Ik denk het wel. Maar morgen weet ik het zeker!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:08 schreef dieenebart het volgende:
Goed dat jou dat opvalt! Moest er zelf ook om lachen![]()
Denk je dat het stand houdt als je nuchter bent?
Heequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:06 schreef APK het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!
is Get zijn schuldquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik had de fipo niet. Plus de titel ist deutsch.
Uh-huh.. 'ik ben TS, wat heb ik nou met de TT te maken?'quote:
schaapt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
Waarom schaapt God Adam en Eva, de mens zeg maar Die verwoestende uitwerking hebben op de aarde
Gaat er bij mij niet in
Ik zit in Graz en mijn bagage is ergens in Dubai ofzo.quote:
Geen idee schiep mag ook maar das verleden tijdquote:
Het is allemaal een groot complot tegen de belastingbetaler!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
Waarom schaapt God Adam en Eva, de mens zeg maar Die verwoestende uitwerking hebben op de aarde
Gaat er bij mij niet in
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:06 schreef APK het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!
Wij dus ook ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee
Wie geht's, ins Land der Fritzl?![]()
Al op souvenirjacht geweest?
Ben zo benieuwd naar jullie film!
Jullie zelf ook, denk ik.
Het was ook niet een echt recent verhaal ofzo...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee schiep mag ook maar das verleden tijd
Godver de kut kloten verdomme .. mijn laatste aansteker is leeg . Das pas ergquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het is allemaal een groot complot tegen de belastingbetaler!
Nee dat meen je niet!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit in Graz en mijn bagage is ergens in Dubai ofzo.
Geen jas (het vriest hier) geen oplader van de lapstop (dus die zal er straks wel mee ophouden) en het ergste is dat er allerlei dingen voor werk in de bagage van mijn colega zit, dus we kunnen niet aan het werk.
En die fucking Lufthansa-trol zegt niet sorry maar dat het enkele dagen kan duren.
Dan moet ik alweer naar huis.
Duitse punktlichheit.
Duitsers.
Oostenrijkers.
Das ist ja ganz nicht toll, ja!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:14 schreef APK het volgende:
Ik zit in Graz en mijn bagage is ergens in Dubai ofzo.
Geen jas (het vriest hier) geen oplader van de lapstop (dus die zal er straks wel mee ophouden) en het ergste is dat er allerlei dingen voor werk in de bagage van mijn colega zit, dus we kunnen niet aan het werk.
En die fucking Lufthansa-trol zegt niet sorry maar dat het enkele dagen kan duren.
Dan moet ik alweer naar huis.
Duitse punktlichheit.
Duitsers.
Oostenrijkers.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver de kut kloten verdomme .. mijn laatste aansteker is leeg . Das pas erg
Waxinelichtjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Is een soort van reallife soap. Adam denkt alleen maar aan neuken en Eva gooit het geld over de balk. En de slang was in dienst van de belastingdienst . . . Ofzo. . ..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
Gaat er bij mij niet in
Dan doe je een stuk langer met je sigaretten .. .quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Kaarsenquote:
Kappe nouquote:
We zaten te kankeren wat erger was, dat ik geen jas heb of dat karn zonder make up zit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet!![]()
Wat stom!!
Ah gelukkig, daar is de ervaringsdeskundige: Timmerman Joseph. Neem jij het ff over, ik moet dringend naar de radio luisteren (tot ik in slaap val, vijf minuten vanaf nu ongeveer)...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:17 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is een soort van reallife soap. Adam denkt alleen maar aan neuken en Eva gooit het geld over de balk. En de slang was in dienst van de belastingdienst . . . Ofzo. . ..
Goedenavond allen . . .
kut ik wou het net weg halen maar je hebt het al gequote...... kan niet hé deze......quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah gelukkig, daar is de ervaringsdeskundige: Timmerman Joseph. Neem jij het ff over, ik moet dringend naar de radio luisteren (tot ik in slaap val, vijf minuten vanaf nu ongeveer)...
Truste allen!
Ik haal het wel wegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kut ik wou het net weg halen maar je hebt het al gequote...... kan niet hé deze......
tis de wijn......
Dat zeiden de moffen ook..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kut ik wou het net weg halen maar je hebt het al gequote...... kan niet hé deze......
tis de wijn......
Ik heb lekker gratis lucifers hier in het Freddie Mercury Hotel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:17 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is een soort van reallife soap. Adam denkt alleen maar aan neuken en Eva gooit het geld over de balk. En de slang was in dienst van de belastingdienst . . . Ofzo. . ..
Goedenavond allen . . .
Da's meer een insteker . .quote:
Gasfornuis ..quote:
verkapte post kijk mij eens even in een duur hotel zittenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb lekker gratis lucifers hier in het Freddie Mercury Hotel.
In Oostenrijk.. gun hem de keerzijde nou..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
verkapte post kijk mij eens even in een duur hotel zitten
Fannquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Karn zonder make-up! Een longontsteking overleef je wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
We zaten te kankeren wat erger was, dat ik geen jas heb of dat karn zonder make up zit.
Tot we er achter kwamen dat de videokop van het statief nu waarschijnlijk ergens in Afrika als nep-landmijn wordt gebruikt.
Krijgt iedereen hoor, die daar in de spoelkeuken werkt . . .quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
verkapte, ik lees te veel op klaagbaak!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:24 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Krijgt iedereen hoor, die daar in de spoelkeuken werkt . . .
Duur.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen trekpleisters . . .quote:
Hopelijk komt de bagage morgen met de eerste vlucht, dan valt de schade te overzien.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Karn zonder make-up! Een longontsteking overleef je wel.
Niemand enig idee waar het is dan?
En nu wachten tot je het terug krijgt? In NL waarschijnlijk![]()
Klote zeg.
Doe Karn de groeten van me.
Steek het hotel eens in brand.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb lekker gratis lucifers hier in het Freddie Mercury Hotel.
Waarmee dan . . . . ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
gaan jullie nou effe verderrrrrrrr..........
Krijg je eindelijk je brandschone kamer . . .quote:
Nou, hopelijk is dat het geval.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Hopelijk komt de bagage morgen met de eerste vlucht, dan valt de schade te overzien.
Ik zal de groeten doen, truste.
Is inderdaad alweer een tijdje geleden dat een Nederlander iets van de nazi's in de fik heeft gestoken.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:32 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ooooowh . . . Waar vuur is, is ook rook en dat mag daar waarschijnlijk niet meer.
True........quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nobody does that like you do...![]()
Dus als je gaat slapen daalt het niveau.. dat is een verantwoordelijkheid die je moet dragen..quote:
Nou, waar wacht je dan nog op? Neem een paddo en ga loos . . .quote:
ik wil ook 's een keertje gewoon achteroverhangen en naar jullie ''luisteren''quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus als je gaat slapen daalt het niveau.. dat is een verantwoordelijkheid die je moet dragen..
Kut. met die bagage. Maar komt goed. Dat komt het altijd, alleen hopelijk in jullie geval SCHNELL.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Is inderdaad alweer een tijdje geleden dat een Nederlander iets van de nazi's in de fik heeft gestoken.![]()
Nog één sigaret en dan gaat de sprinkler waarschijnlijk vanzelf aan het werk.
Oh kut, de rest van mijn shag ligt ook in Dubai.
is het ook niet.......quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet, maar ik krijg hele vreemde gedachten bij Fan aan de hallucinerende middelen.
Lijkt me geen goed plan.![]()
Ga dan maar gewoon gelijk slapenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil ook 's een keertje gewoon achteroverhangen en naar jullie ''luisteren''
Slaap lekker Fan!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:43 schreef FANN het volgende:
nah........ ik denk dat ik maar effe ga koeknuffelen ofzo..........![]()
![]()
doeiiiiiiii
Ja! Leuk feestje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:48 schreef SpiekerJozef het volgende:
Nou daar zitten we dan . . . Zonder gangmaker . . .
Ja precies..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:48 schreef SpiekerJozef het volgende:
Nou daar zitten we dan . . . Zonder gangmaker . . .
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jeuj!!!![]()
*stukje taart geeft
En zo'n plastic kers . . .quote:
Oké, ff een kurkentrekker zoeken . . .quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:54 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Oké, ff een kurkentrekker zoeken . . .
Thanksquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
* plop *
E voila . . .
[ afbeelding ]
Ik zit aan de koffie dus daar ligt het niet aanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:02 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik merk het al . . . Wijn is een slaap verwekkend drankje . . .
Tof! Dank je wel!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
* plop *
E voila . . .
[ afbeelding ]
Het is jouw dag, jouw feestje Frits. Van harte.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Plus cherrycoke on the side, het blijft feest natuurlijk..
Serieus?!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Plus cherrycoke on the side, het blijft feest natuurlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry maar had er een stuk of zes ingeschonken want een half volle fles kan je natuurlijk niet bewaren.quote:
Sorry is al opquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?!Dan heb je pas echt een drankprobleem. . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:06 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Het is jouw dag, jouw feestje Frits. Van harte.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
En dan zitten er nog 5 flessen in de doos . . .quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees net, dat er 6 glazen zijn, Elk 3!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die uizending nog geluisterd ...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
We hebben ook helemaal geen muziek!
Komt eraan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
We hebben ook helemaal geen muziek!
Was er toch Nowlive radio vandaag?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die uizending nog geluisterd ...
Ja iemand moest je eraan herinneren doe ik nu ffquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was er toch Nowlive radio vandaag?![]()
Ik dacht dat het niet doorging?
Of bedoelde je dat niet?
Ik zie dat er twee zwarte gaten zijn in jouw perceptie?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
dfao8pu09f780a98s7asfdfas87fsdaf
dfsao8udas09f7asgqe34fsda087sdaf7
sdafutq34twgsdt4grsdgtsdpipgafda34
sgrestwe45tegwes88fsddsaf4w5ra4
090-sdfg7zsliuiwt08fd08fsatwearetkj
80g7sdfg8s-d89sd-s-fg8vdsaff435w45
fsdg08sdfugoisdfjgsdgsgjdfjhdfjdfhyyrt
iogugfisdug08sdf7g-089sgydhtrtywster
fsdguisdf98g7s9d87gre3ghgdggdttdttde
sdfgwertwetsb456er7sdsvgdfgesrfsdgst.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iemand moest je eraan herinneren doe ik nu ff
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cherry-coke is gewoon helemaal dé shit!!! Jwt?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* FritsVanEgters neemt een slokjeAaaahh, lekker...
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Juist ja.![]()
Had je nou nog reactie gehad van de vriendin van Jochem?
Dat is helemaal niet waarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee.
Maar gezien de nare reacties in de SC, en het feit dat sommigen er genoegen in scheppen er bovenop te duiken heb ik besloten uit respect voor de overledene en zijn nabestaanden er geen woorden meer aan vuil te maken.
Zijn liedjes luister ik dagelijks.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Cherry-coke is gewoon helemaal dé shit!!! Jwt?!!![]()
![]()
Ohw en dat roze shirtje is leuk!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kon geen anti Cherry-coke plaatjes vinden.![]()
Mooiquote:
* jaloers *quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooiooit life gezien in de stopera
Ik heb de Lp nogquote:
Will je die voor me branden . . . ?quote:
Slaap lekker SJ!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:31 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik ga een uurtje slapen . . . Trusten
Wil ja Maar .. hoe de fuck... (LP) ?Download het ofzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:32 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Will je die voor me branden . . . ?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sorry.. been there already..
Yeah rub it in..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Maar jij bent jarig! Dat is ook kut!
Geef niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wheheheheh![]()
Hoe oud ben je geworden?![]()
Muziekje voor jou
![]()
Ik kon fucking special niet vinden.
Gefeliciteerd dan maar.quote:
Dank je.. Sweet sixteen keer twee..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar.
En hoe oud ben je nu geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohh...dan match jij mooi met Lies. Kan ze niet niet bij jou komen wonen? Een beetje dichter bij d'r roots zeg maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dank je.. Sweet sixteen keer twee..
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
Toch:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik ben niet zo samenwonerig..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohh...dan match jij mooi met Lies. Kan ze niet niet bij jou komen wonen? Een beetje dichter bij d'r roots zeg maar.
Coos!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohh...dan match jij mooi met Lies. Kan ze niet niet bij jou komen wonen? Een beetje dichter bij d'r roots zeg maar.
Van Lies heb je geen last hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben niet zo samenwonerig..
Nee, die zijn juist dol op samenwonen..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Van Lies heb je geen last hoor.
Maar ben je heumeu of zo?
Het doet me aan zo'n computerspelletje van vroeger denken, tennis ofzo, en ook dat je zo'n muur af moest breken.quote:
Dan had er een lijn in het midden moeten staan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het doet me aan zo'n computerspelletje van vroeger denken, tennis ofzo
Reminds me, wat ik ook zo tof vond was, dat je zeg maar steeds stukjes van het veld af moest snijden, terwijl een balletje door het veld heen stuiterde, en je moest dat balletje zeg maar opsluiten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan had er een lijn in het midden moeten staan.![]()
Had je vroeger in bijna iedere kroeg.
Dat is mooi!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:11 schreef Peter6000 het volgende:
Het ging eigenlijk meer over 2 mensen die samen zijn, wel op afstand, maar ze kunnen op elkaar rekenen.
En dat genoeg voor een gevoel van veiligheid.
Ja en soms kon je hem in de hoek vastzetten. Kon je effe piesen of peuken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Reminds me, wat ik ook zo tof vond was, dat je zeg maar steeds stukjes van het veld af moest snijden, terwijl een balletje door het veld heen stuiterde, en je moest dat balletje zeg maar opsluiten.
Omdat ik het voor me zie klinkt het heel logisch, maar misschien hebben jullie wel geen idee waar ik het over heb.![]()
Ohw en snake!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en soms kon je hem in de hoek vastzetten. Kon je effe piesen of peuken.
En dat is ook het laatste spelletje wat ik op een scherm gedaan heb.
Nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Serieus vind je helemaal geen computerspelletjes leuk?
Linkjes?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee ik slaap niet. Nog steeds hardcore aan het koffiedrinken/blowen/taart eten/fokken...
Andere topics lopen alleen beter..![]()
Beetje dunne huid of niet Liesje?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 04:05 schreef liesje1979 het volgende:
Nah ik ga wel weer weg daar.
Slaap lekker Coos!![]()
Neuh ik ben heul stoer en zulks.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 04:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Beetje dunne huid of niet Liesje?
Watvoor lekkers heb je in die val gelegd?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:17 schreef Smash-it het volgende:
Morgen! Het is toch ook wel een beetje alsof je je schoen hebt gezet, met die muizenvallen. Dezelfde soort van spanning. Maar vanmorgen zat er niks in
![]()
Ik heb pindakaas. Een val was onaangeraakt, bij de andere was de pindakaas eraf. Ik zie de score momenteel als 1-1. Ik heb er al één gevangen en zij hebben al één val leeggegeten zonder dood te gaan. Fascinerend.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:26 schreef Marrije het volgende:
Watvoor lekkers heb je in die val gelegd?
Ja doei hè, ik bedwing m'n nieuwsgierigheid wel.quote:
Jeuj, gebak voor Fritzl!!! Maar dan: jarig op Valentijnsdag en toch nix te neuken... Voelt meteen weer als vrijdag de dertiendequote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja doei hè, ik bedwing m'n nieuwsgierigheid wel.![]()
Mogge![]()
Frits! Gebakje!
Ik 'hondenkoekjes' en 'stoppen met roken'.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:38 schreef dieenebart het volgende:
En ik heb 'Muizenverjager' google ads...
Spinnen, ongedierte en katten-overlastquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik 'hondenkoekjes' en 'stoppen met roken'.
huh?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Spinnen, ongedierte en katten-overlast![]()
Ik denk dat je met bepaalde steekwoorden wel bepaalde ads kunt oproepen. Als je bijvoorbeeld vijtien keer 'gloeilamp' neer zet.
'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp'
'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp' 'gloeilamp'
Kijken of je dan reclame voor psv krijgt
Oh jammer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
huh?
nee hoor, maar gewoon omdat het kan
Het oorspronkelijke idee van Valentijnsdag: dat je een heimelijke verliefdheid anoniem, met misschien een hele kleine hint, laat weten wat je voor haar (of hem) voelt, vind ik wel leuk.quote:
jij ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh jammer.
Nou, fijne valentijnsdag dan.
Je lult!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stoppen met Blowen
Twijfels over je wietgebruik? Stop met joints en blowen via
www.cannabisondercontrole.nl
krijgen we nu een vrouwenvleesch keurig/veiling?quote:
Ik dacht Het Hupt omdat die altijd lief doet tegen Liesje maar hij is hier gewoon om ons te beschermen. Wat natuurlijk erg nobel is en aardig.quote:
Liesje is ook heul lief hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik dacht Het Hupt omdat die altijd lief doet tegen Liesje maar hij is hier gewoon om ons te beschermen. Wat natuurlijk erg nobel is en aardig.
Ik had juist een taart mee genomenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, mevrouw is nét binnen en wil al weer vreten hoor
Nee, ik eet heul geen taart (alleen appeltaart uit eigen oven)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had juist een taart mee genomen![]()
En nu istie foetsie, heb jij hem opgevroten?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:37 schreef dieenebart het volgende:
Jeuj, gebak voor Fritzl!!! Maar dan: jarig op Valentijnsdag en toch nix te neuken... Voelt meteen weer als vrijdag de dertiende![]()
Cc, houdt het nog steeds, de Ultimate free lunch?
Happy Valentine
Jaja en nu de vermoorde onschuld spelenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik eet heul geen taart (alleen appeltaart uit eigen oven)![]()
En waar was dan de foto van de taart? Je kunt wel zeggen dat je taart had meegenomen, maar ik heb niets gezien hoor.![]()
En dan mij de schuld geven. Taartnazi!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
En ik heb Valentijn bonbons gekregen. Gisteren per post, maar ik mocht het vandaag pas openen, stond op de roze verpakking.
Niet dat ik mijn nieuwsgierigheid kon bedwingen. Ik vermoed dat het van mijn werk afkomstig is, maar een collega die ik net sprak, heeft niks gehad.
Mysterieus.
Spannend!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
En ik heb Valentijn bonbons gekregen. Gisteren per post, maar ik mocht het vandaag pas openen, stond op de roze verpakking.
Niet dat ik mijn nieuwsgierigheid kon bedwingen. Ik vermoed dat het van mijn werk afkomstig is, maar een collega die ik net sprak, heeft niks gehad.
Mysterieus.
Dat eet ik sinds mijn zesde niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaja en nu de vermoorde onschuld spelen![]()
Quote mijn post van 13.21 maar dan zie je dat ik een taart had mee genomen en jij komt binnen en mijn taart is weg, rara hoe kan dat![]()
Kijk eens in de spiegel, er zit slagroom op je lip.
Zijn ze niet giftig???quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
Mysterieus.
Ik heb ze nog niet geprobeerd. Ik deel ze wel uitquote:
Zou beginnen met de collega die niets heeft gekregen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet geprobeerd. Ik deel ze wel uit.
Dat was de auto van mijn Bolderbast-buurmanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat eet ik sinds mijn zesde niet meerHet zal wel coke zijn.
Bovendien was ik al binnen voor 13.21, dus die vliegah gaat ook niet op.
En ik speel niet de vermoorde onschulde, ik word valselijk beschuldigd van een niet-bestaande internetmisdaad! Ben jij wel lekker bij je pan?![]()
Trouwens, taarten zijn om mee te gooien![]()
(kijk maar op je auto...)
Ik zei het vanmorgen nog tegen Donald, toen hij op zijn krukken weg strompeldequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja loop maar weer weg!![]()
(ik wilde het ook een keer zeggen)
Ik ben vóór!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was de auto van mijn Bolderbast-buurman![]()
Goeie zet, roep me de volgende keer even, ik heb altijd al en taartengevecht willen houden. Ik zit nog steeds te wachten tot imand een mailtje naar Paul stuurt![]()
Ik heb al een nieuwe taart voor Frits![]()
[ afbeelding ]
Ja, strompel maar weer weg...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei het vanmorgen nog tegen Donald, toen hij op zijn krukken weg strompelde
Paulquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:45 schreef Deisyy het volgende:
ik heb altijd al en taartengevecht willen houden. Ik zit nog steeds te wachten tot imand een mailtje naar Paul stuurt![]()
Coos! Zit er cyanide in?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:51 schreef Coos het volgende:
Shit!
Vergeten mijn valentijnskaarten op de bus te doen.![]()
Gelukkig zijn de bonbons wel aangekomen.
Als er geen Drion op de doos staat zijn het niet de mijne.quote:
Het Bayer-concern levert de pil in verscheidene lekkere smaakjes.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Als er geen Drion op de doos staat zijn het niet de mijne.
quote:Komende tijd zal het bedrijf in verschillende grote steden gratis proefmonsters uitdelen om de nieuwe smaken aardbei, herfstkruiden en dropmint uit te testen.
Doe dat uitdelen in een drukke winkelstraat op zaterdag!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Het Bayer-concern levert de pil in verscheidene lekkere smaakjes.![]()
[..]
Jij begint het heel langzaam door te krijgen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Doe dat uitdelen in een drukke winkelstraat op zaterdag!!!Opruiming
Neuh, ik had het al wel door, maar ik hield me van de domme.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij begint het heel langzaam door te krijgen.
Jij verlangt stiekem gewoon nog steeds terug naar die kale keet in Almere.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Neuh, ik had het al wel door, maar ik hield me van de domme.![]()
Stond gisteravond te praten met een jongen die bij de RAF werkt, een soort mediamarkt. "Koop je wel eens iets bij ons?"
- neuh.
"Waar ga je dan naar toe voor tv's, computers, kabeltjes etc?"
- huh![]()
" Nou, je hebt toch el eens iets nodig."
-Nee, nooit.
""
Nee joh, wat ik hier heb ik spartaans genoeg. Eigenlijk niets dus, behalve een boekenkast, computer en tv, een bed en een koelkast, gasfornuis, verwarming en een wasmachine. En twee radio's, maar dat was het dan ook wel met een stekker.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij verlangt stiekem gewoon nog steeds terug naar die kale keet in Almere.
Niet eens een broiodrooster? Hoe houd je het vol!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee joh, wat ik hier heb ik spartaans genoeg. Eigenlijk niets dus, behalve een boekenkast, computer en tv, een bed en een koelkast, gasfornuis, verwarming en een wasmachine. En twee radio's, maar dat was het dan ook wel met een stekker.
Je vergeet de deurbel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee joh, wat ik hier heb ik spartaans genoeg. Eigenlijk niets dus, behalve een boekenkast, computer en tv, een bed en een koelkast, gasfornuis, verwarming en een wasmachine. En twee radio's, maar dat was het dan ook wel met een stekker.
Oh ja, natuurlijk heb ik broiodrooster! Je kunt toch niet zonder tegenwoordig!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet eens een broiodrooster? Hoe houd je het vol!![]()
Maar een béétje herken ik het wel. Écht handige(r) dingen wil ik wel hebben, zo is een HD-recorder een enorme verbetering tov een video. Maar een LCD televisie staat er hier nog steeds niet. Kan mij het nou bouten dat een flatscreen wat platter is. En de versterker is ouder dan ikzelf, maar doet het nog steeds prima. En is gewoon weer hip inmiddels.
Daar zit geen stekker aan.quote:
Aan een boekenkast ook niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zit geen stekker aan.
Ja, ik ga ook wat nuttigs doen: even sporten, en daarna de caloriën er weer ruimschoots aan eten en drinken. Tschüss.
wat een schijtmuziekquote:
hoi buufquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!
Ik heb de opruimeritus en daarom 6 jaargangen () allerhandes in een kookschriftje geplempt.
Zoooooooooo dat geeft een ruimte in de kast.Alleen nu heb ik trek.
Online kookschriftje hèquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:38 schreef beequeen het volgende:
Hoe krijg je in godesnaam 6 jaargangen Allerhandes in een kookschriftje buuv? Daar heb je toch minstens 3 ordners voor nodig?![]()
En, is je keuken schoon Cc?
Hey WJ!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi buuf![]()
heb je een probleem?![]()
Aha, op die fiets. Hendig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Online kookschriftje hèEn drie ordners past nog altijd beter dan 6 jaargangen
![]()
Maar ik heb natuurlijk alleen die dingen opgeslagen die we ook echt lekker vinden.
Ja!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, hoezo?![]()
begreep ik nu ergens teruglezend dat je een baan hebt binnenkort/nu?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:11 schreef blomst het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 februari 2009 16:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!Vanaf April
Werken.quote:en wat ga je doen???
LOL ik heb net een LCD tv gekocht, maar nu doet me oeroude videorecorder het niet meer, moet ik nou ook aan de HD of zou ik iets niet goed doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet eens een broiodrooster? Hoe houd je het vol!![]()
Maar een béétje herken ik het wel. Écht handige(r) dingen wil ik wel hebben, zo is een HD-recorder een enorme verbetering tov een video. Maar een LCD televisie staat er hier nog steeds niet. Kan mij het nou bouten dat een flatscreen wat platter is. En de versterker is ouder dan ikzelf, maar doet het nog steeds prima. En is gewoon weer hip inmiddels.
Callcenter, dienstverlening.quote:
oja, iets van belastingformulieren invullen, of was jij dat niet??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Callcenter, dienstverlening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |