Mad skills. Dat is wat ik heb.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:25 schreef behangplakker het volgende:
Serieus, heb je 1 of ander script?
Grote kans dat jij ook lapo typte maar te laat wasquote:
Sssst.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[KLB SC #883] Random thoughts for Valentine's day
Originele TT hoor
Je hebt ouders en je bent een allochtoonquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:26 schreef reetveter het volgende:
Waarom mag ik trouwens niet melden aann een admin dat ik typkanker heb ofzo?
Ik had niet eens door dat we der al bijna waren, rotjong.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Grote kans dat jij ook lapo typte maar te laat was
Snap je.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is dat voor kankertt, sanna heeft die ook al als msnnaam
Serieus?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Bier.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef McFearless het volgende:
Verdomme, het is bijna half zeven, maar ik ben nu al moe. Hoe moet ik nou de avond doorkomen?
Eternal sunshine of the spotless mind.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Kate Winslet is Clementine.quote:
Ben je net zo leuk als Kate?quote:
Morgen vroeg dag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als ik moe ben en ik ga zuipen val ik in slaap enzo.
Dat moet je zelf beslissen. Dat kan ik niet zeggen van mezelf.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je net zo leuk als Kate?
Pics.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat moet je zelf beslissen. Dat kan ik niet zeggen van mezelf.
Pics van Lauren?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:33 schreef McFearless het volgende:
Lol, m'n broertje zegt dat hij Lauren Conrad gaat pakken.
Ik zal je volgen en over een tijdje m'n mening over jou uiten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat moet je zelf beslissen. Dat kan ik niet zeggen van mezelf.
Ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ben moe, maar wil niet slapen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik half 8, kaaaaaaaankervroeg.
Noem je wolvendagen nou een flinke hoop paardenschijt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als een strontvlieg op een flinke hoop paardenschijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |