Dat horen wij ook wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat er nu over of Maria van der Hoeven carnaval viert.
De kredietcrisis was blijkbaar niet zo'n leuk onderwerpquote:Op maandag 16 februari 2009 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat er nu over of Maria van der Hoeven carnaval viert.
Dat weet niemand, behalve dat hij geen voetbalplaatjes heeft, da's nieuws, echt wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:37 schreef Toad het volgende:
Waarom kwam die vent van Jumbo eigenlijk?
Yasmin Trok...daar mag ik zeker geen grapjes over maken?quote:
Doet u maar...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Yasmin Trok...daar mag ik zeker geen grapjes over maken?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:47 schreef Aoristus het volgende:
eigenlijk is het best handig dat je contracten voor gedragingen van kinderen hebt. Zoiets zouden meer ouders formeel moeten vastleggen
Veel mensen blijven toch roepen om harde straffen terwijl het totaal buiten proporties is.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:45 schreef Toad het volgende:
Volgens mij was iedereen er toch al vrijdag van overtuigd dat dit een behoorlijk opgeklopte mediahype is/was.
Ik hoop dat Maria van der Hoeven dit heeft opgepiktquote:Op maandag 16 februari 2009 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigenlijk vanaf het moment van conceptie totdat ze 21 worden ofzo.
Lijkt mij een prima plan.
Bij mij zou er in ieder geval een Hyves en FOK!-verbod voor kinderen in staan.
Het lijkt er wel op dat er een toer door Weesp gaat komen, om aan iedereen te vertellen hoe slecht ze zijn geweest.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Toad het volgende:
Moeten die jongens morgen niet even langskomen voor hun verhaal?
Lekker belangrijk.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:43 schreef golfer het volgende:
- Agnes Jongerius en Mark Rutte over de aanpak van de dreigende massawerkloosheid.
en dan hebben we Agnes ook nog..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:08 schreef Veerboot het volgende:
Jezus, wat een pannenkoek die hoofdredacteur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |