Ik word niet opgefokt van iets waar ik toch niets aan kan veranderen, daar heb ik namelijk alleen mezelf meequote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:32 schreef dawg het volgende:
File word ik zo opgefokt van.
Maar niks relaxer dan 's nachts in de auto, bijna niemand op de weg, relax muziekje op.![]()
Op het strand 's nachts na dan.
Hahahahahahaquote:
Ik soms. Helaas, want dan word ik echt gek van mezelf.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word niet opgefokt van iets waar ik toch niets aan kan veranderen, daar heb ik namelijk alleen mezelf mee
Maar klopt, al ben ik niet zo'n nachtrijder. In NL wel, maar buitenland niet..
Daarom doe ik het niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik soms. Helaas, want dan word ik echt gek van mezelf.
En ik ook niet, maar dan is het nog wel relax. Buitenland rij ik niet zo heel vaak. :
Maakt mij niet veel uit, als ik maar niet TE moe ben.. maar nu ben ik nog wakker genoeg voor een ritje geneve geloof ik...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word niet opgefokt van iets waar ik toch niets aan kan veranderen, daar heb ik namelijk alleen mezelf mee
Maar klopt, al ben ik niet zo'n nachtrijder. In NL wel, maar buitenland niet..
Nathan Phillips.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:40 schreef Nouk84 het volgende:
Wie is dat eigenlijk op je avatar, dawg?
Soms ontkom ik er niet aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daarom doe ik het niet meer
Klopt.. Ik ook niet, maar met vakantie enz..
Wat heb jij donderdag te doen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:36 schreef Duimelot het volgende:
Goedemorgen singletjes!!!!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
alweer niets, geen stille aanbidders
wat is donderdag dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat heb jij donderdag te doen?
ik heb al 1 kaartje gehad en de brievenbus is nog niet geleegdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
daar sta ik zometeen ook naar te kijken.. een leeg postvakje
Dat weet ik nog niet exact kan tot half 1 zijn, kan ook tot later zijn..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is in de buurt!
tot hoelaat?
Hehehe, hoor jouquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb al 1 kaartje gehad en de brievenbus is nog niet geleegd![]()
smiddags of snachtsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet exact kan tot half 1 zijn, kan ook tot later zijn..
's middagsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
smiddags of snachts
jammer zo'n vreemde tijd ik heb overdag druk en heb de kids :S
jammer dat t net zo'n dag en tijd is, zit met de kids dus eigenlijk is t gewoon niet mogelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
's middagsmaar kan vast ook regelen dat het tot later is natuurlijk, want een kopje thee in limboland is altijd lekker
WTF het bed is nog niet eens koud en je zit al weer een nieuwe date te regelen voor na het weekendquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
smiddags of snachts
jammer zo'n vreemde tijd ik heb overdag druk en heb de kids :S
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
heb wel een e-card gekregen
en hij was nog best cute!
-edit- alleen dat ie anoniem is is rete irritant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
WTF het bed is nog niet eens koud en je zit al weer een nieuwe date te regelen voor na het weekend![]()
Date... date... dat is een grooooooooooot woord!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
WTF het bed is nog niet eens koud en je zit al weer een nieuwe date te regelen voor na het weekend![]()
Zelfs dat nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
heb wel een e-card gekregen
en hij was nog best cute!
dat zowiezo zeker aangezien ik met toyboy niet date, dus 'ALWEER!?' een nieuwe date.....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Date... date... dat is een grooooooooooot woord!
Okeee maar snuitebolletje !?quote:
Wat is het dan wel ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Date... date... dat is een grooooooooooot woord!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Okeee maar snuitebolletje !?
[..]
Wat is het dan wel ?
je bent een schatjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]alsof ik niet leuk ben hee!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent een schatje
hij is gewoon jaloers
Had jij niet iets met Nouk84 ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ik vind jou ook cute hoor Duim
Heb er al wel zin in, al vind ik het vaag dat er mensen komenquote:
Oowww jaaa nu dat we het er toch zo over hebben ... Duim zeg jij het ffquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb er al wel zin in, al vind ik het vaag dat er mensen komenWeet niet, vreemd idee zeg maar.
Kom dan lekker nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oowww jaaa nu dat we het er toch zo over hebben ... Duim zeg jij het ff![]()
Hoest met de logee ?
doe dat maar lekker zellufquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoest met de logee ?
Als we de autorit overlevenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoest met de logee ?
Nopes.. Eerst was er iemand druk, toen ging de ander wat anders leuks doen, toen was de ander weer vrij, en nu is de ander toch nog druk met dat andere leuks!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jullie gaan toch weer daten vandaag?
oh jammerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopes.. Eerst was er iemand druk, toen ging de ander wat anders leuks doen, toen was de ander weer vrij, en nu is de ander toch nog druk met dat andere leuks!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol zoals ze op tv zeggen net : "Klef gedoe"
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Don't care... Ben zoooooooo blij en zooooooooo verliefd!
Neuh, maar jij bent mijn appartement ook niet!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hebt heul geen post van mij gehad!
die is te makkelijk...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, maar jij bent mijn appartement ook niet!
nog niet hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehemaar maar mn appartement is zoooooo mooi
Als mn appartement net zo is als ik....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nog niet hoor
Maar op tekening ziet het er goed uit
Oh, da's heul nie waar!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als mn appartement net zo is als ik....
Op papier zie ik er al goed uit, maar in het echt... oeeeeee
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, da's heul nie waar!
en nu mag je zelf invullen of je er op papier niet goed uit ziet, of dat je in het echt juist wel om op te vreten bent![]()
heul wel!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]jij hebt mij gezien.. dus ik snap niet het niet meer
ik zie het... de "al"quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zie het... de "al"
--> Kindjes halen
geen idee nogquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
Duimelot, ga jij nog zo het centrum in???
Ik ga die kant op, mocht ik je zien, weet men hier tenminste dat we geen date hebben.quote:
hahahahaha oh jammer ik wil best met je datenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga die kant op, mocht ik je zien, weet men hier tenminste dat we geen date hebben.![]()
Fijn weekend allemaal. En heel veel plezier bij CG.
Vooral CG veel plezier natuurlijk.
![]()
dag dag!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga die kant op, mocht ik je zien, weet men hier tenminste dat we geen date hebben.![]()
Fijn weekend allemaal. En heel veel plezier bij CG.
Vooral CG veel plezier natuurlijk.
![]()
Goede middag dan maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Ik ben net uit mijn bed gevallen..
Druk waar? Hier niet in ieder geval. Volgens mij heeft iedereen een date ofzo.quote:
Waarom ben jij dan niet naar Auto?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Druk waar? Hier niet in ieder geval. Volgens mij heeft iedereen een date ofzo.
Is dan niemand het met mij eens date Valentijnsdag wel de meest trieste dag om te daten is? Of je er nu wel of niets mee hebt, elk restaurant of waar dan ook zit vol met stelletjes, zit je daar een beetje ongemakkelijk iemand te leren kennen. Nee dank je, ik pas.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Druk waar? Hier niet in ieder geval. Volgens mij heeft iedereen een date ofzo.
Ik denk ook niet dat auto vanaf half 8 heeft zitten wachten tot er iemand eindelijk ging postenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan niet naar Auto?
Ohnee, dat was Techno, en die is er vast al, ze zijn iig allebei niet hier!
Jammer genoeg heet ik geen Techno. En trouwens ik heb al andere plannen vandaag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan niet naar Auto?
Ohnee, dat was Techno, en die is er vast al, ze zijn iig allebei niet hier!
Daarom moet je ook iets anders origineels verzinnen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dan niemand het met mij eens date Valentijnsdag wel de meest trieste dag om te daten is? Of je er nu wel of niets mee hebt, elk restaurant of waar dan ook zit vol met stelletjes, zit je daar een beetje ongemakkelijk iemand te leren kennen. Nee dank je, ik pas.
Volgens mij was er wel iemand die een date had vandaag uit dit topic. Maar ik weet niet meer wie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dan niemand het met mij eens date Valentijnsdag wel de meest trieste dag om te daten is? Of je er nu wel of niets mee hebt, elk restaurant of waar dan ook zit vol met stelletjes, zit je daar een beetje ongemakkelijk iemand te leren kennen. Nee dank je, ik pas.
Zoals?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarom moet je ook iets anders origineels verzinnen...
Sorry, maar ik vind het nogal dom om in deze periode je baan op te willen zeggen, hoe kut die ook is.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:38 schreef RealZeus het volgende:
Valentijn
Afgewezen worden bij een sollicitatie
Leven op dit moment
![]()
![]()
Heb je nog andere sollicitaties lopen op dit moment? Je zou toch buschauffeur worden. Of ben je juist daarvoor afgewezen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:38 schreef RealZeus het volgende:
Valentijn
Afgewezen worden bij een sollicitatie
Leven op dit moment
![]()
![]()
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het nogal dom om in deze periode je baan op te willen zeggen, hoe kut die ook is.
Je snapt toch ook wel dat ik niks op zeg voor ik wat anders heb. En als je werkgever aan geeft dat het erg slecht gaat en ze daardoor wetten en regels niet naleven is dat voor mij een reden om op zoek te gaan naar wat anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het nogal dom om in deze periode je baan op te willen zeggen, hoe kut die ook is.
Genoeg te doen, en om lekker te eten hoef je niet te gaan uit eten!quote:
Dan is het iets begrijpelijker..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat ik niks op zeg voor ik wat anders heb. En als je werkgever aan geeft dat het erg slecht gaat en ze daardoor wetten en regels niet naleven is dat voor mij een reden om op zoek te gaan naar wat anders.
Klopt, er is wel meer dan alleen uit eten...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Genoeg te doen, en om lekker te eten hoef je niet te gaan uit eten!
En gewoon eens attent zijn.. hoe moeilijk dat voor mannen ook is
Nee, dat buschauffeur-verhaal gaat nog zeker een maand duren omdat het plaatselijke busbedrijf dan pas weet of ze het vervoer hier houden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je nog andere sollicitaties lopen op dit moment? Je zou toch buschauffeur worden. Of ben je juist daarvoor afgewezen.
Je hebt toch nog werk op dit moment. Blijf daar gewoon zitten en als het economisch weer wat beter gaat heb je zo een andere baan.
Met mij gaat het ook niet echt goed. Maar ik ga verder met mijn leven ondanks alle tegenslagen van dit moment.
Zelf een 3 gangen diner koken (of meer als je zin hebt), kaarsjes, net gedekte tafel, muziekje erbij en het is even romantisch, zo niet romantischer dan in een restaurantquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, er is wel meer dan alleen uit eten...
En mooier nog: als ik die regels zou overtreden (maar dat weiger ik) en ik rijd iemand dood dan word ik opgepakt wegens dood door schuld.quote:
Wat voor werk doe je nu? En buschauffeur zoeken ze toch altijd? Althans, bij connexxion.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En mooier nog: als ik die regels zou overtreden (maar dat weiger ik) en ik rijd iemand dood dan word ik opgepakt wegens dood door schuld.
En met een strafblad is het toch wat lastiger solliciteren.
Klopt, het enige onromantische eraan is dat je daarna wel met de troep zit.. En mezelf kennende kan ik dat niet laten voor wat het is..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zelf een 3 gangen diner koken (of meer als je zin hebt), kaarsjes, net gedekte tafel, muziekje erbij en het is even romantisch, zo niet romantischer dan in een restaurant
Tja. Ik ben eind vorig jaar ergens weg gegaan omdat ik het niet meer naar mijn zin had en ik een andere baan had gevonden. Alleen bij die nieuwe baan ben ik ontslagen omdat ik toch niet beviel. En nu ben ik nog steeds opzoek naar iets anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat buschauffeur-verhaal gaat nog zeker een maand duren omdat het plaatselijke busbedrijf dan pas weet of ze het vervoer hier houden.
Maar je moet nooit op één paard wedden en het baantje waar ik op gesolliciteerd had betrof een functie die ik ook al eerder had en die mij uitermate goed beviel.
Maar goed, ik ben het bij dat laatste niet geworden en ik ben de mentaliteit van mijn huidige werkgever meer dan zat.
Gelukkig heb je een vaatwasser.. en als je een beetje tactisch kookt en ruimt heb je alleen van je toetje de rommel nog staan na het dinerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, het enige onromantische eraan is dat je daarna wel met de troep zit.. En mezelf kennende kan ik dat niet laten voor wat het is..
Gezellig samen de afwas doen kan ook heel romantisch zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, het enige onromantische eraan is dat je daarna wel met de troep zit.. En mezelf kennende kan ik dat niet laten voor wat het is..
met het sop klieren en nog even de slagroom uit de kom van het toetje van elkaars vingers likkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig samen de afwas doen kan ook heel romantisch zijn.
Haha, inderdaad..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een vaatwasser.. en als je een beetje tactisch kookt en ruimt heb je alleen van je toetje de rommel nog staan na het diner
Ben je toevallig ook een sexe transformatie ondergaan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:56 schreef Murmeli het volgende:
hey dit is een beetje raar, want ik zou toch echt zweren dat het plaatje gisteren toch echt een beetje maffe eend met een camera om zijn nek was, en, plots als een als ware transformatie ben ik veranderd in een blije kikker. Is dit soms de Efteling en heb ik weer eens iets gemist
Jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met het sop klieren en nog even de slagroom uit de kom van het toetje van elkaars vingers likken
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:56 schreef Murmeli het volgende:
hey dit is een beetje raar, want ik zou toch echt zweren dat het plaatje gisteren toch echt een beetje maffe eend met een camera om zijn nek was, en, plots als een als ware transformatie ben ik veranderd in een blije kikker. Is dit soms de Efteling en heb ik weer eens iets gemist
Nou dat hoeft niet per se leuk te zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trouwens samen koken is ook leuk.![]()
Ik heb het gevoel alsof er een verhaal komtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet per se leuk te zijn
Dat is met alles zo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
samen koken is fijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jammer.quote:
Een paar dagen geleden was er toch een plan om met de singles een keer te gaan koken samen. Gaan wij daar nog wat mee doen? Of blijft het alleen bij een plan omdat een keer te gaan doen.quote:
ik ben nog steeds helemaal voor. wie waren daar ook alweer nog meer bij betrokken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was er toch een plan om met de singles een keer te gaan koken samen. Gaan wij daar nog wat mee doen? Of blijft het alleen bij een plan omdat een keer te gaan doen.
Vrachtwagenchauffeur.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je nu? En buschauffeur zoeken ze toch altijd? Althans, bij connexxion.
Tja ik had even niet gekeken waar je woont.. Maar dat is lastig dan..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur.
En ja, bij jou in de buurt zoeken ze altijd chauffeurs maar in de buurt van Groningen is dat net even anders.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh kwaak is nu boos en gaat slapen
Neuh dat niet echt. Maar ik had een vriendin en die vond dat ik het altijd verkeerd deed. Dus het eindigde vaak dat ik gewoon op moest hoepelen en dat zij het wel deedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof er een verhaal komt
Hehe, och arme! maar vandaar dat het ook je ex isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Neuh dat niet echt. Maar ik had een vriendin en die vond dat ik het altijd verkeerd deed. Dus het eindigde vaak dat ik gewoon op moest hoepelen en dat zij het wel deed
nee joh, wij doen aan nepruziequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nu al de eerste ruzies? Dat kan nog leuk worden.
Nepruzie en dan goedmaaksex!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee joh, wij doen aan nepruziewe zijn allebei nogal druk en lomp he, dan krijg je dat
Ik ben voor. En het zou bij mij kunnen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben nog steeds helemaal voor. wie waren daar ook alweer nog meer bij betrokken?
het kan niet bij mij hoor,mijn huis is een teringzooi zegt kwaak
oh kwaak is nu boos en gaat slapen
wij doen aan monogaam daten en zijn dus nog zwaar singlequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef RealZeus het volgende:
Heb ik nog wat gemist trouwens?
Hebben er nog singles gedate? Zijn er nog mensen aanbeden vandaag? (ik uiteraard niet) . Hebben mensen zich al afgemeld voor deze reeks ivm met een nioeuwe vlam?
Nepgoedmaakseks!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nepruzie en dan goedmaaksex!
gaaf!! in welke omgeving woon jij?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik ben voor. En het zou bij mij kunnen.
Hè bah, laat me raden, ze had ook zoveel commentaar op je rijstijl?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Neuh dat niet echt. Maar ik had een vriendin en die vond dat ik het altijd verkeerd deed. Dus het eindigde vaak dat ik gewoon op moest hoepelen en dat zij het wel deed
Ja zoiets, maar het is wel jammer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, och arme! maar vandaar dat het ook je ex is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |