ja... dubio... keuzes, laat nog weten als je wel gaat danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daat heb je wel een goed punt, had ik nog niet aan gedacht: platen zo maken dat ze goed aanslaan en dus verkopen en totaal geen platen naar eigen smaak (meer) maken..
[..]
is er ook deurverkoop dan?want zie op PF alleen nog vvk staan... en denk niet dat er vanuit hier veel animo is, ook ver reizen. maar inderdaad strakke lijn
EDIT: ow wacht, op de verkoopsite staat dat je nog tot 20.00 uit de vvk kan halen, misschien dan wel deurverkoop voor daarna.
Maat van mij moet draaien vanaf een carnavalswagen met The Beholder en B-front.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat de kans dat ik ga iets van 1% iswant het zal wel café worden, of de tent die vanwege carnaval in het dorp staat
Dat klinkt als iemand uit de buurt van Moergestelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maat van mij moet draaien vanaf een carnavalswagen met The Beholder en B-front.
Hij komt uit tilburg maar moet draaien in haghorstquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:59 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Dat klinkt als iemand uit de buurt van Moergestel
dat kun je wel aan jou overlaten, jij weet wel hoe je je geluid moet regelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef Sethje het volgende:
Ons geluid is werkelijk zo ziek op de carnavalswagen...we hebben van die funktion f221 kasten die zijn zo loeigroot en de bass gaat zo hard en diep.... echt de bass valt gewoon keihard tegen je lichaam aan als je ervoor staat
heerlijk
Oeh als dat eens konquote:
wat ik weet is dat ze wel beetje op hun flikker hebben gekregen dat ze nummers doorstuurden etc. dus dat doen ze nu niet meer... maar hoe die 320kbps-versies dan komen, geen ideequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef mstx het volgende:
Ligt het aan mij of is het wel erg toevallig dat élk nummer van de Noisecontrollers uitlekt?
Kom kom, dat is wel heeel paranoia.. straks ga je nog zeggen dat Scantraxx expres alle releases uitstelt en Showtek echt niet de Milli Vanilli van de Hardstyle zijn....tssquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef mstx het volgende:
Ligt het aan mij of is het wel erg toevallig dat élk nummer van de Noisecontrollers uitlekt?
Showtek is een duo....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kom kom, dat is wel heeel paranoia.. straks ga je nog zeggen dat Scantraxx expres alle releases uitstelt en Showtek echt niet de Milli Vanilli van de Hardstyle zijn....tss
Diep gaan ze ook wel.... tot aan mn maag zelfs..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
straks beweert hij nog dat Jump niet dood is en dat Showtek geen commerciële platen maakt, maar alleen platen met een diepgaande vocal![]()
![]()
maar daarna komt het weer omhoogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Diep gaan ze ook wel.... tot aan mn maag zelfs..
welke is er nu weer uitgelekt dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef mstx het volgende:
Jammer, maar ja een ouderwets avondje puzzelen is ook tofquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oeh als dat eens konhaha.. Nee line-up is wel dik idd, maar heb met kameraden n puzzeltocht
(lees: veel drank, buiten en schreeuwen..)
is dat Johnny Cash?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef Sethje het volgende:
revolutie is hier
Jepquote:
Cashquote:
Amen brotherquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Cash![]()
Verder; ik heb geen draagbare muziek-afspeel-dinges. Moest ik laatst weer een treinreis van bijna 3 uur maken, kreeg ik een i-pod vol met hs mee .... en onderweg, naar buiten starend, terwijl het landschap voorbij raast, luister ik dan naar de beats & melodies over de koptelefoon (geen dopjes/oortjes).
Als een chirurg ontleed ik dan de track en hoor hoe ieder spoor erin komt/wegfade, kleine nuances, vocals of pingeltjes die de haren op mn armen recht omhoog laten staan ...
dat zijn die momenten dat je weet dat je van HS houdt
Met een degelijke mp3 speler en dito headphone leer je je tracks inderdaad het best/mooist kennen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Cash![]()
Wajooo gasten (zag 'm vorige week 'n keer langskomen, is mn nieuwe "roep van verbazing" geworden)
Allereerst, tis weer weekend![]()
Allertweeds, dit kan toch zeker niet, 't is verdomme carnaval![]()
Allerdriets, Time-Out; voor mij ist te doen (20min rijden) maar om helemaal van onder uit die tap te komen, naar Gèmert te moeten rijden ... denk dat je teleurgesteld gaat worden
(geluid & volk meegerekend)
Verder; ik heb geen draagbare muziek-afspeel-dinges. Moest ik laatst weer een treinreis van bijna 3 uur maken, kreeg ik een i-pod vol met hs mee .... en onderweg, naar buiten starend, terwijl het landschap voorbij raast, luister ik dan naar de beats & melodies over de koptelefoon (geen dopjes/oortjes).
Als een chirurg ontleed ik dan de track en hoor hoe ieder spoor erin komt/wegfade, kleine nuances, vocals of pingeltjes die de haren op mn armen recht omhoog laten staan ...
dat zijn die momenten dat je weet dat je van HS houdt
Vette plaat blijft dat, Venomquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:22 schreef SE.Fireworks het volgende:
[..]
Bijv. die schreeuw in venom die van het linker naar het rechter kanaal gaat, evenals de bliepjes in de intro van elektronik.
Zit hier keihard naar schatje mag ik je foto, balletjes van de koningin, hyves is hyves, lekkere lau(quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:27 schreef SE.Fireworks het volgende:
zit trouwens gewoon keihard achtereenvolgens no harder, colours of the harder styles en no one can stop us kwartjes remix te luisteren![]()
op Nederland 1 een half uur terugquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zit hier keihard naar schatje mag ik je foto, balletjes van de koningin, hyves is hyves, lekkere lau() en nie zinge nie en nie belle nie te luisteren
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:15 schreef ElDani het volgende:
Dames, ik ben terug!
Dus ik ga later even alles doorlezen, zo carnavallen!
ik zoek de artiest en titel van een nummer dat nu heel populair is bij ons: beetje schel synthesizer deuntje en mensen die je hoort zingen: jalalalalalalala; klinkt beetje alsof je in een voetbalstadion zit met veel sfeer en gezangquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zit hier keihard naar schatje mag ik je foto, balletjes van de koningin, hyves is hyves, lekkere lau() en nie zinge nie en nie belle nie te luisteren
![]()
![]()
die was inderdaad van verdomd goed toenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:19 schreef HarryVanDeTap het volgende:
luister noisecontroller set @ inqontrol 2008 maar is met kwaliteits headphone, kan wel janken, zo heerlijke set is dat![]()
![]()
![]()
![]()
Die edit staat echt in mijn top10 all-time hitsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:27 schreef kollie het volgende:
lekker!! Dit was de eerste plaat die ik hoorde op XQ tby. Dan kan je avond niet meer stuk![]()
Goede tipquote:Op zondag 22 februari 2009 12:41 schreef de_huig het volgende:
pavo en zany's bday bash (hopelijk doen ze dat dit jaar weer)
Normaal is dat rond deze tijd weer aan de gang dacht ik. Met als hoofdprijs een plekje op Decibel.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:05 schreef CrustyClown het volgende:
Ik was trouwens van de week even snel aan het opzoeken of er nog wat bekend was over de B2S rookie nights, maar jammer genoeg was er weinig nieuws te vinden
Miss weten de DJ's in dit topic er miss meer over?
TEMPLE OF SACRIFICEquote:MONTEZUMAS MASK
* Tocadisco (GER)
* Green Velvet (USA)
* Sander van Doorn
* Joachim Garraud (LIVE) (FR)
* Secret Cinema (LIVE)
* Funkerman
* Benny Rodrigues
* Sidney Samson
* Quintino
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hosted by: MC Mighty Mike