quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:34 schreef Marc63 het volgende:
Zegt ie dat ie een groot fan is van John Mayer, maar de tekst moet hij van een blaadje lezen.
Valt me tegen Rudy... valt me tegen.
Veenstraquote:
Er zat toch echt 14 minunten tussen mijn 1e en 2e reactiequote:
Jep.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 04:59 schreef jmac het volgende:
He Sirolf. Zit je op de Internetredactie these days?
PS: Voor de mensen die 't gemist hebben: optreden Rudy later op Youtube.
Mietje. Wij werken ook van 9-5 en dan weer 's nachts.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep.
Daarom was ik er ook niet in de Freaknacht. Ik viel rond middernacht gewoon om van de slaap na een lange werkdag.
Ohja, mogge!
Ik moet nog een beetje wennen aan die tijden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:46 schreef jmac het volgende:
Nee. Echt, nee.quote:
Marc tochquote:
Volgens mij maakt hij gebruik van accu'squote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:00 schreef Jimbo het volgende:
mogguh !
man morpheus ! sleep jij nooit ?
Neem geen kinderenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:00 schreef Jimbo het volgende:
mogguh !
man morpheus ! sleep jij nooit ?
wel om de ipod op te laden op bedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Volgens mij maakt hij gebruik van accu's
Goed manquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neem geen kinderen
die staan om 6-7 uur weer aan je bed
vanmorgen 8 uur vrouwlief naar werk gebracht
daarna boodschappen gedaan
daarna auto gewassen
en toen was het 10 uur
Is ook niet mijn favourite hobby , maar vanmorgen waren we allemaal vroeg eruitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goed man. Ik zit nog in mijn ochtendjas.
Maar heb al wel koffie gezet.
Zoalsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:26 schreef borisz het volgende:
Zo terug van de zwarte markt. Lekker veel inkopen gedaan
Heul mooiquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:29 schreef -Hans- het volgende:
Al vind ik Snow Patrol - Set The Fire To The Third Bar wel heel mooi.
VOor mij zelf een trainingsbroek, en een vest.quote:
Beverwijk ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:26 schreef borisz het volgende:
Zo terug van de zwarte markt. Lekker veel inkopen gedaan
anders requesten we toch allemaal een ander liedje van Ilse deLangequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:54 schreef -Hans- het volgende:
Ach ja hoor. Di-rect kan er ook nog wel bij. Ik hoop dat Timur een wat betere playlist heeft..
Strak planquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
anders requesten we toch allemaal een ander liedje van Ilse deLange
Als je uit de wind zit/staat is het superquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, Cajon is geschuurd, dadelijk in de lak zetten.
Het is best lekker weer hier, ten minste, als het zonnetje schijnt
even eerste 15 seconden afwachtenquote:
Roel is even weg, boodschappen doen, netwerkkabel halen en oude kleren wegbrengen.quote:
lolquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:20 schreef Sirolf het volgende:
Roel is even weg, boodschappen doen, netwerkkabel halen en oude kleren wegbrengen.
Jaja, het nut van Twitter!
Ik hoorde nog net de laatste 10 seconden, was even wat anders aan het doen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:30 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf, de JCB song !!!
Eeuwig zonde! wat een plaatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde nog net de laatste 10 seconden, was even wat anders aan het doen...
Persoonlijk ken ik de meeste platen wel uit de jaren '00, maar ik heb er toch merkbaar minder mee. Mij spreekt de 90's week meer aan want die muziek heb ik veel bewuster meegemaakt omdat ik toen een stuk jonger was. Lees: toen zat ik o.a. in de pubertijd periode.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:18 schreef 3FMaster het volgende:
Bij de Zeroes Request heb ik een heel ander gevoel dan de 90s Request. De jaren '00 heb ik echt meegemaakt, terwijl ik bij de 90s request pas rond 1998 echt duidelijk werd wat muziek is. Nu ken ik meer muziek.
Ik heb bij dit juist meer het gevoel dat ik gewoon naar een reguliere 3fm-week aan het luisteren ben. Behalve op dit moment dus even, maar tot zover vind ik het niet echt speciaal. Onderhoudend, maar niet woohooooo en zo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:18 schreef 3FMaster het volgende:
Bij de Zeroes Request heb ik een heel ander gevoel dan de 90s Request. De jaren '00 heb ik echt meegemaakt, terwijl ik bij de 90s request pas rond 1998 echt duidelijk werd wat muziek is. Nu ken ik meer muziek.
Die CD is best leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo zat ik hier dus ook!
K-Otic - Damn (I Think I Love You)
Naja, ik heb dus ook meer met de 90s. Ik heb maar een kwart meegemaakt, maar ik heb het gevoel dat daar veel meer mooiere muziek vandaan komt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Persoonlijk ken ik de meeste platen wel uit de jaren '00, maar ik heb er toch merkbaar minder mee. Mij spreekt de 90's week meer aan want die muziek heb ik veel bewuster meegemaakt omdat ik toen een stuk jonger was. Lees: toen zat ik o.a. in de pubertijd periode.
Starmaker.. Maakt die SITA nog wel muziek?
Geen idee, maar ze is nog wel regelmatig op TV. Ze is nu presentatrice bij Jetix.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Starmaker.. Maakt die SITA nog wel muziek?
Er was toch een gast van de IP van Stenders die in K-otic zat ofzoiets?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze is nog wel regelmatig op TV. Ze is nu presentatrice bij Jetix.
uuhhm dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:30 schreef 3FMaster het volgende:
Naja, ik heb dus ook meer met de 90s. Ik heb maar een kwart meegemaakt, maar ik heb het gevoel dat daar veel meer mooiere muziek vandaan komt.
lolquote:Nothing Else MattersToen MTV nog muziek uitzond, ik was altijd te laat met het checken van de clip. Ik zapte erlangs, ik dacht: Mooi!, maar toen liep altijd de zanger weer weg
Ook al op de tv? de zus van Jan Smit zie ik ook wel eens voorbij huppelen als ik loop te zappenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:31 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee, maar ze is nog wel regelmatig op TV. Ze is nu presentatrice bij Jetix.
Maar dat is voor Z@pp, niet Jetixquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook al op de tv? de zus van Jan Smith zie ik ook wel eens voorbij huppelen als ik loop te zappen
Echt niet!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:36 schreef 3FMaster het volgende:
Maar dat is voor Z@pp, niet Jetix. Zijn duidelijk je favo zenders, Hans
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:18 schreef Cee het volgende:
I would stay. Ik blijf het een ongelofelijk mooi liedje vinden.![]()
Rugby > American football.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:56 schreef borisz het volgende:
Tijd voor echte sport
Schotland - Frankrijk voor de six nations cup.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:56 schreef borisz het volgende:
Tijd voor echte sport
Schotland - Frankrijk voor de six nations cup.
gruwelijke plaatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef Brennel het volgende:
Maria Mena
Why can't you just hold me?
Die zelfde gedachte had ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:24 schreef Urquhart het volgende:
Goedemiddag
Ik zet 3FM op en dan de Kabouterdans![]()
00-request top50 natuurlijk. Ik snapte er al weinig vanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:24 schreef Urquhart het volgende:
Goedemiddag
Ik zet 3FM op en dan de Kabouterdans![]()
Mijn buurman heeft er een.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:58 schreef -Hans- het volgende:
Net trouwens een stukje gereden in een Skoda Fabia 1.6. Viel mij best mee hoe die wagens rijden. Misschien qua model niet super tof, maar qua rijden wel prettig.
http://www.autorai.com/_u(...)27/skoda%20fabia.jpg
(maar dan in het zwart Metallic)
Persoonlijk had ik eigenlijk niet echt een goed beeld van Skoda (was meer een gevoelskwestie), maar het viel mij inderdaad erg mee. 't is allemaal vrij degelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:00 schreef JJH het volgende:
Mijn buurman heeft er een.
Skoda's vallen sowieso wel mee. De Octavia's en zeker de nieuwe superb ook
Programma wat nu bezig is komt niet vanuit de studio en dan zetten ze vaak de cam op de gang. Maar Bart Arens (programma wat hiervoor zat) zet de cam ook vaak op de gang tijdens de Mega Top 50. Dat zal straks bij het Weekend DNA waarschijnlijk ook wel het geval zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:30 schreef Meddo het volgende:
waarom is op de webcam alleen een kamertje met houten vloer
heb hem als leasewagen gekozen, was een heerlijke auto.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik eigenlijk niet echt een goed beeld van Skoda (was meer een gevoelskwestie), maar het viel mij inderdaad erg mee. 't is allemaal vrij degelijk. Die Octavia ziet er trouwens wel mooi uit
.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:42 schreef Diaan73 het volgende:![]()
ik had gezegd hier wat vaker zou proberen te komen en niet alleen tijdens het glazen huis.. nou er kwam even wat tussen... een bevalling maar probeer het hier een beetje te gaan volgen.
Vrijdagavond is vooral de vermoeiste avond... lekker op de bank en in slaap vallen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]vind het een goed excuus hoor , kinderen kunnen je leven weer is helemaal stil zetten
vrijdagavonden blijven het leukste
Geen verkeerde keuze zeg voor een leasewagenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hem als leasewagen gekozen, was een heerlijke auto.
2x gehad binnen 3 jaarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen verkeerde keuze zeg voor een leasewagen.
Avond Diaan73.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:56 schreef Diaan73 het volgende:Hans, ik moet helaas ook alweer gaan. Er is een kleintje dat smacht naar een voeding...
Tot later!!
Waarom is dat dan fout? Het is nu toch tijd voor Weekend DNA?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
3fm site geeft nog steeds aan weekend dna met domien en annemiek
ow wacht het is nog geen 7 maart , had 7 februari ingedachtenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom is dat dan fout? Het is nu toch tijd voor Weekend DNA?
En voor het geval je het je af gaat vragen: Nee, ik zit atm even niet te luisteren.
Domien is ook nog niet gestopt. In maart pas.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
3fm site geeft nog steeds aan weekend dna met domien en annemiek
Jij wilt wel heel erg snel door het jaar heen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ow wacht het is nog geen 7 maart , had 7 februari ingedachten
Laat de lente maar doorkomenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij wilt wel heel erg snel door het jaar heen...
Ja, waardeloos he, die ontvangstquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:13 schreef Marc63 het volgende:
Oja, goedenavond allen
Nog niet aan het luisteren. Zit in de trein en de FM-ontvangst tussen Arnhem en Ede is ruk. Op de mp3-speler zijn vanavond al wel mn 2 favoriete Zeroes platen voorbij gekomen: Yellow en Mr. Brightside.
Dat denk ik als ik 's ochtends vroeg in het donker de deur uit ga ook, maar het wil nog niet echt lukken...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat de lente maar doorkomen
Toch wel gemakkelijk dat die vent van jou snachts leeftquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
mn man heeft vanacht n stukje opgenomen van vlak voor Gerard begon... met de dvd van Ron Brandsteder en de complete cd van Alfabet![]()
hardstikke leuk![]()
http://www.zshare.net/audio/55626756b1c29f49/
Daar zijn toch terugluisterstreams voor?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
mn man heeft vanacht n stukje opgenomen van vlak voor Gerard begon... met de dvd van Ron Brandsteder en de complete cd van Alfabet![]()
hardstikke leuk![]()
http://www.zshare.net/audio/55626756b1c29f49/
Juistquote:
Als je nou Veenendaal zei had ik het nog kunnen snappen, daar is het leuk shoppenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Juist
En Eliza: ik ga wel eens met de trein richting Ede.
RICHTING hè. Als ik naar Utrecht of verder ga kom ik langs Ede-Wageningenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je nou Veenendaal zei had ik het nog kunnen snappen, daar is het leuk shoppen
Ah je komt verder dan Ede , dan is het goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:34 schreef Brennel het volgende:
[..]
RICHTING hè. Als ik naar Utrecht of verder ga kom ik langs Ede-Wageningen
quote:
hoiquote:
Dan moet je vroeger op staan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], ga je missen over een paar weken
Dan is het je eigen schuld.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar dan hoor ik hem nog maar 2 uurtjes
Ieuw.quote:
Dat moet natuurlijk ook gebeurenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:56 schreef Diaan73 het volgende:Hans, ik moet helaas ook alweer gaan. Er is een kleintje dat smacht naar een voeding...
Tot later!!
Damn, goed bezig !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
2x gehad binnen 3 jaar
1x full option , volledig leer
1x iets simpelere
Ja, dat kan dus niet. Ligt aan de AVRO, die zet maar 1 podcast in de lijstquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:04 schreef borisz het volgende:
Jammer dat Itunes niet mee wil werken, ik wil ook ouwe afleveringen van Ekdom downloaden, dan maar handmatig.
De achterdeur is gevondenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet. Ligt aan de AVRO, die zet maar 1 podcast in de lijstHet is dus ook onmogelijk om nog een oude podcast gewoon te downloaden, en dan in de podcast-map te krijgen
![]()
(al is het mij met heel veel moeite wel gelukt)
Yo !quote:Go, go, go, go
Go, go, go shawty
It's your birthday
We gon' party like it's yo birthday
Achterdeur om te downloaden is gewoon bekend, maar om ze dan in iTunes te krijgen als podcastquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:12 schreef borisz het volgende:
De achterdeur is gevonden. Ik download ze dan maar handmatig
.
Dat boeit niet zo, ik zet ze dan wel als losse mp3 op mijn Ipod, ik heb dat ding aan de praat gekregen en nu krijg ik er ook muziek op. Het kwam omdat ik een update aan had gezet maar die stond dan in de lijst omdat ik ook een waslijst podcasts aan het binnenhalen was, stond die update onderaan de lijst en daardoor kreeg ik niks op mijn ipodquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Achterdeur om te downloaden is gewoon bekend, maar om ze dan in iTunes te krijgen als podcast
Dames die drummen/ gitaar spelenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
* Roel_Jewel kijkt (en luistert...) een dvd'tje van The Corrs.
* Briggy meldt zichquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dames die drummen/ gitaar spelen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
* Briggy meldt zich![]()
Goedenavond allemaal
Hoe heet die dvd?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, wat een mooie dames van The Corrs. Geen idee hoe ze nu uitzien, maar op deze dvd van een jaar of tien geleden was er niets mis mee
.
Mooie chicks ja !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, wat een mooie dames van The Corrs. Geen idee hoe ze nu uitzien, maar op deze dvd van een jaar of tien geleden was er niets mis mee
.
Ik heb ooit eens een cd van The Corrs gekocht, met het liedje Radio, wat een mooi liedje trouwens is. Toen zagen ze er nog leuk uitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Die is nice jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:50 schreef Piles het volgende:
Ik realiseerde me vandaag dat ik een nieuwe favoriet heb: The Killers - All The Pretty Faces
Gitaren![]()
Volgens mij wel hoor, maar waar was je dan??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef DaMook het volgende:
Alles goed hier ? Ben maar weinig geweest de afgelopen 2 weken![]()
.
En die ga je ook allemaal luisteren ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:43 schreef borisz het volgende:
Alle podcasts uit 2007 zijn binnen, dan nu aan 2008 beginnen.
die heb ik 1 keer gezien en dat was ook wel genoegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Meer mensen die hier kijken naar een final destination ? die film heb ik echt vaak gezien..
Ik pleur ze gewoon allemaal op de ipod en ga ze netjes afdraaien, komt goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En die ga je ook allemaal luisteren ?
Vast vanaf dvd ? ken de film niet maar heb net even snel gekeken op imdb en daarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:23 schreef Briggy het volgende:
[..]
die heb ik 1 keer gezien en dat was ook wel genoeg![]()
Ik heb net Atonement gekeken
Tuurlijk, ik ben ook nog bezigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En die ga je ook allemaal luisteren ?
Damn, dan ben je voorlopig dus wel even zoetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik pleur ze gewoon allemaal op de ipod en ga ze netjes afdraaien, komt goed.
Qua muziek is het inderdaad wel smullenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben ook nog bezigHoor je weer eens andere muziek
![]()
Hij was op film1... het was allemaal erg mooi gefilmd maar verder zal ik um niet nog een keer kijkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vast vanaf dvd ? ken de film niet maar heb net even snel gekeken op imdb en daar
scoort de film bijna een 8.
Coldplayquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:32 schreef Piles het volgende:
Niks voor mij, maar [TV-TIP] Coldplay vannacht bij BNN
't is een drama daar heb ik sowieso bar weinig emequote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:29 schreef Briggy het volgende:
Hij was op film1... het was allemaal erg mooi gefilmd maar verder zal ik um niet nog een keer kijken
Best aardig hoor, maar heb het al eens gezienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:32 schreef Piles het volgende:
Niks voor mij, maar [TV-TIP] Coldplay vannacht bij BNN
De meeste drama-films zijn inderdaad dramaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is een drama daar heb ik sowieso bar weinig eme. Ben benieuwd hoelang het zal duren tot de rest van de commerciele zenders de film gaan uitzenden
. Zal wel even kunnen duren..
Whehequote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:35 schreef Briggy het volgende:
De meeste drama-films zijn inderdaad drama
Alleen qua reistijd met ekdom podcasts is toch minimaal een anderhalve maand per week dus we zijn zo weer bijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dan ben je voorlopig dus wel even zoet. Luister ze !
Als de piraten een beetje opschieten binnenkort eens kijkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Live at Lansdowne Road. Wat een mooie dames muziek
.
Damnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen qua reistijd met ekdom podcasts is toch minimaal een anderhalve maand per week dus we zijn zo weer bij.
Whahaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat riep K-otic ook bij hun eerste single
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |