosselwerk tegenover de halte Kanaleneiland Zuid overdag
Details. Sappige verhalen. Enzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, gaat nog netquote:
Let me guess; ook 24?quote:
je spuit ze de bek al vol met proteïnen en dan nóg geld geven voor voedsel?!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, die meisjes moeten toch ook eten? En wat is 15 euro nou?
Sorry, ik had me verslapenquote:
Kunnen ze water mee kopen om het weg te spoelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je spuit ze de bek al vol met proteïnen en dan nóg geld geven voor voedsel?!
Haha, weinig sappige verhalen, hij is gewoon dom en triest..quote:
Laat hij niet liever andere dingen trekken dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben je lijnentrekker op die sportvelden daar?
Daar hebben we jou voor tochquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Laat hij niet liever andere dingen trekken dan?
Nah, ik houd absoluut niet van dat cultuurtje en heb er ook weinig van meegekregenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:57 schreef Adolecens het volgende:
een echte BreeZaH slet in mannelijke uitvoering
vtsPnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:00 schreef Adolecens het volgende:
Ben je lijnentrekker op die sportvelden daar?
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
Laat hij niet liever andere dingen trekken dan?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, weinig sappige verhalen, hij is gewoon dom en triest..
quote:
Waarschijnlijk is hij inderdaad heel triest nu jij hem afgewezen hebt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, weinig sappige verhalen, hij is gewoon dom en triest..
Dat is dan nog wel iets verder dan de afwerkplek hoor!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:03 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Nah, ik houd absoluut niet van dat cultuurtje en heb er ook weinig van meegekregen
[..]
vtsPn
[..]
Uiteraard
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij inderdaad heel triest nu jij hem afgewezen hebt.
Hoe kom jij aan die infoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:05 schreef Adolecens het volgende:
Dat is dan nog wel iets verder dan de afwerkplek hoor!
Dat red je niet in de koffiepauze![]()
Dan zat je toch beter op de oude stek, achter het Centraal station
Welke info?? Weten ze van BV&I wel dat je hier zit, of heb je geen P-screening?quote:
quote:
Echt niet...quote:
Edit: -quote:
Ik las Hardeballenstraatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
Hoeren in Utrecht.
Zandpad, Hardebollenstraat, en dan de Europalaan voor de wat prijsbewustere hoerenloper.
Wat moet dat toch met al die KLPD termen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Welke info?? Weten ze van BV&I wel dat je hier zit, of heb je geen P-screening?
-editquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:08 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik heb een B gehad, en alles wordt gelogd. Verder maakt het niet veel uit of ik hier wat zit te posten of weet-ik-op-welke-pagina zit te browsen, ik doe niets verkeerd
Ik bied me gewoon gratis aan en er gebeurt niksquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
Hoeren in Utrecht.
Zandpad, Hardebollenstraat, en dan de Europalaan voor de wat prijsbewustere hoerenloper.
De echte doet het zelver kan niet zonder de gamma, de neppe doe het zelvert gaat dus naar de praxisquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
Hoeren in Utrecht.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De echte doet het zelver kan niet zonder de gamma, de neppe doe het zelvert gaat dus naar naast de praxis
nee nee, vtsPN terminologie. Zij weten het immers beter als het KLPD hequote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat moet dat toch met al die KLPD termen?
Jij weet er ook veel vanaf, blijkbaar ook er gewerkt. zullen het hier maar bij houdenquote:
Jij wil wat, moet je er ook wat voor doen. En ado had al een opdracht gegevenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik bied me gewoon gratis aan en er gebeurt niks
Ik zou je best zo vol willen blaffen dat je komende week alleen nog maar mijn zaad kan huilen, maareeehm, je geeft zo weinig info..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik deed al een editquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:11 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Jij weet er ook veel vanaf, blijkbaar ook er gewerkt. zullen het hier maar bij houden
Een gebrek aan foto's , denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou je best zo vol willen blaffen dat je komende week alleen nog maar mijn zaad kan huilen, maareeehm, je geeft zo weinig info..
Hoe oud ben je? waar kom je vandaan? hoe lang ben je? hoeveel kg gooi je in de schaal? wat is je cupmaat? en als laatste hoe zit het met je kokhalsreflex?
Dat is toch wel een prequote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou je best zo vol willen blaffen dat je komende week alleen nog maar mijn zaad kan huilen, maareeehm, je geeft zo weinig info..
Hoe oud ben je? waar kom je vandaan? hoe lang ben je? hoeveel kg gooi je in de schaal? wat is je cupmaat? en als laatste hoe zit het met je kokhalsreflex?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die vragen heb jij nog niet eens beantwoordquote:
Ze is hier al eens geweest+fotos als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een gebrek aan foto's , denk ik.
Die vragen ga ik ook niet beantwoordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die vragen heb jij nog niet eens beantwoord
Moet ik ze voor je beantwoorden?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die vragen ga ik ook niet beantwoorden
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
401 - Unauthorizedquote:
25, Utrecht, 1,87, 80, AAA, Slecht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
22, Eindhoven, 1.69 m, 62 kg, 75B, en daar wordt aan gewerkt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Probeer maarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik ze voor je beantwoorden?
hoezo, prima cup toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:16 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
22, Eindhoven, 1.69 m, 62 kg, 75B, en daar wordt aan gewerkt.
Ik heb nooit foto's gepost.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze is hier al eens geweest+fotos als ik het me goed herinner.
Zulke kleine tietjes? dan kan ik je toch niet op zn russisch nemen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:16 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
22, Eindhoven, 1.69 m, 62 kg, 75B, en daar wordt aan gewerkt.
Dat ging om de kokhalsreflex, denk ikquote:
Qua uiterlijk hoef je die ook niet te beantwoorden, jij hebt een FoBo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Qua uiterlijk hoef je die ook niet te beantwoorden, jij hebt een FoBo.
En ja, je bent![]()
![]()
Doet je bekkie nog van auw?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef MaJo het volgende:Ik voel me niet lekker genoeg voor dit soort onzin
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zulke kleine tietjes? dan kan ik je toch niet op zn russisch nemen...Neem eerst maar implantaten en kom dan maar terug
Last van kokhals reflexen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me niet lekker genoeg voor dit soort onzin
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:18 schreef Ludootje het volgende:
* Ludootje mijmert weer over die goeie oude dagen toen de filmpjes van Heather Brooke nog over internet rondzwierven
Zij was m'n heldin
Ik schatte je een jaar of 18, my bad danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
22 en dan noem je mij jonkie jochie![]()
Zou kunnen, zal wel iemand anders zijn geweest dan.
die zwerven nog steeds rond hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:18 schreef Ludootje het volgende:
* Ludootje mijmert weer over die goeie oude dagen toen de filmpjes van Heather Brooke nog over internet rondzwierven
Zij was m'n heldin
quote:
Jullie begrijpen het!quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Doet je bekkie nog van auw?![]()
* RealZeus geeft MaJo de Ibuprofen aan.
Ach beter als 30 tochquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik schatte je een jaar of 18, my bad dan
Mag ik dat even zelf bepalen?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh
ik ga series kijken, kom wel weer langs als het niet meer over volblaffen en kokhalsreflexen gaat
Dan heb je mij dus niet zien rijden!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:22 schreef JonKeL het volgende:
ps. ik heb vandaag weer geen vrouwen gezien die kunnen autorijden
Tyfusch ja zeg... De eerste keer dat ik die heb ik um op repeat gezet... Die was/is geil en goedquote:
Gister wel toen mijn mond vol bloed was en ik een gaasje ertussen had om het bloeden te stoppenquote:
Mwah.. Barstende koppijnquote:
Normaal schroeien ze het toch dicht?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gister wel toen mijn mond vol bloed was en ik een gaasje ertussen had om het bloeden te stoppen
Ach het viel te proberenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sedan? Ik geloof niet dat je idee door de raad komt.
What a surprise
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Normaal schroeien ze het toch dicht?
Ik zie alleen dat plaatje, en ik hoor een muziekje?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tyfusch ja zeg... De eerste keer dat ik die heb ik um op repeat gezet... Die was/is geil en goed
Ja dat heb ik ook! Met als gevolg dat ik nu nog meer van dat soort filmpje zit te kijken of YT!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat plaatje, en ik hoor een muziekje?
Da's minderquote:
gek hèquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Was het nou NOUK of CUE?quote:
Het is youtube wat verwachten jullie. Een paar tieten worden daar al verwijderdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Het is keiharde KPD dawgquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Nope het is gehecht. Heel fijn ook, voel je een gat zitten met een draadje erdoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Normaal schroeien ze het toch dicht?
Inderdaad! Ongeloofelijk wat zij allemaal weet weg te werken!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:28 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, net weer ff op RedTube gekeken, ze zou een vermelding in het Guinness Book of Records moeten krijgen ja!
Niet Nouk..quote:
Die valt nog mee, heb er wel eens eentje gezien die ging nog verderquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:28 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, net weer ff op RedTube gekeken, ze zou een vermelding in het Guinness Book of Records moeten krijgen ja!
Wel thuisquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:28 schreef ProbeerMe het volgende:
Veel plezier hier nog allemaal, ik ga me klaarmaken om huiswaarts richting Eindhoven te vertrekken
Helpt niet echtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's minder
Neem twee paracetamolletjes, en dan elke 4 uur nog eentje. Beetje spiegel opbouwen
Die heeft niet eens een kokhalsreflex, gewoon zonder moeitequote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad! Ongeloofelijk wat zij allemaal weet weg te werken!
Lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope het is gehecht. Heel fijn ook, voel je een gat zitten met een draadje erdoor![]()
Haha, best wel hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan jouw PM box niet aan
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Helpt niet echtLoop ze al vanaf vanmiddag te vreten eigenlijk en zelfs op bed liggen helpt niet
En de balletjes erbij!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die heeft niet eens een kokhalsreflex, gewoon zonder moeite
wtf! zo een honkbalknuppel in je snuitje en dan nog met je tong aan de slag kunnenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die heeft niet eens een kokhalsreflex, gewoon zonder moeite
De hoofdpijn opschuiven naar morgenvroeg bedoel je?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Al geprobeerd om sterke drank te drinken? Zeg maar de hoofdpijn vervangen door een katerhoofdpijn
Even zoeken op de redtube en tube8'en van deze wereld en de naam Heather Brooke intypen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
Nu word ik ook wel heel nieuwsgierig naar dat filmpje.
Een katerhoofdpijn is makkelijker op te lossen, gewoon heel veel water drinkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
De hoofdpijn opschuiven naar morgenvroeg bedoel je?No thnx
ahquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een katerhoofdpijn is makkelijker op te lossen, gewoon heel veel water drinken
Je moet ook blijven doordrinken totdat je denkt dat je hoofdpijn ongeveer weg is en dan afbouwen, zeker niet morgenvroeg stoppen met drinken gewoon doorgaan!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
De hoofdpijn opschuiven naar morgenvroeg bedoel je?No thnx
Dat zeg ik, daar heb ik de hoeveelheid drank niet voor in huisquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:36 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Je moet ook blijven doordrinken totdat je denkt dat je hoofdpijn ongeveer weg is en dan afbouwen, zeker niet morgenvroeg stoppen met drinken gewoon doorgaan!
Hij is pas gister getrokken dus lijkt me wel normaalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wel al minder als dat je pas heen was geweest? Misschien even naar laten kijken anders maandag ofzo.
Ik heb helemaal gaan last van hormonenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is pas gister getrokken dus lijkt me wel normaalMoet vrijdag er weer heen voor controle.
Ik ben weg, kom wel weer terug als de hormonen wat minder gieren hier
Drank werkt niet alleen bij hoofdpijn, doet het vast ook wel bij getrokken kiezen enzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is pas gister getrokken dus lijkt me wel normaalMoet vrijdag er weer heen voor controle.
Ik ben weg, kom wel weer terug als de hormonen wat minder gieren hier
Uiteraard ken ik die.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Even zoeken op de redtube en tube8'en van deze wereld en de naam Heather Brooke intypen.
Die sites ken je vast wel
Alleen niet te veel -> Bloedverdunner. Ook geen aspirientjes dus.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Drank werkt niet alleen bij hoofdpijn, doet het vast ook wel bij getrokken kiezen enzo
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:44 schreef Ludootje het volgende:
Zo. Weer even 90 dagen Rapidshare Premium bijgekocht. Wat zou ik toch moeten zonder die site
Gratis ergens anders vandaan halen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:44 schreef Ludootje het volgende:
Zo. Weer even 90 dagen Rapidshare Premium bijgekocht. Wat zou ik toch moeten zonder die site
Als je genoeg neemt heb je dat ook niet meer door, misschien dat je wakker wordt in een plas bloed oidquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Alleen niet te veel -> Bloedverdunner. Ook geen aspirientjes dus.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:44 schreef Ludootje het volgende:
áls je wakker wordtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Als je genoeg neemt heb je dat ook niet meer door, misschien dat je wakker wordt in een plas bloed oid
Nee, dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik die.
Ik zal laten weten wat ik ervan vind.
Torrents zijn op zich ook wel ok, maar de retentie is kut. Ga niet 3 dagen wachten tot ik een wat oudere film binnen heb. Bij RS is het bestand aanwezig of niet. En als hij er is, haal ik hem binnen met een halve MB per seconde. Dat vind ik redelijk acceptabelquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:45 schreef robbolo het volgende:
[..]
Gratis ergens anders vandaan halen?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:47 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet.
Maar zoals ik al zei, ik werk eraan.
Dan zoek je denk ik niet naar de goede torrents. Zeker bij de wat bekendere films heb ik ze ook binnen een dag binnen, en ook nog vaak met 500 kb p/squote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Torrents zijn op zich ook wel ok, maar de retentie is kut. Ga niet 3 dagen wachten tot ik een wat oudere film binnen heb. Bij RS is het bestand aanwezig of niet. En als hij er is, haal ik hem binnen met een halve MB per seconde. Dat vind ik redelijk acceptabel
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:49 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan zoek je denk ik niet naar de goede torrents. Zeker bij de wat bekendere films heb ik ze ook binnen een dag binnen, en ook nog vaak met 500 kb p/s
Ik zeg: usenet! Kost bijna niks en is lekker snel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Torrents zijn op zich ook wel ok, maar de retentie is kut. Ga niet 3 dagen wachten tot ik een wat oudere film binnen heb. Bij RS is het bestand aanwezig of niet. En als hij er is, haal ik hem binnen met een halve MB per seconde. Dat vind ik redelijk acceptabel
Nieuwsgroepen heb ik nooit geprobeerd, maar had jij ook niet een RS abo?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Nieuwsgroepen, 300dagen retentie
Yup, als ik even snel iets moet hebben of op een website zie staan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:52 schreef robbolo het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen heb ik nooit geprobeerd, maar had jij ook niet een RS abo?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:52 schreef Adolecens het volgende:
Gaan jullie nu tussen elkaar laten zien wie de grootste lul op tafel kan leggen, met de hoeveelheid en snelheid van rukmateriaal wat jullie downloaden?
Ik heb de grootstequote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:52 schreef Adolecens het volgende:
Gaan jullie nu tussen elkaar laten zien wie de grootste lul op tafel kan leggen, met de hoeveelheid en snelheid van rukmateriaal wat jullie downloaden?
Ik download alleen maar films en series. Rukmateriaal downloaden doe ik echt nooit.*quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:52 schreef Adolecens het volgende:
Wil je meedoen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:52 schreef Adolecens het volgende:
dat laatste boet me niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik haak wel af, dan is het niet meer leuk voor de restquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat laatste boet me niet.
Naar het eerste ben ik wel benieuwd.
size does not matter toch, of ben ik nu al die jaren bedrogen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik trek me nu alvast terug uit deze wedstrijdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nee, dank jequote:
Dat fabeltje is bijna net zo oud als het oudste beroep ter wereldquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:56 schreef Thrar het volgende:
[..]
size does not matter toch, of ben ik nu al die jaren bedrogen?
nooit gehoord van een "achtergrond" filmpje tijdens het echte werk? als je dus met z'n tweeën of meer bent?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:57 schreef Ludootje het volgende:
Serieus, wat is het hele punt van gigabytes aan pr0n? Je hebt geen ruk () aan een film van anderhalf uur als een streaming clipje van 5 minuten volstaat
Ah, jij bent een prematuurtje?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:57 schreef Ludootje het volgende:
Serieus, wat is het hele punt van gigabytes aan pr0n? Je hebt geen ruk () aan een film van anderhalf uur als een streaming clipje van 5 minuten volstaat
elke keer een ander stukje kijken ofzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:57 schreef Ludootje het volgende:
Als ik nog eens een vrouw tref die daarvoor in is, download ik er wel eentje op verzoek.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nooit gehoord van een "achtergrond" filmpje tijdens het echte werk? als je dus met z'n tweeën of meer bent?
Pixelatedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:57 schreef Ludootje het volgende:
Gemeten met de penis mass index? lengte^2 gedeeld door de omtrek?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik voel me juist wel thuis zoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:59 schreef Thrar het volgende:
[..]
elke keer een ander stukje kijken ofzo![]()
maar het gaat nergens meer over mannen.. nog even en we hebben de dames weggejaagd
details genoeg, maar niet hier.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik voel me juist wel thuis zo
en @ Adolecens: met twee of meer?
Klinkt goed, details?
Waarschuw je d'r wel ff voor je sm kelderquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
details genoeg, maar niet hier.
dat doe ik alleen real life
Ik vroeg me eigenlijk af hoe dat zit met: en meer...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
details genoeg, maar niet hier.
dat doe ik alleen real life
Jij plant al vast vooruit?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef dawg het volgende:
Kut. Ik kan popcorn.gif met Michael Jackson niet vinden, alleen op Photobucket.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef dawg het volgende:
wat vind jij nu popcorn waardig danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef dawg het volgende:
wat ik zeg, real life en niet hier.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk af hoe dat zit met: en meer...
dat is iets dat mij niet zomaar gebeurt namelijk en lijkt me eigenlijk wel erg leuk.
Niks. Meer het sit back and relax idee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat vind jij nu popcorn waardig dan
Ik vind d'r niks aanquote:
Jij bent een vreemde kwiebus. Wie let er nu op haar rechterhand?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind d'r niks aan![]()
en ze heeft lelijke handen. kijk maar hoe oud en dik het vlees al is bij haar rechterhand
Ik niet, ik let op alles!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:11 schreef robbolo het volgende:
[..]
Jij bent een vreemde kwiebus. Wie let er nu op haar rechterhand?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:11 schreef Ludootje het volgende:
Zullen we anders ergens in een ander topic gaan rellen?
Voor sommigen wel jaquote:
rellen? waar?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:11 schreef Ludootje het volgende:
Zullen we anders ergens in een ander topic gaan rellen?
Ik heb nog maar 2 usernotes... Kunnen er best een paar bij!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik niet, ik let op alles!![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Voor sommigen wel ja
Of misschien toch welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb je mij dus niet zien rijden!
Ik 3, vlogens mij van die FA die hier een keer een grote mond hadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 usernotes... Kunnen er best een paar bij!![]()
Is er niet iets fouts in ONZ of zo waar even lekker geziekt kan worden?
Nee, jij snapt het niet.quote:
Inderdaad. Hier kan je zien hoeveel je er hebt: http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:17 schreef robbolo het volgende:
Wat zijn usernotes? Waarschuwingen ofzo?
2. Woohoo. Who cares.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier kan je zien hoeveel je er hebt: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Hoe kom ik nou weer aan 4 notesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier kan je zien hoeveel je er hebt: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Ik heb er 1 (?) maar moet er fucking voor betalen om het te zienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:21 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik heb er 1 (?) maar moet er fucking voor betalen om het te zienZij waarschuwen mij, maar ik mag dat niet zomaar zien?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gister mocht je al maar nog niks gemerkt
Ik heb er 0quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:21 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik heb er 1 (?) maar moet er fucking voor betalen om het te zienZij waarschuwen mij, maar ik mag dat niet zomaar zien?
Dat zeker nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Of jij hebt een te hoge pet op van jezelf
Geen ideeeee wat je bedoelde..quote:
Nee, dan nog. Wat maakt mij dat nou uit? Al heb ik er 1000, als het zo belangrijk is moeten ze het maar pm'en, of me bannen oid.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klopt. Maar zodra ik er meer dan 10 heb, wil ik ze wel inzien.
Vertel dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:24 schreef Ludootje het volgende:
Van één weet ik zeker waarvan die komt, doodsverwensing die op dat moment redelijk gemeend was
Ik ben veel te nieuwsgierig naar dingen die ik niet weet. Zodra ik ze weet vind ik het al niet meer leuk. Het is meer het wíllen wetenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, dan nog. Wat maakt mij dat nou uit? Al heb ik er 1000, als het zo belangrijk is moeten ze het maar pm'en, of me bannen oid.
Daar valt toch niks uit op te maken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verkracht? Deel II.
Er stond nog iets als "Sterf, klootzak!" bij
Ja, maar notes op Fok! vallen daar niet onder bij mij.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben veel te nieuwsgierig naar dingen die ik niet weet. Zodra ik ze weet vind ik het al niet meer leuk. Het is meer het wíllen weten
Een of andere dude liep écht kut-opmerkingen te maken, en ze weer snel te editten. Naar mannetje dat het wasquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar valt toch niks uit op te maken?Ik ga niet het hele topic lezen.
Speelzequote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:32 schreef Adolecens het volgende:
Redelijk eenvoudig avondje hier..![]()
Ik ben Simcity aan het spelen!
Hoezo kreeg je notes voor je verjaardag?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:32 schreef Ripley het volgende:
Ik heb er 6. Waarvan er 3 zeker over mijn verjaardag gaan
Classic, 2000 of 3000?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:32 schreef Adolecens het volgende:
Redelijk eenvoudig avondje hier..![]()
Ik ben Simcity aan het spelen!
Vergeet 4 nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoezo kreeg je notes voor je verjaardag?
[..]
Classic, 2000 of 3000?
Simcity 4quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Classic, 2000 of 3000?
Een modje die een note gaf dat ik jarig was en wat reacties daaropquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Classic, 2000 of 3000?
Ah lolquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een modje die een note gaf dat ik jarig was en wat reacties daaropIk ben mod geweest, dus heb wel eens wat gezien
3000 was de leukste ja, maar voor 4 heb je mooiere add-onsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die telt niet meer mee, vind ik. Die was al niet meer leuk
De chickies zijn niet online, dat scheeltquote:Op zondag 15 februari 2009 00:02 schreef Civilian het volgende:
Topic nog niet dicht?'t Tempo is er een beetje uit
Heb net een browserbased versie van Lemmings gevonden!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
3000 was de leukste ja, maar voor 4 heb je mooiere add-ons
Hoezo, jij bent er toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
De chickies zijn niet online, dat scheelt
Nou enquote:Op zondag 15 februari 2009 00:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben geen chickie, ik ben een oud wijf
Nee!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien moet je eens je ogen laten meten. Ik zie in je FoBo geen oud wijf.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |