Juistquote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef m3nster het volgende:
Lekstraat gezien vanaf de Rijnstraat.
"Rij ik weleens langs"
Na 2001 niets meerquote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef m3nster het volgende:
Chufi kennende heeft hij vast de verkoopbrochure in huis gehad
[ afbeelding ]
Thx denk tot morgen of hou je het nog vol tot later?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:36 schreef svh125 het volgende:
[..]
Ook niet goed, maar wel veel dichter bij.
Zoveel tijd als je wilt hoor. Maar misschien is "zoeken" hier wel moeilijk. N.m.m. meer een kwestie van herkennen. Succes!quote:
Ja!!quote:
Volgens mijn vriend (Amsterdam born and raised) is dit niet de Weesperzijdequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef m3nster het volgende:
Het was meer een gokje dan dat ik het wist...
Next:
[ afbeelding ]
Suc6!
Klikkerdeklikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:34 schreef Manono het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend (Amsterdam born and raised) is dit niet de Weesperzijde
Nu hebben we gewed, rijden er vanmiddag even langs omdat we toch die kant op moeten
Als ie het fout heeft zet ik 'm met konijnenoren op in dit topic
Ik fiets regelmatig de hele weesperzijde af, en ik ken dat stukje ook echt niet..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:34 schreef Manono het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend (Amsterdam born and raised) is dit niet de Weesperzijde
Nu hebben we gewed, rijden er vanmiddag even langs omdat we toch die kant op moeten
Als ie het fout heeft zet ik 'm met konijnenoren op in dit topic
De Weesperzijde gaat een stuk verder dan je denkt hoor..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik fiets regelmatig de hele weesperzijde af, en ik ken dat stukje ook echt niet..
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:39 schreef m3nster het volgende:
[..]
De Weesperzijde gaat een stuk verder dan je denkt hoor..Check google maps
Hij gaat door tot de Gooiseweg S112quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
stopt 'ie niet bij Spaklerweg dan?
Check. Hij gaat in een bochtje door ja, nooit gezien
Op de originele foto die ik tegenkwam, staat ook de toren op het Amstelplein waar o.a. Philips in zit. De foto is uit een bocht van de Weesperzij genomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:10 schreef Manono het volgende:
klikerdeklik
Ok en dit is nog steeds Weesperzijde ?
die had ik er juist afgeknipt om herkenning te voorkomenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:14 schreef svh125 het volgende:
[..]
Op de originele foto die ik tegenkwam, staat ook de toren op het Amstelplein waar o.a. Philips in zit. De foto is uit een bocht van de Weesperzij genomen.
Had ik gesnapt. Maar als je die toren ziet, kun je ook zien dat er een bocht in de Weesperzij zitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:18 schreef m3nster het volgende:
[..]
die had ik er juist afgeknipt om herkenning te voorkomen
weesperzijdequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:21 schreef svh125 het volgende:
[..]
Had ik gesnapt. Maar als je die toren ziet, kun je ook zien dat er een bocht in de Weesperzij zit
Nee, ik gaf aan dat je steeds 2 letters mist.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:33 schreef svh125 het volgende:
Lienelien, zie mijn antwoord aan Scrutinizer.
Wuppie heeft het ook fout.
Bankastraat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:26 schreef svh125 het volgende:
En nu maar hopen dat jullie daar niet steeds langs rijden, dan komen de anderen ook weer eens aan bod:-)
[ afbeelding ]
Bedankt. Ik schreef het zoals ik het altijd uitspreek. Sorryquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik gaf aan dat je steeds 2 letters mist.
Dat is hemquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:14 schreef Wupppie het volgende:
zullen we gewoon verder gaan?
gezien de score van m3nster kent hij genoeg van Amsterdam om hem te vertrouwen
Wie weetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:52 schreef m3nster het volgende:
En die poes schud ook zo lief NEE
Als we hem goed hebben schud hij JA ?
in de buurt van het Funenpark?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:12 schreef godigita het volgende:
Ook al niet. Nog meer hints; het is in de buurt van de omstreden jachthaven die op komst is. De meeste gebouwen zijn overigens nieuwbouw en staan nog niet op Google maps.
Ehhh.. Ijburg valt ook onder Zeeburg...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef godigita het volgende:
Haha, dacht ik dat ik een goede aanwijzing gaf...Ik faal. Maar nee, het is niet de entrepothaven. De haven die er komt is in aanbouw.
Ja!quote:
Het straatnaambordje was cker leesbaar genoegquote:
Dat was het niet vond ik, maar met een beetje geografisch inzicht kwam ik er ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef m3nster het volgende:
[..]
Het straatnaambordje was cker leesbaar genoeg
newbiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef m3nster het volgende:
[..]
Het straatnaambordje was cker leesbaar genoeg
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef m3nster het volgende:
Dirk Hartoghstraat
Handig als je in de buurt hebt gewoond
Helemaal correctquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef m3nster het volgende:
Dirk Hartoghstraat
M'n Oma is er geboren 100+ jaar geleden. En toen zag het er niet zo vrolijk uit. Ik herken het ook niet als zo'n open straatje, zonder auto's.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef m3nster het volgende:
Dirk Hartoghstraat
Dit straatje is netzoals de Houtmanstraat, die vlakbij ligt erg mooi opgeknaptquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:27 schreef Thorical het volgende:
[..]
M'n Oma is er geboren 100+ jaar geleden. En toen zag het er niet zo vrolijk uit. Ik herken het ook niet als zo'n open straatje, zonder auto's.
Zoek het maar in zuid, en niet in oostquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:01 schreef raptorix het volgende:
Mmmm ik twijfel tussen oud-zuid of rond de middenweg...
Dat zei ik tochquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:09 schreef m3nster het volgende:
[..]
Zoek het maar in zuid, en niet in oost
Admiraal de ruiterwegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef chufi het volgende:
snackbar Lucky Corner
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |