Wat voor brandweer kanaal?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
Op het brandweer-kanaal wordt net gemeld dat het om diesel gaat, dus niet direct een meetploeg nodig![]()
Als ik goed snapte tenminste
Komt dat niet omdat ze de lampjes in de kassen aangezet hebben?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef ThaRooP het volgende:
Ik zag hier in naaldwijk ook de hele lucht oranje kleuren rond 9 uur ofzo
Best heftig
Oh nee! Snel hamsterenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
Op het brandweer-kanaal wordt net gemeld dat het om diesel gaat
Prio 1 = spoedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:29 schreef sander-3 het volgende:
Ik zag dat er ook brand was in capelle a/d ijssel. Maar dat daar bij stond PRIO 2. Normaal is dat toch altijd 1? Dat zal dan wel zijn omdat er geen brandweer meer vrij is ofzo..
Die mogen pas om 12 uur weer aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Komt dat niet omdat ze de lampjes in de kassen aangezet hebben?![]()
Het is geen conclusie, het is een vraag. Nu trouwens weer nieuws op rijnmond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Prio 1 = spoed
Prio 2 = geen spoed
Dus je conclusie slaat even nergens op
Hopelijk niet teveel mensen die meeluisteren, gaat ie straks downquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef jens007 het volgende:
mms://213.84.40.113:8080/
Meeluisteren
Buiten datquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Prio 1 = spoed
Prio 2 = geen spoed
Is een buitenbrand, dus geen spoed
Dus je conclusie slaat even nergens op
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:31 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Het is geen conclusie, het is een vraag. Nu trouwens weer nieuws op rijnmond.
Komt toch aardig over als een conclusiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:29 schreef sander-3 het volgende:
Dat zal dan wel zijn omdat er geen brandweer meer vrij is ofzo..
Welke frequentie heb je ingetuned? Kan eventueel ook streamen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef jens007 het volgende:
Meeluisteren
Met zo'n incident komt er wel iets meer materiaal bij hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Buiten dat![]()
De Botlek heeft sinds jaar en dag haar eigen brandweer eenheden.
de 467.2900 MHz TQ 192.8 Emergencyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Welke frequentie heb je ingetuned? Kan eventueel ook streamen.
Edit: Soms een trunkingnetje?
is dat een relaisnetje of losse portofoons?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:33 schreef Piles het volgende:
[..]
de 467.2900 MHz TQ 192.8 Emergency
Ik heb geen flauw idee, haal het ook maar van hulpverleningsforum.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:35 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
is dat een relaisnetje of losse portofoons?
Dat is een veronderstelling. Het eerste stuk was een vraag, waarin ik vroeg of dat normaal niet altijd 1 is. Het totale bericht is dan sowieso geen conclusie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Komt toch aardig over als een conclusie
Die doet het niet..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef jens007 het volgende:
Meeluisteren
Uiteraard. Maar het is complete onzin om te denken dat er geen brandweer meer beschikbaar is voor huis/tuin keuken brandenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Met zo'n incident komt er wel iets meer materiaal bij hoor
Inderdaad, is het ergste nou allemaal niet al over?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:37 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het is complete onzin om te denken dat er geen brandweer meer beschikbaar is voor huis/tuin keuken branden![]()
Trouwens zometeen op RTL Nieuws. Speciaal rampenteam ingesteldVolgens mij overdrijven ze weer eens in die sensatie media
Hier wel, maar het zal zo onderhand wel een beetje druk zijn, en je moet een speciale plugin hebben geloof (die windows hier zelf downloadde)quote:
Iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:37 schreef Pacmaniac het volgende:
Uiteraard. Maar het is complete onzin om te denken dat er geen brandweer meer beschikbaar is voor huis/tuin keuken branden![]()
Ach ja, het is GRIP2, dus daar heb je sowieso het vaste team van. Maar net hoe je het noemtquote:Trouwens zometeen op RTL Nieuws. Speciaal rampenteam ingesteldVolgens mij overdrijven ze weer eens in die sensatie media
waar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Er is ook brand in Zoetermeer? :S
Nou dan mag je nogmaals je huiswerk doen, tegenwoordig zijn de meeste brandstoffen ontzwavelt waardoor we tegenwoordig ook veel minder over zure regen horen. Als het dus alleen maar diesel is zou deze als het goed is al geraffineerd zijn en dus bijna geen zwavel meer bevatten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:24 schreef buachaille het volgende:
[..]
En in Diesel gaat dan weer een voorrdaad zwavel. Als ik het goed heb tenminste.
zoetermeer, je quote het zelf!quote:
Alphen is GRIP3quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier wel, maar het zal zo onderhand wel een beetje druk zijn, en je moet een speciale plugin hebben geloof (die windows hier zelf downloadde)
[..]
Idd
[..]
Ach ja, het is GRIP2, dus daar heb je sowieso het vaste team van. Maar net hoe je het noemt
waar IN zoetermeer dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zoetermeer, je quote het zelf!
Ja waar in Zoetermeer weet ik niet, ik las het op een forum, maar kon er niets van vinden, dus misschien dat het niet waar is.. Maar er stond ook een vraagteken achterquote:
Dit topic gaat over Rotterdamquote:
Nergens te vinden op de scannerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
waar IN zoetermeer dan?
beetje geruchten in de wereld helpen he?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja waar in Zoetermeer weet ik niet, ik las het op een forum, maar kon er niets van vinden, dus misschien dat het niet waar is.. Maar er stond ook een vraagteken achter
RENNEN !!!!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
http://monitor.livep2000.nl/ Heel Nederland staat in brand!!!!![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De brand blijkt te zijn aangestoken hoor ik net.
Nou en, in Alphen begon het eerste te branden, en toen pas in Rotterdam , meeloperts.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Rotterdam
[..]
Nergens te vinden op de scanner![]()
http://alphen.nu/?p=forum&topic=51001&lastpage=1quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
beetje geruchten in de wereld helpen he?!
Misschien die brandstichters uit Australie die zin hadden in wat afwisseling?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De brand blijkt te zijn aangestoken hoor ik net.
Enig idee wat voor plugin?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier wel, maar het zal zo onderhand wel een beetje druk zijn, en je moet een speciale plugin hebben geloof (die windows hier zelf downloadde)
[..]
je hebt altijd de overtreffende stap hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nou en, in Alphen begon het eerste te branden, en toen pas in Rotterdam , meeloperts.
dat is alphen.nuquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
http://alphen.nu/?p=forum&topic=51001&lastpage=1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |