Je was vorige week dat topic aan het lezen. Heck je postte nog de link op mijn verzoekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat weet ik nu toch niet meer.
Maar goed, wazige gast ben je, wat ik laatst al zei.
Newbie hequote:
Yepquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tip 1: "Waar" is overrated, gebruik het niet
We zaten er met een heel sudenten clubje achterquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij misschien ook wel, aangezien je niet de eerste bent die met dit account post.
Volgens mij begrijp je me niet helemaal, ik bedoel gelukt om iemand te vindenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
@ProbeerMe: Jij dacht dat ik zo snel klaar was met neuken?
Ken ik jou trouwens?
The plot thickens!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We zaten er met een heel sudenten clubje achter.
Helaas zit ik daar al jaren niet meer
Ik heb mijn aardige momentenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Zowat anti-alles maar nu opeens niet, vardacht Ripley
Nu is alleen nog de meester aan het woord hoorquote:
Omdat ik heb gezegd dat iemands TT niet suckt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij wil je ook op het lijstje
Jij mag met mij neuken, als je me een PM stuurt met daarin wat maten, voorkeuren en verhalen over hoe je sex hebt met je vriendinnen en er nog iemand bij zoekt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
@ProbeerMe: Jij dacht dat ik zo snel klaar was met neuken?
Ken ik jou trouwens?
Okee. Je naam komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet helemaal, ik bedoel gelukt om iemand te vinden
Nee, je kent me verder niet (denk ik dan)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:42 schreef Adolecens het volgende:
Jij mag met mij neuken, als je me een PM stuurt met daarin wat maten, voorkeuren en verhalen over hoe je sex hebt met je vriendinnen en er nog iemand bij zoekt.
quote:
Kan wel zijn omdat er ook iemand is die "Probeer" heetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
Okee. Je naam komt me bekend voor.
Ik snapte het wel trouwens.
Ja omdat je verdacht aardig deed opeensquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ik heb gezegd dat iemands TT niet suckt?
wat hebben jullie toch een gek beeld van mijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja omdat je verdacht aardig deed opeens
Gedaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij mag met mij neuken, als je me een PM stuurt met daarin wat maten, voorkeuren en verhalen over hoe je sex hebt met je vriendinnen en er nog iemand bij zoekt.
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch een gek beeld van mij
ik heb gereageerd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:47 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Gedaan.
en nu?
Edit- o ja, neuken
Denk het, ik ga zo maar eens wat actie ondernemen op utrecht CS als ik ben afgewerktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Zo zeg, het is wel erg rustig hier!
Zit iedereen met z'n Valentijn op de bank klef te doen ofzo?
Ik niet. Jij ook niet kennelijk?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Waarschijnlijk laat je je daar afwerkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:54 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Denk het, ik ga zo maar eens wat actie ondernemen op utrecht CS als ik ben afgewerkt
Ik heb geen valentijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb mijn portie al gehad vandaagquote:
Ik wilde het niet zo laat maken vanavondquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:55 schreef Nouk84 het volgende:
Begin van de avond ging het ontzettend snel, dat is nu voorbij. Iedereen is toch stappen misschien?
waarom verbaasd me dat niet?quote:
Argh, nee ik trek wat bier open in de trein op weg naar Ehv, kijk of er wat te scharrelen valt onderweg en vervolg naar stratumseindquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:55 schreef Adolecens het volgende:
Waarschijnlijk laat je je daar afwerken
een echte BreeZaH slet in mannelijke uitvoeringquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:56 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Argh, nee ik trek wat bier open in de trein op weg naar Ehv, kijk of er wat te scharrelen valt onderweg en zweef naar stratumseind
Oh ja, my bad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie al gehad vandaag
Afwerken doen ze op de Europalaan in Utrecht. Dat is ongeveer 15 min lopen van CS.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:56 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Argh, nee ik trek wat bier open in de trein op weg naar Ehv, kijk of er wat te scharrelen valt onderweg en zweef naar stratumseind
Ik duidelijk niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Jaja, dat zeggen ze allemaal, maar ondertussenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
x2 en ook geen behoefte aan, slap gedoe.
Zegt de kennerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Afwerken doen ze op de Europalaan in Utrecht. Dat is ongeveer 15 min lopen van CS.
Niet aardig van jequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, ik heb net geprobeerd iemand van 24 duidelijk te maken dat ik hem te jong voor me vind.. He was not amused..![]()
En 32?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, ik heb net geprobeerd iemand van 24 duidelijk te maken dat ik hem te jong voor me vind.. He was not amused..![]()
Ik weet het, ik hosselwerk tegenover de halte Kanaleneiland Zuid overdagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
Afwerken doen ze op de Europalaan in Utrecht. Dat is ongeveer 15 min lopen van CS.
Vertelquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zo laat maken vanavond
[..]
waarom verbaasd me dat niet?
Ben je lijnentrekker op die sportvelden daar?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:59 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik weet het, ik hosselwerk tegenover de halte Kanaleneiland Zuid overdag
Details. Sappige verhalen. Enzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, gaat nog netquote:
Let me guess; ook 24?quote:
je spuit ze de bek al vol met proteïnen en dan nóg geld geven voor voedsel?!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, die meisjes moeten toch ook eten? En wat is 15 euro nou?
Sorry, ik had me verslapenquote:
Kunnen ze water mee kopen om het weg te spoelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je spuit ze de bek al vol met proteïnen en dan nóg geld geven voor voedsel?!
Haha, weinig sappige verhalen, hij is gewoon dom en triest..quote:
Laat hij niet liever andere dingen trekken dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben je lijnentrekker op die sportvelden daar?
Daar hebben we jou voor tochquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Laat hij niet liever andere dingen trekken dan?
Nah, ik houd absoluut niet van dat cultuurtje en heb er ook weinig van meegekregenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:57 schreef Adolecens het volgende:
een echte BreeZaH slet in mannelijke uitvoering
vtsPnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:00 schreef Adolecens het volgende:
Ben je lijnentrekker op die sportvelden daar?
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
Laat hij niet liever andere dingen trekken dan?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, weinig sappige verhalen, hij is gewoon dom en triest..
quote:
Waarschijnlijk is hij inderdaad heel triest nu jij hem afgewezen hebt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, weinig sappige verhalen, hij is gewoon dom en triest..
Dat is dan nog wel iets verder dan de afwerkplek hoor!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:03 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Nah, ik houd absoluut niet van dat cultuurtje en heb er ook weinig van meegekregen
[..]
vtsPn
[..]
Uiteraard
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij inderdaad heel triest nu jij hem afgewezen hebt.
Hoe kom jij aan die infoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:05 schreef Adolecens het volgende:
Dat is dan nog wel iets verder dan de afwerkplek hoor!
Dat red je niet in de koffiepauze![]()
Dan zat je toch beter op de oude stek, achter het Centraal station
Welke info?? Weten ze van BV&I wel dat je hier zit, of heb je geen P-screening?quote:
quote:
Echt niet...quote:
Edit: -quote:
Ik las Hardeballenstraatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
Hoeren in Utrecht.
Zandpad, Hardebollenstraat, en dan de Europalaan voor de wat prijsbewustere hoerenloper.
Wat moet dat toch met al die KLPD termen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Welke info?? Weten ze van BV&I wel dat je hier zit, of heb je geen P-screening?
-editquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:08 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik heb een B gehad, en alles wordt gelogd. Verder maakt het niet veel uit of ik hier wat zit te posten of weet-ik-op-welke-pagina zit te browsen, ik doe niets verkeerd
Ik bied me gewoon gratis aan en er gebeurt niksquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
Hoeren in Utrecht.
Zandpad, Hardebollenstraat, en dan de Europalaan voor de wat prijsbewustere hoerenloper.
De echte doet het zelver kan niet zonder de gamma, de neppe doe het zelvert gaat dus naar de praxisquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
Hoeren in Utrecht.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De echte doet het zelver kan niet zonder de gamma, de neppe doe het zelvert gaat dus naar naast de praxis
nee nee, vtsPN terminologie. Zij weten het immers beter als het KLPD hequote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat moet dat toch met al die KLPD termen?
Jij weet er ook veel vanaf, blijkbaar ook er gewerkt. zullen het hier maar bij houdenquote:
Jij wil wat, moet je er ook wat voor doen. En ado had al een opdracht gegevenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik bied me gewoon gratis aan en er gebeurt niks
Ik zou je best zo vol willen blaffen dat je komende week alleen nog maar mijn zaad kan huilen, maareeehm, je geeft zo weinig info..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik bied me gewoon gratis aan en er gebeurt niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |