Hetzelfde als in Kranenburg dus. Wij wilden een boodschap doen in Kranenburg maar hebben dat toch maar even in Pfalzdorf gedaan..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:52 schreef z80 het volgende:
en Kleve was ook bezet door de Nederlanders.
bij kaufland stond zelfs het hele parkeer terrein vol met gele kentekens.
kon geen auto meer bij.
Dat moet haast wel, want E-Ruettenscheid is een van de leukste en hipste buurten van Essen en van het hele Ruhrgebied. Een soort Oud-Zuid zeg maar.quote:
Hier sinds kort ook!quote:
Tofquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik stel trouwens voor dat we nu eindelijk eens werk gaan maken van onze NL-ers in DLD-meeting!
Ja, ik heb de oude topics doorgekeken
Ik vind dat het nog even moet wachten tot eind dit jaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik stel trouwens voor dat we nu eindelijk eens werk gaan maken van onze NL-ers in DLD-meeting!
Ja, ik heb de oude topics doorgekeken
Dan doen we er gewoon nog eenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:12 schreef Anne het volgende:
Ik vind dat het nog even moet wachten tot eind dit jaar.
Ik mag nog niet meedoenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan doen we er gewoon nog eenIk wil een bbq-meet in onze tuin! We hebben nu zo'n fraaie vaste bbq
Picsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan doen we er gewoon nog eenIk wil een bbq-meet in onze tuin! We hebben nu zo'n fraaie vaste bbq
Ja, dat is zeker waar. Alles is hier binnen handbereik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, want E-Ruettenscheid is een van de leukste en hipste buurten van Essen en van het hele Ruhrgebied. Een soort Oud-Zuid zeg maar.
Toen ik nog in Duitsland woonde kwam ik daar ook regelmatig, vanwege de supermarkt die wel tot 22:00 open is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |