als ik er aan denk, dan zal ik woensdag even voor je zoeken. of een andere collega zou me al voor moeten zijn, voor woensdag.quote:
Wel aan gedacht, alleen de uitsparing waar nu mijn matras ligt is slechts 199cm, dus net iets te klein voor een boxspring. Ik zag wel eens een soort lattenbodem op pootjes, maar kan hem nergens vinden. Zoiets zou een uitkomst zijn!quote:
Held!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:59 schreef Snarf het volgende:
[..]
als ik er aan denk, dan zal ik woensdag even voor je zoeken. of een andere collega zou me al voor moeten zijn, voor woensdag.
Niet, Hemnes is een serie die bij meerdere leveranciers vandaan komt en dus geen eenduidig RAL nummer heeft.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:30 schreef PamukEnKatoen het volgende:
Ik heb onlangs van de serie Hemnes twee kasten in de kleur zwartbruin gekocht. Nu wil ik een ander item wat ik al bezit in dezelfde kleur (laten) schilderen. Hoe kom ik aan het RAL-nummer van de zwartbruine kleur van de serie Hemnes??
Je kunt de kleur wel laten inscannen bij een verfmengmachine bij de bouwmarkt. Dan moet je wel een onderdeel mee nemen of je kunt proberen een kleur getrouwe foto maken en die mee nemen.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:30 schreef PamukEnKatoen het volgende:
Ik heb onlangs van de serie Hemnes twee kasten in de kleur zwartbruin gekocht. Nu wil ik een ander item wat ik al bezit in dezelfde kleur (laten) schilderen. Hoe kom ik aan het RAL-nummer van de zwartbruine kleur van de serie Hemnes??
1 2 3 | [quote]"Niet, Hemnes is een serie die bij meerdere leveranciers vandaan komt en dus geen eenduidig RAL nummer heeft." [/quote] ?> |
1 2 3 | [quote]"Je kunt de kleur wel laten inscannen bij een verfmengmachine bij de bouwmarkt. Dan moet je wel een onderdeel mee nemen of je kunt proberen een kleur getrouwe foto maken en die mee nemen." [/quote] ?> |
Volgens mij is de Lack ook zwartbruinquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:27 schreef Sonata het volgende:
Ik wil een zwarte, simpele boekenkast hebben en dacht natuurlijk aan de Billy, maar die is er alleen in zwartbruin. Datzelfde geldt voor Expedit. Heb ik nu echt alleen 'keus' uit de Lack serie?!
Iemand die mij kan helpen??quote:Op zondag 22 maart 2009 20:54 schreef essie05 het volgende:
Vraagje aan de ikea medewerkers.
Vanmorgen waren in ikea Amsterdam en is onze dochter verliefd geworden (nee niet op een medewerker).
Op de afdeling bedden staat het malm 2 persoonsbed in een gebloemde groen blauwe kamer. Onze dochter wil dit behang graag in haar slaapkamer maar er kon ons niet verteld worden waar dit behang vandaan kwam. kan iemand ons hierbij helpen?
Ik denk dat de je meeste kans maakt wanneer je de klantenservice een mailtje stuurt;quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:28 schreef essie05 het volgende:
[..]
Iemand die mij kan helpen??
Mijn dank is groot.
Ga ik meteen doen, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat de je meeste kans maakt wanneer je de klantenservice een mailtje stuurt;
contactformulier
Elke vestiging koopt behang en verf lokaal. Dus dat kan ik je zo niet vertellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:25 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ga ik meteen doen, bedankt voor de tip.
Weet jij misschien of de gebruikte behangsoorten altijd van een bepaald merk of winkel komen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Elke vestiging koopt behang en verf lokaal. Dus dat kan ik je zo niet vertellen.
Als het goed is heeft elke vestiging wel een overzicht met de gebruikte kleurnummers, soorten behang en eventueel gebruikte vloeren. Dus als het goed is, is dat zo op te zoeken.
Wellicht een tip voor de volgende keer: als het goed is hangt er in elk interieur een bordje met deze informatie; kleurnummers, behangsoorten en gebruikte vloeren. Hier kun je dan zo je benodigde informatie weg halen.
Voor een puber van 17 is een simpel behangetje in haar ogen iets heel speciaals.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:04 schreef Bartjebart het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat voor bijzonder behand dat dan wel moet zijn
Ik hoop dat de klantenservice je meer informatie kan verstrekken!
Haha dat heeft niks met pubers te maken hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef essie05 het volgende:
[..]
Voor een puber van 17 is een simpel behangetje in haar ogen iets heel speciaals.
Ik heb haar vandaag weer naar diverse zaken gestuurd in de hoop dat ze een alternatief
zou vinden maar ze heeft haar zinnen op dat ene speciale IKEA behangetje gezet.
En probeer een puber maar weer van een idee te krijgen. Dan doe je als moeder maar weer je best om je kuiken tevreden te stellen.
![]()
Ik zal eens kijken of ik de foto van de telefoon hier kan plaatsen.
Ik laat in ieder geval weten als ik antwoord heb gekregen.
voor de tweezits klippans bestaan ook wel degelijk hoezen. kijk hier (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89841362) eens. het hele principe van de klippan (met uitzondering van lederen bekledingen) is dat je een 'kaal/ongestoffeerd' onderstel koopt en een hoes (2 of 4 persoons) eromheen plaatst.quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:09 schreef LadyDanae het volgende:
Misschien horen jullie dit heel vaak, maar bestaat er ook een hoes voor de 2-zits Klippan? Op de site vind ik alleen hoezen voor de 4-zits.
En als dat niet bestaat, is er dan een goed alternatief beschikbaar?
* LadyDanae afgesleten Klippanbank gekregen heeft
Kan het morgen/vandaag voor je nakijken!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
hoi IKEA medewerkers,
weet iemand of de LOGGA serie eruit gaat? (kapstokken, schoenenrekken enz). eerst stond er een kapstok en een schoenenrek, maar het schoenenrek staat niet meer op de site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |