Nog niet echt enthousiast bedoelde ik...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bent niet gehyped? Dat betekend?
Euh Je moet het zien als ~ zoiets... lastig voor te stellen sorry...
Haha zoals?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:20 schreef jakkop het volgende:
Er komen zuuuuulke gave dingen aan op de lange termijn.![]()
![]()
![]()
Nou de laatste tijd en de komende ontwikkelingen zijn wel behoorlijk goed. Dat is ook wel eens anders geweest eigenlijkquote:
Neej... 30cm brede BILLY?!quote:
Een aanbieding is geen ontwikkeling op assortiment gebied.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:02 schreef Guppyfriend het volgende:
een BILLY aanbieding voor 30 euro. net nu ik er twee gekocht heb natuurlijk
Op zo een 500 meter zit achter de shell pomp bij de snelweg een La Placequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:35 schreef The_Hives het volgende:
overdag is er wel redelijk eten te halen in het restaurant, maar is er ook een goed avondmaaltje te halen? Anders kan ik namelijk vrijdag na mn werk (want alleen dan rij ik er langs) eerst even een hapje eten om vervolgens wat spulletjes te halen
![]()
goeie tent inderdaad; koffie is daar in ieder geval beter te zuipen dan bij IKEA Amsterdamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Op zo een 500 meter zit achter de shell pomp bij de snelweg een La Placevoor een tientje
![]()
![]()
en
Kom gezellig naar IKEA Delft - wij hebben 'em al in het magazijn staan!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef Henry het volgende:
In de Ikea Family brochure 'Lente 2009' staat onder andere een eettafel uit de serie "Lyckhem". Weet iemand wanneer deze in de winkel te verkrijgen is?
Waar bestaat de serie precies uit? Ik heb dus een eettafel en bijtafel gezien in de folder. Ik heb het idee dat er nog wel meer leuks bijzit dat mogelijk bij de Liatorp serie past.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:13 schreef Snarf het volgende:
[..]
Kom gezellig naar IKEA Delft - wij hebben 'em al in het magazijn staan!
uitdraaitje van internet bankieren ook goed?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:34 schreef jakkop het volgende:
Indien gepind: met bankafschrit kan het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |