zelfs dan, die persoon kiest er zelf voorquote:Op zondag 22 februari 2009 17:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Als het iemand is die je niet kent dan wel ja.. als het een vriend van je is die zichzelf voor lul zet dan heb ik toch echt last van plaatsvervangende schaamte
sorry, volgens mij zijn ze bij ons net weer compleetquote:Op zondag 22 februari 2009 17:28 schreef ghizzer het volgende:
Zo.. druk aan het solliciteren hiero en over een maand wederom tijdelijk bij mijn ouders wonen. Iemand in Zwolle nog een idee of ze ergens P&O'ers zoeken?
Join the club... ik zit ook weer tijdelijk bij mijn pa.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:28 schreef ghizzer het volgende:
Zo.. druk aan het solliciteren hiero en over een maand wederom tijdelijk bij mijn ouders wonen. Iemand in Zwolle nog een idee of ze ergens P&O'ers zoeken?
ben je op zoek naar woonruimte, of ga je eerst ff sparen?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Join the club... ik zit ook weer tijdelijk bij mijn pa.
Ben op zoek maar heb eigenlijk helemal geen punten helaas.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ben je op zoek naar woonruimte, of ga je eerst ff sparen?
als je zoekt ga ik namelijk ff mijn oren/open houden.
wat zoek je?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Ben op zoek maar heb eigenlijk helemal geen punten helaas.
Da's goed klotequote:Op zondag 22 februari 2009 19:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Alles behalve een kamer. Ongeveer 450 per maandquote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wat zoek je?
huis/appartement/kamer?
hoeveel mag het maximaal kosten?
Het viel me tegen, ik had hem (een stuk) breder verwacht. Weer een illusie armer.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Hoe is de kennismaking met een extreem bezopen Ps2k bevallen?
Pfff zo dronken was ik nietquote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Hoe is de kennismaking met een extreem bezopen Ps2k bevallen?
beelz was nuchterquote:Op maandag 23 februari 2009 12:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff zo dronken was ik niet
Ik zei toch dat ik nog niet gegeten had
Je had hem in de Singel mee moeten makenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
beelz was nuchter
ik was nuchter
zo dronken was je wel
Jezus wees blij dat je niet mee bent gegaan naar de docter...quote:Op maandag 23 februari 2009 12:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Je had hem in de Singel mee moeten maken
Iedereen de hand schudden die langskwam "Lang niet gezien!" en die lui allemaal zo van WTFBBQ.
Ook dacht hij dat je vrouwen kunt oppikken met one-liners
Normaal gesproken was ik meegegaanmaar met carnaval blijf ik uit de stad.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jezus wees blij dat je niet mee bent gegaan naar de docter...
Meh was geen flikker aan in de docter. Heb me bij de Hawaii compleet volgevreten en ben naar huis gegaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Normaal gesproken was ik meegegaanmaar met carnaval blijf ik uit de stad.
Ik zei toc dat de docter geen hol meer aan isquote:Op maandag 23 februari 2009 13:23 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Meh was geen flikker aan in de docter. Heb me bij de Hawaii compleet volgevreten en ben naar huis gegaan.
Het is je vergevenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:22 schreef stbabylon het volgende:
Het spijt me beelz, echt.
grootste nadeel van zwolle. ik heb het een jaar geleden gewetenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:46 schreef beelz het volgende:
[..]
heel gelderland is relatief, zwolle-tiel is een heel end rijdenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:47 schreef ghizzer het volgende:
[..]
grootste nadeel van zwolle. ik heb het een jaar geleden geweten.
nu maar eens zien waar ik aan een baan kan komen. als het zwolle is, zeker vet, al zoek ik het in geheel overijssel en gelderland, maar tja.. die woonruimte he...
mag je toch repeteren?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:26 schreef beelz het volgende:
Zo... vanavond eerste keer geoefend met de band waarmee ik op het podium sta tijdens Zwolle gaat vreemd. Was wel tof, zeker omdat we geen van allen de nummers hadden voorbereid
Puike nummers hebben we uitgekozen, dus kom 9 april naar Hedon voor een toffe avond muziek.
nou ok.. jij wint.. exclusief betuwe en alles boven de lijn zwolle-kloosterhaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:54 schreef Richfield het volgende:
[..]
heel gelderland is relatief, zwolle-tiel is een heel end rijden
Jasper had het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:55 schreef Richfield het volgende:
[..]
mag je toch repeteren?
ik had van jasper begrepen dat het allemaal op de avond zelf gebeurde
Je mag 2 keer oefenen om en set van ongeveer 20 minuten in elkaar te draaien. Wij hebben nu 2 nummers af, dus we hebben nog flink wat werk te doen volgende weekquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:55 schreef Richfield het volgende:
[..]
mag je toch repeteren?
ik had van jasper begrepen dat het allemaal op de avond zelf gebeurde
dat ligt er een beetje aan wat voor genre het is, een beetje symfo en je bent met 2 nummers al aardig richting 20 minutenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Je mag 2 keer oefenen om en set van ongeveer 20 minuten in elkaar te draaien. Wij hebben nu 2 nummers af, dus we hebben nog flink wat werk te doen volgende week
Wij combineren pompende rock met snoeiharde punk en grindcore. Veel langer dan 2 minuten duren onze nummers dus nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:07 schreef Richfield het volgende:
[..]
dat ligt er een beetje aan wat voor genre het is, een beetje symfo en je bent met 2 nummers al aardig richting 20 minuten
Jezus wat een schijtnummer is dat... We hebben er maar gewoon een rockversie van gemaakt zodat we er vanaf zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:24 schreef stbabylon het volgende:
En het wordt al niet beter met een 10 seconde punkversie van Thriller
Klinkt goedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:24 schreef stbabylon het volgende:
En het wordt al niet beter met een 10 seconde punkversie van Thriller
Als het geld op zou leveren zou ik het als beroep kiezenquote:
dan kies je alsnog voor de bank met de hoogste rentequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Als het geld op zou leveren zou ik het als beroep kiezen
Het grote probleem is dat je op een gegeven moment alsnog met evt. kinderen geconfronteerd kunt worden. Terwijl als je je zaakje daar achterlaat het toch echt wel duidelijk is dat je dat niet hoeft.quote:
Nou als man heb je het makkelijk, je hoeft het kind niet te erkennen 14.gifquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat je op een gegeven moment alsnog met evt. kinderen geconfronteerd kunt worden. Terwijl als je je zaakje daar achterlaat het toch echt wel duidelijk is dat je dat niet hoeft.
Via de spermabank wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:23 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou als man heb je het makkelijk, je hoeft het kind niet te erkennen 14.gif
Ja, mooi stukje naaierij is dat... denk je mensen met een kinderwens te helpen en 16 jaar later blijk je 50 kinderen te hebbenquote:
dat is vervelendquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:53 schreef Kekaa het volgende:
Ziek, maar ook druk (of behoor ik te zijn) voor school.
Nou, ik voelde me nou niet direct aangetrokken (quote:
Belgique?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:20 schreef Richfield het volgende:
[..]
dat is vervelend
ik krijg morgen buitenlands bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |