Admiraal de ruiterwegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef chufi het volgende:
snackbar Lucky Corner
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Juist en sorry ik deed even iets andersquote:
Helemaal juist, maar nu een nieuwe graag ....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef raptorix het volgende:
Admiraal de Ruijterweg 404 cafe het admiraaltje
Ik zou het echt niet weten, Carolina Macgilverylaan ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:16 schreef raptorix het volgende:
Klein plaatjes, maar volgens mij niet heel moeiluk!
[ afbeelding ]
Neuquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:18 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, Carolina Macgilverylaan ?
Geen ijburgquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:23 schreef Fronsertje het volgende:
Ergens op ijburg...verzameling blokkendozen daar.
Nee echt totaal uit de richtingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Wupppie het volgende:
dat stukje west rond meer en vaart in de buurt?
Geen Zeeburgquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef chufi het volgende:
JM van der Meylaan
Jupquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:56 schreef qonmann het volgende:
Burgemeester Stramanweg
Ik herken het ook niet. Het is een erg brede laan met midden berm, zonder trambaan in een erg open omgevingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:53 schreef m3nster het volgende:
Oké, nog één gok, is het in Amsterdam?
Ik herken het namelijk helemaal niet
Kom ook nooit in de Arenaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef m3nster het volgende:
Ja inderdaad, deed niet heel erg Amsterdams aan . .. .
Maargoed, Next!
Vandaar dat ik dacht dat het wel makkelijk zou zijn omdat er niet zo heel veel straten in Amsterdam dat hebben, je ziet het eigenlijk alleen in Zuid-Oost kantorengebied volgens mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herken het ook niet. Het is een erg brede laan met midden berm, zonder trambaan in een erg open omgeving
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:25 schreef chufi het volgende:
Geldersekade?
Had ik dat er bij moeten zeggen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef m3nster het volgende:
Ehhhh kijkend naar de nieuwmarkt, is toch wel een half puntje waard
Nee maar wel heel erg closequote:Op
dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef m3nster het volgende:
Van der Hoopstraat?
Limburg Stirumstraat
als het hem is, dan schiet ik mijzelf door mijn kopquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:48 schreef raptorix het volgende:
Linneusstraat?
Het lijkt een beetje op het hoekje bij het oosterpark zo uit me hoofdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef Wupppie het volgende:
[..]
als het hem is, dan schiet ik mijzelf door mijn kop
kijkt uit raam...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op het hoekje bij het oosterpark zo uit me hoofd
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:22 schreef m3nster het volgende:
[..]
![]()
Weet je zeker dat het de straat is en niet de van Eeghenlaan die ik al eerder had genoemd?
Juist bij de van Eeghenlaan kijk je tegen de achterkant van de PC Hooftstraat waar dit gebouw volgens mij zn adres heeft....
Ik denk dat jij gelijk hebtquote:
was al post #250quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:47 schreef m3nster het volgende:
Sorry mensen, het is idd de LAAN.
Iik dacht bij Eeghen oooh ja dies goed..
Foutje moet kunnen! Maar Chufi heeft em goed dus als eerste toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |