een van die linken staat er al lang !!quote:
Wat een grappige sneer Bastribo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:09 schreef bastibro het volgende:
[..]
In jou geval zou het natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je wist dat er toch geen interesse zou zijn
Hier is de uitzending:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef johan555 het volgende:
is er een getuige verklaring dat ze coke snoof ?
[
Nee johan wat jij hier vertelt zijn leugens, lees onderstaand stukkie effe dan mag je zelf raden van wie die verklaring is.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:53 schreef johan555 het volgende:
Er is niet een verklaring van iemand anders dan Joran die dat gezegd heeft.
En de verhaaltjes van Joran zijn Leugens
quote:I saw that the girl took Joran by the hand and lead him to another bar. I followed them. My brother stayed behind because he was talking to this boy. I saw that the girl laid down on top of the bar. I had never seen this before. I asked Joran "What is she going to do." Joran told me that the girl wanted him to drink a bodyshot off of her. I saw that the girl poured a drink on her belly, after which Joran sucked it up. The girl had paid for the bodyshot.
De enige regels bij C&C waren "There are NO rules" en "You MUST have a good time", dansen op de bar, bodyshots noem maar op, het was aan de orde van de dag daar.quote:Er is niet een foto vinden waarop te zien is dat iemand dat doet in C&C .
Want dat was simpelweg verboden in C&C
Nee hoor johan Natalee was gewoon een dronken breezer die zich dagelijks klem zoop op Aruba, niks mis mee en zeker geen reden om zomaar te verdwijnen, maar ga nu niet net als die leugenachtige bitch Holloway hier fabeltjes over Natalee vertellen.quote:Dat fabeltje hoort bij de strategie van Paul vd S om iemand weg te zetten als een dronken BSlet
Dit vertelt een vriendin van Natalee:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:53 schreef johan555 het volgende:
Er is niet een verklaring van iemand anders dan Joran die dat gezegd heeft.
En de verhaaltjes van Joran zijn Leugens
Er is niet een foto vinden waarop te zien is dat iemand dat doet in C&C .
Want dat was simpelweg verboden in C&C
Dat fabeltje hoort bij de strategie van Paul vd S om iemand weg te zetten als een dronken BSlet
en Satish vertelt het ook:quote:FBI 302 forms
Lee Ashfort Broughton
At approximately 10.45 p.m. Holloway and other girls from the group started doing body shots on the bar. The man from the bus and an unidentified white male about 5.9 with brown hair were staring at Holloway while she was doing body shots.
http://www.hollowaycase.comquote:I saw that the girl took Joran by the hand and lead him to another bar. I followed them. My brother stayed behind because he was talking to this boy. I saw that the girl laid down on top of the bar. I had never seen this before. I asked Joran "What is she going to do." Joran told me that the girl wanted him to drink a bodyshot off of her. I saw that the girl poured a drink on her belly, after which Joran sucked it up. The girl had paid for the bodyshot.
Tuurlijk mag dat wel, dat is ook gedaan zonder enig resultaatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:11 schreef yyentle het volgende:
Vreemd dat er geen onderzoek naar Natalee mag worden gedaan.
Ja ja, en was die vriend niet toevallig de vader van Klaploo?!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:45 schreef yyentle het volgende:
[..]
Wat een grappige sneer Bastribo.![]()
Ik zal het je even uitleggen: ik had een vriend die coke en speed gebruikte. Als je omgaat met mensen die dat gebruiken, kom je automatisch in aanraking met andere coke-gebuikers.
Ik ging in die tijd ieder weekend uit, naar diverse gelegenheden maar heb nog nooit vrouwen op de bar zien liggen die mannen verzochten drankjes uit hun navel te drinken. En dan kun je nagaan, in het geval Natalee waren het ook nog eens verschillende mannen.
En de meisjes die nu achttien jaar zijn, doen dat ook niet hoor!
Dat is niet juist. Er is verder geen onderzoek ingesteld naar de achtergrond van Natalee, en er is ook geen diepgaand onderzoek uitgevoerd in de familie- en vriendenkring, terwijl dit bij een verdwijningszaak onderdeel uit maakt van het 'standaard' onderzoek. Het feit dat een aantal vriendinnen van Natalee bij terugkomst in Moutain Brook door de FBI zijn gehoord als getuige, kan ik niet kwalificeren als 'diepgaand'.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:22 schreef johan555 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel, dat is ook gedaan zonder enig resultaat
Je berichten worden een beetje zielig Bastribo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:25 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ja ja, en was die vriend niet toevallig de vader van Klaploo?!
Enne . . zeker ook nooit in de Matty appt. geweest, meegedaan aan (afwas)feestjes?![]()
Ik vraag het maar
Volgens Hans Mos en Peter R. de Vries niet hoor!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:32 schreef johan555 het volgende:
Dat is een verklaring van satish ja dat weet ik .... maar die loog toch alles bij elkaar ?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:32 schreef johan555 het volgende:
Lee Ashfort Broughton zegt : doing body shots die heeft het niet over een bar .
quote:FBI 302 forms
Lee Ashfort Broughton
At approximately 10.45 p.m. Holloway and other girls from the group started doing body shots on the bar. The man from the bus and an unidentified white male about 5.9 with brown hair were staring at Holloway while she was doing body shots.
Oja die verklaring was er natuurlijk ook nogquote:FBI 302 forms
Lee Ashfort Broughton
LOL over voorspelbaar gesproken, tuurlijk jochie als de mensen niet vertellen wat jij wilt horen dan liegen zequote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:32 schreef johan555 het volgende:
Dat is een verklaring van Satish ja dat weet ik .... maar die loog toch alles bij elkaar ?
Zo effe gefikst voor je jochiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:52 schreef johan555 het volgende:
Voor mij is belangrijk dat Mijn Waarheid boven tafel komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |