Ok, jammer. Volgende keer beter. Wat ga je heel april doen dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:52 schreef Autodidact het volgende:
Ja, heel april niet. Maar goed, more beer for you.
En moeten werken en niet op de meet kunnen komen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:39 schreef sigme het volgende:
Ik ga het niet redden, denk ik.
Als het tegen die tijd meevalt met de drukte kom ik alsnog, maar reken d'r niet op.
Er is een verbandquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En moeten werken en niet op de meet kunnen komen.
Ik ga mijn best doen de lijst zo groot mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:10 schreef sigme het volgende:
Als er nog heel aanlokkelijke nieuwe gezichten op de lijst komen bedenk ik me misschien.
Ik ga hem niet meer verplaatsen, maar DS4 wil ik best probereren te strikken. Er gelden immers ongeschreven geheimhoudingsregels van wie wie is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
Als je 'm nu verplaatst, naar Utrecht ofzo, en DS4 laat zich strikken, nou, dan, dan probeer ik wel op te komen draven.
Geen reden om hem niet nog een keer te ontmoeten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:37 schreef sigme het volgende:
Freako is een sterk argument.
Maar die heb ik al wel eens ontmoet.
Er zijn naar mijn weten nog nooit foto's van polmeets uitgebracht. De meesten waarderen het om in anonimiteit te blijven en dat wordt gerespecteerd. Wat dat betreft geen bezwaar lijkt mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:13 schreef One_of_the_few het volgende:
hm, misschien.
Ik beslis dit soort dingen vaak last minute.
Wil opzich best, maar vind de anonimiteit nu ook wel lekker.
Als ik dan niks belangrijks heb wil ik wel. even kijken of ik het met iets kan combineren. ben toch zo 2 uur onderweg van deur tot deur. misschien komen er meer vanuit regio zwolle?
weet ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zijn naar mijn weten nog nooit foto's van polmeets uitgebracht. De meesten waarderen het om in anonimiteit te blijven en dat wordt gerespecteerd. Wat dat betreft geen bezwaar lijkt mij.
Ik heb nog geen officiele confirmatie van Rock, maar als hij een klein beetje omrijdt komt hij volgens mij uit die regio. Sigme wou hij ook al oppikken mocht het zo uitkomen, maar die moet nog een beetje overtuigd worden.
Ik zal je als wellicht neerzitten, dan kan je dat later altijd zelf door het aan mij aan te geven veranderen door een nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
weet ik.
sta er niet negatief tegenover. Zal het opschrijven. Verder in de tijd weet ik meer.
Iedereen is welkom en je kan toch zelf je gespreksonderwerpen bepalen? Ik zit ook niet te wachten op allemaal uit de oude doos dramaverhalen. Als ik dat wil dan pak ik wel een mijn geheim op in de boekenwinkel.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:55 schreef Lemmeb het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel komen. Vorige keer was namelijk ook een groot succes.
Maar alleen als de rest dat ook goed vindt, ik heb geen zin in gezanik over vroeger.
Dat het van jou mag snap ik, maar ik wacht nog even de reactie van anderen af als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen is welkom en je kan toch zelf je gespreksonderwerpen bepalen? Ik zit ook niet te wachten op allemaal uit de oude doos dramaverhalen. Als ik dat wil dan pak ik wel een mijn geheim op in de boekenwinkel.
Ik kom voor mijn vermaak en drama is voor mij geen vermaak.
ik ken het oude gezeik niet. voor mij geen probleem dus. Moet wel leuk blijven voor iedereen natuurlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 12:55 schreef Lemmeb het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel komen. Vorige keer was namelijk ook een groot succes.
Maar alleen als de rest dat ook goed vindt, ik heb geen zin in gezanik over vroeger.
idd.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:41 schreef Aoristus het volgende:
ik stel mezelf geen regels en vraag dat ook niet aan anderen, je komt vrijwillig en je gaat vrijwillig.
is het wel beter weerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:32 schreef Lyrebird het volgende:
Kan er geen meet ~ eind juni georganiseerd worden? Dan ben ik van de partij.
Je weet nu al dat je op 6 juni een afspraak hebt? Rááááárrrrrrrrrrrrrrr........quote:Op zondag 1 maart 2009 10:50 schreef sigme het volgende:
O. Wel, op 6 juni zal je een ander kort rokje moeten aantrekken, ik heb die dag een afspraak.
Niet erg gebruikelijk voor mij, maar toevallig is er dan een hardloopfestijn waar ik verwacht word op te draven.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je op 6 juni een afspraak hebt? Rááááárrrrrrrrrrrrrrr........
+1quote:Op zondag 1 maart 2009 20:48 schreef sigme het volgende:
Maar het mag van mij ook heus verzet worden naar een centralere lokatie.
+3quote:
27 juni gaat hoogst waarschijnlijk lukken. Count me in.quote:
vervelend om weer gelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Meestal komt sigme nog wel langs om de boel te verpesten, maar ik steun je idee.
+1quote:Op zondag 1 maart 2009 21:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
27 juni gaat hoogst waarschijnlijk lukken. Count me in.
Och, DS4 stelde eerst Antwerpen voor.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Amsterdam is nou niet zo centraal nee.
Maar ja, maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Ik denk dat DS4 niet komt.
Hij stelt zoveel voor. Maar komt ie dan ook?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Och, DS4 stelde eerst Antwerpen voor.
Antwerpen? Dan is de kans wel erg groot ja. Maar sowieso geldt dat ik ook nog wel eens in het weekend verplichtingen heb. Zowel sociaal als werkgerelateerd (ook al vind jij die zaken geen werk...). Maar tot nu toe heeft nog niemand 27 juni geclaimd.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Hij stelt zoveel voor. Maar komt ie dan ook?
Klinkt beter.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:22 schreef Boze_Appel het volgende:
* Boze_Appel is pro korte rokjes.
En de algehele consensus lijkt op de zomer te liggen. Amsterdam blijft dan lekker staan en dan verhuizen we de hele ellende naar de zomer. Zeg, uhm, 6 juni.
Dat is volgens mij nog voor "de grote vakantie" dus dan zou iedereen nog redelijk in het kikkerlandje aanwezig moeten zijn. Of mis ik weer eoa. feestelijk imaginair vriendjesfeest?
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Antwerpen? Dan is de kans wel erg groot ja. Maar sowieso geldt dat ik ook nog wel eens in het weekend verplichtingen heb. Zowel sociaal als werkgerelateerd (ook al vind jij die zaken geen werk...). Maar tot nu toe heeft nog niemand 27 juni geclaimd.
same herequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:19 schreef Autodidact het volgende:
Oh. Da's wel wat ver weg voor een planning. Als er niks tussen komt ben ik er.
Ik ook eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:02 schreef Xtreem het volgende:
Ik wil EG en DS4 wel 'ns zien, maar ivm vakantie nog niet zeker. Zet mij maar op 'misschien'..
Als ik kom, kom ik met de auto. Al was het maar omdat EG anders niet gelooft dat ik het ben.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef raptorix het volgende:
Ik kan bijna altijd, Amsterdam lijkt me handig, gezeur altijd dat Utrecht lekker centraal is, terwijl het met trein maar 20 minuutjes scheelt.
Reken maar dat het gecheckt wordt. De inlichtingendiensten krijgen het vast druk die dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als ik kom, kom ik met de auto. Al was het maar omdat EG anders niet gelooft dat ik het ben.
Hallo?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef raptorix het volgende:
Ik kan bijna altijd, Amsterdam lijkt me handig, gezeur altijd dat Utrecht lekker centraal is, terwijl het met trein maar 20 minuutjes scheelt.
Dat doen ze zelf.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hallo?Er wonen ook mensen in Groningen en Limburg.
Waarom heb je inlichtingendiensten nodig om te kijken naar een auto?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Reken maar dat het gecheckt wordt. De inlichtingendiensten krijgen het vast druk die dag.
Die auto zou je ook gehuurd kunnen hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom heb je inlichtingendiensten nodig om te kijken naar een auto?
Nou, volgens mij niet, althans, ik ken geen verhuurbedrijf die deze auto in de collectie heeft, maar je zou van mij best het kenteken mogen zien als je zo achterdochtig bent.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Die auto zou je ook gehuurd kunnen hebben.
Dan ben je niet meer anoniemquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij niet, althans, ik ken geen verhuurbedrijf die deze auto in de collectie heeft, maar je zou van mij best het kenteken mogen zien als je zo achterdochtig bent.
Nee, maar ik heb dan zoveel vertrouwen in jou dat jij die informatie niet zal misbruiken. Daarnaast heb ik al aangegeven dat als je mij eenmaal hebt gezien het afgelopen is met de anonimiteit. Niet onmiddellijk, maar de kans dat je mijn foto tegen komt in de media is wat groter dan bij mien op de hoek zeg maar...quote:
Absoluut.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan zoveel vertrouwen in jou dat jij die informatie niet zal misbruiken.
Tjsa. Maar je hebt niets te vrezen hoor wat mij betreft.quote:Daarnaast heb ik al aangegeven dat als je mij eenmaal hebt gezien het afgelopen is met de anonimiteit.
Tja, anonimiteit heeft zo zijn voordelen. Maar ja, als je echt iets wilt bereiken, en vooral in het publieke domein moet je daar eigenlijk niet om geven. Het hoort er nu eenmaal bij.quote:Niet onmiddellijk, maar de kans dat je mijn foto tegen komt in de media is wat groter dan bij mien op de hoek zeg maar...
O, ik heb ook geen probleem met op straat aangesproken te worden door mensen die ik totaal niet ken, ik acht het alleen niet verstandig dat mijn persoonlijke mening en professionele mening door elkaar gaan lopen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, anonimiteit heeft zo zijn voordelen. Maar ja, als je echt iets wilt bereiken, en vooral in het publieke domein moet je daar eigenlijk niet om geven. Het hoort er nu eenmaal bij.
als het goed is worden er op meets toch geen foto`s gemaakt dus zal een select gezelschap je maar kennenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan zoveel vertrouwen in jou dat jij die informatie niet zal misbruiken. Daarnaast heb ik al aangegeven dat als je mij eenmaal hebt gezien het afgelopen is met de anonimiteit. Niet onmiddellijk, maar de kans dat je mijn foto tegen komt in de media is wat groter dan bij mien op de hoek zeg maar...
Dat weet ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
als het goed is worden er op meets toch geen foto`s gemaakt dus zal een select gezelschap je maar kennen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Top. Pak jij alvast de bezem om de homo's weg te vegen?
Ze weten het niet....quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat wet ik ook niet.
Kijken of je het grapje nu gaat begrijpen...quote:
Geen wet van Meden en Perzen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijken of je het grapje nu gaat begrijpen...
Dat zou inderdaad wel dé reden zijn om even een bezoekje aan deze meet te brengen. Met een beetje mazzel worden het grootste maatjes en is dat getrol in elk topic waar deze 2 elkaar tegen komen ook direct overquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:02 schreef Xtreem het volgende:
Ik wil EG en DS4 wel 'ns zien, maar ivm vakantie nog niet zeker. Zet mij maar op 'misschien'..
Het spijt me voor je, maar ik heb geen hekel aan EG, integendeel. Ik vermoed dus dat het op exact dezelfde voet door zou gaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:32 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Met een beetje mazzel worden het grootste maatjes en is dat getrol in elk topic waar deze 2 elkaar tegen komen ook direct over
Jammer.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:38 schreef Lemmeb het volgende:
Ik kom trouwens niet meer.
Ik meld me hierbij ook af, vanwege alsdat ik dan in het buitenland vertoef.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die 6 juni was niet zo in goede aarde gevallen, 27 juni, is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |