Mwa, dat gebeurt helaas wel erg vaak.. Naja, toch wel een erg toffe plaatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoorde het origineel van golddigger vorige week op KX radio, het was ook niet een klein beetje gejat
Europe - The Final Countdownquote:Dewolff - Live in de studio
Outkast - Roses
Gossip - Standing In The Way Of Control
C-Mon & Kypski - Shitty Bum
Interpol - Evil
Beyonce - Crazy In Love
John Mayer - Waiting On A World To Change
Editors - All Sparks
Duvelduvel - Wie Is Ut?
Haiquote:
Jammer dat het niet alleen muziek isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:20 schreef muisje-eliza het volgende:
kijk danmn eerste zelfgeplakte video
Had je gerard er niet af moeten knippen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:20 schreef muisje-eliza het volgende:
kijk danmn eerste zelfgeplakte video
ik snap nogsteeds niet waarom ie steeds in t beginstukje op stil blijft bij mij![]()
maarjah...kga nu lekker bankhangen en P&W kijken
jah ik snap echt nog niet hoe je dat gezwets eraf moet halen..maar kheb geen zin om me daar nu in te verdiepenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat het niet alleen muziek isMaar top verder
Trustenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik snap echt nog niet hoe je dat gezwets eraf moet halen..maar kheb geen zin om me daar nu in te verdiepen
![]()
doei allemaal...fijne aaf nog...kga
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik snap echt nog niet hoe je dat gezwets eraf moet halen..maar kheb geen zin om me daar nu in te verdiepen
![]()
doei allemaal...fijne aaf nog...kga
Je hebt iig nog een beetje Powned meegepiktquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:23 schreef Sirolf het volgende:
Ah, weer een nieuw topic.
Heb nog geen MYA gehoord vandaag, aangezien ik na 22 nogal instortte. Tot laat opblijven als je om 6.15 uur naast je bed staat blijkt toch lastig te zijn...
Als je het een paar keer doet dan krijg je er wel ervaring meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:23 schreef Sirolf het volgende:
Heb nog geen MYA gehoord vandaag, aangezien ik na 22 nogal instortte. Tot laat opblijven als je om 6.15 uur naast je bed staat blijkt toch lastig te zijn...
Mietjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:23 schreef Sirolf het volgende:
Dat heb ik wel even gekeken, al zal ik absoluut niet lid worden van ze.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt iig nog een beetje Powned meegepikt.
quote:
quote:
quote:
Blijkbaar heb ik dat toch niet zo slecht gedaan in zo'n korte tijdquote:
Wat moet je in godsnaam zo vroeg op Hans? De koeien melken ofzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je het een paar keer doet dan krijg je er wel ervaring mee.
Ben vandaag om 5:25 opgestaan.. veel te vroeg natuurlijk
't Is wel aardig om tegen de heilige huisjes te trappen... Maar eens afwachten wat ze verder te bieden hebben...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heb ik wel even gekeken, al zal ik absoluut niet lid worden van ze.
Zie de meerwaarde van PowNed nog steeds niet...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam zo vroeg op Hans? De koeien melken ofzo?
Klopt, koe berta moest gemolken worden. Tsja, daar ontkom je nou eenmaal niet aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tijden, Hansquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat ben je mild. Begin je ziek te worden ofzo?
Helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Potverdomme, wat heerlijk.
de tering, dat zou ik toch echt niet halenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik sta rond 8:00 uur op en zo rond 8:45 uur gedoucht en wel op kantoor.
Whehehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar nu zeker wel! Freaking fijn ditquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Potverdomme, wat heerlijk.
Haha, je zou het haast wel denken maar toch is het niet zoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat zijn toch geen tijden, HansMoest je vanuit Groningen in Zeeland werken ofzo?
Ik hoef me er niet heel erg voor te haasten. Amper tien minuten fietsen en ik ben op kantoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
de tering, dat zou ik toch echt niet halen![]()
Doe's es ander werk met normale werktijden zoekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, je zou het haast wel denken maar toch is het niet zo
Ik heb die 3 kwartier alleen al nodig om te douchenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik sta rond 8:00 uur op en zo rond 8:45 uur gedoucht en wel op kantoor.
Hier was het ook rond die tijd, kleine werd wakker en zei dood leuk ben wakkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schoppen mag ,schofferen mag niet, en dat doen ze te vaak.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is wel aardig om tegen de heilige huisjes te trappen... Maar eens afwachten wat ze verder te bieden hebben...
8 minuten? Het leek wel een half uurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
Rudy: "Was dat 'm al?" Na 'n plaat van 8 minuten.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb die 3 kwartier alleen al nodig om te douchen![]()
RofL ! ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk best wel humor vindquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier was het ook rond die tijd, kleine werd wakker en zei dood leuk ben wakker
gaat dan altijd papa en mama vervelen op bed , door in je ogen te prikken en dan zeggen ogen open, wakker worden
Gewoon, staanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Volgens mij red ik het douchen heel LLink-verantwoord binnen een paar minuten. Ik zou niet weten wat ik langer onder de douche zou moeten doen.
Nee joh! daar is het toch echt te leuk voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doe's es ander werk met normale werktijden zoeken.
Ze hebben zeker hun hoogtepunten ertussen zitten. De rest zal wel wat afvlakkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Schoppen mag ,schofferen mag niet, en dat doen ze te vaak.
Hm ... wat is er precies zo leuk dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! daar is het toch echt te leuk voor
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef Brennel het volgende:
Misschien had ik er beter jankenDe Wolffen van kunnen maken?
Psies. Daarom snap ik niet wat mensen tien minuten onder de douche doen. Tenzij dat zwaar geslachtsgemeenschap met een partner hebbend isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon, staan![]()
![]()
Net als in bed, liggen![]()
Ik moet ook 10 minuten rijden met de auto, maar drie kwartier na op staan al gedouchet en wel op kantoor staan. Damn, heb alleen al 25 minuten nodig om wakker te wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoef me er niet heel erg voor te haasten. Amper tien minuten fietsen en ik ben op kantoor.
Het is gelukkig maar 1x per week en tegen de tijd dat ik echt wakker ben geworden mag ik al naar huis toequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm ... wat is er precies zo leuk dan?Zo vroeg onderweg zijn zou toch echt een zwaar minpunt zijn.
True, maar vind het niet leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eens wat anders dan Coldplay en het standaard meuk wat op 3FM te horen is![]()
DeWolff
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Brennel het volgende:
Ik mag zondag om 6.00 al beginnen, 4.40 m'n bed uit
Oh my god...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Brennel het volgende:
Je hebt nu op 5 minuten gesolliciteerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Daarom snap ik niet wat mensen tien minuten onder de douche doen. Tenzij dat zwaar geslachtsgemeenschap met een partner hebbend is.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik moet ook 10 minuten rijden met de auto, maar drie kwartier na op staan al gedouchet en wel op kantoor staan. Damn, heb alleen al 25 minuten nodig om wakker te worden
verdient ze vast en zeker nog meer op normale tijdenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij moet ook een baan met normale werktijden krijgen. Is hier in Maastricht vast te vinden
Hm... Volgens mij zou ik daar niet heel goed tegen kunnen. Mss ben ik te goed gewend nu.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is gelukkig maar 1x per week en tegen de tijd dat ik echt wakker ben geworden mag ik al naar huis toe. Maar goed, het is wel heftig ja..
Kiosk al zo vroeg open?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Brennel het volgende:
Gewoon rustig aan doen onder de douche. Moet op m`n werk al de hele dag rennenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Daarom snap ik niet wat mensen tien minuten onder de douche doen. Tenzij dat zwaar geslachtsgemeenschap met een partner hebbend is.
Psies. Bijvoorbeeld genoeg callcenters hier waar je een leuk baantje kunt hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verdient ze vast en zeker nog meer op normale tijden
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt nu op 5 minuten gesolliciteerd
Ik zorg wel ervoor dat ik niet ren. En ik rook niet, dus ik VERNEUK geen uur per dag met het in werktijd aan een stinkstok trekken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen onder de douche. Moet op m`n werk al de hele dag rennen
Yup, 1 of ander dancefeest in Gelredome. Dus veel kids onder invloed van het één of ander.quote:
Nou, ik trek het op vrijdag wel aardig maar heb het ook al een keer op dinsdag meegemaakt en dan ben je de rest van de week echt goed naar de klote. ben al geen ochtendmensquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm... Volgens mij zou ik daar niet heel goed tegen kunnen. Mss ben ik te goed gewend nu.
Elk baantje verdiend beter dan werken in een kiosk bij Servex behalve werken bij de MacDonalds misschienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verdient ze vast en zeker nog meer op normale tijden
Trustenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Piles het volgende:
Ik mag morgen weer van 8 - 17 uur aan de bak, dus ik ga maar eens plat
Gelukkig daarna wel een (laatste) week vrij![]()
Tot morgen
Als of ze dan iets willen, die willen patat en shoarma en vettigheid. Kiosk heeft alleen zachte sausijzenbroodjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Yup, 1 of ander dancefeest in Gelredome. Dus veel kids onder invloed van het één of ander.\
Dat wordt lache
Trusten Pilesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Piles het volgende:
Ik mag morgen weer van 8 - 17 uur aan de bak, dus ik ga maar eens plat
Gelukkig daarna wel een (laatste) week vrij![]()
Tot morgen
Dan zou ik echt een kruis in m'n agenda kunnen zetten. Door alle werkdagen ernaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik trek het op vrijdag wel aardig maar heb het ook al een keer op dinsdag meegemaakt en dan ben je de rest van de week echt goed naar de klote. ben al geen ochtendmens
Ben toen met de uitzending van afscheid Muijs , smorgens direct doorgegaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik trek het op vrijdag wel aardig maar heb het ook al een keer op dinsdag meegemaakt en dan ben je de rest van de week echt goed naar de klote. ben al geen ochtendmens
Flessen water zijn niet aan te slepen na zo'n feestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als of ze dan iets willen, die willen patat en shoarma en vettigheid. Kiosk heeft alleen zachte sausijzenbroodjes
Oh, dat willen ze ook maar al te graag hebben hoor. En bier, chips, salades, zoetigheid, red bull, ...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als of ze dan iets willen, die willen patat en shoarma en vettigheid. Kiosk heeft alleen zachte sausijzenbroodjes
Vroeg slapen helpt trouwens wel wat, maar niet heel veelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan zou ik echt een kruis in m'n agenda kunnen zetten. Door alle werkdagen erna.
En Spa blauwquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oh, dat willen ze ook maar al te graag hebben hoor. En bier, chips, salades, zoetigheid, red bull, ...
Dan moet je maar niet bij ons komen werken. Vaak genoeg de hele week (maandag t/m vrijdag) van 06.00 tot 14.30 werkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zou ik echt een kruis in m'n agenda kunnen zetten. Door alle werkdagen erna.
Respect!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben toen met de uitzending van afscheid Muijs , smorgens direct doorgegaan
Hardbase, dat moet goed komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Yup, 1 of ander dancefeest in Gelredome. Dus veel kids onder invloed van het één of ander.
Dat wordt lache
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet bij ons komen werken. Vaak genoeg de hele week (maandag t/m vrijdag) van 06.00 tot 14.30 werken
heerlijk! geen gezeur van anderen aan je kop, zoveel koffie zuipen als je wilt om wakker te worden, en lekker vroeg klaar. Dan ga ik nog altijd ff op de bank liggen bijkomen
Op 3fm.nl ? Ik krijg daar best vaak van die irritante script-errors bij het afsluiten van de pagina die ik dan 6x moet wegklikken..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sirolf laat die brakke flash muziektracker is een keer fixen, weer allemaal flash errors
Of ik nou om 0600uur, om 0800uur of om 1330uur moet beginnen. Ga meestal om dezelfde tijd slapenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vroeg slapen helpt trouwens wel wat, maar niet heel veel
En dat is na 00:00?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:44 schreef Timo20 het volgende:
Of ik nou om 0600uur, om 0800uur of om 1330uur moet beginnen. Ga meestal om dezelfde tijd slapen
Qua uitslapen idd. niet neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Op zich wel lekker om op tijd thuis te zijn, dat wel.
Mijn werktijden zijn inherent aan een kantoorbaan. Ook niet erg.
Ja , die krijg je ook als je paar keer op de refresh knop blijft drukken in de trackerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op 3fm.nl ? Ik krijg daar best vaak van die irritante script-errors bij het afsluiten van de pagina die ik dan 6x moet wegklikken..
uiteraardquote:
Kan me daar wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je wilde niet weten dat de man met de hamer smiddags kwam
quote:Interpol - Evil
Beyonce - Crazy In Love
John Mayer - Waiting On A World To Change
Editors - All Sparks
Duvelduvel - Wie Is Ut?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Qua uitslapen idd. niet nee![]()
Zeggen we ook vaak genoeg: " zo,morgen mag ik uitslapen. Hoef ik pas om 07.30uur te beginnen."![]()
Alsof je het over de duivel hebt.. daar is de melding weer..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ja , die krijg je ook als je paar keer op de refresh knop blijft drukken in de tracker
Fixen ?? Die troep moet je niet meer fixen. Deleten en vanaf scratch beginnen . . .quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sirolf laat die brakke flash muziektracker is een keer fixen, weer allemaal flash errors
![]()
Damn, hoe hou je het volquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:46 schreef Timo20 het volgende:
uiteraard
er zal niet veel verschil in zitten. als ik om 0600uur moet beginnen ga ik meestal tussen 0030 en 0100uur slapen
Vermoed dat het niet heel lang meer zal durenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
wacht op het moment dat de torrentboer hem gaat aanbieden
de oude cd heb ik al
Hoe heet die cdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wacht op het moment dat de torrentboer hem gaat aanbieden
de oude cd heb ik al
Waarschijnlijk een snuifje coke . . .quote:
Mja, zolang ik niet seet wat de exacte foutmelding is kan ik weinig doen. Zelf zie ik namelijk die foutmeldingen waar je het over hebt nooit...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Whehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:51 schreef ThunderChild het volgende:
Waarschijnlijk een snuifje coke . . .![]()
Mja, als je IE gebruikt vraag je om problemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alsof je het over de duivel hebt.. daar is de melding weer..
[ afbeelding ]
Sirolf heeft een uitdaging
Laat er gelijk maar iets ajax achtigs van maken met autorefresh on updatequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Fixen ?? Die troep moet je niet meer fixen. Deleten en vanaf scratch beginnen . . .
Firefox en Chrome hebben er ook last vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als je IE gebruikt vraag je om problemen natuurlijk.
Morgen of maandag ff kijken.
Ze hadden er vorige week ook al moeite meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Nou, de playlist voor dit uur kan ook wel de prullenbak in want de laatste 4 platen halen ze al niet meer
Het wentquote:
Zou wel wat zijn. Nu als ik wegga en s'avonds thuis kom, zie ik 'Met Michiel' staan met of Giel of Gerard . . .quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laat er gelijk maar iets ajax achtigs van maken met autorefresh on update![]()
Hebben ze de mute knop voor uitgevondenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jengelplaat.
Zo ongeveerquote:
Tsja, ben nou eenmaal gewend aan IEquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:54 schreef Sirolf het volgende:
Mja, als je IE gebruikt vraag je om problemen natuurlijk.
Morgen of maandag ff kijken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zo ongeveer![]()
Ga zo lekker duiken. Kruik ligt het voeteneind al voor te verwarmen
't is de laatste tijd inderdaad wat minder strak, maar goed het is voor een goed doelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze hadden er vorige week ook al moeite mee
Zou dat het zijn ??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, ben nou eenmaal gewend aan IE. Had zelf al even gekeken maar line 53 is een blanco regel. Zie het probleem zo 123 even niet. Maar thanks alvast voor het kijken
![]()
damn, heftig hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het went
En pallets met koffie doen wonderen![]()
![]()
Een kop of 10 per dag gaan er zeker in. Als ik om 0600uur begin (dus om 0500uur opstaan) heb ik om 08.30uur al minimaal 4 koppen koffie op, als het er niet meer zijn
Geen idee johquote:
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Panjabi MC - Mundian Ta Bach Be
Mystery Jets - You Can't Fool Me Dennis
Gorillaz - Clint Eastwood
Fischerspooner - Emerge
Amerie - One Thing
Spinvis - Smalfilm
GEM - The Subterranean Parade
Gnarls Barkley - Crazy
Arcade Fire - Rebellion (Lies)
Live request:
- Muse - Time Is Running Out (Pinkpop 2004)
- Jamie Lidell - Multiply (Live)
- Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing (Pinkpop 2007)
Zou dat wel mogen ??quote:
Mini laptopje sparen kan je lekker in bed internettenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zo ongeveer![]()
Ga zo lekker duiken. Kruik ligt het voeteneind al voor te verwarmen
Je gebruikt serieus IE??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, ben nou eenmaal gewend aan IE. Had zelf al even gekeken maar line 53 is een blanco regel. Zie het probleem zo 123 even niet. Maar thanks alvast voor het kijken
Ben aan Chrome verslingert geraakt , op het werk draaien we nog verplicht IE 6quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
UIt betrouwbare bron kan ik je vertellen dat ik niet de enige ben
Is dat zo Timo?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft deze net zulke wallen als timo ?
Laatst trouwens even IE 7 en 8 geinstalleerd. Ook wel geinig. Die Chrome moet ik ook nog eens installeren. Overigens werk ik met IE en Firefox.. Firefox vind ik ook erg prettig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben aan Chrome verslingert geraakt , op het werk draaien we nog verplicht IE 6
Ja, ik gebruik ook die nieuwe IE. Ik heb een tijd lang Firefox gebruikt, was wel handig, maar schijnt dat hij veel ruimte in beslag namen, tov IE. Chrome en die van Apple (ligt op puntje van mn tong, tiger ofzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duik je mee?quote:
Gewoon niet meer instellen als default browser, dat is de reden dat IE nog vaak gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik ook die nieuwe IE. Ik heb een tijd lang Firefox gebruikt, was wel handig, maar schijnt dat hij veel ruimte in beslag namen, tov IE. Chrome en die van Apple (ligt op puntje van mn tong, tiger ofzo) ook wel gebruikt, maar wel minder.
Op zich Makkelijk programma, Chrome, alleen zou ik IE eraf moeten flikkeren, kan dat gewoon?
Is dat 8 ? Weet trouwens niet of die al final isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:09 schreef 3FMaster het volgende:
Ja, ik gebruik ook die nieuwe IE. Ik heb een tijd lang Firefox gebruikt, was wel handig, maar schijnt dat hij veel ruimte in beslag namen, tov IE. Chrome en die van Apple (ligt op puntje van mn tong, tiger ofzo) ook wel gebruikt, maar wel minder.
Op zich Makkelijk programma, Chrome, alleen zou ik IE eraf moeten flikkeren, kan dat gewoon?
Daar is Windows toch voor beboet. Firefox enz vindt 'et geen eerlijke concurrentie?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon niet meer instellen als default browser, dat is de reden dat IE nog vaak gebruikt wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:13 schreef 3FMaster het volgende:
Het is Valentijnsdag!![]()
![]()
. Het grote onzin-feest ooit!
Don't remind me . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
Ja, kan gewoon wel, maar waarom 2 programma's gebruiken op je harde schijf, die allerbei precies hetzelfde doen, en je er maar 1 gebruikt. Beetje schoon houdenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat 8 ? Weet trouwens niet of die al final is. Kan je Chrome niet gewoon naast IE draaien?
Bette
Trustenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:15 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf valt toch echt om. Tijd om te gaan slapen dus...
Trusten !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:15 schreef Sirolf het volgende:
* borisz is al omgevallenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:15 schreef Sirolf het volgende:
Zou in je bedje neerploffen de grond slaapt zo hardquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:15 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:17 schreef borisz het volgende:
[..]
* borisz is al omgevallen
Freaknacht luisteren we wel weer terug, ajuus
de chat waar ik nooit komquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten !. Ik let wel op de chat..
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:17 schreef borisz het volgende:
[..]
* borisz is al omgevallen
Freaknacht luisteren we wel weer terug, ajuus
uuhm, daar valt natuurlijk wel wat voor te zeggen. Zeker als je krap qua ruimte zitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, kan gewoon wel, maar waarom 2 programma's gebruiken op je harde schijf, die allerbei precies hetzelfde doen, en je er maar 1 gebruikt. Beetje schoon houden
Gorillaz
Als webdeveloper , heb ik alle browsers op de pc staan om website te testen op compliancequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, kan gewoon wel, maar waarom 2 programma's gebruiken op je harde schijf, die allerbei precies hetzelfde doen, en je er maar 1 gebruikt. Beetje schoon houden
Gorillaz
Ik zou neit eens het adres wetenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de chat waar ik nooit kom
Ik test altijd safari/firefox op OS Leopard bij mijn vriendinquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als webdeveloper , heb ik alle browsers op de pc staan om website te testen op compliance
Aha! Ik zat laatst eens te checken toen Fok! offline was, naar de chat. Was leeg. Vroeg me dan ook af, of er uberhaupt mensen in die chat zitten. Aan de reacties hier te zien schijnbaar nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou neit eens het adres weten![]()
Borisz, trusten...!
Ik draai hier Webkit @ leopardquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik test altijd safari/firefox op OS Leopard bij mijn vriendin.
Ik lag al een tijdje op de bank, nu in bed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou in je bedje neerploffen de grond slaapt zo hard
Ah! Safari! Dat wassem. Ik dacht iets met Tigerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik test altijd safari/firefox op OS Leopard bij mijn vriendin.
In de 3FM chat hier zitten volgens mij nooit / zelden mensen, maar op IRC heb je volgens mij wel een kanaal voor de Freaknacht (lichtsnel, oid) en daar is het geloof ik wel vrij drukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aha! Ik zat laatst eens te checken toen Fok! offline was, naar de chat. Was leeg. Vroeg me dan ook af, of er uberhaupt mensen in die chat zitten. Aan de reacties hier te zien schijnbaar niet
http://giel.lichtsnel.nl idd, en daar is het tijdens de Freaknacht best druk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In de 3FM chat hier zitten volgens mij nooit / zelden mensen, maar op IRC heb je volgens mij wel een kanaal voor de Freaknacht (lichtsnel, oid) en daar is het geloof ik wel vrij druk.
Jammer genoeg niet neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
klopt. We zijn er vroeg bij.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:34 schreef 3FMaster het volgende:
MSNversie van Freaknacht meldt zich ook aan..
Terustenquote:
Ik heb haar niet gezien en ik denk ook niet dat ik haar ga zien, want ik ga naar bed toe. Terusten iedereenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:51 schreef 3FMaster het volgende:
Is Noortje aanwezig?
Truste Childquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb haar niet gezien en ik denk ook niet dat ik haar ga zien, want ik ga naar bed toe. Terusten iedereen![]()
laat hem evenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef Marc63 het volgende:
Kevin, mn broertje wil lid worden van Llink. Hoe krijgt hij een boxershort?
Okay, doe ik. Hij heeft zich overigens al aangemeld.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
laat hem even
naam
adres
telefoonnummer
geboortedatum
gironummer
mailen naar moveyourass@3fm.nl en dan even de boxer vermelden en dan maak ik het in orde
Tot volgende weekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allemaal! sorry dat ik zo weinig kon posten, maar 't was nogal hectisch
truste!
Je weet niet wat FotC is?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zn watte
*webcamloze luisteraar meldt zich
Flight of the Concordequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zn watte
*webcamloze luisteraar meldt zich
Een pallet aan Royksopp komt voorbijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:09 schreef -Hans- het volgende:
Eerder deze avond Royksopp - Epple en nu What Else is There.
Me2quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Een pallet aan Royksopp komt voorbij![]()
![]()
![]()
ben benieuwd naar de nieuwe cd
Nee, dequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:09 schreef Marc63 het volgende:
Deze is errug lekker
Volgende uur dan maar de TWD-remix van Mr. Brightside.
Die dan in uur 3.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee, de![]()
![]()
Trentemoller remix van What Else Is There?
![]()
![]()
![]()
Ook goedquote:
whehe, daar is ook niet echt veel voor nodigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:32 schreef Marc63 het volgende:
Michiel heeft nu al meer muziek gedraait dan Giel in alle Freaknachten dit jaar bij elkaar.
Chapeau!
Giel doet als hij muziek liefhebber is , maar draait het verdomde weinigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:32 schreef Marc63 het volgende:
Michiel heeft nu al meer muziek gedraait dan Giel in alle Freaknachten dit jaar bij elkaar.
Chapeau!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:44 schreef DaMook het volgende:
Prettig, videokaart en (tijdelijke) 2e scherm.
Waar heb je noortje gelatenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:42 schreef Jimbo het volgende:
goede avond trouwens
man wat was jaya the cat vet net in rotterdam !
Heb jij die raffinaderij in de fik gestoken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:42 schreef Jimbo het volgende:
goede avond trouwens
man wat was jaya the cat vet net in rotterdam !
noortje is op vakantiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar heb je noortje gelaten
welke ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij die raffinaderij in de fik gestoken?
Bij raffinaderij Kuwait Petroleum Europoort BV. in Rotterdam Europoort heeft vrijdagavond een grote brand gewoed.quote:
ze had amper tijd om mij gedag te zeggen !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had ze wel even mogen zeggen
Belachelijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze had amper tijd om mij gedag te zeggen !
Ik heb een vaag vermoeden welke Bette dat moet zijn.quote:wanneer gaat rudy nou spelen? x bette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |