Hij doet toch wat ie moet doen? Hij heeft zijn wk ticket binnen.quote:
Typische Kramer 1500 meter, net niet aan die topsnelheid kunnen komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:28 schreef qonmann het volgende:
Tvp tje..Kramer toch
(NOS zendt nu ook uit)
Daar heb je wel gelijk in..maar je verwacht wat meer van hemquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij doet toch wat ie moet doen?
Wel nee, dit is niet het moment om te pieken. Zijn 1500 meters blijven gewoon nog wisselvallig. Je moet geen overwinning verwachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in..maar je verwacht wat meer van hem
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:37 schreef Remzz het volgende:
Top trouwens dat het op internet live is, ook alle interviews er achteraan allemaal zonder reclames.
Komt het nooit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:55 schreef meneer draak het volgende:
de B divisie komt niet op tv als ik het zo goed zie?
Verbaast me toch wel, zo'n WB net na het WK kan mij iig niet boeien.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:42 schreef qonmann het volgende:
Goede sfeer daar
Ja mij ook, ook dat het helemaal vol zitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verbaast me toch wel, zo'n WB net na het WK kan mij iig niet boeien.
Ach, een 1500m is altijd leuk om te zienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verbaast me toch wel, zo'n WB net na het WK kan mij iig niet boeien.
quote:Kramer zal in Vancouver in ieder geval op de 1.500, de 5.000 en de 10.000 van start gaan. Ondanks dat hij voor de langste afstand al zeker is van deelname, werkt hij hem zondag in Thialf alsnog af. “Als ik morgen de tien niet rijd dan moet ik in Vancouver in de eerste groep van start gaan en dat is een nadeel.”
http://www.nusport.nl/200(...)je-boord-goed-genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |