Mooi zo, zelfs jij ziet nu dat de motieven van Silvetti niet(s) alleen met Natalee van doen hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:58 schreef bastibro het volgende:
Kennelijk niet alleen nee, so what?! Twee vliegen in een klap
Dat begrijp ik bassie, helaas kan jij alleen het grotere plaatje waarschijnlijk niet overzien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:20 schreef bastibro het volgende:
Eerlijk gezegt interesseert het me geen f*ck.
Als ze Natalee(resten) maar vinden
Waarom is het zo moeilijk om informatie over Natalee te krijgen.?quote:Op donderdag 19 februari 2009 06:10 schreef duikkie het volgende:
zo dom zijn die americanen dus niet, als je toch lekker bezich bent met het in kaart brengen van de bodem , kan je alle lijken die aruba in de jaren kwijt is misschien vinden. worden ze daar in aruba soms zenuwachtig ???
als er toch geld voor over is ,mag dat toch. trouwens of je olie vinden bij een dam of poel lijkt mij niet handig op aruba's grond hoor, op zee is dat beter voor de winst.
kortom waarom zo moeilijk doen dat twee zaken tegelijk worden gezocht ??? als ze natalee's lichaam vinden wat ik persoonlijk niet geloof is het mooi meegenomen, zo niet pech gehad , aruba doet het in ieder geval niet
daar zijn de monkeys het ook zo'n beetje wel over eens geloof ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Mooi zo, zelfs jij ziet nu dat de motieven van Silvetti niet(s) alleen met Natalee van doen hebben.![]()
Als Silvetti in opdracht van wie dan ook de bodem rond Aruba in kaart wil brengen dan moet hij daar ook maar de geeigende weg (en kosten) voor volgen cq dragen en niet wederom de verdwijning van Natalee misbruiken voor $$$$.
familie van dompig ???quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:08 schreef yyentle het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om informatie over Natalee te krijgen.?
Het wordt steeds duidelijker.![]()
Het gaat dus inderdaad niet meer om Natalee.
Wat een vreselijk mens die Beth Holloway, jesses je zal maar zo'n moeder hebben.
Alsof zo'n Amerikaans sletje zo'n negatief resultaat heeft op de omzet in de Arubaanse toerisme sector. Geloof er geen klote van. Volgens mij is dit direct gevolg van de internationale crisis en is Holloway een mooi excuus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef johan555 het volgende:
14-02
Minder toeristen naar Aruba vanwege Holloway-zaak...
De zaak Holloway heeft een negatieve invloed op de toeristensector van Aruba. Geschat wordt dat het eiland ongeveer 60 miljoen euro schade heeft geleden vanwege van de Holloway-zaak. Dit vertelde Arubaanse premier Nelson Oduber tegen de Nederlandse media.
Rob Smith, voorzitter van de Arubaanse hotel- en toeristenorganisatie Ahata, verwacht echter dat het slechte imago dat Aruba heeft opgelopen, snel weer bij zal trekken. Hij maakt zich meer zorgen over de invloed van die de zwakke Amerikaanse economie op het toerisme heeft. De toeristensector in Aruba is financieel sterk afhankelijk van Amerikaanse vakantiegangers.
Nu de zaak Holloway opnieuw onder de aandacht van de media is gebracht, vrezen sommige Arubaanse hoteleigenaren dat het toerisme opnieuw zal stagneren. Ten tijde van de van de vermissing van Natalee ging het juist erg goed met de Arubaanse economie en waren veel hotels aan het verbouwen en renoveren.
de lege stranden
[ afbeelding ]
nou ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dus feitelijk wil men die dam (dat is een meertje op Aruba) nu voor een 3de keer onderzoeken, bijna 4 jaar na dato.![]()
Ik zal je effe helpen jochie met een paar paralelletjes, zelfde onderzoekers, onderzoek naar Vincenzo is gezocht in dezelfde pond als waar men nu weer wil gaan zoeken naar Natalee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:02 schreef johan555 het volgende:
Wat heeft de de verdwijning van Vincenzo Tromp met de Holloway zaak te maken ?
Ach ja dat is jouw interpretatie en dat mag, zo vindt tenslotte de een Natalee een vermist engeltje en de ander haar een dronken sletterige breezer.quote:Het zijn helemaal geen privé-detectives maar een stel zweverige psychics.
Het staat je vrij om dat te vinden johan, zoals ik al zei soms ziet de een een rouwende moeder waar de ander een hebberige heks ziet, of in het geval van Beth een rouwende hebberige heksquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef johan555 het volgende:
Onderzoekers ha ha laat me niet lachen
Ze waren toen op het eiland en dachten toen ze met de politie rondtoerden dat
ze "aanvoelden" waar Natalee lag begraven !
Maar de politie deed niets verklaarden ze later huilerig .
Dan pak je toch een half uurtje later een schep, als je zo goed weet waar ze ligt !
Nee dit zijn geen onderzoekers of detectives maar eerste klas leugenaars en oplichters .
Eerst stonden ze bij Holloway op de loonlijst tot ze gingen ontdekken dat Beth loog en bedroog, wie ze nu betaald zou ik niet weten.quote:Ze staan vast op de loonlijst van de ATA![]()
![]()
Wat is toch die fascinatie van jou met mevrouw Gielen johan? Als er mensen ook maar iets schrijven dat je niet bevalt dan begin je gelijk over Gielen te raaskallen, het lijkt wel een apart soort tourette.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:37 schreef johan555 het volgende:
Je gebruikt dezelfde termen als Gielen zo'n beetje ,die heeft ook geen deuk in een pakje boter kunnen krijgen .Helemaal noppie nada met al d'r gezwam .
Zou best kunnen johan, maar alleen gebaseerd op haar documentaire Natalee, The Unrevealed Time Lines zou ik daar niet veel over kunnen zeggen.quote:Als je het over heksen hebt dan is Gielen het prototype Heks !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |