Ik word niet opgefokt van iets waar ik toch niets aan kan veranderen, daar heb ik namelijk alleen mezelf meequote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:32 schreef dawg het volgende:
File word ik zo opgefokt van.
Maar niks relaxer dan 's nachts in de auto, bijna niemand op de weg, relax muziekje op.![]()
Op het strand 's nachts na dan.
Hahahahahahaquote:
Ik soms. Helaas, want dan word ik echt gek van mezelf.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word niet opgefokt van iets waar ik toch niets aan kan veranderen, daar heb ik namelijk alleen mezelf mee
Maar klopt, al ben ik niet zo'n nachtrijder. In NL wel, maar buitenland niet..
Daarom doe ik het niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik soms. Helaas, want dan word ik echt gek van mezelf.
En ik ook niet, maar dan is het nog wel relax. Buitenland rij ik niet zo heel vaak. :
Maakt mij niet veel uit, als ik maar niet TE moe ben.. maar nu ben ik nog wakker genoeg voor een ritje geneve geloof ik...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word niet opgefokt van iets waar ik toch niets aan kan veranderen, daar heb ik namelijk alleen mezelf mee
Maar klopt, al ben ik niet zo'n nachtrijder. In NL wel, maar buitenland niet..
Nathan Phillips.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:40 schreef Nouk84 het volgende:
Wie is dat eigenlijk op je avatar, dawg?
Soms ontkom ik er niet aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daarom doe ik het niet meer
Klopt.. Ik ook niet, maar met vakantie enz..
Wat heb jij donderdag te doen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:36 schreef Duimelot het volgende:
Goedemorgen singletjes!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |