en wat heb je nu dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef styliste het volgende:we zijn van tele2 af!
we zijn van tele2 af!
we zijn van tele2 af!
oeh yeah oeh yeah!
![]()
*leip Chandler dansje doet
* -_Tommy_- had toch iets omgedraaid enzo...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Alsj e er één keer op hebt geklikt dan geeft ie 'm daarna wel weer gewoon weer in het topicstom iets
.
GEEN ZIGGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef styliste het volgende:
iemand nog tips voor internet verbinding/provider?
ik heb hier Online met zo'n 20mb lijn, kost 3 tientjes in de maand met onbeperkt bellen naar vast!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef styliste het volgende:
iemand nog tips voor internet verbinding/provider?
zelfs die willen we niet meer. We hebben ons portie al gehad voor de komende 2 jaar. Vandaar dat we het risico met ziggo ook niet willen lopenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want? Wij hebben al jaren ziggo zonder al te veel klachten....
daar ben ik ook over aan het twijfelen, ik had gehoopt dat ze een kei goeie aanbieding hadden nu maar helaas...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik heb hier Online met zo'n 20mb lijn, kost 3 tientjes in de maand met onbeperkt bellen naar vast!
werkt hier als een trein moet ik zeggen!
Internetproviders waar je nooit wat over te klagen hebt bestaan niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef styliste het volgende:
[..]
zelfs die willen we niet meer. We hebben ons portie al gehad voor de komende 2 jaar. Vandaar dat we het risico met ziggo ook niet willen lopen
haha wat zijn de eisen?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef vamperotica het volgende:
Vampje meldt zich hier ook maar weer eens!
Leuk...Kinderen die naar een middelbare school op zoek zijn......
*zucht
Op zoek zijn? Bij ons zat er maar één, dus die keuze lag bij m'n geboorte al vast onderhandquote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef vamperotica het volgende:
Vampje meldt zich hier ook maar weer eens!
Leuk...Kinderen die naar een middelbare school op zoek zijn......
*zucht
WII hebebn we gehad, was te fabriekerig,quote:
Theresia heb ik gezeten... Was prima schoolquote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
WII hebebn we gehad, was te fabriekerig,
Odulphus was geweldig bij de open avond....
Net bij t Cobbenhage geweest....
Op zich niet mijn eerste keus, maar wel de mogelijkheid tot tweetalig VWO....
Maar daar zijn ze nu "pas" in het 5e jaar mee, dus nog geen examenresultaten....En de exames zijn gewoon in het Nederlands..... Dus ik vraag me af hoe groot de omschakeling bij bepaalde vakken zijn als je in het engels naar je exames toeleeft en je moet in het 5e jaar weer overschakelen op nederlands...
Beatrix heb ik opgezeten in de Reeshof. Was niet meer echt een gezellige kleine school meer.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Theresia heb ik gezeten... Was prima school... Daarvoor zat ik op de Beatrix, voor het naar de Reeshof ging, toen was het een gezellige kleine school, denk wel dat ze dat kwijt zijn... Theresia en Odulphus zijn wel redelijk gelijke scholen waarbij Theresia wat stijver is en het Odulphus wat meer vrijgevochten (praat over 12+ jaar geleden)
ik zit nu heeeel erg sterk te twijfelen of ik na m'n hbo opleiding door ga studeren of dat ik ga werken. Aan de ene kant ben ik nog erg jong (in vergelijken met mijn mede-studenten), maar aan de andere kant heb ik veel plezier in het vak dat ik nu kan beoefenen en het wordt ook nog eens zeer netjes betaaldquote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een gedoe allemaal om een middelbare school.. Ik vond uni uitkiezen al kut. Ben blij dat wij niet hoefden te kiezen op die leeftijd, lijkt me ook moeilijk. Iig ik neem aan dat de kids het laatste woord hebben
?
Dochterlief zit nu in t eerste jaar op t Theresia, die heeft t daar ook goed naar dr zin.... Daar hebben we donderdag de open dag van.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Theresia heb ik gezeten... Was prima school... Daarvoor zat ik op de Beatrix, voor het naar de Reeshof ging, toen was het een gezellige kleine school, denk wel dat ze dat kwijt zijn... Theresia en Odulphus zijn wel redelijk gelijke scholen waarbij Theresia wat stijver is en het Odulphus wat meer vrijgevochten (praat over 12+ jaar geleden)
ik zeg combinerenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef toma het volgende:
[..]
ik zit nu heeeel erg sterk te twijfelen of ik na m'n hbo opleiding door ga studeren of dat ik ga werken. Aan de ene kant ben ik nog erg jong (in vergelijken met mijn mede-studenten), maar aan de andere kant heb ik veel plezier in het vak dat ik nu kan beoefenen en het wordt ook nog eens zeer netjes betaald
maar die is al bekendquote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dochterlief zit nu in t eerste jaar op t Theresia, die heeft t daar ook goed naar dr zin.... Daar hebben we donderdag de open dag van.
Ik geloof er niet in maar wel leuk om soms te lezenquote:Liefde
Concentreer je vooral op het heden. Persoonlijke en ook liefdesrelaties staan onder een gunstig gesternte. Een persoon die dichtbij staat, die je de laatste tijd zeer teleurgesteld heeft, probeert het weer goed te maken..
Wat zou je willen gaan studeren als je door gaat? Extra studie kan nooit kwaad hè, ik bedoel, je hebt die andere diploma dan toch al in de pocket. Kan altijd nog gaan werken. Maar bedenk wel: als je eenmaal werkt, ga je nooit meer studeren. Dus het is nu of niet meerquote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef toma het volgende:
[..]
ik zit nu heeeel erg sterk te twijfelen of ik na m'n hbo opleiding door ga studeren of dat ik ga werken. Aan de ene kant ben ik nog erg jong (in vergelijken met mijn mede-studenten), maar aan de andere kant heb ik veel plezier in het vak dat ik nu kan beoefenen en het wordt ook nog eens zeer netjes betaald
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef styliste het volgende:
[..]
hahaha want? waren we ook niet van plan overigens...
De laatste tijd hebben wij alleen maar gezeik met Ziggo. In een half jaar hebben we al zo'n 5 keer zonder internet gezeten. Toen we nog internet hadden van @home hadden we nooit gezeik, maar sinds het overgenomen is alleen maar. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar ik constateer alleen maar.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want? Wij hebben al jaren ziggo zonder al te veel klachten....
Dat weet ik dus nietquote:Op maandag 16 februari 2009 22:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat zou je willen gaan studeren als je door gaat? Extra studie kan nooit kwaad hè, ik bedoel, je hebt die andere diploma dan toch al in de pocket. Kan altijd nog gaan werken. Maar bedenk wel: als je eenmaal werkt, ga je nooit meer studeren. Dus het is nu of niet meer. In de meeste gevallen dan
.
zelfde geld voor mij.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik heb op het Willem2 gezeten. Helaas begonnen ze in mijn laatste jaar alle grasvelden vol te bouwen![]()
Ik denk dat ik er nu meteen zou verdwalen met al die extra vleugels.
ja ik eerst ook. Maar je moet goed uitkijken dat je geen scholieren aanrijdt. Want die klote kinderen kijken nergens naar.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef Messenga het volgende:
Ik fiets altijd langs het W2, dat is pas vet.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef Messenga het volgende:
Ik fiets liep altijd langs het W2, dat is pas vet.
Iddquote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef toma het volgende:
[..]
ja ik eerst ook. Maar je moet goed uitkijken dat je geen scholieren aanrijdt. Want die klote kinderen kijken nergens naar.
Tilburgbarbaar.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet waar W2 is, dat is pas stoer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stappegoor. Tussen het ROC en de Ringbaan-zuidquote:Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet waar W2 is, dat is pas stoer!
Stappegoor ken ik wel!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:30 schreef toma het volgende:
[..]
stappegoor. Tussen het ROC en de Ringbaan-zuid
Nee....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 06:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook naar Staind geweest vorige week Zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |