Ach misschien kan johan die troep nog kwijt in z'n eigen hilarische topic :quote:Op maandag 16 februari 2009 17:42 schreef OUWEFIETS het volgende:
ja lachen.. hier kan JN555 die troep ook al niet meer slijten > topic Aruba
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/3538/#quote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef bastibro het volgende:
Haar dochter was voor het laatst gezien toen zij in gezelschap van 3 vreemde jongens vertrok in een auto.
Onzin dus om dan te denken aan een ongeluk.
Wist John v/d Heuvel toen hij dit schreef, dat deze wanhopige moeder, de mensen die zij van moord verkiest te beschuldigen, zonder blikken of blozen van moord beschuldigt?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef bastibro het volgende:
Trap na voor wanhopige moeder
Terwijl ik deze column tik, zie ik vanuit mijn hotelkamer in de verte het cellencomplex waar Joran van der Sloot sinds gisternacht zit opgesloten. Een politiecel op Aruba heeft weinig comfort. Ik kon dat enkele jaren geleden met eigen ogen constateren toen ik vanwege een reportage voor deze krant een nachtje meedraaide met een speciale eenheid van de Arubaanse politie en de Spartaanse kerkers bezocht. Dit schrijft John van den Heuvel vandaag in De Telegraaf.
Wat zou er nou door het hoofd van die jongen omgaan, vraag ik me af. Vermoordde hij werkelijk Natalee Holloway en berekent hij nu zijn kansen om een jarenlange gevangenisstraf te ontlopen? Of ligt Joran vol wanhoop op zijn stenen bed omdat hij niets met de verdwijning van de Amerikaanse blondine van doen heeft?
Tweeënhalf jaar geleden interviewde ik op Aruba de moeder van Natalee. Het was kort na de verdwijning van haar dochter en tijdens het gesprek flikkerde voortdurend paniek op in de ogen van moeder Beth. Ze kon zich op dat moment nog niet voorstellen dat ze haar dochter waarschijnlijk nooit meer zou terugzien. Onvoorstelbaar wat deze vrouw de laatste twee jaar moest meemaken.
Je dochter verliezen en dan ook nog eens zo met modder worden besmeurd, zoals vorige week door een Nederlandse ’onderzoeksjournalist’. Deze op Curaçao woonachtige Renee Gielen zegt in een documentaire dat ze vanaf dag één achterdochtig is over de verdwijning. Ze zag ook iets heel anders bij Natalees moeder. „Toen ik haar in haar ogen keek, wist ik dat er iets niet klopte. Ik wist wel dat ik géén verdrietige moeder tegenover me had. Nu weet ik wat ik toen zag: een moeder in grote problemen.”
Volgens Gielen zou Natalee zelfs in een afkickkliniek zijn beland vlak voordat ze naar Aruba kwam. Renee Gielen ontleent het ’bewijs’ van Natalees veronderstelde verslaving aan een interview dat de producente op band heeft staan, met een Arubaanse taxichauffeuse.
Nou ken ik Renee Gielen een beetje en weet toevallig dat zij kind aan huis is bij een aantal Antilliaanse en Arubaanse ministers, die natuurlijk dolblij zijn met haar ’onafhankelijke’ reportage. Gielen gaat daarom waarschijnlijk helemaal voorbij aan de blunders in het politieonderzoek en de vele tegenstrijdige verklaringen en leugens van Joran van der Sloot.
Ze suggereert zelfs onverbloemd en volkomen onbewezen dat de familie Holloway zelf wel eens de hand kan hebben gehad in de verdwijning van Natalee. „Bij mij hebben de leugens in het boek van Beth Holloway en heel veel andere twijfelachtige beweringen en gebeurtenissen in de afgelopen 2,5 jaar de vraag opgeroepen: wilde Beth wel dat Natalee zou worden gevonden?” vraagt Gielen zich af.
Moeder Beth Twitty wilde volgens Gielen maar één ding: Natalees laakbare gedrag en wijze van verdwijning verdoezelen. En daarvoor had ze een zondebok nodig. Dat werd Joran van der Sloot, de jongen die het laatst met haar was gezien, aldus Gielen.
Het zal je maar gebeuren als ouder. Je dochter verdwijnt op mysterieuze wijze, de drie verdachten liegen aantoonbaar en worden daarom zelfs opnieuw gearresteerd. Dan duikt er ene Renee Gielen op, die zonder enige feitelijke onderbouwing een jong meisje dat zich niet meer kan verdedigen, genadeloos neerzet als een drugsverslaafde lellebel die haar dood aan zichzelf heeft te wijten.
Een wanhopige moeder die begrijpelijkerwijs tot het uiterste wil gaan haar dochter terug te vinden, krijgt ook nog eens een trap na. Natalee Holloway en haar familie hebben misschien fouten gemaakt, maar dát hebben ze niet verdiend.
John v/d Heuvel
Ach een trap na verdient die "moeder" zeker, een schandalig hebberige heks die alles en iedereen beschuldigt om zo maar de aandacht af te leiden van de fouten en problemen van haar dochter en (ex) familie, zelfs als dat ten koste gaat van 10-duizenden mensen die niets met de zaak van doen hebben.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef bastibro het volgende:
Trap na voor wanhopige moeder
Terwijl ik...............bla die bla die bla...................
Natalee Holloway en haar familie hebben misschien fouten gemaakt, maar dát hebben ze niet verdiend.
John v/d Heuvel
Ik zou maar niet op antwoord rekenen, bastribo is niet zo sterk met woorden als ie ze niet kan copy - pasten.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef yyentle het volgende:
Wist John v/d Heuvel toen hij dit schreef, dat deze wanhopige moeder, de mensen die zij van moord verkiest te beschuldigen, zonder blikken of blozen van moord beschuldigt?
Wist John v/d Heuvel toen hij dit schreef, dat deze wanhopige moeder niet haar volledige medewerking aan het onderzoek wil verlenen?
Wist John v/d Heuvel toen hij dit schreef, dat deze wanhopige moeder het geen probleem vindt om acties te starten met de bedoeling de bevolking van Aruba (die haar geholpen heeft) willens en wetens en gewetenloos te duperen?
Om mijn eerdere post nog maar eens aan te halen :quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef johan555 het volgende:
Je lijkt de papagaai van Gielen wel Buster.
Die blies ook hoog van de toren maar kon helemaal niets waarmaken van wat ze allemaal beweerde . Vandaar niemand die you tube flut docu wilde uitzenden .
Zonde van die 3 jaar intensief onderzoek![]()
toedelsquote:Maar toch moeten we medelijden met Beth hebben, want als je enige medestanders types zijn die dit soort stukjes schrijven of sukkels die dit posten, dan strijd je een kansloze strijd met nog kanslozere medestanders
Sooowww spannend RTL boulevard gok ik?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef johan555 het volgende:
joran in thailand eind januarie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rtl.nl
Hee bassie was die foto van Beth voor of na de chirurgie betaald met al dat gedoneerde geld??quote:Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef bastibro het volgende:
Over kansloos gesproken, jullie smerige misbruik cq. verslavingstheorie . . breek me de bek niet open.
[ afbeelding ]
Gek he . . stumperd
Sorry Yyentle, Petje heeft gelijk,quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef yyentle het volgende:
[..]
Wist John v/d Heuvel toen hij dit schreef, dat deze wanhopige moeder, de mensen die zij van moord verkiest te beschuldigen, zonder blikken of blozen van moord beschuldigt?
Wist John v/d Heuvel toen hij dit schreef, dat deze wanhopige moeder niet haar volledige medewerking aan het onderzoek wil verlenen?
Wist John v/d Heuvel toen hij dit schreef, dat deze wanhopige moeder het geen probleem vindt om acties te starten met de bedoeling de bevolking van Aruba (die haar geholpen heeft) willens en wetens en gewetenloos te duperen?
zie nooit de splinter in je eigen ogen , maar altijd de balk in je eigenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:37 schreef mrBhimself het volgende:
Nee, een trap na verdient Beth zeer zeker niet. Zij is tenslotte haar dochter verloren en een dergelijk verlies kan een groot deel van haar gedrag rechtvaardigen, maar niet alles m.i.
Zo lang niet bekend is wat er ook daadwerkelijk is gebeurd en alles is gebaseerd op aannames en omstandigheden die niet of nauwelijks te controleren zijn, moeten m.i. alle mogelijkheden en theoretische onmogelijkheden nader onderzocht worden.
wat ik dan weer niet snap is als aruba daar geen probleem mee heeft dat men het eiland onderste boven keert, waarom gebeurt dat dan niet ??? het is het geld van de americanen laat ze toch lekker danquote:Op maandag 16 februari 2009 23:21 schreef mrBhimself het volgende:
Dave Holloway wil een nieuwe zoektocht naar Natalee. Klik hier voor het artikel
-edit- reactie op editquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:52 schreef bastibro het volgende:
Ja duikkie, Er is nu eenmaal een hoop kwaad bloed gezet op Evil Island door de, in hun ogen, te bijdehante amerikanen.
Wanneer Mos het over emoties heeft bij de Amerikanen, dan wordt de balk in zijn oog wel erg zichtbaar.
Hij is het die zich laat leiden door zijn negatieve gevoelens jegens de Amerikanen.
Hij is het die de vervelende Amerikanen nu liever buiten de deur houd omdat hij heult met de belangen van de toeristenbranche.
-edit-
Inderdaad men is op Aruba niet echt meer genegen HMI te helpen, daarom is het slim om deze keer Dave naar voren te schuiven ipv die feeks Beth.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:52 schreef bastibro het volgende:Ja duikkie, Er is nu eenmaal een hoop kwaad bloed gezet op Evil Island door de, in hun ogen, te bijdehante amerikanen.
-edit- reactie op editquote:-edit-
Helemaal met je eens, dit soort racistische uitlatingen als die van bassie horen hier niet thuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef johan555 het volgende:
Niet meer op reageren bassie op die persoonlijke aanvallen .
Ik hoop dat er een Admin of mod nu eindelijk eens ingrijpt en dit soort lieden gaat weren hier .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |