Ik word niet opgefokt van iets waar ik toch niets aan kan veranderen, daar heb ik namelijk alleen mezelf meequote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:32 schreef dawg het volgende:
File word ik zo opgefokt van.
Maar niks relaxer dan 's nachts in de auto, bijna niemand op de weg, relax muziekje op.![]()
Op het strand 's nachts na dan.
Hahahahahahaquote:
Ik soms. Helaas, want dan word ik echt gek van mezelf.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word niet opgefokt van iets waar ik toch niets aan kan veranderen, daar heb ik namelijk alleen mezelf mee
Maar klopt, al ben ik niet zo'n nachtrijder. In NL wel, maar buitenland niet..
Daarom doe ik het niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik soms. Helaas, want dan word ik echt gek van mezelf.
En ik ook niet, maar dan is het nog wel relax. Buitenland rij ik niet zo heel vaak. :
Maakt mij niet veel uit, als ik maar niet TE moe ben.. maar nu ben ik nog wakker genoeg voor een ritje geneve geloof ik...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word niet opgefokt van iets waar ik toch niets aan kan veranderen, daar heb ik namelijk alleen mezelf mee
Maar klopt, al ben ik niet zo'n nachtrijder. In NL wel, maar buitenland niet..
Nathan Phillips.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:40 schreef Nouk84 het volgende:
Wie is dat eigenlijk op je avatar, dawg?
Soms ontkom ik er niet aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daarom doe ik het niet meer
Klopt.. Ik ook niet, maar met vakantie enz..
Wat heb jij donderdag te doen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:36 schreef Duimelot het volgende:
Goedemorgen singletjes!!!!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
alweer niets, geen stille aanbidders
wat is donderdag dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat heb jij donderdag te doen?
ik heb al 1 kaartje gehad en de brievenbus is nog niet geleegdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
daar sta ik zometeen ook naar te kijken.. een leeg postvakje
Dat weet ik nog niet exact kan tot half 1 zijn, kan ook tot later zijn..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is in de buurt!
tot hoelaat?
Hehehe, hoor jouquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb al 1 kaartje gehad en de brievenbus is nog niet geleegd![]()
smiddags of snachtsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet exact kan tot half 1 zijn, kan ook tot later zijn..
's middagsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
smiddags of snachts
jammer zo'n vreemde tijd ik heb overdag druk en heb de kids :S
jammer dat t net zo'n dag en tijd is, zit met de kids dus eigenlijk is t gewoon niet mogelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
's middagsmaar kan vast ook regelen dat het tot later is natuurlijk, want een kopje thee in limboland is altijd lekker
WTF het bed is nog niet eens koud en je zit al weer een nieuwe date te regelen voor na het weekendquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
smiddags of snachts
jammer zo'n vreemde tijd ik heb overdag druk en heb de kids :S
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
heb wel een e-card gekregen
en hij was nog best cute!
-edit- alleen dat ie anoniem is is rete irritant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
WTF het bed is nog niet eens koud en je zit al weer een nieuwe date te regelen voor na het weekend![]()
Date... date... dat is een grooooooooooot woord!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
WTF het bed is nog niet eens koud en je zit al weer een nieuwe date te regelen voor na het weekend![]()
Zelfs dat nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
heb wel een e-card gekregen
en hij was nog best cute!
dat zowiezo zeker aangezien ik met toyboy niet date, dus 'ALWEER!?' een nieuwe date.....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Date... date... dat is een grooooooooooot woord!
Okeee maar snuitebolletje !?quote:
Wat is het dan wel ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Date... date... dat is een grooooooooooot woord!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Okeee maar snuitebolletje !?
[..]
Wat is het dan wel ?
je bent een schatjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]alsof ik niet leuk ben hee!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent een schatje
hij is gewoon jaloers
Had jij niet iets met Nouk84 ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ik vind jou ook cute hoor Duim
Heb er al wel zin in, al vind ik het vaag dat er mensen komenquote:
Oowww jaaa nu dat we het er toch zo over hebben ... Duim zeg jij het ffquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb er al wel zin in, al vind ik het vaag dat er mensen komenWeet niet, vreemd idee zeg maar.
Kom dan lekker nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oowww jaaa nu dat we het er toch zo over hebben ... Duim zeg jij het ff![]()
Hoest met de logee ?
doe dat maar lekker zellufquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoest met de logee ?
Als we de autorit overlevenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoest met de logee ?
Nopes.. Eerst was er iemand druk, toen ging de ander wat anders leuks doen, toen was de ander weer vrij, en nu is de ander toch nog druk met dat andere leuks!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jullie gaan toch weer daten vandaag?
oh jammerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopes.. Eerst was er iemand druk, toen ging de ander wat anders leuks doen, toen was de ander weer vrij, en nu is de ander toch nog druk met dat andere leuks!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol zoals ze op tv zeggen net : "Klef gedoe"
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Don't care... Ben zoooooooo blij en zooooooooo verliefd!
Neuh, maar jij bent mijn appartement ook niet!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hebt heul geen post van mij gehad!
die is te makkelijk...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, maar jij bent mijn appartement ook niet!
nog niet hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehemaar maar mn appartement is zoooooo mooi
Als mn appartement net zo is als ik....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nog niet hoor
Maar op tekening ziet het er goed uit
Oh, da's heul nie waar!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als mn appartement net zo is als ik....
Op papier zie ik er al goed uit, maar in het echt... oeeeeee
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, da's heul nie waar!
en nu mag je zelf invullen of je er op papier niet goed uit ziet, of dat je in het echt juist wel om op te vreten bent![]()
heul wel!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]jij hebt mij gezien.. dus ik snap niet het niet meer
ik zie het... de "al"quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zie het... de "al"
--> Kindjes halen
geen idee nogquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
Duimelot, ga jij nog zo het centrum in???
Ik ga die kant op, mocht ik je zien, weet men hier tenminste dat we geen date hebben.quote:
hahahahaha oh jammer ik wil best met je datenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga die kant op, mocht ik je zien, weet men hier tenminste dat we geen date hebben.![]()
Fijn weekend allemaal. En heel veel plezier bij CG.
Vooral CG veel plezier natuurlijk.
![]()
dag dag!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga die kant op, mocht ik je zien, weet men hier tenminste dat we geen date hebben.![]()
Fijn weekend allemaal. En heel veel plezier bij CG.
Vooral CG veel plezier natuurlijk.
![]()
Goede middag dan maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Ik ben net uit mijn bed gevallen..
Druk waar? Hier niet in ieder geval. Volgens mij heeft iedereen een date ofzo.quote:
Waarom ben jij dan niet naar Auto?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Druk waar? Hier niet in ieder geval. Volgens mij heeft iedereen een date ofzo.
Is dan niemand het met mij eens date Valentijnsdag wel de meest trieste dag om te daten is? Of je er nu wel of niets mee hebt, elk restaurant of waar dan ook zit vol met stelletjes, zit je daar een beetje ongemakkelijk iemand te leren kennen. Nee dank je, ik pas.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Druk waar? Hier niet in ieder geval. Volgens mij heeft iedereen een date ofzo.
Ik denk ook niet dat auto vanaf half 8 heeft zitten wachten tot er iemand eindelijk ging postenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan niet naar Auto?
Ohnee, dat was Techno, en die is er vast al, ze zijn iig allebei niet hier!
Jammer genoeg heet ik geen Techno. En trouwens ik heb al andere plannen vandaag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan niet naar Auto?
Ohnee, dat was Techno, en die is er vast al, ze zijn iig allebei niet hier!
Daarom moet je ook iets anders origineels verzinnen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dan niemand het met mij eens date Valentijnsdag wel de meest trieste dag om te daten is? Of je er nu wel of niets mee hebt, elk restaurant of waar dan ook zit vol met stelletjes, zit je daar een beetje ongemakkelijk iemand te leren kennen. Nee dank je, ik pas.
Volgens mij was er wel iemand die een date had vandaag uit dit topic. Maar ik weet niet meer wie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dan niemand het met mij eens date Valentijnsdag wel de meest trieste dag om te daten is? Of je er nu wel of niets mee hebt, elk restaurant of waar dan ook zit vol met stelletjes, zit je daar een beetje ongemakkelijk iemand te leren kennen. Nee dank je, ik pas.
Zoals?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarom moet je ook iets anders origineels verzinnen...
Sorry, maar ik vind het nogal dom om in deze periode je baan op te willen zeggen, hoe kut die ook is.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:38 schreef RealZeus het volgende:
Valentijn
Afgewezen worden bij een sollicitatie
Leven op dit moment
![]()
![]()
Heb je nog andere sollicitaties lopen op dit moment? Je zou toch buschauffeur worden. Of ben je juist daarvoor afgewezen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:38 schreef RealZeus het volgende:
Valentijn
Afgewezen worden bij een sollicitatie
Leven op dit moment
![]()
![]()
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het nogal dom om in deze periode je baan op te willen zeggen, hoe kut die ook is.
Je snapt toch ook wel dat ik niks op zeg voor ik wat anders heb. En als je werkgever aan geeft dat het erg slecht gaat en ze daardoor wetten en regels niet naleven is dat voor mij een reden om op zoek te gaan naar wat anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het nogal dom om in deze periode je baan op te willen zeggen, hoe kut die ook is.
Genoeg te doen, en om lekker te eten hoef je niet te gaan uit eten!quote:
Dan is het iets begrijpelijker..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat ik niks op zeg voor ik wat anders heb. En als je werkgever aan geeft dat het erg slecht gaat en ze daardoor wetten en regels niet naleven is dat voor mij een reden om op zoek te gaan naar wat anders.
Klopt, er is wel meer dan alleen uit eten...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Genoeg te doen, en om lekker te eten hoef je niet te gaan uit eten!
En gewoon eens attent zijn.. hoe moeilijk dat voor mannen ook is
Nee, dat buschauffeur-verhaal gaat nog zeker een maand duren omdat het plaatselijke busbedrijf dan pas weet of ze het vervoer hier houden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je nog andere sollicitaties lopen op dit moment? Je zou toch buschauffeur worden. Of ben je juist daarvoor afgewezen.
Je hebt toch nog werk op dit moment. Blijf daar gewoon zitten en als het economisch weer wat beter gaat heb je zo een andere baan.
Met mij gaat het ook niet echt goed. Maar ik ga verder met mijn leven ondanks alle tegenslagen van dit moment.
Zelf een 3 gangen diner koken (of meer als je zin hebt), kaarsjes, net gedekte tafel, muziekje erbij en het is even romantisch, zo niet romantischer dan in een restaurantquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, er is wel meer dan alleen uit eten...
En mooier nog: als ik die regels zou overtreden (maar dat weiger ik) en ik rijd iemand dood dan word ik opgepakt wegens dood door schuld.quote:
Wat voor werk doe je nu? En buschauffeur zoeken ze toch altijd? Althans, bij connexxion.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En mooier nog: als ik die regels zou overtreden (maar dat weiger ik) en ik rijd iemand dood dan word ik opgepakt wegens dood door schuld.
En met een strafblad is het toch wat lastiger solliciteren.
Klopt, het enige onromantische eraan is dat je daarna wel met de troep zit.. En mezelf kennende kan ik dat niet laten voor wat het is..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zelf een 3 gangen diner koken (of meer als je zin hebt), kaarsjes, net gedekte tafel, muziekje erbij en het is even romantisch, zo niet romantischer dan in een restaurant
Tja. Ik ben eind vorig jaar ergens weg gegaan omdat ik het niet meer naar mijn zin had en ik een andere baan had gevonden. Alleen bij die nieuwe baan ben ik ontslagen omdat ik toch niet beviel. En nu ben ik nog steeds opzoek naar iets anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat buschauffeur-verhaal gaat nog zeker een maand duren omdat het plaatselijke busbedrijf dan pas weet of ze het vervoer hier houden.
Maar je moet nooit op één paard wedden en het baantje waar ik op gesolliciteerd had betrof een functie die ik ook al eerder had en die mij uitermate goed beviel.
Maar goed, ik ben het bij dat laatste niet geworden en ik ben de mentaliteit van mijn huidige werkgever meer dan zat.
Gelukkig heb je een vaatwasser.. en als je een beetje tactisch kookt en ruimt heb je alleen van je toetje de rommel nog staan na het dinerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, het enige onromantische eraan is dat je daarna wel met de troep zit.. En mezelf kennende kan ik dat niet laten voor wat het is..
Gezellig samen de afwas doen kan ook heel romantisch zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, het enige onromantische eraan is dat je daarna wel met de troep zit.. En mezelf kennende kan ik dat niet laten voor wat het is..
met het sop klieren en nog even de slagroom uit de kom van het toetje van elkaars vingers likkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig samen de afwas doen kan ook heel romantisch zijn.
Haha, inderdaad..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een vaatwasser.. en als je een beetje tactisch kookt en ruimt heb je alleen van je toetje de rommel nog staan na het diner
Ben je toevallig ook een sexe transformatie ondergaan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:56 schreef Murmeli het volgende:
hey dit is een beetje raar, want ik zou toch echt zweren dat het plaatje gisteren toch echt een beetje maffe eend met een camera om zijn nek was, en, plots als een als ware transformatie ben ik veranderd in een blije kikker. Is dit soms de Efteling en heb ik weer eens iets gemist
Jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met het sop klieren en nog even de slagroom uit de kom van het toetje van elkaars vingers likken
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:56 schreef Murmeli het volgende:
hey dit is een beetje raar, want ik zou toch echt zweren dat het plaatje gisteren toch echt een beetje maffe eend met een camera om zijn nek was, en, plots als een als ware transformatie ben ik veranderd in een blije kikker. Is dit soms de Efteling en heb ik weer eens iets gemist
Nou dat hoeft niet per se leuk te zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trouwens samen koken is ook leuk.![]()
Ik heb het gevoel alsof er een verhaal komtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet per se leuk te zijn
Dat is met alles zo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
samen koken is fijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jammer.quote:
Een paar dagen geleden was er toch een plan om met de singles een keer te gaan koken samen. Gaan wij daar nog wat mee doen? Of blijft het alleen bij een plan omdat een keer te gaan doen.quote:
ik ben nog steeds helemaal voor. wie waren daar ook alweer nog meer bij betrokken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was er toch een plan om met de singles een keer te gaan koken samen. Gaan wij daar nog wat mee doen? Of blijft het alleen bij een plan omdat een keer te gaan doen.
Vrachtwagenchauffeur.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je nu? En buschauffeur zoeken ze toch altijd? Althans, bij connexxion.
Tja ik had even niet gekeken waar je woont.. Maar dat is lastig dan..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur.
En ja, bij jou in de buurt zoeken ze altijd chauffeurs maar in de buurt van Groningen is dat net even anders.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh kwaak is nu boos en gaat slapen
Neuh dat niet echt. Maar ik had een vriendin en die vond dat ik het altijd verkeerd deed. Dus het eindigde vaak dat ik gewoon op moest hoepelen en dat zij het wel deedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof er een verhaal komt
Hehe, och arme! maar vandaar dat het ook je ex isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Neuh dat niet echt. Maar ik had een vriendin en die vond dat ik het altijd verkeerd deed. Dus het eindigde vaak dat ik gewoon op moest hoepelen en dat zij het wel deed
nee joh, wij doen aan nepruziequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nu al de eerste ruzies? Dat kan nog leuk worden.
Nepruzie en dan goedmaaksex!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee joh, wij doen aan nepruziewe zijn allebei nogal druk en lomp he, dan krijg je dat
Ik ben voor. En het zou bij mij kunnen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben nog steeds helemaal voor. wie waren daar ook alweer nog meer bij betrokken?
het kan niet bij mij hoor,mijn huis is een teringzooi zegt kwaak
wij doen aan monogaam daten en zijn dus nog zwaar singlequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef RealZeus het volgende:
Heb ik nog wat gemist trouwens?
Hebben er nog singles gedate? Zijn er nog mensen aanbeden vandaag? (ik uiteraard niet) . Hebben mensen zich al afgemeld voor deze reeks ivm met een nioeuwe vlam?
Nepgoedmaakseks!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nepruzie en dan goedmaaksex!
gaaf!! in welke omgeving woon jij?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik ben voor. En het zou bij mij kunnen.
Hè bah, laat me raden, ze had ook zoveel commentaar op je rijstijl?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Neuh dat niet echt. Maar ik had een vriendin en die vond dat ik het altijd verkeerd deed. Dus het eindigde vaak dat ik gewoon op moest hoepelen en dat zij het wel deed
Ja zoiets, maar het is wel jammer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, och arme! maar vandaar dat het ook je ex is
Die zie ik het hele weekend niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga jij dat eens gauw doen bij je babe dan!
Allebei met een opblaaspop.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:13 schreef Murmeli het volgende:
hoe gaat nepgoedmaaksex? hang je hem er dan niet echt in, of maak je het dan niet echt goed?
Wie gaan daar heen dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:14 schreef automatic_ het volgende:
Iedereen veel plezier vanavond bij Cue
quote:
Nee helaas, geen 3 punten voor jouquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hè bah, laat me raden, ze had ook zoveel commentaar op je rijstijl?
Aaahh, hoe lang ga je eigenlijk al met d'r?quote:
ikke venco duim box goeroe toyboy en verder weet ik het nietquote:
Jij andersom op die van haar dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee helaas, geen 3 punten voor jou
Al had ze wel redelijk wat commentaar op een hoop dingen. Ook wel terecht hoor (soms)
Paar dagen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaahh, hoe lang ga je eigenlijk al met d'r?
Gedoe. Zie haar maandag weer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]DOE ER WAT AAN! zoek der op, ga voor der deur een serenade brengen (desnoods met gettoblaster en ga playbacken)
Jullie zijn nu al een twee-eenheid.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat was kwaak natuurlijk weer, die vieze oude ransbak
En nu al meer dan teleurgesteld als je haar even niet ziet?quote:
nee we zijn nog singlequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie zijn nu al een twee-eenheid.! Hoe lief!
Allicht, als ze een rijbewijs gehad had. Vrouwen kunnen niet rijden hequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij andersom op die van haar dan?![]()
Commentaar is zoooo zinloos, bah.
Jij scoort geen punten, jongenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Allicht, als ze een rijbewijs gehad had. Vrouwen kunnen niet rijden he![]()
Maar ik ga er weer vandoor. Moeten jullie ook niet van het lekkere weer genieten? Best lekker nu in het zonnetje.
kwaak hier, want dit zijn geen grappen he vrolijke vriend, murmelletje is geen fleshlight. Ik heb gisteren geprobeerd om twee van die AA batterijen in haar kont te duwen, maar ze ging er echt niet lekker van trillen hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Huh kwaak???? Heb je Murm nu al kapot gemaakt?
AA...... Daar heb je een D-cell voor nodig natuurlijk! en dan 4 stuks!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak hier, want dit zijn geen grappen he vrolijke vriend, murmelletje is geen fleshlight. Ik heb gisteren geprobeerd om twee van die AA batterijen in haar kont te duwen, maar ze ging er echt niet lekker van trillen hoor
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Word je nou ook al afgerekend op het vertellen van de waarheid![]()
Nouk kan heel goed rijden...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Word je nou ook al afgerekend op het vertellen van de waarheid![]()
En je mag van mij het tegendeel wel bewijzen hoor! Ik ben zo op de weg te vinden. Zoek naar een zwart wit rode motor en laat maar zien dat je kan rijdenquote:
Ik ben dus weer single... nou, wie wil met mij daten?!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:24 schreef Murmeli het volgende:
ik denk dat het uit is tussen mij en snuit![]()
![]()
![]()
![]()
Kom niet aan mij en mijn auto, want dan...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nouk kan heel goed rijden...alleen al die deuken in der deuren...
Zou ik dolgraag willen doen, maar ben bang dat je niet in de buurt van mij komtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En je mag van mij het tegendeel wel bewijzen hoor! Ik ben zo op de weg te vinden. Zoek naar een zwart wit rode motor en laat maar zien dat je kan rijden
Ik niet, jij hebt commentaar op mijn auto...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben dus weer single... nou, wie wil met mij daten?!
Auto???? heb jij een auto dan??? alleen een micro lijkwagen toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik niet, jij hebt commentaar op mijn auto...
Mijn keuken is erg klein en mijn huis ook dus hier kan het ook niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben nog steeds helemaal voor. wie waren daar ook alweer nog meer bij betrokken?
het kan niet bij mij hoor,mijn huis is een teringzooi zegt kwaak
Oke. Dat klinkt leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik ben voor. En het zou bij mij kunnen.
Tja, nu heb je het gedaan..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Auto???? heb jij een auto dan??? alleen een micro lijkwagen toch?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:kies doet nog steeds auw
![]()
en slapen lukt nog steeds niet, terwijl ik hartstikke moe ben
wat is er met je kies? bedorven?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:kies doet nog steeds auw
![]()
awwwwwquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:kies doet nog steeds auw
![]()
Wat moet jij nu weer met een Fleshlight?quote:
Kwaak foeiquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat was kwaak natuurlijk weer, die vieze oude ransbak
Verstandskies laten trekken gister. En kan daardoor niet echt slapenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat is er met je kies? bedorven?
niet slapen? hoe komt t?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet jij nu weer met een Fleshlight?Als je nu gezegd had je tarzan kapot was dan snapte ik het.
[..]
Kwaak foei
Een keer vroeg naar bed gaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:kies doet nog steeds auw
![]()
Kitty ligt al de hele tijd bij mequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
awwwwwmoet je vroeg in slaap geknuffeld worden vanacht!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verstandskies laten trekken gister. En kan daardoor niet echt slapen
Nu omdat ik niet geweldig geslapen heb. Maar ben de laatste weken sowieso heel erg moequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een keer vroeg naar bed gaan.
Hoe komt het dat je zo moe bent?
Heb je dan wel verstand?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoi poesjequote:
Wie is dit? Kwaak of Murm?quote:
haaj en hoe bevalt jouw valentijnsdag? heb je die postzakken met kaarten al van het postkantoor gehaald?quote:
De tandarts zei juist dat alcohol slecht is voor de wond...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
AUW!! misschien lukt het slapen vanavond wel![]()
kwaak zegt dat je moet spoelen met wodka
Ik ben ook moe. Maar dat komt ook doordat ik nu weer moet wennen aan om te werken en een nieuw ritme plus nog al de stress die ik heb.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu omdat ik niet geweldig geslapen heb. Maar ben de laatste weken sowieso heel erg moe
PM is verstuurd. Nu nog een datum prikken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:11 schreef Murmeli het volgende:
gaaf!! in welke omgeving woon jij?
kwaak doet ook mee trouwens
en wie geloof je dan? de tandarts of Kwaak?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
De tandarts zei juist dat alcohol slecht is voor de wond...
Kitty is mijn baby, maakt niet uit hoe oud ze is. En ze is lekker warmquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]maar is ze niet een beetje oud/jong voor je?! (ligt er maar aan hoe je het bekijkt)
tandartsen hebben toch geen verstand van alcoholisme?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
De tandarts zei juist dat alcohol slecht is voor de wond...
Ik heb kusjes gehad over de mail van mn ex uit Ierland en een valentijns e-card van een fokker. Daar houd het verder bij op!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haaj en hoe bevalt jouw valentijnsdag? heb je die postzakken met kaarten al van het postkantoor gehaald?
ik zal zo eens kijken of ik door de stapels kaarten heen kan worstelen.
ik ben wel lief gevoederd vanmorgen
De tandarts natuurlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wie geloof je dan? de tandarts of Kwaak?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kitty is mijn baby, maakt niet uit hoe oud ze is. En ze is lekker warm
Mag van hem wel rokenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tandartsen hebben toch geen verstand van alcoholisme?
nja ik weet niet wat goed is. pijnstillers eten denk ik en goed spoelen met van dat spulliezal je wel gekregen hebben toch?iets om mee te spoelen om schoon te houden)
Ja dat is goed. Misschien zijn er nog meer gegadigden. Hoeveel mensen kan je max in je huis hebben?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:36 schreef Howl het volgende:
[..]
PM is verstuurd. Nu nog een datum prikken?
Okequote:
ik ga vanvond gezelli naar cuequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb kusjes gehad over de mail van mn ex uit Ierland en een valentijns e-card van een fokker. Daar houd het verder bij op!
Owjah heb zelf nog wel een kaartje gestuurd naar iemand die zeurde niks gehad te hebben
Ik word vanavond lief gevoederd met pannekoeken![]()
Valentijnsdag hequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn kitty's zijn maar lui vandaag en één is chagrijnig..
Ik ben allang blij dat ik niet allemaal kaarten krijg van onbekendenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga vanvond gezelli naar cue
best een actieve valentijn heb je dan
Ja inderdaad.. Stud Diesel is natuurlijk chagrijnig omdat ik nog niet naar de brievenbus ben geweest..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valentijnsdag hehoeveel heb je er?
Ik weet niet wat jouw buurt isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou ik dolgraag willen doen, maar ben bang dat je niet in de buurt van mij komt
slaapse! hopenlijk zonder pijn!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef MaJo het volgende:
Ik ga Kitty van beneden halen en een poging doen tot tukken. Hopelijk tot over heel veel uur
Ik hoop dat je kunt slapen!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef MaJo het volgende:
Ik ga Kitty van beneden halen en een poging doen tot tukken. Hopelijk tot over heel veel uur
Aalsmeerquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef MaJo het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef MaJo het volgende:
Pics or it did not happen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb trouwens een geweldig uitzicht op politie die een aantal jongeren probeert te stimuleren een hangplek schoon te maken..
je bedoelt die vieze stinkende zeecontainer?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb trouwens een geweldig uitzicht op politie die een aantal jongeren probeert te stimuleren een hangplek schoon te maken..
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je bedoelt die vieze stinkende zeecontainer?
Ik heb mijn camera niet bij de hand..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics or it did not happen.
Post eens een foto.
Jammer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb mijn camera niet bij de hand..
Ik denk dat het met een man of 10 bomvol zit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
Ja dat is goed. Misschien zijn er nog meer gegadigden. Hoeveel mensen kan je max in je huis hebben?
Dus max 10 man. Oke dat moet te doen zijn. Liever minder dus.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:51 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik denk dat het met een man of 10 bomvol zit.
Zijn vriendin?quote:
voor het 28ste jaar op rij: geen valentijnskaartjequote:
klein groepje is misschien handiger, 6 man ofzo?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:51 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik denk dat het met een man of 10 bomvol zit.
Ik ga zo maar eens kijken of ik post heb. Ik verwacht niks.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:53 schreef Howl het volgende:
Dit jaar weer geen valentijnskaartje voor mij. Damn!![]()
Niet dat ik er een verwachtte.
Veel animo is er toch niet. Dus het zal wel bij 6 blijven.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klein groepje is misschien handiger, 6 man ofzo?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klein groepje is misschien handiger, 6 man ofzo?
tijn doe es positief!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel animo is er toch niet. Dus het zal wel bij 6 blijven.
Mn vriendin natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:51 schreef Murmeli het volgende:
leuk Q van wie?
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet te snel je conclusies trekken.. hij is een rasechte slet!
Dan is het duidelijk dat jullie mij niet kennen..quote:
Kreeg je geen megapower Ibuprofen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tot nu toe lukt het aardig..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik zag wat voor volk daar liep is de politie vrij kansloos
true....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die nooit kaartjes krijgen.
Ik ben positief.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tijn doe es positief!!
en ook niet zo klagen over valentijnsdag. ik krijg ook nooit kaarten en dat vind ik ook niet erg. commercieel gedoe
Ik denk het niet...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beter!!! zou daarmee ook de stank weg gaan?
Dj Dawg is in tha house ya.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:05 schreef dawg het volgende:
Nieuwe muziek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Bonjour.
Je hebt het ook veel te laat gemaakt!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:07 schreef dawg het volgende:
Hey tijn.
Even wakker worden. Ik ben net uit bed.
Ik heb net naar het nieuwe album van Autumn geluisterd. Dat klinkt erg goed. Verder ben ik nu naar Dream Theater aan het luisteren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:07 schreef dawg het volgende:
Hey tijn.
Even wakker worden. Ik ben net uit bed.
???? ik dacht dat ik er net onderdoor kon kijken, maar wat heb ik over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, hebben alle mannen zo'n verschrikkelijk bord voor hun kop?
Ik moet vrijdagavond werken tot half acht. Dus dan wordt het wel erg laat. Misschien is zaterdagavond een beter plan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:08 schreef Howl het volgende:
[..]
Eerste poging: Wat vinden jullie van vrijdag de 27e?
Hoezo? Vertel?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
Het was een speciale aanbieding en die kan je natuurlijk niet laten liggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is ook goed. De 28e dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet vrijdagavond werken tot half acht. Dus dan wordt het wel erg laat. Misschien is zaterdagavond een beter plan.
dan kan ik niet. ik kan pas het weekend erna weerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:08 schreef Howl het volgende:
[..]
Eerste poging: Wat vinden jullie van vrijdag de 27e?
Ja, dat is goed.quote:
Ja, bedankt nog voor de heerlijke nacht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt het ook veel te laat gemaakt!
In dit geval gaat het meer om een blok beton. Kort verhaal samengevat; kreeg gisteren een smsje van mijn ex met vriendelijk verzoek of ik niemand mee wilde nemen naar de bruiloft van vrienden van ons (met als onderliggende gedachte dat we dan wel samen konden gaan.) Ik heb gezegd dat ik dat nogal een raar verzoek vond en dat ik dat dan wel zie. Daarbij gevraagd of hij mij met rust wil laten. Krijg ik nog dat die dingen van vorige week (lang verhaal) hem oprecht spijt. Net stuurt ie dat ie iets wilt sturen maar dat hij niet weet wat. "Ik hou van je" was wel een goede samenvatting.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
???? ik dacht dat ik er net onderdoor kon kijken, maar wat heb ik over het hoofd gezien?
Zaterdag 7 maart dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan kan ik niet. ik kan pas het weekend erna weer
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, bedankt nog voor de heerlijke nacht.
nvm, ik zie het al.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
Moet ik mee gaan naar de bruiloft?! Gaan we samen dansen en ziet ie jou heeeeel tof lief vrolijk en verliefd lachen naar mij en dan is het vast overquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In dit geval gaat het meer om een blok beton. Kort verhaal samengevat; kreeg gisteren een smsje van mijn ex met vriendelijk verzoek of ik niemand mee wilde nemen naar de bruiloft van vrienden van ons (met als onderliggende gedachte dat we dan wel samen konden gaan.) Ik heb gezegd dat ik dat nogal een raar verzoek vond en dat ik dat dan wel zie. Daarbij gevraagd of hij mij met rust wil laten. Krijg ik nog dat die dingen van vorige week (lang verhaal) hem oprecht spijt. Net stuurt ie dat ie iets wilt sturen maar dat hij niet weet wat. "Ik hou van je" was wel een goede samenvatting.
Ook goed.quote:
Sommige exenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In dit geval gaat het meer om een blok beton. Kort verhaal samengevat; kreeg gisteren een smsje van mijn ex met vriendelijk verzoek of ik niemand mee wilde nemen naar de bruiloft van vrienden van ons (met als onderliggende gedachte dat we dan wel samen konden gaan.) Ik heb gezegd dat ik dat nogal een raar verzoek vond en dat ik dat dan wel zie. Daarbij gevraagd of hij mij met rust wil laten. Krijg ik nog dat die dingen van vorige week (lang verhaal) hem oprecht spijt. Net stuurt ie dat ie iets wilt sturen maar dat hij niet weet wat. "Ik hou van je" was wel een goede samenvatting.
Haha.. Ik heb nog een paar maanden erover na te denken..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik mee gaan naar de bruiloft?! Gaan we samen dansen en ziet ie jou heeeeel tof lief vrolijk en verliefd lachen naar mij en dan is het vast over
Jij gaat tapas eten!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef DR34M3R het volgende:
opruimen, eten koken..
Ga met dat vriendinnetje en zeg dat je pot bent geworden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga met een vriendinnetje op pad zometeen, dus ik ga nu eindelijk eens even douchen!
hahaha, nee, de oppas eet niet hier. Maar het schijnt dat kinderen af en toe ook wat voedsel binnen moeten krijgen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij gaat tapas eten!
Oh, voor de oppas omdat we het laat maken natuurlijk
Haha, ohjah, kinderen!!! goed van je!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, nee, de oppas eet niet hier. Maar het schijnt dat kinderen af en toe ook wat voedsel binnen moeten krijgen...
Enneh.. We??
hahaha, je bent gek!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, ohjah, kinderen!!! goed van je!!
zei ik we?ga ik mee dan?!
Sorry ik vandaag geen tijd. Anders had ik het tegen betaling graag willen doen je kinderen voeden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, nee, de oppas eet niet hier. Maar het schijnt dat kinderen af en toe ook wat voedsel binnen moeten krijgen...
Enneh.. We??
gezellig!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:20 schreef Howl het volgende:
[..]
Prima. Dan staat die datum voorlopig geprikt.
Wie komen er dan allemaal?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:20 schreef Howl het volgende:
[..]
Prima. Dan staat die datum voorlopig geprikt.
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen die dat in hun profiel zetten.
quote:
Tegan had ook nog interesse getoond. En als er meer mensen willen komen, hoor ik het wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie komen er dan allemaal?
Jij=Howl
Murmeli
Kwaak?
Ik=Tijnbrein
Sorry. Maar dat is mijn mening. En het gaat op de manier waarop zij die term misbruiken op datingsites.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]mensen die daarover zeuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |