En ik ben ook wel benieuwd naar jouw resultatenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:34 schreef maedel het volgende:
[..]
En ook niet dat er concreet om hulp gevraagd wordt door iemand.
M.a.w. ik ben ook wel benieuwd naar resultaten.
100 kaarten L.E.D.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef _Led_ het volgende:
Kortom, we zien hier geen enkele aanswijzing voor ESP.
quote:
Dat heb je met random-gedoe he, je zult het een paar keer moeten proberen voor je per toeval de score haalt die je wilt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Spellmeista het volgende:
inmiddels heeft L.E.D. al 20 keer geprobeerd de 24 van mij te evenaren, maar het wil maar niet lukken. Zelfs niet met fok uit!
Na hoeveel keer proberen was dit?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EN NU ?
Wil je me nooit meer tegenspreken svp ? Ik ben nu officieel paranormaal begaafd.
De truc is ondertussen enya vervloeken, zweetsokken dragen en een kater hebben, zeker weten !!!!
Hoezo, wil je daarmee zeggen dat het misschien TOEVAL is ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Na hoeveel keer proberen was dit?
57 van de 100 in die andere test.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
En ik ben ook wel benieuwd naar jouw resultaten
Nee, dat je de boel liep te flessen en dat je het hiervoor ook een een paar keer had gedaan zonder het te posten. Het is iig duidelijk. Hoogstwaarschijnlijk heb je aanleg voor paranormale zaken. Ik zou dit even verder gaan uitzoeken als ik jou was..quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoezo, wil je daarmee zeggen dat het misschien TOEVAL is ?
hehequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:
Ik zou het eerlijk gezegd waarderen als je me vanaf nu "Meester Swami D., Heerser van Tijd & Licht" noemt
ok fair enough..we wachten het af!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef maedel het volgende:
[..]
57 van de 100 in die andere test.
Deze heb ik nog niet gedaan, maar ik ga er van uit dat die hetzelfde werkt.
Ik wil hem best nog een keer op die manier doen, maar ik moet vanmiddag iets anders doen en ik heb bouwvakkers over de vloer. M.a.w. geen rust aan m'n kop.
Ik had het daarvoor ook al een paar keer (2 ofzo) gedaan ja, maar dat is niet de boel flessen, toch ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Nee, dat je de boel liep te flessen en dat je het hiervoor ook een een paar keer had gedaan zonder het te posten. Het is iig duidelijk. Hoogstwaarschijnlijk heb je aanleg voor paranormale zaken. Ik zou dit even verder gaan uitzoeken als ik jou was..
..en become one of us!!!
Dat past niet in je tag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:
Ik zou het eerlijk gezegd waarderen als je me vanaf nu "Meester Swami D., Heerser van Tijd & Licht" noemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |