Klinkt gezellig, krijg er zin in!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, ben jij echt zo'n carnaval figuur?
Nou veel plezier met ongecontroleerd zuipen, neuken en misdragen aankomend weekend dan.
Ik bespeur jaloeziequote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou veel plezier met ongecontroleerd zuipen, neuken en misdragen aankomend weekend dan.
Dan denk ik dat je verkouden bent of zo en niet zo goed kunt speuren.quote:
dat niveau komt niet door die muziek hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je verkouden bent of zo en niet zo goed kunt speuren.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ongecontroleerd zuipen en neuken best leuk. Maar ik heb daar liever niet 'muziek' bij waardoor de gemiddelde persoon het nivo aan neemt van een trianglejosti.
Hoezo? Dan pas jij er toch perfect bij?quote:Op zondag 15 februari 2009 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je verkouden bent of zo en niet zo goed kunt speuren.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ongecontroleerd zuipen en neuken best leuk. Maar ik heb daar liever niet 'muziek' bij waardoor de gemiddelde persoon het nivo aan neemt van een trianglejosti.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:50 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hoezo? Dan pas jij er toch perfect bij?
Ik ben toch minstens een blokfluitjosti en je moest eens weten wat voor een rivaliteit er tussen die instrumenten heerst.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:50 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hoezo? Dan pas jij er toch perfect bij?
tussen de instrumenten of tussen de josti's die ze bespelen?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben toch minstens een blokfluitjosti en je moest eens weten wat voor een rivaliteit er tussen die instrumenten heerst.
HOAX! Een josti kan heul geen blokfluit spelen! Die zevert dat hele ding vol!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben toch minstens een blokfluitjosti en je moest eens weten wat voor een rivaliteit er tussen die instrumenten heerst.
om de lucht die je erin blaast eruit te laten misschien?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef stbabylon het volgende:
Zeg eens, waar dacht jij dat dat gat aan de onderkant voor is?
[ afbeelding ]
EN de zeverquote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
om de lucht die je erin blaast eruit te laten misschien?
Zodat ie niet vacuum zuigt als een josti hem tot het 6e gaatje in zijn ster drukt?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef stbabylon het volgende:
Zeg eens, waar dacht jij dat dat gat aan de onderkant voor is?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zodat ie niet vacuum zuigt als een josti hem tot het 6e gaatje in zijn ster drukt?
Dat gat kan je beter dicht plakken voordat ze leeg loopt.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
EN de zever
mgoe, ik laat jullie weer alleen, ik ga Fight Club laten zien aan mijn vriendin, dat gat in haar opvoeding opvullen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zodat ie niet vacuum zuigt als een josti hem tot het 6e gaatje in zijn ster drukt?
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef rudedeltadude het volgende:
Zin in een peuk
doe ik ook absoluut niet... maar de zin is er...quote:
Goed alternatiefquote:Op zondag 15 februari 2009 23:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
doe ik ook absoluut niet... maar de zin is er...
vreemde gewaarwording moet ik bekennen...
ik heb het inmiddels maar op een zuipen gezet
wilde je net een pot bier aanbiedenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed alternatief
Ik ga maar eens slapen. Ben onderhand sinds gistermiddag 5u wakker.
Niet iedereen is vrijgezelquote:Op zondag 15 februari 2009 20:06 schreef navvy het volgende:
[..]
Dat gat kan je beter dicht plakken voordat ze leeg loopt.
Op de 1 of andere manier nam ik aan dat je tot die categorie behoorde.....nog steeds trouwens.quote:
Hou je het nog vol? Geenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef navvy het volgende:
Op de 1 of andere manier nam ik aan dat je tot die categorie behoorde.....nog steeds trouwens.
Ander onderwerp......ben in staat meer mensen neer te schieten dan Rambo in anderhalf uur. Maar, so far so goodquote:
Maak je om mij niet druk. Ik heb een hele mooie, lieve, toffe vriendin. En ook de rest van mijn leven voor haar heb ik voldoende leuke meiden om me heen gehad (waaronder twee waarmee ik heb samengewoond).quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef navvy het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier nam ik aan dat je tot die categorie behoorde.....nog steeds trouwens.
rara... waarom zijn ze weggegaanquote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
(waaronder twee waarmee ik heb samengewoond).
Nu heb je wel een vriendin? Nog nie zo lang geleden zat je te daten (neuken?) met Radobe en nu een vriendin? Tevens heb je 2x samengewoond, wederom pot ketel verwijten etc...........heb ik ook gedaan! Alleen fiets jij nog op je crossfietsje en ik kan niet zeggen dat je heel volwassen overkomt, sterker nog...........je hapt op alles en je interpeteert alle opmerkingen anders dan ze bedoeld zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maak je om mij niet druk. Ik heb een hele mooie, lieve, toffe vriendin. En ook de rest van mijn leven voor haar heb ik voldoende leuke meiden om me heen gehad (waaronder twee waarmee ik heb samengewoond).
Klasse!!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef navvy het volgende:
En, ja...........ik ben al bijna een week van het roken af
*proest*quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef navvy het volgende:
[..]
Nu heb je wel een vriendin? Nog nie zo lang geleden zat je te daten (neuken?) met Radobe en nu een vriendin? Tevens heb je 2x samengewoond, wederom pot ketel verwijten etc...........heb ik ook gedaan! Alleen fiets jij nog op je crossfietsje en ik kan niet zeggen dat je heel volwassen overkomt, sterker nog...........je hapt op alles en je interpeteert alle opmerkingen anders dan ze bedoeld zijn.
Misschien moet je maar eens een echte vrouw tegen komen en je als een normale vent gedragen! En, ja...........ik ben al bijna een week van het roken af
Moet je poepen (voor de 4e keer vandaag) en net je "vriendin" weer afgeleverd bij het blijf van m'n lijf huis?quote:
Carnaval!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:17 schreef Dzy het volgende:
Ik wil even alle rokers hier een hart onder de riem stekenGoed bezig, ik ben nu al meer dan 6 weken gestopt, jullie kunnen het ook.
Dit weekend vette schranz party in Hedon
Ik moet zeggen dat ie de triangeljosti opmerking bijzonder goed oppakte.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef navvy het volgende:
[..]
Nu heb je wel een vriendin? Nog nie zo lang geleden zat je te daten (neuken?) met Radobe en nu een vriendin? Tevens heb je 2x samengewoond, wederom pot ketel verwijten etc...........heb ik ook gedaan! Alleen fiets jij nog op je crossfietsje en ik kan niet zeggen dat je heel volwassen overkomt, sterker nog...........je hapt op alles en je interpeteert alle opmerkingen anders dan ze bedoeld zijn.
Misschien moet je maar eens een echte vrouw tegen komen en je als een normale vent gedragen! En, ja...........ik ben al bijna een week van het roken af
Nee ik moest even grinniken omdat je onze situaties vergeleek. Vond ik wel grappig, aangezien bij mijn beeindigde relaties beide partijen er gelukkiger van zijn geworden. Ik laat niet een aantal kinderen achter die maar met de shit moeten leven. Vind ik nogal anders namelijk. Maar ga gerust je gangquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:10 schreef navvy het volgende:
[..]
Moet je poepen (voor de 4e keer vandaag) en net je "vriendin" weer afgeleverd bij het blijf van m'n lijf huis?
20 jaarquote:Op maandag 16 februari 2009 22:19 schreef navvy het volgende:
Scheelt dat ik deze week de kids heb, dan rook je normaal gesproken al niet binnen. Maar als het gevleugelte op bed ligt en je maakt een lekkere espresso........dan kan je me afschieten. krijg je als je meer dan 20 jaar hebt gerookt. Maar morgen weer fris en fruitig op
kijk! dat is tenminste echte mannenpraat!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:16 schreef beelz het volgende:
Ik stop niet met roken. Ik maak af waar ik aan begonnen ben, mensen die stoppen met roken hebben geen ruggegraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |