Ben idd wel benieuwd hoe ze hem gaan uitlichten. En of ze dat ook gaan doen. Al is zijn geheimzinnigheid ook wel het sterkste punt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:09 schreef Aoristus het volgende:
Op dit moment vind ik Creed nog het interessantste
Idd Creed is een heldquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:09 schreef Aoristus het volgende:
Op dit moment vind ik Creed nog het interessantste
Klopt, maar ik vind dat ze hem nu iets teveel op de achtergrond houden, iets meer Creed zou leuk zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Creed pakken ze slim aan, die scoort omdat hij altijd in de achtergrond zit en af en toe met een oneliner kan uitpakken. Als ze die rol groter maken, zakt dat personage gewoon in elkaar, maar gelukkig doen ze dat niet.
dat is sowieso al voorbijquote:Darryl Philbin
Darryl is de Warehouse Supervisor. Hij zorgt er voor dat alles goed loopt in het magazijn. Momenteel heeft hij een soort van relatie met Kelly.
Fact: Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Smash-it het volgende:
Fact: The Office is echt briljant.
TVP ja..
Waarom ze dit soort scenes niet uitzenden is echt onbegrijpelijk...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Idd Creed is een held![]()
Hij komt ook in veel deleted scenes voor en is daar ook vaak erg grappig
Deze kwam ik ook nog tegen, ik wist helemaal niet dat hij in een band heeft gezeten
Die stuk is fucking geniaalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:20 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Fact: Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica.
Volgens mij zit het zo. Jim zegt als 'fact': beren eten bieten. Daarna beren beaten (overwinnen) Battlestar G. (Dwight's favo show). Slaat niet persé ergens op, maar klinkt gewoon lekker.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:51 schreef Asgard het volgende:
Die stuk is fucking geniaal![]()
Maar wat ik nooit heb begrepen, wat zeg hij nou?Bears... Beets of Beats... Battlestar Galactica?
Want Dwight gaat dan antwoorden met "Bears DO NOT..."
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:06 schreef Felixa het volgende:
Geen nieuwe aflevering vannacht... Herhaling van the Baby Shower (Dwight die bevalt van een watermeloen).
Hmm dat was echt een matige uitzending...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:06 schreef Felixa het volgende:
Geen nieuwe aflevering vannacht... Herhaling van the Baby Shower (Dwight die bevalt van een watermeloen).
Hij speelt dan ook een fictieve versie van zichzelf, hij had het in The Office (S2?) ook een keer over The Grassroots.quote:
Ja, dat dacht ik dus al. Thanksquote:Op maandag 16 februari 2009 17:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Volgens mij zit het zo. Jim zegt als 'fact': beren eten bieten. Daarna beren beaten (overwinnen) Battlestar G. (Dwight's favo show). Slaat niet persé ergens op, maar klinkt gewoon lekker.
Haha en daarna is het van 'Identity theft is not a joke, Jim!!'
-'MICHAEL!!!!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Kevin and Dwight host a "Lonely Hearts Party" while Pam and Jim go on a double date with Phyllis and Bob.
Thanks! Was het vergeten! Vanavond dus fijn weer kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 06:16 schreef Tim86 het volgende:
Briljante ep weer![]()
Ik ging helemaal stuk bij dat Fonzie begin stukje
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:12 schreef Mani89 het volgende:
Leuke aflevering .. maar geen lachkannonade
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:12 schreef Smash-it het volgende:
Alleen het begin vond ik wel mooi, haha.. Michael met een enorme glimlach, nog net geen kwispelende staart en wederom helemaal geen idee heeft waar het over gaat.
Ja, dat was ook mooiquote:
Zit tie er in ?quote:
Andy Bernard (= personage) wel, Andy Roddick nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zit tie er in ?![]()
( zo ja, meteen kijken gaat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Haha, zo slecht he?! Met die stok ook en dan zo lopen en over de grond kruipen tot Jim zegt 'its Blue Cross'.quote:
Als het zo lees, moet ik er weer om lachen.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:41 schreef TornadoDK het volgende:
Michael: Ok. We need a golden ticket idea idea to get us out of this mess.
Pam: Does that mean an idea that blows up in our faces later?
Jim: We own our own delivery trucks. We could lease them out on the weekends--
Michael: Too many words. Good ideas are simple: Golden, ticket.
Jim: Free, paper.
Michael: No, Jim, we're a business
Volgens mij:quote:Op maandag 16 maart 2009 12:38 schreef Repeat het volgende:
Wat zegt Michael nou precies bij die grap met Pam, op een of andere manier snap ik em niet?
Ja dat dacht ik dus ook. Dan zal het wel niet mijn humor zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 19:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij:
M: Knock, knock.
P: Who's there?
M: Buddha.
P: Buddha who?
M: Buddha (butter) this bread for me, won't ya?
Nee maar die KGB-grappen waren wel lachequote:Op maandag 16 maart 2009 20:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Dan zal het wel niet mijn humor zijn
Ik denk dat dat niemand's humor is!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Dan zal het wel niet mijn humor zijn
Jawel, dat is wel "iemand's" humor. Amerikanen krijgen doorgaans een natte slip van 'knock knock' jokes, terwijl de rest van de wereld zoiets heeft van:quote:Op maandag 16 maart 2009 21:27 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niemand's humor is!
Daarom past het juist zo perfect bij Michael Scott.
Die is idd briljantquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef moby92 het volgende:
Geniale serie, mooiste aflevering vond ik toch wel dat Jim, Pam (en onverwachts Dwight met z'n moeder) gingen eten bij Jan en Michael, hi-la-risch!! Echt dood gelachen.
Dat was niet zijn moederquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef moby92 het volgende:
Geniale serie, mooiste aflevering vond ik toch wel dat Jim, Pam (en onverwachts Dwight met z'n moeder) gingen eten bij Jan en Michael, hi-la-risch!! Echt dood gelachen.
haha die heeft echt nog heel lang in mn hoofd gezetenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die is idd briljant![]()
En dat liedje van die Hunter ook "That one night.. one night, you made everything allright"
Hij start waarschijnlijk een bedrijfje in toilet-uitvindingenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef Orbis het volgende:
Nee! Ik hoop dat Michael een grap maakte...
'.. and they pet you back.'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef Felixa het volgende:
Aflevering van volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 6 afleveringen met die nieuwe VP, maar Steve Carell heeft onlangs voor 3 seizoenen bijgetekendquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'.. and they pet you back.'
Ik had medelijden met Jim, haha! Wel heerlijk hoe grappig Pam het vond.
En Michael! Ik denk dat ie niet echt weggaat. Kan niet!
Wat? Bedankt voor die enorme spoilerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Arme Jim.
En Michael die ontslag neemt.
Dingen die al zijn uitgezonden hoeven toch niet meer tussen spoilertags?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wat? Bedankt voor die enorme spoiler
Bah, nu kan ik helemaal niet meer wachten tot vanavond
Episode is al uitgezonden, eigen schuldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wat? Bedankt voor die enorme spoiler
Bah, nu kan ik helemaal niet meer wachten tot vanavond
Je hebt gelijkt, het is mijn eigen schuld. Nog maar ander half uur en dan kan ik het ook gaan kijken. Tot die tijd blijf ik maar uit dit topic.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dingen die al zijn uitgezonden hoeven toch niet meer tussen spoilertags?
Dan kun je hier beter niet lezen tot je de aflevering hebt gezien.
Mwah, zo flauw zijn ze niet denk ik...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:36 schreef eriksd het volgende:
K las net btw dat Michael "I acquit" zegt ipv quit, en dat het dus zo'n typische office cliffhanger wordt
Ik zat ook te twijfelen, zei hij nu 'acquit' of 'I quit'... Het zou wel een beetje flauw zijn als het nu 'acquit' blijktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:36 schreef eriksd het volgende:
K las net btw dat Michael "I acquit" zegt ipv quit, en dat het dus zo'n typische office cliffhanger wordt
Hij heeft zelf juist onkent dat het laatste het geval is. Vorig jaar zei ie nog voor 3 seizoenen bijgetekend te hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:56 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen, zei hij nu 'acquit' of 'I quit'... Het zou wel een beetje flauw zijn als het nu 'acquit' blijkt. Maar ik meen ook ergens gelezen te hebben dat Steve Carrell vooral nog cameo's zou doen om zich meer op zijn filmcarrière te richten?
Is natuurlijk handig zo'n mooie OP blijven herhalen maar ik volg The Office niet eens per week op een site uit Amerika en ik volg het niet op Comedy Central. Maar ik kijk de serie en koos dus van lieverlee voor die link naar CC en beland daarmee in een gesloten topic uit 2007.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 07:41 schreef DaFrenk het volgende:
[Dit topic is bedoeld voor de afleveringen die worden uitgezonden in Amerika.
Het seizoen is nu lopende, dus elke vrijdag komt er een nieuwe aflevering online.
Vrijdagmiddag worden die afleveringen hier dus besproken, zonder het gebruik van spoilertags.
Volg je dus The Office US op comedy central, ga dan maar naar dit topic.[/b]
Ben je een beetje aan de luie kant?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Is natuurlijk handig zo'n mooie OP blijven herhalen maar ik volg The Office niet eens per week op een site uit Amerika en ik volg het niet op Comedy Central. Maar ik kijk de serie en koos dus van lieverlee voor die link naar CC en beland daarmee in een gesloten topic uit 2007.
Is er een update?
He ik ben niet degene die als een papierkruier hier lekker zit te copy/pasten zonder te kijken of de info nog wel klopt. 10 secs zoeken naar dit topic vond ik meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je een beetje aan de luie kant?
The Office(US) [NL] #8 - He's just mentally disabled!
Had je 10 sec gekost denk ik
Ik verstond ook "I acquit". Pas toen die baas zo geschokt deed en Michael zei "You've no idea how high I can fly" dacht ik dat hij misschien wel ontslag had genomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:36 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het wel verfrissend dat er eindelijk eens iemand is die niet meegaat in de debiliteit op dat kantoorquote:
Ja maar hij disst Michaelquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het wel verfrissend dat er eindelijk eens iemand is die niet meegaat in de debiliteit op dat kantoorNu zie je juist mooi hoe Jim zich eigenlijk heeft laten meeslepen
Maar hij had wel gelijk, nogal laag wat Michael met Dwight deed.quote:
Zulke elementen maken The Office zo briljant...het klopt ook echt. Jim had altijd ambitie etc. en nu is hij net zo erg als iedereen waar hij altijd grapjes om maakte en het moment waarop hij dat zelf ook door krijgt..pricelessquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:00 schreef Xurk het volgende:
Ja, normaal komt Jim over als een beetje de "coole" gast op kantoor die het normaalst is, maar nu leek hij best zieligMet zijn verhaal dat hij met Dwight moest fucken en dat hij "Assistant to the Regional Manager" is, een functie wat door Michael bedacht is en waar geen bevoegdheden aan vast zitten [al is hij wel de baas van het kantoor als Michael er niet is dacht ik?]... hij kwam ook echt overtuigend als loser over
T zou wat zijn als t bedrijf echt wat wordtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:06 schreef Smash-it het volgende:
Wat gaat Pam nou doen?! Ik begrijp ook wel dat ze niet langer receptie wil doen, maar toch..
Mooiste grapje:
Duizend monstergeluiden en Jim die dan opmerkt 'it's monster.com, singular'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Michael Scott (michael.scott@dundermifflin.com)
to me
5:30 AM (11 hours ago)
Dear whom it may concern,
Bored? Poor? Lonely? Not if you take up this opportunity to join a company on the verge of the cutting edge of paper! Hi, I'm Michael Gary Scott. I've been working in paper for the last fifteen years and with paper since I was eight. As the manager of Dunder Mifflin, Scranton I learned two things: everything about the paper business and that Dunder Mifflin is a suckee company. I'm taking that expertness and creating The Michael Scott Paper Company.
This is your chance to join the ranks of people that have made millions selling paper: Robert Dunder, the Hearst family, those people that make counterfeit money, future me... I cannot promise success, but I will promise you the best effing time of your life!!! Because at the Michael Scott Paper Company we're not just a company or a family, we're a family company made up of people that aren't related.
The choice is clear: choose life. Choose the Michael Scott Paper Company.
Click here to begin.
Sincerely,
Michael Gary Scott
CEO, Founder, Boss
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef Felixa het volgende:
Volgende aflevering wordt een dubbele en wordt over 2 weken uitgezonden.Wedden dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele leuke ontwikkelingen, ben echt benieuwd hoe dit verder gaat. Zo'n story arc had The Office ook wel weer nodig. En dapper van de schrijvers
En als ik toch één iemand mee mocht nemen van Dunder Mifflin dan was het Pam wel![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:15 schreef KirkLazarus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele leuke ontwikkelingen, ben echt benieuwd hoe dit verder gaat. Zo'n story arc had The Office ook wel weer nodig. En dapper van de schrijvers
En als ik toch één iemand mee mocht nemen van Dunder Mifflin dan was het Pam welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die quotes waren wel leuk, maar het verhaal...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zaten wel wat grappige quotes in, zoals "I practically invented decline" en "This is a dream that I have had since lunch"
En Michael die aan Jim vraagt om zijn ogen te sluiten omdat hij 'm iets verrassends wil vertellen (en Jim die OK zegt en gewoon blijft kijken).
Verder is het hele plot gepikt uit Jerry Maguire.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.אין מקום כמו ארץ ישראל
quote:Op zondag 29 maart 2009 17:49 schreef Nam_Soldier het volgende:Ik vind het niet heel gek, anders. Ik bedoel, wie zou nu zijn baan op het spel zetten voor een idioot van een baas met geen enkel benul van waar hij mee bezig is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we mogen ophouden met spoilertags, de ep is al uitgezonden.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Nog niet in Nederland.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:04 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel gek, anders. Ik bedoel, wie zou nu zijn baan op het spel zetten voor een idioot van een baas met geen enkel benul van waar hij mee bezig is?
En we mogen ophouden met spoilertags, de ep is al uitgezonden.
Tuurlijk gaat Jim niet met Pam mee. Een van hun twee moet toch een stabiel inkomen hebben. Pam zou het vast ook niet hebben gedaan als ze nog helemaal zelfstandig leefde, maar nu kan Jim de eventuele financiële klap opvangen.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:28 schreef JelleS het volgende:
Aan het einde van de ep zie je ook dat een aantal gaan twijfelen. Jim gaat natuurlijk gewoon met Pam mee, dat is de enige reden dat hij niets om zijn carrière geeft. En een carrière kan hij nu wel vergeten met zijn nieuwe baas. En als iedereen meteen mee zou gaan, dat zou natuurlijk echt helemaal nergens op slaan.
Ik vermoed ook zoiets.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:02 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Nog niet in Nederland.![]()
Nu ja, vanuit een realistisch oogpunt is het inderdaad heel normaal dat ze het niet doen. Maar je zou toch zeggen dat ze inmiddels wel enigszins wat sympathie voor hun baas hebben - hij bedoelt het allemaal goed - en doorhebben dat die nieuwe gast echt een enorme zak is eigenlijk.
korte termijn geheugen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:53 schreef Felixa het volgende:
Dit was vorige week al bekend, dat er deze week geen aflevering zou zijn.
Ikzelf en ook SaintOfKillers hebben dat al gepost vorige week vrijdag.
En dan ziet michael het vast als een fusie tussen michael scott paper company en dunder mifflin.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik vermoed ook zoiets.
Dat de rest er onder de nieuwe baas achter komt wat een luizenleventje ze eigenlijk gehad hebben al die tijd.
Dat die nieuwe baas een "normale" bedrijfsvoering gaat invoeren en dat de rest dan alsnog achter Michael aangaat. Dan is er na die enorme leegloop in principe geen Scranton-branch meer en haalt Wallace Michael over om alsnog weer gewoon de Scranton-branch te gaan leiden onder voorwaarde dat die Charles dan het veld ruimt.
Of zoiets in die richting.
arme J.F.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:43 schreef J.F.Sebastian het volgende:
ik ging met zoveel enthousiasme opzoek naar S05E20 zojuist
Ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:43 schreef J.F.Sebastian het volgende:
ik ging met zoveel enthousiasme opzoek naar S05E20 zojuist
twee verschillende?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:47 schreef Bobsch het volgende:
Ja inderdaad, vandaag geen. Maar volgende week twee verschillende
Niet een lange van een uur...quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
twee verschillende?niet 2 dezelfde dus?
Vandaag weerquote:
die blik van Stanley bij dat stukjequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
"And I'm assuming a little bit of blood rushed into your penis, well a little bit of blood rushed into mine aswell.."
Ellie Kemper, maar spannender dan dit ga je ze niet vinden vrees ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:47 schreef Ad_rem het volgende:
Hoe heet dat meisje trouwens? Wil wel wat bikinipics zien
Leuke meid hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ellie Kemper, maar spannender dan dit ga je ze niet vinden vrees ik![]()
[ afbeelding ]
Hmm op deze foto ziet ze er opeens een stuk minder uit dan in the officequote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ellie Kemper, maar spannender dan dit ga je ze niet vinden vrees ik![]()
[ afbeelding ]
Wauw, ze kan best aardig acteren. Geinig filmpje ook wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:12 schreef Skulker het volgende:
Even een leuk filmpje van de nieuwe receptioniste
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:12 schreef Skulker het volgende:
Even een leuk filmpje van de nieuwe receptioniste
WTFquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond de tweede aflevering leuker dan de eerste. Lijkt er trouwens op dat ze Jim ook in de richting van de Michael Scott Paper Company Inc. aan het duwen zijn.
Nee, ik vind de richting waar het nu op gaat ook niks.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:25 schreef Asgard het volgende:
Twee waardeloze afleveringen, gaat echt helemaal nergens meer over.
Ach komop, er moest wel wat nieuw pit in de serie. Ik hoop dat het Michael luktquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, ik vind de richting waar het nu op gaat ook niks.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:25 schreef Asgard het volgende:
Twee waardeloze afleveringen, gaat echt helemaal nergens meer over.
'You wanted me?'quote:Op maandag 13 april 2009 13:07 schreef Terreros85 het volgende:
en Kelly die stapel is op Charles Miner![]()
Creed die die pannenkoeken teruggeeftquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:18 schreef RaymanNL het volgende:
Geniale aflevering weerIk moest het hardste lachen om Dwight met de gitaat en Andy met de Banjo
Het ziet er denk ik toch naar uit dat de Micheal Scott Paper Company die Pancakes verkoopt een blijvertje is
morgen (vrijdag)quote:
Hoeveel verzendkosten zaten daarbij? En hebben ze ook andere shirts?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef AMDB het volgende:
Vandaag m'n Bears Beets Battlestar shirt binnengekregen![]()
http://www.doubletakeclothing.com/product/bears-beets-battlestar
9 dollar verzendkosten voor internationale orders. Was dus 29 dollar, iets minder dan 20 euro voor een shirt, vond ik zelf een mooie prijs. En volgens mij hebben ze geen andere shirts, geen Office gerelateerde iig.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeveel verzendkosten zaten daarbij? En hebben ze ook andere shirts?
'Orange is for or-ange you glad you didn't bring that up?'quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:28 schreef Asgard het volgende:
"Green is for go, go ahead and shut up about is"![]()
Dan ga ik 'm denk ik bestellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
9 dollar verzendkosten voor internationale orders. Was dus 29 dollar, iets minder dan 20 euro voor een shirt, vond ik zelf een mooie prijs. En volgens mij hebben ze geen andere shirts, geen Office gerelateerde iig.
Moet je zeker doen, iedereen die ik ken en die 'm ziet vindt hem supervet! Ook al hebben ze geen idee wat het idee erachter isquote:
Zo mooi, dat is echt een goed voorbeeld van de improvisatie talenten van Rainn Wilson.quote:
David Wallace keek alsof ie moest huilenquote:Op vrijdag 24 april 2009 04:15 schreef bob1234 het volgende:
Weer leuke aflevering vooral Dwight met ze bijenEn weer erg leuk dat ze nu alle 3 weer bij dunder mifflin gaan werken
Dat eindequote:Op vrijdag 24 april 2009 12:55 schreef Nam_Soldier het volgende:
Charles is weg, tralalalalala!![]()
Wat een vreselijk figuur was dat zeg, die voegde dus echt niets toe aan de serie.
Janquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:14 schreef bijdehand het volgende:
Charles is toch niet weg he? Heeft hij de functie van Jan?
die jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:29 schreef Meddo het volgende:
[..]
Jan
--edit Oh, je bedoelt Jan Levninson (spreekt uit: djen)![]()
Niet echt want Pam gaat nu natuurlijk flink concurreren met Dwight.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef DaFrenk het volgende:
fijn dat alles weer bij het oude is hoor![]()
![]()
Nouja.. bíjna bij het oude en nog een stukje beter jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Niet echt want Pam gaat nu natuurlijk flink concurreren met Dwight.
Alleen de baan me dunkt, omdat de baan uiteindelijk meer waard bleek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:57 schreef Mavro het volgende:
Echt een grote big smile op mijn gezicht tijdens deze ep! Heb ik nou goed begrepen dat ze 60.000 dollar krijgen én hun oude baan terug? Of alleen hun baan terug met extra ziektekosten enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |