abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66055738
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:20 schreef JoBuster het volgende:

[..]

link
een van die linken staat er al lang !!
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_66055974
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:09 schreef bastibro het volgende:

[..]

In jou geval zou het natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je wist dat er toch geen interesse zou zijn
Wat een grappige sneer Bastribo.

Ik zal het je even uitleggen: ik had een vriend die coke en speed gebruikte. Als je omgaat met mensen die dat gebruiken, kom je automatisch in aanraking met andere coke-gebuikers.
Ik ging in die tijd ieder weekend uit, naar diverse gelegenheden maar heb nog nooit vrouwen op de bar zien liggen die mannen verzochten drankjes uit hun navel te drinken. En dan kun je nagaan, in het geval Natalee waren het ook nog eens verschillende mannen.

En de meisjes die nu achttien jaar zijn, doen dat ook niet hoor!
pi_66056194
Er is niet een verklaring van iemand anders dan Joran die dat gezegd heeft.
En de verhaaltjes van Joran zijn Leugens
Er is niet een foto vinden waarop te zien is dat iemand dat doet in C&C .
Want dat was simpelweg verboden in C&C
Dat fabeltje hoort bij de strategie van Paul vd S om iemand weg te zetten als een dronken BSlet
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_66056289
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef johan555 het volgende:
is er een getuige verklaring dat ze coke snoof ?
[
Hier is de uitzending:

http://video.google.com/videoplay?docid=4120106559943988074

Ik meen me zelfs ter herinneren dat Peter R. het in de uitzending heeft over getuigen.
pi_66056575
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:53 schreef johan555 het volgende:
Nee johan wat jij hier vertelt zijn leugens, lees onderstaand stukkie effe dan mag je zelf raden van wie die verklaring is.
quote:
I saw that the girl took Joran by the hand and lead him to another bar. I followed them. My brother stayed behind because he was talking to this boy. I saw that the girl laid down on top of the bar. I had never seen this before. I asked Joran "What is she going to do." Joran told me that the girl wanted him to drink a bodyshot off of her. I saw that the girl poured a drink on her belly, after which Joran sucked it up. The girl had paid for the bodyshot.
quote:
De enige regels bij C&C waren "There are NO rules" en "You MUST have a good time", dansen op de bar, bodyshots noem maar op, het was aan de orde van de dag daar.
quote:
Dat fabeltje hoort bij de strategie van Paul vd S om iemand weg te zetten als een dronken BSlet
Nee hoor johan Natalee was gewoon een dronken breezer die zich dagelijks klem zoop op Aruba, niks mis mee en zeker geen reden om zomaar te verdwijnen, maar ga nu niet net als die leugenachtige bitch Holloway hier fabeltjes over Natalee vertellen.
I stand with the happy Island.
pi_66056640
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:53 schreef johan555 het volgende:
Dit vertelt een vriendin van Natalee:
quote:
FBI 302 forms
Lee Ashfort Broughton

At approximately 10.45 p.m. Holloway and other girls from the group started doing body shots on the bar. The man from the bus and an unidentified white male about 5.9 with brown hair were staring at Holloway while she was doing body shots.
en Satish vertelt het ook:
quote:
I saw that the girl took Joran by the hand and lead him to another bar. I followed them. My brother stayed behind because he was talking to this boy. I saw that the girl laid down on top of the bar. I had never seen this before. I asked Joran "What is she going to do." Joran told me that the girl wanted him to drink a bodyshot off of her. I saw that the girl poured a drink on her belly, after which Joran sucked it up. The girl had paid for the bodyshot.
http://www.hollowaycase.com

Vreemd dat er geen onderzoek naar Natalee mag worden gedaan.
pi_66056706
Ja ken ik natuurlijk
Er is een foto te zien van Joran op de dansvloer in C&C
Als je die even stopzet zie je dat hij op die foto geen gympen aanheeft.
Erg vreemd want er is ook te horen dat Joran niet wilde dansen dus wat doet hij dan op de dansvloer ?
Wie heeft die foto genomen ?en waneer ?
Of is het ook een bewerkte Joran foto net zoals die andere ?
pi_66056887
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:11 schreef yyentle het volgende:

Vreemd dat er geen onderzoek naar Natalee mag worden gedaan.
Tuurlijk mag dat wel, dat is ook gedaan zonder enig resultaat
  zaterdag 14 februari 2009 @ 16:25:01 #59
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66056966
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:45 schreef yyentle het volgende:

[..]

Wat een grappige sneer Bastribo.

Ik zal het je even uitleggen: ik had een vriend die coke en speed gebruikte. Als je omgaat met mensen die dat gebruiken, kom je automatisch in aanraking met andere coke-gebuikers.
Ik ging in die tijd ieder weekend uit, naar diverse gelegenheden maar heb nog nooit vrouwen op de bar zien liggen die mannen verzochten drankjes uit hun navel te drinken. En dan kun je nagaan, in het geval Natalee waren het ook nog eens verschillende mannen.

En de meisjes die nu achttien jaar zijn, doen dat ook niet hoor!
Ja ja, en was die vriend niet toevallig de vader van Klaploo?!
Enne . . zeker ook nooit in de Matty appt. geweest, meegedaan aan (afwas)feestjes?
Ik vraag het maar
pi_66056978
Weer door de mand gevallen Johan met je leugens. Er zijn meer verklaringen dan alleen die van Joran dat Natalee op de bar was gaan liggen om Joran van een bellyshot te laten 'genieten'.

Los van het feit dat het niet verboden was bij C&C, lijkt het er sterk op dat er bij C&C helemaal niets verboden was en men daar een beetje kon doen en laten wat men wilde.
--
pi_66057072
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:22 schreef johan555 het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat wel, dat is ook gedaan zonder enig resultaat
Dat is niet juist. Er is verder geen onderzoek ingesteld naar de achtergrond van Natalee, en er is ook geen diepgaand onderzoek uitgevoerd in de familie- en vriendenkring, terwijl dit bij een verdwijningszaak onderdeel uit maakt van het 'standaard' onderzoek. Het feit dat een aantal vriendinnen van Natalee bij terugkomst in Moutain Brook door de FBI zijn gehoord als getuige, kan ik niet kwalificeren als 'diepgaand'.

Daarbij komt dat een aantal van die vriendinnen alleen maar een verklaring wilde afleggen in het bijzijn van hun advocaat, je zou dan bijna zeggen dat er iets meer aan de hand is en dat de advocaat eventueel kan ingrijpen tijdens een dergelijk verhoor.

Om nog maar niet te spreken van het gedrag en de uitspraken van Maria Twitty op het moment dat de vriendinnen weer in Moutian Brook waren aangekomen.

De uitspraak "if it all gets out, we are all going down, INCLUDING Natalee?" spreekt boekdelen m.i.
--
pi_66057148
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:25 schreef bastibro het volgende:

[..]

Ja ja, en was die vriend niet toevallig de vader van Klaploo?!
Enne . . zeker ook nooit in de Matty appt. geweest, meegedaan aan (afwas)feestjes?
Ik vraag het maar
Je berichten worden een beetje zielig Bastribo.

De feiten liegen er niet om en dat wil jij gewoon niet zien. Bij gebrek aan argumenten word je dan maar persoonlijk. Kinderachtiger kan het ook bijna niet.

Trouwens wat heeft de vader van Kalpoe's er nou weer mee te maken? Nieuwe poging om de aandacht van de feiten af te leiden?
pi_66057156
Dat is een verklaring van Satish ja dat weet ik .... maar die loog toch alles bij elkaar ?
Lee Ashfort Broughton zegt : doing body shots die heeft het niet over een bar .
Dus kom je met een betrouwbare verklaring mr B en niet met een verklaring van iemand die aantoonbaar heeft gelogen .
pi_66057187
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:32 schreef johan555 het volgende:
Dat is een verklaring van satish ja dat weet ik .... maar die loog toch alles bij elkaar ?
Volgens Hans Mos en Peter R. de Vries niet hoor!
pi_66057225
Als het jou uitkomt dan liegen mensen alles bij elkaar Johan. De verklaring van Broughton maar ook die van Bird geven aan dat er bodyshots gedaan werden (?). Die verklaringen zijn afgelegd in de context van het bezoek aan C&C. Bodyshots worden, voor zover ik weet, niet staande op de dansvloer uitgevoerd, maar liggend op een bar of tafel.
--
pi_66057237
quote:
Lee Ashfort Broughton zegt : doing body shots die heeft het niet over een bar .
quote:
FBI 302 forms
Lee Ashfort Broughton

At approximately 10.45 p.m. Holloway and other girls from the group started doing body shots on the bar. The man from the bus and an unidentified white male about 5.9 with brown hair were staring at Holloway while she was doing body shots.
pi_66057249
quote:
FBI 302 forms
Lee Ashfort Broughton

Oja die verklaring was er natuurlijk ook nog

Geeft toch een heel ander beeld dan wat Beth en haar domme aanhang de mensen proberen wijs te maken.

Dus ruim voordat Joran en de broers binnen waren liet ze zich al door meerdere mannen aflikken op de bar, wie waren dat, klasgenoten, locals????
Was dat al eerder in de week ook gebeurd en wie waren toen de "gelukkigen"??

Een hoop vragen die die Alabamese puntmutsen zouden moeten kunnen beantwoorden.
Wie weet klapt er na verloop van tijd wel eentje uit de school dat zou zomaar kunnen.
pi_66057346
quote:
Dat is een verklaring van Satish ja dat weet ik .... maar die loog toch alles bij elkaar ?
LOL over voorspelbaar gesproken, tuurlijk jochie als de mensen niet vertellen wat jij wilt horen dan liegen ze

voorlopig ben ik bang dat de enige die in reboundje #30 als leugenaar ontmaskerd wordt jij dat zelf bent.
pi_66057379
Wellicht dat het rechtshulp verzoek er toe zal leiden dat een aantal mensen die ten tijde van de verdwijning op Aruba deel uitmaakten van de groep nog eens nader aan de tand gevoeld worden. Ik heb mij laten vertellen dat de gebroeders Twitty in elk geval op dat lijstje staan.

Ik kan mij voorstellen dat ook de directe vriendinnen van Natalee en tante Marcia nog eens mogen vertellen wat er allemaal is gebeurd op Aruba en direct na aankomst in Mountain Brook.

Jammer dat het zo lang na de verdwijning pas kan plaatsvinden, maar misschien levert het toch voldoende aanwijzingen op om ook die kant van het verhaal eens nader te onderzoeken'
--
pi_66057415
ontmaskerd buster ? dat ben jij toch al !
pi_66057456
Niet echt Johan, er is er hier maar één die aantoonbaar de zaak verdraait en aantoonbaar liegt en dat ben jij. Ben je het manipuleren van de Wiki alweer vergeten?

Probeer eens niet zo selectief te lezen en te proberen je eigen mening door te drukken, dat zou het discussieren hier een stuk prettiger maken.
--
pi_66057540
Als er één aantoonbaar geen dossier kennis van deze zaak heeft ben jij het wel mr B
je wist niet eens dat er verklaringen van Paul vd Sloot waren .
Hoeveel mensen hebben Paul vd Sloot s'nachts om 4 uur gezien ?
pi_66057623
En selectief lezen doe ik al helemaal niet het zal mij een zorg zijn of Joran wel of niet schuldig is .
Ik betwijfel dat zelfs !
Voor mij is belangrijk dat de Waarheid boven tafel komt!
pi_66057637

Aruba Carlos & Charlies, augustus 2005, dansen op de bar, blader gerust nog even door de rest van de fotos

Geen fotos van een bodyshot dat is waar, maar het schetst het beeld van het etablissement so to speak en ook zijn niet alle toeristes zo dronken dat ze jan en alleman uit hun navel laten drinken.
pi_66057831
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:52 schreef johan555 het volgende:

Voor mij is belangrijk dat Mijn Waarheid boven tafel komt!
Zo effe gefikst voor je jochie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')