Zit tie er in ?quote:
Andy Bernard (= personage) wel, Andy Roddick nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zit tie er in ?![]()
( zo ja, meteen kijken gaat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Haha, zo slecht he?! Met die stok ook en dan zo lopen en over de grond kruipen tot Jim zegt 'its Blue Cross'.quote:
Als het zo lees, moet ik er weer om lachen.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:41 schreef TornadoDK het volgende:
Michael: Ok. We need a golden ticket idea idea to get us out of this mess.
Pam: Does that mean an idea that blows up in our faces later?
Jim: We own our own delivery trucks. We could lease them out on the weekends--
Michael: Too many words. Good ideas are simple: Golden, ticket.
Jim: Free, paper.
Michael: No, Jim, we're a business
Volgens mij:quote:Op maandag 16 maart 2009 12:38 schreef Repeat het volgende:
Wat zegt Michael nou precies bij die grap met Pam, op een of andere manier snap ik em niet?
Ja dat dacht ik dus ook. Dan zal het wel niet mijn humor zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 19:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij:
M: Knock, knock.
P: Who's there?
M: Buddha.
P: Buddha who?
M: Buddha (butter) this bread for me, won't ya?
Nee maar die KGB-grappen waren wel lachequote:Op maandag 16 maart 2009 20:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Dan zal het wel niet mijn humor zijn
Ik denk dat dat niemand's humor is!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Dan zal het wel niet mijn humor zijn
Jawel, dat is wel "iemand's" humor. Amerikanen krijgen doorgaans een natte slip van 'knock knock' jokes, terwijl de rest van de wereld zoiets heeft van:quote:Op maandag 16 maart 2009 21:27 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niemand's humor is!
Daarom past het juist zo perfect bij Michael Scott.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |