abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66280244
Heel netjes verwoord Jo
--
pi_66280820
Ik heb geen enkele fascinatie voor die Gielen .
Maar ze zou met bewijzen komen toch ? Niets gezien dus het is gebakken lucht
Geen enkele serieuze omroep wilde dat flutfilmpje uitzenden dat zegt al genoeg !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_66281937
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:51 schreef johan555 het volgende:
Ik heb geen enkele fascinatie voor die Gielen .
Kom op johan, acceptatie is de eerste stap in je genezingsproces
quote:
Geen enkele serieuze omroep wilde dat flutfilmpje uitzenden dat zegt al genoeg !
Ach er worden documentaires niet door de "serieuze" omroepen uitgezonden en andere weer wel, zoals je zelf op TV kan zien heeft de kwaliteit daar vaak niets mee van doen.
I stand with the happy Island.
pi_66283271
-edit- in t vervolg op normale toon, graag.

[ Bericht 93% gewijzigd door Harajuku. op 20-02-2009 17:25:38 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:57:18 #280
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66283348
Die post komt weer aardig denigrerend over in mijn ogen, Johan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:59:42 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66283428
hara

ja, offtopic
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_66283710
Ik geef gewoon m'n mening
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:12:23 #283
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66283878
Diegenen die Rudy en Aruba nog enigzinds geloofwaardig vonden moeten nu toch wel wreed zijn wakker geschud.
Young en Castillo vinden gehoor op Evil Island
Wat een lachertje zeg.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:12:36 #284
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66283888
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:59 schreef Qwea het volgende:
hara

ja, offtopic
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef johan555 het volgende:
Geef je mening maar eens op normale manier. Bijvoorbeeld:
"Ik vind die documaker maar een lachertje. Ze zou namelijk met bewijzen komen, maar daar hebben we niets van gezien."

DAt klinkt al héél anders dan jouw bericht.
pi_66284066
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:08 schreef johan555 het volgende:
Wat je 'gewoon' noemt
pi_66284135
Overigens is die documentaire niet bedoeld om als 'bewijsvoering' te dienen. Het geeft alleen het beeld van Gielen over de zaak, op basis van haar onderzoek en bevindingen. Je kunt het daar mee eens zijn of niet; het is haar beeld en visie op de zaak, niet meer en ook niet minder.
--
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:20:57 #287
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66284141
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Wat je 'gewoon' noemt
Ja, zulke reacties wil ik dan ook juist niet hè
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:22:23 #288
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66284202
Kom op mensen, ik vind het al erg genoeg dat ik als kleuterjuf moet optreden, werk dan ook een beetje mee zeg. Dit is dweilen met de kraan open.

Wel props voor Jobuster, dat was inderdaad een nette reactie.
pi_66284237
Maar ja, het een lokt vaak het ander uit, dat is het jammere hiervan.
--
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:24:59 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66284299
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef mrBhimself het volgende:
Maar ja, het een lokt vaak het ander uit, dat is het jammere hiervan.
Ja, dat snap ik ook heus, maar ik probeer dus ook duidelijk maken dat je t dan beter bij mij kan melden, anders blijft het eeuwig zo doorgaan. Helemaal als ik er al ben.
pi_66284362
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:25 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ik zal je effe helpen jochie met een paar paralelletjes, zelfde onderzoekers, onderzoek naar Vincenzo is gezocht in dezelfde pond als waar men nu weer wil gaan zoeken naar Natalee.

Tevens blijkt dat als de familie van een vermist persoon zich netjes gedraagt (zoals die van Lorenzo dat deed) dat dan de samenwerking met de Arubaanse autoriteiten prima kan verlopen.
http://www.eenvandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19159&vtype=wwb
Ten slotte zijn deze 2 onderzoekers nog steeds met de zaak Holloway bezig.
[..]

Ach ja dat is jouw interpretatie en dat mag, zo vindt tenslotte de een Natalee een vermist engeltje en de ander haar een dronken sletterige breezer.

Extragratis toegift, Dan over de Holloway case :

De poster waar die Dan het over heeft is te zien in dit filmpje:

http://www.eenvandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19159&vtype=wwb
pi_66284379
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef mrBhimself het volgende:
Overigens is die documentaire niet bedoeld om als 'bewijsvoering' te dienen. Het geeft alleen het beeld van Gielen over de zaak, op basis van haar onderzoek en bevindingen. Je kunt het daar mee eens zijn of niet; het haar haar beeld en visie op de zaak, niet meer en ook niet minder.
Nou zo werd het wel gebracht hoor er zou alleen naar feiten gekeken worden nietwaar ?
Gielen had bewijs dat Beth eerder was aangekomen - dan zie je een vaag onleesbaar documentje -en het is ontkracht door Mos .
Natalle zou in een afkick kliniek hebben gezeten .nou waar is het bewijs ? is er niet .
Iedereen mag een filmpje in elkaar flanzen maar beweer dan niet van tevoren dat je met bewijzen komt .JMO
pi_66284481
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik ook heus, maar ik probeer dus ook duidelijk maken dat je t dan beter bij mij kan melden, anders blijft het eeuwig zo doorgaan. Helemaal als ik er al ben.
Eens! Je zou eens wat vaker op visite moeten komen....kan een opvoedende werking hebben
--
pi_66284555
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:26 schreef johan555 het volgende:

[..]

Nou zo werd het wel gebracht hoor er zou alleen naar feiten gekeken worden nietwaar ?
Gielen had bewijs dat Beth eerder was aangekomen - dan zie je een vaag onleesbaar documentje -en het is ontkracht door Mos .
Natalle zou in een afkick kliniek hebben gezeten .nou waar is het bewijs ? is er niet .
Iedereen mag een filmpje in elkaar flanzen maar beweer dan niet van tevoren dat je met bewijzen komt .JMO
Dat hele verhaal geldt ook voor de beschuldigingen aan het adres van Joran en de Kalpoes. Veel verhalen en beschuldigingen, maar nog geen enkel bewijs. Wat overigens niet wil zeggen dat ze er niets mee te maken hebben, maar dat geldt ook voor de 'andere kant' van het verhaal.

Als er harde bewijzen waren geweest was de zaak al lang voor de rechter gebracht en dat is niet het geval!
--
pi_66285424
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef mrBhimself het volgende:
Overigens is die documentaire niet bedoeld om als 'bewijsvoering' te dienen. Het geeft alleen het beeld van Gielen over de zaak, op basis van haar onderzoek en bevindingen. Je kunt het daar mee eens zijn of niet; het is haar beeld en visie op de zaak, niet meer en ook niet minder.
Dat was inderdaad ook min of meer mijn indruk van de documentaire, trouwens voor de meesten waren de aangehaalde onderwerpen ook niet echt verrassend, maar het was wel de eerste keer dat iemand de inconsistenties en onwaarheden eens op een rijtje zette.

Damn heb ik helemaal gemist waarom Hara hierboven moest gaan blauwhelmen, effe naar de garage en je mist all the "fun".
I stand with the happy Island.
pi_66288891
In het kader van 'zinnige' bijdragen (ik wil niet achter blijven ):

Naarstig op zoek naar de volledige docu. van R. Gielen op Youtube (bedankt voor de tip Johan555), helaas NIKS gevonden echter, voor de lieve FOKbuiskindertjes wel even een ouderwets stukje radio opgeduikeld

http://www.knuku.com/sound/renegielen.mp3

''Dick Drayer sprak voorafgaande aan de uitzending met Renee Gielen (9'03")''

ik had 't zelf nog niet gehoord dus jullie zullen het ook wel niet gehoord hebben
pi_66289760
Ik heb de volledige documentaire van Renee Gielen ook niet kunnen vinden op Youtube; er staan wel een aantal trailers op, maar niet de volledige docu. Heeft iemand wel de link naar de volledige versie overigens?
--
pi_66290005
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:04 schreef mrBhimself het volgende:
Ik heb de volledige documentaire van Renee Gielen ook niet kunnen vinden op Youtube; er staan wel een aantal trailers op, maar niet de volledige docu. Heeft iemand wel de link naar de volledige versie overigens?
Johan555 schreef eerder dat de volledige docu op you tube stond.

Misschien wil hij zo vriendelijk zijn om een link te geven voor de lezers.

Ik heb de docu overigens thuis en vind hem beter dan de trailer.
pi_66290143
Ja kan zijn dat hij eraf is hoor maar een week of 2 geleden stond ie er gewoon op
Moet je maar ff zoeken ,maar nogmaals je mist er weinig aan
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:18:20 #300
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66290208
Heeft die docu een naam?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')