arme J.F.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:43 schreef J.F.Sebastian het volgende:
ik ging met zoveel enthousiasme opzoek naar S05E20 zojuist
Ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:43 schreef J.F.Sebastian het volgende:
ik ging met zoveel enthousiasme opzoek naar S05E20 zojuist
twee verschillende?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:47 schreef Bobsch het volgende:
Ja inderdaad, vandaag geen. Maar volgende week twee verschillende
Niet een lange van een uur...quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
twee verschillende?niet 2 dezelfde dus?
Vandaag weerquote:
die blik van Stanley bij dat stukjequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
"And I'm assuming a little bit of blood rushed into your penis, well a little bit of blood rushed into mine aswell.."
Ellie Kemper, maar spannender dan dit ga je ze niet vinden vrees ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:47 schreef Ad_rem het volgende:
Hoe heet dat meisje trouwens? Wil wel wat bikinipics zien
Leuke meid hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ellie Kemper, maar spannender dan dit ga je ze niet vinden vrees ik![]()
[ afbeelding ]
Hmm op deze foto ziet ze er opeens een stuk minder uit dan in the officequote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ellie Kemper, maar spannender dan dit ga je ze niet vinden vrees ik![]()
[ afbeelding ]
Wauw, ze kan best aardig acteren. Geinig filmpje ook wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:12 schreef Skulker het volgende:
Even een leuk filmpje van de nieuwe receptioniste
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:12 schreef Skulker het volgende:
Even een leuk filmpje van de nieuwe receptioniste
WTFquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond de tweede aflevering leuker dan de eerste. Lijkt er trouwens op dat ze Jim ook in de richting van de Michael Scott Paper Company Inc. aan het duwen zijn.
Nee, ik vind de richting waar het nu op gaat ook niks.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:25 schreef Asgard het volgende:
Twee waardeloze afleveringen, gaat echt helemaal nergens meer over.
Ach komop, er moest wel wat nieuw pit in de serie. Ik hoop dat het Michael luktquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, ik vind de richting waar het nu op gaat ook niks.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:25 schreef Asgard het volgende:
Twee waardeloze afleveringen, gaat echt helemaal nergens meer over.
'You wanted me?'quote:Op maandag 13 april 2009 13:07 schreef Terreros85 het volgende:
en Kelly die stapel is op Charles Miner![]()
Creed die die pannenkoeken teruggeeftquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:18 schreef RaymanNL het volgende:
Geniale aflevering weerIk moest het hardste lachen om Dwight met de gitaat en Andy met de Banjo
Het ziet er denk ik toch naar uit dat de Micheal Scott Paper Company die Pancakes verkoopt een blijvertje is
morgen (vrijdag)quote:
Hoeveel verzendkosten zaten daarbij? En hebben ze ook andere shirts?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef AMDB het volgende:
Vandaag m'n Bears Beets Battlestar shirt binnengekregen![]()
http://www.doubletakeclothing.com/product/bears-beets-battlestar
9 dollar verzendkosten voor internationale orders. Was dus 29 dollar, iets minder dan 20 euro voor een shirt, vond ik zelf een mooie prijs. En volgens mij hebben ze geen andere shirts, geen Office gerelateerde iig.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeveel verzendkosten zaten daarbij? En hebben ze ook andere shirts?
'Orange is for or-ange you glad you didn't bring that up?'quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:28 schreef Asgard het volgende:
"Green is for go, go ahead and shut up about is"![]()
Dan ga ik 'm denk ik bestellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
9 dollar verzendkosten voor internationale orders. Was dus 29 dollar, iets minder dan 20 euro voor een shirt, vond ik zelf een mooie prijs. En volgens mij hebben ze geen andere shirts, geen Office gerelateerde iig.
Moet je zeker doen, iedereen die ik ken en die 'm ziet vindt hem supervet! Ook al hebben ze geen idee wat het idee erachter isquote:
Zo mooi, dat is echt een goed voorbeeld van de improvisatie talenten van Rainn Wilson.quote:
David Wallace keek alsof ie moest huilenquote:Op vrijdag 24 april 2009 04:15 schreef bob1234 het volgende:
Weer leuke aflevering vooral Dwight met ze bijenEn weer erg leuk dat ze nu alle 3 weer bij dunder mifflin gaan werken
Dat eindequote:Op vrijdag 24 april 2009 12:55 schreef Nam_Soldier het volgende:
Charles is weg, tralalalalala!![]()
Wat een vreselijk figuur was dat zeg, die voegde dus echt niets toe aan de serie.
Janquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:14 schreef bijdehand het volgende:
Charles is toch niet weg he? Heeft hij de functie van Jan?
die jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:29 schreef Meddo het volgende:
[..]
Jan
--edit Oh, je bedoelt Jan Levninson (spreekt uit: djen)![]()
Niet echt want Pam gaat nu natuurlijk flink concurreren met Dwight.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef DaFrenk het volgende:
fijn dat alles weer bij het oude is hoor![]()
![]()
Nouja.. bíjna bij het oude en nog een stukje beter jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Niet echt want Pam gaat nu natuurlijk flink concurreren met Dwight.
Alleen de baan me dunkt, omdat de baan uiteindelijk meer waard bleek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:57 schreef Mavro het volgende:
Echt een grote big smile op mijn gezicht tijdens deze ep! Heb ik nou goed begrepen dat ze 60.000 dollar krijgen én hun oude baan terug? Of alleen hun baan terug met extra ziektekosten enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |