abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66135595
we zijn van tele2 af! we zijn van tele2 af! we zijn van tele2 af! oeh yeah oeh yeah!

*leip Chandler dansje doet
pi_66135817
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef styliste het volgende:
we zijn van tele2 af! we zijn van tele2 af! we zijn van tele2 af! oeh yeah oeh yeah!

*leip Chandler dansje doet
en wat heb je nu dan?
pi_66136831
hehe had toch verteld dat ik naar die opening van De Kok was geweest?

stond ook een bloemetje met een kaartje:

pi_66136991
Alsj e er één keer op hebt geklikt dan geeft ie 'm daarna wel weer gewoon weer in het topic stom iets .
pi_66137116
En goede avond. ik is weer thuis
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_66137242
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Alsj e er één keer op hebt geklikt dan geeft ie 'm daarna wel weer gewoon weer in het topic stom iets .
* -_Tommy_- had toch iets omgedraaid enzo...
pi_66137583
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef styliste het volgende:
iemand nog tips voor internet verbinding/provider?
GEEN ZIGGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_66137628
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef toma het volgende:

[..]

hahaha want? waren we ook niet van plan overigens...
pi_66137913
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef toma het volgende:

[..]

Want? Wij hebben al jaren ziggo zonder al te veel klachten....
pi_66138130
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef styliste het volgende:
iemand nog tips voor internet verbinding/provider?
ik heb hier Online met zo'n 20mb lijn, kost 3 tientjes in de maand met onbeperkt bellen naar vast!

werkt hier als een trein moet ik zeggen!
pi_66138174
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

zelfs die willen we niet meer. We hebben ons portie al gehad voor de komende 2 jaar. Vandaar dat we het risico met ziggo ook niet willen lopen
pi_66138227
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

ik heb hier Online met zo'n 20mb lijn, kost 3 tientjes in de maand met onbeperkt bellen naar vast!

werkt hier als een trein moet ik zeggen!
daar ben ik ook over aan het twijfelen, ik had gehoopt dat ze een kei goeie aanbieding hadden nu maar helaas...
pi_66138868
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef styliste het volgende:

[..]

zelfs die willen we niet meer. We hebben ons portie al gehad voor de komende 2 jaar. Vandaar dat we het risico met ziggo ook niet willen lopen
Internetproviders waar je nooit wat over te klagen hebt bestaan niet.
Met "niet al te veel" bedoel ik dat het in de drie\ vier jaar een keer of vijf is voorgekomen dat we een uurtje geen internet of mail hadden. Vroeger zijn er aardig wat problemen geweest maar daar is echt niets meer van te merken. Ziggo heeft een paar flinke snelheidsverhogingen doorgevoerd en ik geloof dat er nog één aankomt, ik ben tevreden en Nint (als veeleisende ictert) ook.
pi_66139364
Heb bij mijn ouders ook nooit gezeik met Ziggo (@home) gehad, tot het moment dat er een storing was en ze mijn ouders compleet in de kou lieten staan...
pi_66139407
Inderdaad, Ziggo heeft lang niet zoveel problemen meer als toen.
Maar is met meer ...
vroeger was iedereen tegen de experian box, nu is het ook een betrouwbaar ding (voor mij altijd geweest )
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_66139941
@home heb ik klote ervaringen mee dus die niet iig . En Telfort doet het nu hier niet, maar dat ligt wss meer aan de modem dan iets anders.

Kijk eens bij Telfort anders, ik hoor veel mensen die overgestapt zijn naar telfort omdat het goedkoop is en werkt prima zeggen ze.
pi_66139952
Vampje meldt zich hier ook maar weer eens!

Leuk...Kinderen die naar een middelbare school op zoek zijn......
*zucht
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_66140017
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef vamperotica het volgende:

*zucht
haha wat zijn de eisen?
pi_66140032
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef vamperotica het volgende:

*zucht
Op zoek zijn? Bij ons zat er maar één, dus die keuze lag bij m'n geboorte al vast onderhand .
pi_66140221
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:19 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

haha wat zijn de eisen?
WII hebebn we gehad, was te fabriekerig,
Odulphus was geweldig bij de open avond....
Net bij t Cobbenhage geweest....
Op zich niet mijn eerste keus, maar wel de mogelijkheid tot tweetalig VWO....
Maar daar zijn ze nu "pas" in het 5e jaar mee, dus nog geen examenresultaten....En de exames zijn gewoon in het Nederlands..... Dus ik vraag me af hoe groot de omschakeling bij bepaalde vakken zijn als je in het engels naar je exames toeleeft en je moet in het 5e jaar weer overschakelen op nederlands...
pi_66140324
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef vamperotica het volgende:

[..]

WII hebebn we gehad, was te fabriekerig,
Odulphus was geweldig bij de open avond....
Net bij t Cobbenhage geweest....
Op zich niet mijn eerste keus, maar wel de mogelijkheid tot tweetalig VWO....
Maar daar zijn ze nu "pas" in het 5e jaar mee, dus nog geen examenresultaten....En de exames zijn gewoon in het Nederlands..... Dus ik vraag me af hoe groot de omschakeling bij bepaalde vakken zijn als je in het engels naar je exames toeleeft en je moet in het 5e jaar weer overschakelen op nederlands...
Theresia heb ik gezeten... Was prima school ... Daarvoor zat ik op de Beatrix, voor het naar de Reeshof ging, toen was het een gezellige kleine school, denk wel dat ze dat kwijt zijn... Theresia en Odulphus zijn wel redelijk gelijke scholen waarbij Theresia wat stijver is en het Odulphus wat meer vrijgevochten (praat over 12+ jaar geleden)
pi_66140357
Hey vampie !!!

Alles flex ?
Ik luister NL-Talig
pi_66140389
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:25 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Theresia heb ik gezeten... Was prima school ... Daarvoor zat ik op de Beatrix, voor het naar de Reeshof ging, toen was het een gezellige kleine school, denk wel dat ze dat kwijt zijn... Theresia en Odulphus zijn wel redelijk gelijke scholen waarbij Theresia wat stijver is en het Odulphus wat meer vrijgevochten (praat over 12+ jaar geleden)
Beatrix heb ik opgezeten in de Reeshof. Was niet meer echt een gezellige kleine school meer.
Ik luister NL-Talig
pi_66140419
Wat een gedoe allemaal om een middelbare school.. Ik vond uni uitkiezen al kut . Ben blij dat wij niet hoefden te kiezen op die leeftijd, lijkt me ook moeilijk. Iig ik neem aan dat de kids het laatste woord hebben ?
  maandag 16 februari 2009 @ 22:29:14 #227
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66140567
Haha. Ik wist gelukkig al dat ik naar Roosendaal wilde en had dan de keuze uit 4 scholen. Uiteindelijk ben ik naar de school gegaan waar ik niet ben wezen kijken
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66140632
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een gedoe allemaal om een middelbare school.. Ik vond uni uitkiezen al kut . Ben blij dat wij niet hoefden te kiezen op die leeftijd, lijkt me ook moeilijk. Iig ik neem aan dat de kids het laatste woord hebben ?
ik zit nu heeeel erg sterk te twijfelen of ik na m'n hbo opleiding door ga studeren of dat ik ga werken. Aan de ene kant ben ik nog erg jong (in vergelijken met mijn mede-studenten), maar aan de andere kant heb ik veel plezier in het vak dat ik nu kan beoefenen en het wordt ook nog eens zeer netjes betaald
pi_66140764
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:25 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Dochterlief zit nu in t eerste jaar op t Theresia, die heeft t daar ook goed naar dr zin.... Daar hebben we donderdag de open dag van.
pi_66140892
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef toma het volgende:

[..]

ik zit nu heeeel erg sterk te twijfelen of ik na m'n hbo opleiding door ga studeren of dat ik ga werken. Aan de ene kant ben ik nog erg jong (in vergelijken met mijn mede-studenten), maar aan de andere kant heb ik veel plezier in het vak dat ik nu kan beoefenen en het wordt ook nog eens zeer netjes betaald
ik zeg combineren zeker in deze tijd uitstellen en zo goed mogelijke basis neerleggen
pi_66140911
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dochterlief zit nu in t eerste jaar op t Theresia, die heeft t daar ook goed naar dr zin.... Daar hebben we donderdag de open dag van.
maar die is al bekend

doe de groeten aan Jacques!
pi_66140919
OMG.... mijn daghoroscoop
hoe gek kun je het hebben ....
quote:
Liefde
Concentreer je vooral op het heden. Persoonlijke en ook liefdesrelaties staan onder een gunstig gesternte. Een persoon die dichtbij staat, die je de laatste tijd zeer teleurgesteld heeft, probeert het weer goed te maken..
Ik geloof er niet in maar wel leuk om soms te lezen Ben benieuwd wie die ene persoon is
Ik luister NL-Talig
pi_66140961
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef toma het volgende:

[..]

Wat zou je willen gaan studeren als je door gaat? Extra studie kan nooit kwaad hè, ik bedoel, je hebt die andere diploma dan toch al in de pocket. Kan altijd nog gaan werken. Maar bedenk wel: als je eenmaal werkt, ga je nooit meer studeren. Dus het is nu of niet meer . In de meeste gevallen dan .
pi_66141053
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef styliste het volgende:

[..]

hahaha want? waren we ook niet van plan overigens...
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

De laatste tijd hebben wij alleen maar gezeik met Ziggo. In een half jaar hebben we al zo'n 5 keer zonder internet gezeten. Toen we nog internet hadden van @home hadden we nooit gezeik, maar sinds het overgenomen is alleen maar. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar ik constateer alleen maar.
pi_66141141
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:36 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Wat zou je willen gaan studeren als je door gaat? Extra studie kan nooit kwaad hè, ik bedoel, je hebt die andere diploma dan toch al in de pocket. Kan altijd nog gaan werken. Maar bedenk wel: als je eenmaal werkt, ga je nooit meer studeren. Dus het is nu of niet meer . In de meeste gevallen dan .
Dat weet ik dus niet
Ik doe nu een hele technische opleiding en als je binnen mijn vakgebied een hogere opleiding gaat doen dan kom je al snel in management banen terecht. En daar heb ik geen zin in. Maar als ik een mooie studie vind die de moeite waard is zal ik dat denk ik wel doen. Ik ben alleen nog niet gaan kijken bij open dagen oid.
pi_66141149
Ik heb op het Willem2 gezeten. Helaas begonnen ze in mijn laatste jaar alle grasvelden vol te bouwen
Ik denk dat ik er nu meteen zou verdwalen met al die extra vleugels.
Destijds had je nog gewoon het hoofdgebouw en een vleugel met scheikunde en natuurkundelokalen meer niet. Die school is nu 2 keer zo groot als toen ik er weg ging, en toen was het al geen klein schooltje...
pi_66141206
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik heb op het Willem2 gezeten. Helaas begonnen ze in mijn laatste jaar alle grasvelden vol te bouwen
Ik denk dat ik er nu meteen zou verdwalen met al die extra vleugels.
zelfde geld voor mij.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:07:09 #238
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66142565
Ik fiets altijd langs het W2, dat is pas vet.
pi_66142617
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef Messenga het volgende:
Ik fiets altijd langs het W2, dat is pas vet.
ja ik eerst ook. Maar je moet goed uitkijken dat je geen scholieren aanrijdt. Want die klote kinderen kijken nergens naar.
pi_66142930
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef Messenga het volgende:
Ik fiets liep altijd langs het W2, dat is pas vet.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:16:45 #241
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66143043
Ik weet niet waar W2 is, dat is pas stoer!
  maandag 16 februari 2009 @ 23:25:09 #242
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66143385
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef toma het volgende:

[..]

ja ik eerst ook. Maar je moet goed uitkijken dat je geen scholieren aanrijdt. Want die klote kinderen kijken nergens naar.
Idd Daarom fiets ik er altijd gewoon op die autoweg ernaast
pi_66143456
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
Tilburgbarbaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66143587
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
stappegoor. Tussen het ROC en de Ringbaan-zuid
  dinsdag 17 februari 2009 @ 00:10:49 #245
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66145128
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:30 schreef toma het volgende:

[..]

stappegoor. Tussen het ROC en de Ringbaan-zuid
Stappegoor ken ik wel!
pi_66145893
hej vampje, long time no see
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_66145960
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:51 schreef theKiD het volgende:
hej vampje, long time no see
Hoest met t pootje?
pi_66146325
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:56 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hoest met t pootje?
Geen last meer van gehad sinds November
Hoest verder met jou en je zus?
*** Nul Dertien ***
pi_66147289
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:56 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hoest met t pootje?
Ben je toevallig ook naar Staind geweest vorige week Zondag?
*** Nul Dertien ***
pi_66147872
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 06:20 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ben je toevallig ook naar Staind geweest vorige week Zondag?
Nee....
Waarom lees ik dat NU pas

Ben al wel oppas aan het zoeken voor Graspop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')