Kom op johan, acceptatie is de eerste stap in je genezingsprocesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:51 schreef johan555 het volgende:
Ik heb geen enkele fascinatie voor die Gielen .
Ach er worden documentaires niet door de "serieuze" omroepen uitgezonden en andere weer wel, zoals je zelf op TV kan zien heeft de kwaliteit daar vaak niets mee van doen.quote:Geen enkele serieuze omroep wilde dat flutfilmpje uitzenden dat zegt al genoeg !
quote:
Geef je mening maar eens op normale manier. Bijvoorbeeld:quote:
Ja, zulke reacties wil ik dan ook juist niet hèquote:
Ja, dat snap ik ook heus, maar ik probeer dus ook duidelijk maken dat je t dan beter bij mij kan melden, anders blijft het eeuwig zo doorgaan. Helemaal als ik er al ben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef mrBhimself het volgende:
Maar ja, het een lokt vaak het ander uit, dat is het jammere hiervan.
De poster waar die Dan het over heeft is te zien in dit filmpje:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:25 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ik zal je effe helpen jochie met een paar paralelletjes, zelfde onderzoekers, onderzoek naar Vincenzo is gezocht in dezelfde pond als waar men nu weer wil gaan zoeken naar Natalee.
Tevens blijkt dat als de familie van een vermist persoon zich netjes gedraagt (zoals die van Lorenzo dat deed) dat dan de samenwerking met de Arubaanse autoriteiten prima kan verlopen.
http://www.eenvandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19159&vtype=wwb
Ten slotte zijn deze 2 onderzoekers nog steeds met de zaak Holloway bezig.
[..]
Ach ja dat is jouw interpretatie en dat mag, zo vindt tenslotte de een Natalee een vermist engeltje en de ander haar een dronken sletterige breezer.
Extragratis toegift, Dan over de Holloway case :
Nou zo werd het wel gebracht hoor er zou alleen naar feiten gekeken worden nietwaar ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef mrBhimself het volgende:
Overigens is die documentaire niet bedoeld om als 'bewijsvoering' te dienen. Het geeft alleen het beeld van Gielen over de zaak, op basis van haar onderzoek en bevindingen. Je kunt het daar mee eens zijn of niet; het haar haar beeld en visie op de zaak, niet meer en ook niet minder.
Eens! Je zou eens wat vaker op visite moeten komen....kan een opvoedende werking hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook heus, maar ik probeer dus ook duidelijk maken dat je t dan beter bij mij kan melden, anders blijft het eeuwig zo doorgaan. Helemaal als ik er al ben.
Dat hele verhaal geldt ook voor de beschuldigingen aan het adres van Joran en de Kalpoes. Veel verhalen en beschuldigingen, maar nog geen enkel bewijs. Wat overigens niet wil zeggen dat ze er niets mee te maken hebben, maar dat geldt ook voor de 'andere kant' van het verhaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:26 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nou zo werd het wel gebracht hoor er zou alleen naar feiten gekeken worden nietwaar ?
Gielen had bewijs dat Beth eerder was aangekomen - dan zie je een vaag onleesbaar documentje -en het is ontkracht door Mos .
Natalle zou in een afkick kliniek hebben gezeten .nou waar is het bewijs ? is er niet .
Iedereen mag een filmpje in elkaar flanzen maar beweer dan niet van tevoren dat je met bewijzen komt .JMO
Dat was inderdaad ook min of meer mijn indruk van de documentaire, trouwens voor de meesten waren de aangehaalde onderwerpen ook niet echt verrassend, maar het was wel de eerste keer dat iemand de inconsistenties en onwaarheden eens op een rijtje zette.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef mrBhimself het volgende:
Overigens is die documentaire niet bedoeld om als 'bewijsvoering' te dienen. Het geeft alleen het beeld van Gielen over de zaak, op basis van haar onderzoek en bevindingen. Je kunt het daar mee eens zijn of niet; het is haar beeld en visie op de zaak, niet meer en ook niet minder.
Johan555 schreef eerder dat de volledige docu op you tube stond.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:04 schreef mrBhimself het volgende:
Ik heb de volledige documentaire van Renee Gielen ook niet kunnen vinden op Youtube; er staan wel een aantal trailers op, maar niet de volledige docu. Heeft iemand wel de link naar de volledige versie overigens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |