De binnenkant van die dikke planken zijn hol, dus het is maar de vraag hoe zwaar de spullen zijn die je er op plaatst.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef J.A.N.A. het volgende:
Weet iemand of ik zo een Expedit door midden kan zagen of dat er dan teveel stevigheid verloren gaat? Ik wil aan het Ikea hacken dit weekend maar het hangt een beetje van stevigheid van die kast af...
Hij moet dus zo doormidden en dan op de afgezaagde kanten geplaatst worden.:
[ afbeelding ]
Ik wil er een bureau/werplek gaan maken gebaseerd op ditquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:06 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
De binnenkant van die dikke planken zijn hol, dus het is maar de vraag hoe zwaar de spullen zijn die je er op plaatst.
2 weken geleden ongeveerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoor in principe kan dat gewoon met alleen de bon,ligt er wel n beetje aan wanneer je ze gekocht hebt.
LYCKHEM is nieuw per 1 februari. Veel winkels wachten met het beginnen van de verkoop wanneer de huidige OP=OP ronde voorbij is. Ik weet dat we in Hengelo dan ook pas namelijk deze tafel gaan neer zetten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef Henry het volgende:
In de Ikea Family brochure 'Lente 2009' staat onder andere een eettafel uit de serie "Lyckhem". Weet iemand wanneer deze in de winkel te verkrijgen is?
Maarals ik er om vraag kan ik hem wel kopen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
LYCKHEM is nieuw per 1 februari. Veel winkels wachten met het beginnen van de verkoop wanneer de huidige OP=OP ronde voorbij is. Ik weet dat we in Hengelo dan ook pas namelijk deze tafel gaan neer zetten.
Volgens mij wel, dan betaal je alleen opslagkostenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:50 schreef Jamelai het volgende:
Vorige maand hebben wij een bank besteld bij Ikea, welke volgens de factuur deze week geleverd gaat worden.
Als het allemaal goed is gegaan krijgen wij woensdag een telefoontje over de levering.
Weet iemand of je hier uit veel dagen kan kiezen?
Wij gaan namelijk donderdag op vakantie en kunnen de bank pas een week later ontvangen.
Is dat gewoon mogelijk??
Leg de situatie uit en vraag het gewoon. Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:50 schreef Jamelai het volgende:
Vorige maand hebben wij een bank besteld bij Ikea, welke volgens de factuur deze week geleverd gaat worden.
Als het allemaal goed is gegaan krijgen wij woensdag een telefoontje over de levering.
Wij gaan namelijk donderdag op vakantie en kunnen de bank pas een week later ontvangen.
Is dat gewoon mogelijk??
Ow... spuit elf zie ik... Wat Snarf (uit de het geweldige Delftquote:Op maandag 23 februari 2009 12:50 schreef Jamelai het volgende:
Is dat gewoon mogelijk??
Mits een winkel ze op voorraad heeft lijkt me dat geen probleem. In Hengelo doen we dat wel vakerquote:Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef Henry het volgende:
[..]
Maarals ik er om vraag kan ik hem wel kopen?
Dat komt er aan!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:59 schreef Khadgar het volgende:
Om meteen ook maar een vraag te stellen: Is er ondertussen al een nettere/betere kabel-management oplossing dan Signum? Ik vind het echt drie keer niks
Je bent niet gehyped? Dat betekend?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef Khadgar het volgende:
Wordt dat dan een soort sok met klemmen ofzo? Ik ben nog steeds niet echt gehyped denk ik
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mits een winkel ze op voorraad heeft lijkt me dat geen probleem. In Hengelo doen we dat wel vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |