en wat heb je nu dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef styliste het volgende:we zijn van tele2 af!
we zijn van tele2 af!
we zijn van tele2 af!
oeh yeah oeh yeah!
![]()
*leip Chandler dansje doet
* -_Tommy_- had toch iets omgedraaid enzo...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Alsj e er één keer op hebt geklikt dan geeft ie 'm daarna wel weer gewoon weer in het topicstom iets
.
GEEN ZIGGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef styliste het volgende:
iemand nog tips voor internet verbinding/provider?
ik heb hier Online met zo'n 20mb lijn, kost 3 tientjes in de maand met onbeperkt bellen naar vast!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef styliste het volgende:
iemand nog tips voor internet verbinding/provider?
zelfs die willen we niet meer. We hebben ons portie al gehad voor de komende 2 jaar. Vandaar dat we het risico met ziggo ook niet willen lopenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want? Wij hebben al jaren ziggo zonder al te veel klachten....
daar ben ik ook over aan het twijfelen, ik had gehoopt dat ze een kei goeie aanbieding hadden nu maar helaas...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik heb hier Online met zo'n 20mb lijn, kost 3 tientjes in de maand met onbeperkt bellen naar vast!
werkt hier als een trein moet ik zeggen!
Internetproviders waar je nooit wat over te klagen hebt bestaan niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef styliste het volgende:
[..]
zelfs die willen we niet meer. We hebben ons portie al gehad voor de komende 2 jaar. Vandaar dat we het risico met ziggo ook niet willen lopen
haha wat zijn de eisen?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef vamperotica het volgende:
Vampje meldt zich hier ook maar weer eens!
Leuk...Kinderen die naar een middelbare school op zoek zijn......
*zucht
Op zoek zijn? Bij ons zat er maar één, dus die keuze lag bij m'n geboorte al vast onderhandquote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef vamperotica het volgende:
Vampje meldt zich hier ook maar weer eens!
Leuk...Kinderen die naar een middelbare school op zoek zijn......
*zucht
WII hebebn we gehad, was te fabriekerig,quote:
Theresia heb ik gezeten... Was prima schoolquote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
WII hebebn we gehad, was te fabriekerig,
Odulphus was geweldig bij de open avond....
Net bij t Cobbenhage geweest....
Op zich niet mijn eerste keus, maar wel de mogelijkheid tot tweetalig VWO....
Maar daar zijn ze nu "pas" in het 5e jaar mee, dus nog geen examenresultaten....En de exames zijn gewoon in het Nederlands..... Dus ik vraag me af hoe groot de omschakeling bij bepaalde vakken zijn als je in het engels naar je exames toeleeft en je moet in het 5e jaar weer overschakelen op nederlands...
Beatrix heb ik opgezeten in de Reeshof. Was niet meer echt een gezellige kleine school meer.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Theresia heb ik gezeten... Was prima school... Daarvoor zat ik op de Beatrix, voor het naar de Reeshof ging, toen was het een gezellige kleine school, denk wel dat ze dat kwijt zijn... Theresia en Odulphus zijn wel redelijk gelijke scholen waarbij Theresia wat stijver is en het Odulphus wat meer vrijgevochten (praat over 12+ jaar geleden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |