Wtfquote:Op maandag 16 februari 2009 20:47 schreef missy_c het volgende:
i'm telling you.. die dingen kopen ze bij de groothandel. Komt in een emmer met water.
Net als dit zeg maar
[ afbeelding ]
* 3 kopjes kippenbouillonquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:09 schreef Isdatzo het volgende:
Wolla, wat ben ik goed
http://www.mijnreceptenbo(...)ruine-saus-3647.html
Dan is de naam wel handig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef Twerk het volgende:
Waarom zou je dat zelf willen maken?
Er gaat niets boven de originele saus van de Japanner/Chinees.
Omdat ik maar één keer in de zoveel tijd naar de Japanner ga, en 't is duur anyway.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef Twerk het volgende:
Waarom zou je dat zelf willen maken?
Er gaat niets boven de originele saus van de Japanner/Chinees.
Ja ok, dat snap ik.. Maar hoevaak zou jij die saus dan willen eten en waarbij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik maar één keer in de zoveel tijd naar de Japanner ga, en 't is duur anyway.
Steeds naar de Jap met een heel gezin vind ik gewoon zonde geld. Daarbij kan ik nu dan ook zelf kiezen wat ik erin gooi, want t vlees hoef ik bijvoorbeeld al nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja ok, dat snap ik.. Maar hoevaak zou jij die saus dan willen eten en waarbij?
Ik vind sowieso dat wij mensen de lokale Chinees/Japanner eens wat vaker moeten bezoeken en langzaam het snackbar bezoek moeten minderen.
je hoeft ook niet met het hele gezin op lokatie te eten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Steeds naar de Jap met een heel gezin vind ik gewoon zonde geld. Daarbij kan ik nu dan ook zelf kiezen wat ik erin gooi, want t vlees hoef ik bijvoorbeeld al niet![]()
Ze bestelt per telefoon en durft niet naar de naam te vragen bij het ophalen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:52 schreef RobinOok het volgende:
Gewoon eens beginnen met het menu te lezen. Zo'n saus heeft een naam.
Ontzettend handig, namen.
Wij eten daar nooit, heb t alleen over de hoeveelheid en prijs.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
je hoeft ook niet met het hele gezin op lokatie te eten.
Gawdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:52 schreef RobinOok het volgende:
Gewoon eens beginnen met het menu te lezen. Zo'n saus heeft een naam.
Ontzettend handig, namen.
Je hebt mijn recept tochquote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ben ik niet. Ik heb dit topic vandaag pas weer opgezocht om op te zoeken welke gekke sauzen en verdere ingrediënten ik nodig schijn te hebben, maar nu ik dat heb is iedereen daarover ineens stil
Nou! Ik ga deze zo wel maken. God help mequote:Op donderdag 19 februari 2009 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
* 3 kopjes kippenbouillon
* 2 eetepels maizena
* 2 theelepels dikke sojasaus
* 1/2 theelepel suiker
* 1 theelepel versgemalen zwarte peper
Heb ik.
MAAR!!!! Ik heb ook oestersaus
Wat nu
Negative.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou! Ik ga deze zo wel maken. God help me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |