Ik denk het wel. Maar morgen weet ik het zeker!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:08 schreef dieenebart het volgende:
Goed dat jou dat opvalt! Moest er zelf ook om lachen![]()
Denk je dat het stand houdt als je nuchter bent?
Heequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:06 schreef APK het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!
is Get zijn schuldquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik had de fipo niet. Plus de titel ist deutsch.
Uh-huh.. 'ik ben TS, wat heb ik nou met de TT te maken?'quote:
schaapt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
Waarom schaapt God Adam en Eva, de mens zeg maar Die verwoestende uitwerking hebben op de aarde
Gaat er bij mij niet in
Ik zit in Graz en mijn bagage is ergens in Dubai ofzo.quote:
Geen idee schiep mag ook maar das verleden tijdquote:
Het is allemaal een groot complot tegen de belastingbetaler!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
Waarom schaapt God Adam en Eva, de mens zeg maar Die verwoestende uitwerking hebben op de aarde
Gaat er bij mij niet in
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:06 schreef APK het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!
Wij dus ook ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee
Wie geht's, ins Land der Fritzl?![]()
Al op souvenirjacht geweest?
Ben zo benieuwd naar jullie film!
Jullie zelf ook, denk ik.
Het was ook niet een echt recent verhaal ofzo...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee schiep mag ook maar das verleden tijd
Godver de kut kloten verdomme .. mijn laatste aansteker is leeg . Das pas ergquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het is allemaal een groot complot tegen de belastingbetaler!
Nee dat meen je niet!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit in Graz en mijn bagage is ergens in Dubai ofzo.
Geen jas (het vriest hier) geen oplader van de lapstop (dus die zal er straks wel mee ophouden) en het ergste is dat er allerlei dingen voor werk in de bagage van mijn colega zit, dus we kunnen niet aan het werk.
En die fucking Lufthansa-trol zegt niet sorry maar dat het enkele dagen kan duren.
Dan moet ik alweer naar huis.
Duitse punktlichheit.
Duitsers.
Oostenrijkers.
Das ist ja ganz nicht toll, ja!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:14 schreef APK het volgende:
Ik zit in Graz en mijn bagage is ergens in Dubai ofzo.
Geen jas (het vriest hier) geen oplader van de lapstop (dus die zal er straks wel mee ophouden) en het ergste is dat er allerlei dingen voor werk in de bagage van mijn colega zit, dus we kunnen niet aan het werk.
En die fucking Lufthansa-trol zegt niet sorry maar dat het enkele dagen kan duren.
Dan moet ik alweer naar huis.
Duitse punktlichheit.
Duitsers.
Oostenrijkers.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver de kut kloten verdomme .. mijn laatste aansteker is leeg . Das pas erg
Waxinelichtjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Is een soort van reallife soap. Adam denkt alleen maar aan neuken en Eva gooit het geld over de balk. En de slang was in dienst van de belastingdienst . . . Ofzo. . ..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
Gaat er bij mij niet in
Dan doe je een stuk langer met je sigaretten .. .quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Kaarsenquote:
Kappe nouquote:
We zaten te kankeren wat erger was, dat ik geen jas heb of dat karn zonder make up zit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet!![]()
Wat stom!!
Ah gelukkig, daar is de ervaringsdeskundige: Timmerman Joseph. Neem jij het ff over, ik moet dringend naar de radio luisteren (tot ik in slaap val, vijf minuten vanaf nu ongeveer)...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:17 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is een soort van reallife soap. Adam denkt alleen maar aan neuken en Eva gooit het geld over de balk. En de slang was in dienst van de belastingdienst . . . Ofzo. . ..
Goedenavond allen . . .
kut ik wou het net weg halen maar je hebt het al gequote...... kan niet hé deze......quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah gelukkig, daar is de ervaringsdeskundige: Timmerman Joseph. Neem jij het ff over, ik moet dringend naar de radio luisteren (tot ik in slaap val, vijf minuten vanaf nu ongeveer)...
Truste allen!
Ik haal het wel wegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kut ik wou het net weg halen maar je hebt het al gequote...... kan niet hé deze......
tis de wijn......
Dat zeiden de moffen ook..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kut ik wou het net weg halen maar je hebt het al gequote...... kan niet hé deze......
tis de wijn......
Ik heb lekker gratis lucifers hier in het Freddie Mercury Hotel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:17 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is een soort van reallife soap. Adam denkt alleen maar aan neuken en Eva gooit het geld over de balk. En de slang was in dienst van de belastingdienst . . . Ofzo. . ..
Goedenavond allen . . .
Da's meer een insteker . .quote:
Gasfornuis ..quote:
verkapte post kijk mij eens even in een duur hotel zittenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb lekker gratis lucifers hier in het Freddie Mercury Hotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |