waarom nou weer van mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aangezien Jos er niet was had ik de vraag inderdaad van jou verwachtIk zeg niks zodat de vraag over pics ook niet komt
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker, meer dan 1 chickquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:31 schreef bloodysunday het volgende:
maar het is dus een chick dat is duidelijk![]()
Ja, du'uhquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:31 schreef bloodysunday het volgende:
maar het is dus een chick dat is duidelijk![]()
Ja, haar 3 lesbische zusjes komen ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker, meer dan 1 chick
Wist ik wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, haar 3 lesbische zusjes komen ook!
Doe dat maar, anders gaan oma en opa nog rare dingen denkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
Mn haar stinkt naar rookdus ik ga het even wassen, tot laturrrr
!
Stoppen met roken danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
Mn haar stinkt naar rookdus ik ga het even wassen, tot laturrrr
!
Anders heb ik wel een fiets voor je, maar probleem is dat je alsnog moet lopen dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga vast een fiets regelenTot strakjes
Ik rook ook niet maar mijn haren stinken ook vaak naar rookquote:
Vetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en BP, een meisje dat ik ken heeft een paard dat Jazz heet!
Of jij gaat naar het station en geeft hem aan haarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Anders heb ik wel een fiets voor je, maar probleem is dat je alsnog moet lopen dan.
Zou een optie zijn, maar weet heul niet wie dat is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Of jij gaat naar het station en geeft hem aan haar
Kom naar mij toe, i like when girls kiss girlsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, haar 3 lesbische zusjes komen ook!
Ik speelde in een Jazz bandquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en BP, een meisje dat ik ken heeft een paard dat Jazz heet!
Jazz-muziekquote:
Mijn buren hadden 4 fietsen, 1 had iemand al mee, de andere 3 waren kapotquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Even men fietsje maar naar het station bregen, bp is duidelijk geen casanova!
Ich war dingen regelenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef bloodysunday het volgende:
doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood
Ga lopen dat is romantischquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jazz-muziek![]()
[..]
Mijn buren hadden 4 fietsen, 1 had iemand al mee, de andere 3 waren kapot![]()
Maar dankje![]()
Ja, ik loop haar ook wel wat tegemoet. Ze weet niet precies waar ik woonquote:
ait okequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom van die vage tekens erin?
En zeg kus ipv xxx, da's voor homo's
Heb je pics van der?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ik loop haar ook wel wat tegemoet. Ze weet niet precies waar ik woon
Picca's.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb net even een hendig sjiek truitje gescoord togh jwt
Ben geen vriend van haar hyves, dus neequote:
maak foto dat jij je hand bij der in der broek hebtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ben geen vriend van haar hyves, dus neeHeb alleen Fok!kers op hyves he jwz
![]()
Vraag zo wel even
Hilfingah?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb net even een hendig sjiek truitje gescoord togh jwt
Dat valt me van je tegen. Ik verwacht dat je ging vragen of ik een foto van haar zonder broek hadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
maak foto dat jij je hand bij der in der broek hebt
Ok ik maak het goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen. Ik verwacht dat je ging vragen of ik een foto van haar zonder broek had
Joah, I know.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
jaikwait
lacoste is ook die shiiiiit
Nee, ik fap nergens op waar de halve SC al op faptquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ok ik maak het goed
maak een foto van der als ze poedelnaakt is?
Ik dacht dat jij haar wel een eindje weg kon brengen, en dan belde ik later welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Zozo daar was ik weer, sterveskoud buiten hé. Ik had haar nog bijna weggebracht ook nog, want ze wist de weg niet en bp belde maar niet
Als shil niet was geweest had ik het ook gedaan, terwijl dat niet in de vraag stond. Ik moest alleen een fiets wegbrengen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij haar wel een eindje weg kon brengen, en dan belde ik later welHeb haar al opgebeld enzulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |