8 minuten? Het leek wel een half uurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
Rudy: "Was dat 'm al?" Na 'n plaat van 8 minuten.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb die 3 kwartier alleen al nodig om te douchen![]()
RofL ! ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk best wel humor vindquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier was het ook rond die tijd, kleine werd wakker en zei dood leuk ben wakker
gaat dan altijd papa en mama vervelen op bed , door in je ogen te prikken en dan zeggen ogen open, wakker worden
Gewoon, staanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Volgens mij red ik het douchen heel LLink-verantwoord binnen een paar minuten. Ik zou niet weten wat ik langer onder de douche zou moeten doen.
Nee joh! daar is het toch echt te leuk voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doe's es ander werk met normale werktijden zoeken.
Ze hebben zeker hun hoogtepunten ertussen zitten. De rest zal wel wat afvlakkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Schoppen mag ,schofferen mag niet, en dat doen ze te vaak.
Hm ... wat is er precies zo leuk dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! daar is het toch echt te leuk voor
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef Brennel het volgende:
Misschien had ik er beter jankenDe Wolffen van kunnen maken?
Psies. Daarom snap ik niet wat mensen tien minuten onder de douche doen. Tenzij dat zwaar geslachtsgemeenschap met een partner hebbend isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon, staan![]()
![]()
Net als in bed, liggen![]()
Ik moet ook 10 minuten rijden met de auto, maar drie kwartier na op staan al gedouchet en wel op kantoor staan. Damn, heb alleen al 25 minuten nodig om wakker te wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoef me er niet heel erg voor te haasten. Amper tien minuten fietsen en ik ben op kantoor.
Het is gelukkig maar 1x per week en tegen de tijd dat ik echt wakker ben geworden mag ik al naar huis toequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm ... wat is er precies zo leuk dan?Zo vroeg onderweg zijn zou toch echt een zwaar minpunt zijn.
True, maar vind het niet leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eens wat anders dan Coldplay en het standaard meuk wat op 3FM te horen is![]()
DeWolff
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Brennel het volgende:
Ik mag zondag om 6.00 al beginnen, 4.40 m'n bed uit
Oh my god...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Brennel het volgende:
Je hebt nu op 5 minuten gesolliciteerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Daarom snap ik niet wat mensen tien minuten onder de douche doen. Tenzij dat zwaar geslachtsgemeenschap met een partner hebbend is.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik moet ook 10 minuten rijden met de auto, maar drie kwartier na op staan al gedouchet en wel op kantoor staan. Damn, heb alleen al 25 minuten nodig om wakker te worden
verdient ze vast en zeker nog meer op normale tijdenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij moet ook een baan met normale werktijden krijgen. Is hier in Maastricht vast te vinden
Hm... Volgens mij zou ik daar niet heel goed tegen kunnen. Mss ben ik te goed gewend nu.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is gelukkig maar 1x per week en tegen de tijd dat ik echt wakker ben geworden mag ik al naar huis toe. Maar goed, het is wel heftig ja..
Kiosk al zo vroeg open?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Brennel het volgende:
Gewoon rustig aan doen onder de douche. Moet op m`n werk al de hele dag rennenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Daarom snap ik niet wat mensen tien minuten onder de douche doen. Tenzij dat zwaar geslachtsgemeenschap met een partner hebbend is.
Psies. Bijvoorbeeld genoeg callcenters hier waar je een leuk baantje kunt hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verdient ze vast en zeker nog meer op normale tijden
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt nu op 5 minuten gesolliciteerd
Ik zorg wel ervoor dat ik niet ren. En ik rook niet, dus ik VERNEUK geen uur per dag met het in werktijd aan een stinkstok trekken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen onder de douche. Moet op m`n werk al de hele dag rennen
Yup, 1 of ander dancefeest in Gelredome. Dus veel kids onder invloed van het één of ander.quote:
Nou, ik trek het op vrijdag wel aardig maar heb het ook al een keer op dinsdag meegemaakt en dan ben je de rest van de week echt goed naar de klote. ben al geen ochtendmensquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm... Volgens mij zou ik daar niet heel goed tegen kunnen. Mss ben ik te goed gewend nu.
Elk baantje verdiend beter dan werken in een kiosk bij Servex behalve werken bij de MacDonalds misschienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verdient ze vast en zeker nog meer op normale tijden
Trustenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Piles het volgende:
Ik mag morgen weer van 8 - 17 uur aan de bak, dus ik ga maar eens plat
Gelukkig daarna wel een (laatste) week vrij![]()
Tot morgen
Als of ze dan iets willen, die willen patat en shoarma en vettigheid. Kiosk heeft alleen zachte sausijzenbroodjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Yup, 1 of ander dancefeest in Gelredome. Dus veel kids onder invloed van het één of ander.\
Dat wordt lache
Trusten Pilesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Piles het volgende:
Ik mag morgen weer van 8 - 17 uur aan de bak, dus ik ga maar eens plat
Gelukkig daarna wel een (laatste) week vrij![]()
Tot morgen
Dan zou ik echt een kruis in m'n agenda kunnen zetten. Door alle werkdagen ernaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik trek het op vrijdag wel aardig maar heb het ook al een keer op dinsdag meegemaakt en dan ben je de rest van de week echt goed naar de klote. ben al geen ochtendmens
Ben toen met de uitzending van afscheid Muijs , smorgens direct doorgegaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik trek het op vrijdag wel aardig maar heb het ook al een keer op dinsdag meegemaakt en dan ben je de rest van de week echt goed naar de klote. ben al geen ochtendmens
Flessen water zijn niet aan te slepen na zo'n feestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als of ze dan iets willen, die willen patat en shoarma en vettigheid. Kiosk heeft alleen zachte sausijzenbroodjes
Oh, dat willen ze ook maar al te graag hebben hoor. En bier, chips, salades, zoetigheid, red bull, ...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als of ze dan iets willen, die willen patat en shoarma en vettigheid. Kiosk heeft alleen zachte sausijzenbroodjes
Vroeg slapen helpt trouwens wel wat, maar niet heel veelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan zou ik echt een kruis in m'n agenda kunnen zetten. Door alle werkdagen erna.
En Spa blauwquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oh, dat willen ze ook maar al te graag hebben hoor. En bier, chips, salades, zoetigheid, red bull, ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |