En Harem-boy ook al!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Wat een poepie!
En ook zijn tekst kwijt!
quote:
jajajaja ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik ben even pedo... Hahaha. als ik 15 zou zijn dan zou ik echt op hem vallen... Die als derde op kwam
Je bent niet de enige, bij zijn 1e auditie had ie een volledige harem bij zichquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik ben even pedo... Hahaha. als ik 15 zou zijn dan zou ik echt op hem vallen... Die als derde op kwam
De mijne is nu al opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik zit al 3 kwartier met een volle kan thee en nog niks ingeschonken!
Ze waren te lui om snel te lopen en dit lied was als het laatste overgeblevenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben die drie negers in godsnaam dat liedje gekozen? Alhoewel het niet eens zo slecht gaat eigenlijk.
Dat kan niet want dan mis je het halve topic!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik zit al 3 kwartier met een volle kan thee en nog niks ingeschonken!
Jij zou hem nu ook bespringen als ie voor je stondquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ze waren te lui om snel te lopen en dit lied was als het laatste overgebleven
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:17 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
Jij zou hem nu ook bespringen als ie voor je stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |