abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66245839
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef J.A.N.A. het volgende:
Weet iemand of ik zo een Expedit door midden kan zagen of dat er dan teveel stevigheid verloren gaat? Ik wil aan het Ikea hacken dit weekend maar het hangt een beetje van stevigheid van die kast af...

Hij moet dus zo doormidden en dan op de afgezaagde kanten geplaatst worden.:

[ afbeelding ]
De binnenkant van die dikke planken zijn hol, dus het is maar de vraag hoe zwaar de spullen zijn die je er op plaatst.
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:28:13 #77
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_66249010
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:06 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

De binnenkant van die dikke planken zijn hol, dus het is maar de vraag hoe zwaar de spullen zijn die je er op plaatst.
Ik wil er een bureau/werplek gaan maken gebaseerd op dit

en dit

Er komt een keukenwerkblad op te liggen dus het moet wel stevig zijn, maar ik begrijp dat de Expedit hol is toch maar eens gaan kijken bij Ikea.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:43:51 #78
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_66252045
In de OP wordt ten onrechte gesuggereerd dat de etagebezorgstaffel met 10 euro per 200 kg omhoog gaat, als het gewicht boven 500 kilo uitkomt. Dat is niet zo.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_66262501
aan de ikea werknemers:

heb bij de ikea net 2 kasten expedit gekocht die nu in de aanbieding staan
maar dan voor de orginele prijs
scheelt tog alweer 40 euro..kan ik gewoon de kassabon meenemen en het verschil terugkrijgen?
of op de omslachtige manier van dingen terugbrengen en weer kopen
pi_66262958
ja hoor in principe kan dat gewoon met alleen de bon,ligt er wel n beetje aan wanneer je ze gekocht hebt.
pi_66269932
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 01:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoor in principe kan dat gewoon met alleen de bon,ligt er wel n beetje aan wanneer je ze gekocht hebt.
2 weken geleden ongeveer
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:18:34 #82
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66270094
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:14 schreef YebCar het volgende:

[..]

2 weken geleden ongeveer
Moet lukken
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66274403
En anders gewoon dreigen met "als je het niet doet dan breng ik ze terug en dan koop ik ze alsnog"
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_66277797
In de Ikea Family brochure 'Lente 2009' staat onder andere een eettafel uit de serie "Lyckhem". Weet iemand wanneer deze in de winkel te verkrijgen is?
pi_66308687
Blij met mn benno's, lack, expedit inzetkasjes, figgjo, dingetje voor in het keukenkastje, ovenschaal, taartvormen, pannetjes, ijsblokjesmakers, planten en bloempot en daims

Alleen de expedit 8 vak pastte niet in de auto Die is er maandag pas.
pi_66316342
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef Henry het volgende:
In de Ikea Family brochure 'Lente 2009' staat onder andere een eettafel uit de serie "Lyckhem". Weet iemand wanneer deze in de winkel te verkrijgen is?
LYCKHEM is nieuw per 1 februari. Veel winkels wachten met het beginnen van de verkoop wanneer de huidige OP=OP ronde voorbij is. Ik weet dat we in Hengelo dan ook pas namelijk deze tafel gaan neer zetten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 22 februari 2009 @ 14:48:35 #87
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_66340606
Vraagje voor de ikea-medewerkers:
vorig jaar had je bij de ikea van die ingelijste afbeeldingen met van die gele taxi's, zijn die schilderijen mogelijk nog in een van de vestigingen te koop of zijn ze overal uit het assortiment?
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  zondag 22 februari 2009 @ 18:10:51 #88
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_66347320
Weet iemand of deze ook een keer in de Ikea in Utrecht gaan komen? Er waren er wel een paar in Amersfoort maar voor 2,50 heb ik geen zin om helemaal om te reiden. Ikea Utrecht kom ik langs op weg naar werk.
Plaatje plakken lukt even niet...dus dan maar even link geven (sorry!)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50154820
pi_66370372
Vorige maand hebben wij een bank besteld bij Ikea, welke volgens de factuur deze week geleverd gaat worden.
Als het allemaal goed is gegaan krijgen wij woensdag een telefoontje over de levering.
Weet iemand of je hier uit veel dagen kan kiezen?
Wij gaan namelijk donderdag op vakantie en kunnen de bank pas een week later ontvangen.
Is dat gewoon mogelijk??
pi_66379382
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 16:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

LYCKHEM is nieuw per 1 februari. Veel winkels wachten met het beginnen van de verkoop wanneer de huidige OP=OP ronde voorbij is. Ik weet dat we in Hengelo dan ook pas namelijk deze tafel gaan neer zetten.
Maarals ik er om vraag kan ik hem wel kopen?
  Moderator maandag 23 februari 2009 @ 17:26:37 #91
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_66379628
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:50 schreef Jamelai het volgende:
Vorige maand hebben wij een bank besteld bij Ikea, welke volgens de factuur deze week geleverd gaat worden.
Als het allemaal goed is gegaan krijgen wij woensdag een telefoontje over de levering.
Wij gaan namelijk donderdag op vakantie en kunnen de bank pas een week later ontvangen.
Is dat gewoon mogelijk??
Volgens mij wel, dan betaal je alleen opslagkosten
Deze informatie heb ik wel van horen zeggen..
pi_66380677
Vandaag even langs Ikea geweest om mijn bureau wat te verbeteren. Ik heb een flink Galant bureau namelijk, met oorspronkelijk aan beide kanten zo'n kwart-ronde 'vleugel'. Maar nu het bureau in de woonkamer staat met de linkerkant tegen de muur past één vleugel niet meer. Dit verlies van bureau ruimte heb ik opgelost door er een paar kast-pootjes bij te kopen en de verloren vleugel OP het bureau te plaatsen:

Op de elektronica na is eigenlijk alles op het bureau zo'n beetje van Ikea. De kleine doosjes zitten vol met allerlei rommeltjes (labels zelf gemaakt). Het bureau zelf is een Galant, de pootjes die erbij zijn gekomen komen uit de Capita serie. De lamp is een Flygel, de doosjes heten 'Önska'. Kabels worden bij elkaar gehouden door twee Signums.

Om meteen ook maar een vraag te stellen: Is er ondertussen al een nettere/betere kabel-management oplossing dan Signum? Ik vind het echt drie keer niks
  maandag 23 februari 2009 @ 18:21:14 #93
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_66381337
quote:
Is dat gewoon mogelijk??
Leg de situatie uit en vraag het gewoon. Nee heb je, ja kun je krijgen.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_66383795
quote:
Is dat gewoon mogelijk??
Ow... spuit elf zie ik... Wat Snarf (uit de het geweldige Delft ) zegt

In de transportvoorwaarden staat dat je de bank binnen een week geloof ik moet afnemen vanaf het moment dat de transporteur deze ontvangen heeft. In jouw geval is dat dus woensdag de 25e. Wanneer de transporteur de bank langer moet opslaan dan worden hier kosten voor gerekend. Dit zul je zelf met de transporteur moeten bespreken.

Een tip voor de volgende keer is dat je de levertijd bij de transporteur altijd kunt en mag vertragen met bijvoorbeeld een week. Zo kun je de artikelen laten bezorgen op de dag dat je terug komt van vakantie en krijg je de spullen dus na je vakantie geleverd.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_66383825
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef Henry het volgende:

[..]

Maarals ik er om vraag kan ik hem wel kopen?
Mits een winkel ze op voorraad heeft lijkt me dat geen probleem. In Hengelo doen we dat wel vaker
pi_66383980
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:59 schreef Khadgar het volgende:

Om meteen ook maar een vraag te stellen: Is er ondertussen al een nettere/betere kabel-management oplossing dan Signum? Ik vind het echt drie keer niks
Dat komt er aan!
Komende zomer geloof ik komt er een goot van vilt. De beugel klem je geloof ik tussen je blad en het frame. Ernaast hangt dan een goot waardoor je de kabels kunt geleiden.
pi_66384228
Wordt dat dan een soort sok met klemmen ofzo? Ik ben nog steeds niet echt gehyped denk ik
pi_66384744
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef Khadgar het volgende:
Wordt dat dan een soort sok met klemmen ofzo? Ik ben nog steeds niet echt gehyped denk ik
Je bent niet gehyped? Dat betekend?

Euh Je moet het zien als ~ zoiets... lastig voor te stellen sorry...
  maandag 23 februari 2009 @ 20:02:18 #99
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66384921
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Mits een winkel ze op voorraad heeft lijkt me dat geen probleem. In Hengelo doen we dat wel vaker
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66385071
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

.
Wat is er?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')