quote:Op maandag 16 februari 2009 00:30 schreef Dalton_ het volgende:
Met trots wordt een sterkere line-up dan ooit tevoren gepresenteerd!
Tatanka vs. Activator
D-Block & S-te-Fan
The Prophet
Deepack
Dutch Master
Frontliner
The Pitcher
Live: Noisecontrollers
Noize Suppressor
Evil Activities
Art of Fighters
Endymion
Ophidian (live)
Josh & Wesz, vs. Low-E
Vince
Bass Modulators
Alphaverb
Live: 2-Sidez
Wie is wie?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:28 schreef NLS04 het volgende:
Foto van de toevallige harstylefok bijeenkomst![]()
[ afbeelding ]
onderste foto is Da_Ripper, op bovenste foto 3e van links... rest weet ik zo niet meer, al ken ik die gozert rechts van Da_Ripper welquote:
weet ik dat ook weerquote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef SE.Fireworks het volgende:
NLS - Ripper - Bartman - CrustyClown - de_huig
helemaal links en helemaal rechts ken ik niet
rechts was iemand die er even snel bij kwam rennen geloof ikquote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef SE.Fireworks het volgende:
NLS - Ripper - Bartman - CrustyClown - de_huig
helemaal links en helemaal rechts ken ik niet
hehe dat was idd een maat van mij alleen hoe weet jij datquote:Op maandag 16 februari 2009 17:01 schreef SE.Fireworks het volgende:
maatje van NLS dacht ik.
of bert met een masker op.
idd, hoe ken jij al die namenquote:
kheb mijn momenten ...quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
maar voor wie was dat blaadje nou Harm?
Ik had hem jouw nummer ff gegeveng.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
ReM, was jij dat trouwens die mij smste met: "op Hard bass mang" ?
Was van nummer wat ik nog niet had & jij bent de enigste die ik ken die mang zegt
jij vragen waar ik was, ik smsen: op Hard Bass, krijg ik niks terugquote:Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
ReM, was jij dat trouwens die mij smste met: "op Hard bass mang" ?
Was van nummer wat ik nog niet had & jij bent de enigste die ik ken die mang zegt
Hej ik vond het wel mooiquote:Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
... iedere keer alsk dat ding tevoorschijn haalde draaiden er allemaal koppies om het ook te lezen met dit soort blikken daarna -->![]()
owja, daar heb ik nog weer op gereageerdquote:Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef Da_Ripper het volgende:
zkers wel terug-gsmst, iets van: "very funny, klig in n deuk met de NC. Wie ben je dan?Nu sta je als ? in mn tel.boek.". Had nog aan die blonde van je groep gevraagd (van de Freakin' @ QD-filmpje) waar je was. Ze wees wel helemaal naar links, maar had geen zin meer in om er heen te lopen![]()
wel deze opmerking, maar niet ff zeggen dat ie jou en mij door elkaar had?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
rechts was iemand die er even snel bij kwam rennen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |