Zulke elementen maken The Office zo briljant...het klopt ook echt. Jim had altijd ambitie etc. en nu is hij net zo erg als iedereen waar hij altijd grapjes om maakte en het moment waarop hij dat zelf ook door krijgt..pricelessquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:00 schreef Xurk het volgende:
Ja, normaal komt Jim over als een beetje de "coole" gast op kantoor die het normaalst is, maar nu leek hij best zieligMet zijn verhaal dat hij met Dwight moest fucken en dat hij "Assistant to the Regional Manager" is, een functie wat door Michael bedacht is en waar geen bevoegdheden aan vast zitten [al is hij wel de baas van het kantoor als Michael er niet is dacht ik?]... hij kwam ook echt overtuigend als loser over
T zou wat zijn als t bedrijf echt wat wordtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:06 schreef Smash-it het volgende:
Wat gaat Pam nou doen?! Ik begrijp ook wel dat ze niet langer receptie wil doen, maar toch..
Mooiste grapje:
Duizend monstergeluiden en Jim die dan opmerkt 'it's monster.com, singular'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Michael Scott (michael.scott@dundermifflin.com)
to me
5:30 AM (11 hours ago)
Dear whom it may concern,
Bored? Poor? Lonely? Not if you take up this opportunity to join a company on the verge of the cutting edge of paper! Hi, I'm Michael Gary Scott. I've been working in paper for the last fifteen years and with paper since I was eight. As the manager of Dunder Mifflin, Scranton I learned two things: everything about the paper business and that Dunder Mifflin is a suckee company. I'm taking that expertness and creating The Michael Scott Paper Company.
This is your chance to join the ranks of people that have made millions selling paper: Robert Dunder, the Hearst family, those people that make counterfeit money, future me... I cannot promise success, but I will promise you the best effing time of your life!!! Because at the Michael Scott Paper Company we're not just a company or a family, we're a family company made up of people that aren't related.
The choice is clear: choose life. Choose the Michael Scott Paper Company.
Click here to begin.
Sincerely,
Michael Gary Scott
CEO, Founder, Boss
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef Felixa het volgende:
Volgende aflevering wordt een dubbele en wordt over 2 weken uitgezonden.Wedden dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele leuke ontwikkelingen, ben echt benieuwd hoe dit verder gaat. Zo'n story arc had The Office ook wel weer nodig. En dapper van de schrijvers
En als ik toch één iemand mee mocht nemen van Dunder Mifflin dan was het Pam wel![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:15 schreef KirkLazarus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele leuke ontwikkelingen, ben echt benieuwd hoe dit verder gaat. Zo'n story arc had The Office ook wel weer nodig. En dapper van de schrijvers
En als ik toch één iemand mee mocht nemen van Dunder Mifflin dan was het Pam welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |