Waarom niet. De graafschap kan ook niet scoren. En dan is tomasson terug dus daar kunnen we wel winnen.quote:
Dat is onzin.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:32 schreef Happel het volgende:
Waarom commentaar blijven leveren op een elftal dat toch niet beter kan.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor 3 maanden, weddenschapje met GGMM
jij kan niks zeggen want je hebt niets gezien vandaag. jij kijkt liever Dexter dan de Klassieker.quote:
Probleem is dat het niet rendeert als team. Verre vanquote:
Bahia heeft vaak zat laten zien wel een goede mandekker te zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:45 schreef TC03 het volgende:
Happel heeft gelijk hoor.In elke linie staan gewoon ongelofelijke prutsers waar echt niemand in de eredivisie op zit te wachten.
In de verdediging: Bahía en Lucius.
Op het middenveld: El Ahmadi, Fer, Wijnaldum. El Ahmadi leidt constant balverlies, Fer is meestal wel redelijk maar vandaag niet, Wijnaldum zoals gewoon weer dramatisch. Van een goede opbouw is totaal geen sprake.
In de aanval: Biseswar, Makaay en Slory. Biseswar is goed. Makaay is al maanden dramatisch, en bij Slory mislukt elke actie.
Bahía, Lucius, Wijnaldum, Makaay en Slory: ze kunnen gewoon niet beter. Zo lang al deze spelers in de basis staan zal er nooit gewonnen worden, ook niet van De Graafschap.
Met hoofdletter K, poeh hé.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
jij kan niks zeggen want je hebt niets gezien vandaag. jij kijkt liever Dexter dan de Klassieker.
Je kan ook overdrijven hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:45 schreef TC03 het volgende:
Happel heeft gelijk hoor.In elke linie staan gewoon ongelofelijke prutsers waar echt niemand in de eredivisie op zit te wachten.
In de verdediging: Bahía en Lucius.
Op het middenveld: El Ahmadi, Fer, Wijnaldum. El Ahmadi leidt constant balverlies, Fer is meestal wel redelijk maar vandaag niet, Wijnaldum zoals gewoon weer dramatisch. Van een goede opbouw is totaal geen sprake.
In de aanval: Biseswar, Makaay en Slory. Biseswar is goed. Makaay is al maanden dramatisch, en bij Slory mislukt elke actie.
Bahía, Lucius, Wijnaldum, Makaay en Slory: ze kunnen gewoon niet beter. Zo lang al deze spelers in de basis staan zal er nooit gewonnen worden, ook niet van De Graafschap.
komt ze mooi uit..quote:Op zondag 15 februari 2009 14:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
toch triest dat de spelers niet met Rijnmond willen praten vanwege een item in FC Rijnmond. Zouden grapjes zijn gemaakt over Timmer en dat vind de spelergroep niet leuk.
Terecht van wat ik hoor. Ze zouden lollig hebben gedaan over zijn vertrek en dergelijke. Ik mag Timmer ook niet of zo, maar respect verdient ie wel. Hij heeft er altijd gestaan, in het begin ook vaak puik gekeept. Verder heeft ie de nodige interlands en sowieso een mooie carriere, waarom dan zo lollig doen over zo'n jongen? Dergelijke programma's horen respectvol te zijn, vind ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
toch triest dat de spelers niet met Rijnmond willen praten vanwege een item in FC Rijnmond. Zouden grapjes zijn gemaakt over Timmer en dat vind de spelergroep niet leuk.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor 3 maanden, weddenschapje met GGMM
Als je niet tegen zulke dingen kan moet je lekker gaan bowlen en geen profvoetballer worden. Timmer staat al minstens 2 seizoenen als een wijf te keepen. Die spelers moet gvd gaan voetballen en gewoon de pers te woord staan. Als ze hadden gewonnen stonden ze met hun grote muil commentaar te geven.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Terecht van wat ik hoor. Ze zouden lollig hebben gedaan over zijn vertrek en dergelijke. Ik mag Timmer ook niet of zo, maar respect verdient ie wel. Hij heeft er altijd gestaan, in het begin ook vaak puik gekeept. Verder heeft ie de nodige interlands en sowieso een mooie carriere, waarom dan zo lollig doen over zo'n jongen? Dergelijke programma's horen respectvol te zijn, vind ik.
en bij de corner 1e helftquote:Op zondag 15 februari 2009 14:56 schreef Merkie het volgende:
Ook bij de 1-0. Hij had die bal makkelijk kunnen vangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |