Hier wel, maar het zal zo onderhand wel een beetje druk zijn, en je moet een speciale plugin hebben geloof (die windows hier zelf downloadde)quote:
Iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:37 schreef Pacmaniac het volgende:
Uiteraard. Maar het is complete onzin om te denken dat er geen brandweer meer beschikbaar is voor huis/tuin keuken branden![]()
Ach ja, het is GRIP2, dus daar heb je sowieso het vaste team van. Maar net hoe je het noemtquote:Trouwens zometeen op RTL Nieuws. Speciaal rampenteam ingesteldVolgens mij overdrijven ze weer eens in die sensatie media
waar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Er is ook brand in Zoetermeer? :S
Nou dan mag je nogmaals je huiswerk doen, tegenwoordig zijn de meeste brandstoffen ontzwavelt waardoor we tegenwoordig ook veel minder over zure regen horen. Als het dus alleen maar diesel is zou deze als het goed is al geraffineerd zijn en dus bijna geen zwavel meer bevatten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:24 schreef buachaille het volgende:
[..]
En in Diesel gaat dan weer een voorrdaad zwavel. Als ik het goed heb tenminste.
zoetermeer, je quote het zelf!quote:
Alphen is GRIP3quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier wel, maar het zal zo onderhand wel een beetje druk zijn, en je moet een speciale plugin hebben geloof (die windows hier zelf downloadde)
[..]
Idd
[..]
Ach ja, het is GRIP2, dus daar heb je sowieso het vaste team van. Maar net hoe je het noemt
waar IN zoetermeer dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zoetermeer, je quote het zelf!
Ja waar in Zoetermeer weet ik niet, ik las het op een forum, maar kon er niets van vinden, dus misschien dat het niet waar is.. Maar er stond ook een vraagteken achterquote:
Dit topic gaat over Rotterdamquote:
Nergens te vinden op de scannerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
waar IN zoetermeer dan?
beetje geruchten in de wereld helpen he?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja waar in Zoetermeer weet ik niet, ik las het op een forum, maar kon er niets van vinden, dus misschien dat het niet waar is.. Maar er stond ook een vraagteken achter
RENNEN !!!!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
http://monitor.livep2000.nl/ Heel Nederland staat in brand!!!!![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De brand blijkt te zijn aangestoken hoor ik net.
Nou en, in Alphen begon het eerste te branden, en toen pas in Rotterdam , meeloperts.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Rotterdam
[..]
Nergens te vinden op de scanner![]()
http://alphen.nu/?p=forum&topic=51001&lastpage=1quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
beetje geruchten in de wereld helpen he?!
Misschien die brandstichters uit Australie die zin hadden in wat afwisseling?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De brand blijkt te zijn aangestoken hoor ik net.
Enig idee wat voor plugin?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier wel, maar het zal zo onderhand wel een beetje druk zijn, en je moet een speciale plugin hebben geloof (die windows hier zelf downloadde)
[..]
je hebt altijd de overtreffende stap hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nou en, in Alphen begon het eerste te branden, en toen pas in Rotterdam , meeloperts.
dat is alphen.nuquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
http://alphen.nu/?p=forum&topic=51001&lastpage=1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |